Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Toate modificarile aduse masinii necesita omologare. Eu am tot amanat sa omologhez jantele (17" in loc de 15") si am avut "placerea" de a fi oprit de politie, dar pana la urma nu mi-au facut nimic.
Skip ads

  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu ti-au facut nimic pentru esti baiat destept si stii sa vrajesti frumos organu (caruia oricum ii plac masinile frumoase) sau din alte motive de care nu vreau sa aud?
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
andrei006 a scris:Toate modificarile aduse masinii necesita omologare. Eu am tot amanat sa omologhez jantele (17" in loc de 15") si am avut "placerea" de a fi oprit de politie, dar pana la urma nu mi-au facut nimic.

Ce au zis dusmanii? Smile
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Imi raspundeti va rog si mie on topic va rog? .....
Am vorbit cu cineva si mi-a zis urmatoarele lucruri:
-eleronul trebuie omologat, nu e scuzat cu nimic, nu intra in categoria lucrurilor care nu necesita omologare
-sunt sanse MINIME ca cineva de la RAR sa mi-l omologheze (chiar daca ii ofer si eu o atentie fie ea mai mica sau mai mare)
-daca circul regulamentar si in cazul ca sunt tras pe dreapta si luat la "purificat" si vorbesc frumos sunt sanse 50/50 sa plec mai departe fara alte probleme, acuma daca prind un nebun se lega de orice, banuiesc ca stiti si voi cum e...
-o sa sun pe cel de la cine am comandat eleronul sa ma ajute si el cu ceva solutii...
-pot sa inmatriculez masina in germania (unde exista o categorie de "masini de expozitie" si poti adauga mai orice la masina) dar presupun ca asta implica iarasi niste costuri foarte mari (mentionez ca masina mea nu e inca inmatriculata, astept luna iulie, intre timp pun "chestii" pe ea)
-merg la RAR cu un eleron standard (din acela de opel... micut..) il va omologa pe ala, voi figura cu "eleron" in talon, iar eu il pun iarasi pe asta xxxl Smile

Ce parere aveti?
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
uite de pe alt forum:
intrebare:
Ce se intampla cu elementele de tuning exterior la ITP.Sunt acceptate sau trebue trecute neaparat in cartea masinii cu omologare individuala.Asta in contextul ca multe sunt manufacturate artizanal.Am citit pe aici despre eleron desprins de pe masina.Si poate ca avea pe el un E intrun cerculet.Intra la Modificari Constructive?Dar jantele turnate care modifica ecartamentul?

raspuns, dat de un tip care se ocupa de inspactii tehnice periodice:
Hmmm..Draga verde,m-ai cam inghesuit un pic la mantinela!Daca e sa ne luam strict dupa regulament toate cele insirate de tine in,postarea anterioara,trebuie sa se regaseasca in CIV.Pentru a l-e putea trece in carte,elementele respective trebuie sa fie ele insele omologate iar tu sa ai dovada(devize,facturi,garantii,etc.) ca respectivele elemente de tunning au fost montate intr-un service abilitat pentru acest gen de operatii.Sa nu ma intrebi daca si unde exista acest gen de service-uri deoarece nu stiu(deocamdata) sa-ti spun.Cu proxima ocazie cand voi mai merge pe la RAR ma voi interesa la compartimentul ce se ocupa de autorizari service-uri si daca aflu ceva promit sa te tin la curent.
Acum hai sa-ti spun cum asi proceda eu(NU spun ca e corect si tot ceea ce voi spune in continuare o voi spune strict pe "barba mea");daca modificarile nu sunt foarte "stridente"(de ex.un prag mai "lucrat" un pic,o bara mai aranjata sau un eleron spate discret)iar elementele respective sunt bine prinse de caroserie eu as incerca sa nu le bag,chipurile,in seama.Toti vrem ca masinile noastre sa arate cat mai bine(cel putin din punctul nostru de vedere chiar daca acesta nu este si pe gustul celorlalti ) pentru simplu motiv ca sun ale noastre si gata!Insa putem avea ghinionul ca masina ta sa fie selectata pentru reinspectie si atunci treaba se cam nasoleste.(am vorbit eu mai sus despre noul program de supraveghere itp,despre pozele facute la masini etc asa ca daca esti interesat poti sa te edifici)Daca monitorul ce face reinspectia imi va impartasii punctul de vedere cum ca modificarile ar fi "minore",nevoia(atavica ) a omului da a-si "personaliza" masinuta fiindu-ne comuna tuturor,poate scapam cu fata curata !Insa daca tipul o tine pe "spiritul si litera legii" am imbulinat-o amandoi!Eu imi iau(sper sa scap doar cu atat) un avertisment(adica un "warn" zdravan dat de "moderatorul" de la RAR! ) iar tu tot nu vei "primi" itp-ul pana nu-ti treci modificarile in carte sau pana nu le dai pur si simplu jos de pe masina(deci situatie naspa pentru amandoi!)Pe de alta parte insa daca-mi vii cu bare de protectie de Cielo montate pe Dacie(nu rade ca am avut un caz!) sau cu un Peugeot 406(cred) tunat cum am vazut ieri un sonat de taximetrist prin oras ce se crede protagonistul filmului ala frantuzesc "Taxi"(altminteri frumos facuta:jante uriase cu 5 spite,praguri,spoilere bare fata/spate,suspensie "trantita" insa cu un eleron de toata jena din Al pe capota spate si masina de culoare portocaliu cu bej) te voi indruma,foarte respectuos,la RAR!
Nu inteleg foarte bine ce vrei sa spui atunci cand te referi la "jante turnate care modifica ecartamentul"?La jante mai late pur si simplu,la jante montate pe o flansa intermediara sau la jante ce au "calea de rulare" mai departe de butucul rotii fata de cele originale?Oricum iti dau un raspun generic si daca mai ai nevoie de precizari o voi face punctual.Acest gen de modificari NU sunt admise(fara omologare,bineinteles)Una dintre operatiunile ce se face in cadrul identificarii vehiculului este verficarea concordantei intre anvelopele mentionate in CIV si cele existente pe masina.Daca anvelopele existente nu sunt conforme masina se respinge pt modificari neomolgate!Rezolvarea se poate face pe 2 cai:
-mentionarea(de catre RAR,evident!)a anvelopelor respective (deci implicit si a jantelor) in carte.
-montarea pe autovehicul a anvelopelor conforme
Ar mai fi o mica discutie si cu asta inchei;voi vorbi iarasi strict din punt de vedere personal.Mai pot aparea situatii de genul:anvelope ok(in buna stare,conforme cu CIV-ul etc.)montate insa pe alte jante dacat cele originale.!Voi incerca dinou sa manifest "clementa"in virtutea celor spuse mai sus insa asi vrea totusi sa nu fortezi nota si sa vii cu jante de BMW pe Ford(caz recent).Te salut si daca iti mai pot fi de folos cu ceva spune-mi si voi incerca safiu cat se poate de promt.
Ciao la toata lumea!M.


eleronul desprins despre care se vorbea acolo e unul micut, de pe un golf. s-a desprins la trecerea pe linga niste tiruri (?!?) si a ratat de putin masina din spate.
apropo, tu de ce vrei chestia aia? te duci cu ea la formula 1? numai gindindu-ma la vizibilitate, as refuza asa ceva, chiar si pus gratis pe masina. nu mai vorbesc despre gaurirea tablei.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da,deja lucrul asta imi este clar, se pare ca am nevoie de omologare, sper sa fac rost in vreun fel.
Eleronul acela micut de la golf are montarea cu banda dubla adeziva, al meu e prins solid in 4 puncte.

Eleronul chiar imi place la nebnie, mi se pare ca prinde foarte bine pe masina, iar mie personal, imi plac masinile puternice, masinile modificate, desi nu am un buget care sa imi permita 100% acest lucru fac si eu ce pot, nu am in ce sa bag bani, bag in masina, un eleron ca si al meu care e omologat costa de la 10 milioane in sus... eu l-am luat cu 3.5 mil...
Multumesc Sezran pt raspuns.

Intrebarea e cum pot face rost de omologare.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
cand m-am referit la masini in doua culori ,m-am gandit la cele facute custom adica pleaca din galben si se termina in rosu aprins......intelegi
cele iesite din fabrica gen dacia 1410 dedicatie ....aia e altceva*(stii la ce ma refer in ambele cazuri?_)
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
danutz a scris:cand m-am referit la masini in doua culori ,m-am gandit la cele facute custom adica pleaca din galben si se termina in rosu aprins......intelegi
cele iesite din fabrica gen dacia 1410 dedicatie ....aia e altceva*(stii la ce ma refer in ambele cazuri?_)


Off topic....
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
jonny a scris:
andrei006 a scris:Toate modificarile aduse masinii necesita omologare. Eu am tot amanat sa omologhez jantele (17" in loc de 15") si am avut "placerea" de a fi oprit de politie, dar pana la urma nu mi-au facut nimic.

Ce au zis dusmanii? Smile


Pai au zis sa mi le pun la loc pe alea de 15". Sper sa ajung la RaR cat mai repede, ca oricum in cartea tehnica a masinii dimensiunea de 17 este trectuta ca optional la motorul de 1.6.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cu culorile, daca tin bine minte ce a spus un coleg pe forum, daca a doua culoare nu depaseste 40% din suprafata masinii (a propos, politistii stiu sa calculeze suprafete?) nu trebuie sa mergi pe la RAR/politie sa ti-o treaca in talon
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
postat de cineva acu 2 saptamani(alt forum)

"procent: max. 30%
pe mine m-a costat 15ron modificari CIV + banii pentru certificat de inmatriculare nou 45ron"
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sunt 2 cai : cea legala si cea de bun simt.
Daca vrei sa o urmezi pe prima faci totul in spiritul legii (cu toate ca trebuie sa ai grija la RAR) si mergi linistit pe minunatele sosele ale patriei.
Daca o alegi pe a 2 a trebuie sa nu atragi atentia in mod negativ prin oras (Timisoara?) Politistii de la circulatie dintr-un oras au o memorie vizuala bine formata si tin minte multe masini (cu atat mai mult una deosebita ca a ta), iar daca te dai "jmecher" nu stiu daca iti va fi bine.
Oricum, numai pentru eleronu ala nu iti va face nimeni nimic.
Skip ads

  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Si in acest caz se aplica aceleasi reguli ca si la folie. In cazul tuningului toate piesele folosite trebuiesc sa fie autorizate/omologate RAR. Daca aceste nu sunt trebuie mers la ei pentru omologarea lor pe masina.
Daca acelui om in DE i-au confiscat masina pentru niste chestii minore mi se pare normal ca si la noi sa fie la fel. Este strict parerea mea si o sustin vehement datorita numarului mare de masini "tunate" in fata blocului si care nu respecta nici o norma de siguranta.

Peace.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
foca montana a scris:Si in acest caz se aplica aceleasi reguli ca si la folie. In cazul tuningului toate piesele folosite trebuiesc sa fie autorizate/omologate RAR. Daca aceste nu sunt trebuie mers la ei pentru omologarea lor pe masina.
Daca acelui om in DE i-au confiscat masina pentru niste chestii minore mi se pare normal ca si la noi sa fie la fel. Este strict parerea mea si o sustin vehement datorita numarului mare de masini "tunate" in fata blocului si care nu respecta nici o norma de siguranta.

Peace.


In 100 de accidente cate masinit "tunate" ai vazut? Te rog sa nu confuzi masini puternice cu masini "tunate", iti zic eu ca sunt cazuri foarte foarte rare.
Sa te mai invat un lucru, o masina "tunata" de obicei o "tunezi" inspre bine, mai performanta, mai sigura, ia cazul meu, unii au ras de mine vai cat e eleronul e de avion etc,eleronul ala e prins in 4 suruburi cu dita mai saibe pe sub capota portbagajului, acuma vin eu pe tine si te intreb care e mai "lipit de sosea" ? Eu sau o masina STOCK?
Ce masini tuning vezi tu in fata bloclui, unde e plin de ele?ce intelegi tu prin tuning?Eu unu nu mai am curajul sa o las afara cu tot cu alarma mea, o tin la garaj, am inchiriat.
O masina tuning o vezi la raport de altele 50 sau chiar mai mult.
Deci unde sunt zecile de masini tuning care le vezi tu si unde e nesiguranta ta?

PACE
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
KlubbHead a scris:Sa te mai invat un lucru, o masina "tunata" de obicei o "tunezi" inspre bine, mai performanta, mai sigura, ia cazul meu, unii au ras de mine vai cat e eleronul e de avion etc,eleronul ala e prins in 4 suruburi cu dita mai saibe pe sub capota portbagajului, acuma vin eu pe tine si te intreb care e mai "lipit de sosea" ? Eu sau o masina STOCK?
PACE


Eu zic sa nu discutam de eleroanele astea aftermarket."lipit de sosea" nici macar placebo nu e.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da mctoto, inteleg ca acesta nu e un forum de tunning, eu am creat postul asta doar pentru a afla daca am nevoie de omologare, daca am cum pot abtine si daca nu pot obtine cum as putea "evita" problemele (fara sa il dau jos normal.....)
Nu ma intereseaza ca la unu nu ii place ca altu are ceva impotriva tuninglui, macar sa aiba o parere pasiva.
Eu personal, intorc capul dupa fiecare masina modificata, ador sa aud sunetele care le face aspectul, tot, cu cat as vedea mai multe cu atat as fi mai multumit si as avea ce povesti cu amicii care sunt in domeniu si de ce nu si fetele care plac acest lucru.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
unui eleron i se aplica legile fizicii pentru a asigura cea mai buna performanta.
singura lege aplicata eleronului tau cel mai probabil a fost cea a marketingului.
nu zic ca e urat, nici frumos mie personal imi plac eleroanele mici, discrete.
bafta cu tuningul si cu omologatul.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
[quote="vladf"]unui eleron i se aplica legile fizicii pentru a asigura cea mai buna performanta.
singura lege aplicata eleronului tau cel mai probabil a fost cea a marketingului.
quote]

Te Rog priveste pozele atasate, una iti arata in detaliu cum e fortat aerul sa circule pe lama, celanta iti arata sistemul de prindere reglabil, deci ceea ce zici tu a fost zis sa te aflii-n treaba.
Deci Vladf, asta a fost lectia ta de aerodinamica.






REZULTA ===>>>




Probabil o sa vii sa imi zici , dar vai ce faci cu el in oras la 50 km/h , da in oras e de design , in afara isi face simtita prezenta la peste 120 km/h.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa o luam pe etape:

KlubbHead a scris: Te rog sa nu confuzi masini puternice cu masini "tunate", iti zic eu ca sunt cazuri foarte foarte rare.


Nu am cum sa confund o masina tunata pana in cel mai mic detaliu - a se vedea ex Kadett-ul lui roBERT... Tu ce fel de tuning ti-ai facut? Acel eleron este ok NUMAI in momentul in care ai un motor atat de puternic incat greutatea masinii si body-kit-ul nu reusesc sa tina masina pe sosea la viteze mari. Sa inteleg ca ai motor de OPC remapat, nu?

KlubbHead a scris:Sa te mai invat un lucru, o masina "tunata" de obicei o "tunezi" inspre bine, mai performanta, mai sigura, ia cazul meu, unii au ras de mine vai cat e eleronul e de avion etc,eleronul ala e prins in 4 suruburi cu dita mai saibe pe sub capota portbagajului, acuma vin eu pe tine si te intreb care e mai "lipit de sosea" ? Eu sau o masina STOCK?
Web Page Name

Ce crezi tu ca ma poti "invata" am invatat de la cei ma buni! Atentie cu aruncatul vorbelor!
Eu nu am spus absolut nimic depre cum arata acel eleron pe masina ta. Este alegerea fiecaruia.... cat despre care sta mai "lipita de sosea" de departe va fi a ta insa cea stock te va depasi ca si viteza si tu il vei depasi ca si consum de carburant.

KlubbHead a scris:Ce masini tuning vezi tu in fata bloclui, unde e plin de ele?ce intelegi tu prin tuning?Eu unu nu mai am curajul sa o las afara cu tot cu alarma mea, o tin la garaj, am inchiriat.
Deci unde sunt zecile de masini tuning care le vezi tu si unde e nesiguranta ta?


Daca ai fi citit calumea ai fi observat ca spuneam despre tuningul FACUT in fata blocului...
Ce inteleg eu prin tuning: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_tuning
Spune-ne si noua de ce iti este frica sa o lasi afara? Spune-ne ce alte modificari ai mai facut la masina? Arata-ne masuratorile pe dyno etc

Astept un raspuns la cele scrise mai sus insa nu voi mai continua polemica cu tine, poate nu ma ridic la nivelul cunostintelor tale de aerodinamica, fizica cuantica sau mai stiu eu ce si nu vreau sa ma complexezi..... Laughing

Peace.

PS: poti incerca sa fi un pic mai original in a termina un post... Idea

LE:
KlubbHead a scris:ador sa aud sunetele care le face aspectul


Shocked


Ultima modificare facuta de foca montana la Mar 01 Apr, 2008 10:12 am
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Ai dreptate klubbhead cu partea cu "lipitul de sose", dar cred ca cele care ies din fabrica asa au fost "calculate" inainte.
Partea cu aspectul nu conteaza. Importatn e sa-ti placa tie, iar despre ce zicea foca ... cred ca mai mult se referea la dacia 1300 cu nike pe luneta si cd in geam.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR