Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Standard...........Date.............CO (g/kWh)........NOx (g/kWh).........HC (g/kWh).......Particulates (g/kWh)
Euro 0............1988-1992............12.30............15.8.......................2.60....................none
Euro I.............1992-1995............4.90..............9.00.......................1.23....................0.40
Euro II............1995-1999............4.00..............7.00.......................1.10....................0.15
Euro III...........1999-2005...........2.10..............5.00.......................0.66....................0.10
Euro IV............2005-2008............1.50..............3.50.......................0.46....................0.02

acuma am vazut ca ce am scris eu e la large utility bla bla..
http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards

se vede totusi ca fata de euro 0 diferenta e mare.
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
add a scris:mi se pare normal ca cei cu euro mai mic sau fara sa plateasca o taxa mai mare, eu as da un meleon pe luna sa merg prin bucuresti daca aia cu euro 2 ar plati 3 si aia cu noneuro 4-5


pai tie poate ca ti se pare normal, poate esti baietel de bani gata si de doare in palarie de "nenea ala cu parul alb din dacia aia 1300 din 19toamna" care saracul a muncit o viata intreaga si a platit la taxe pana i s-a acrit si acum primeste pensie 5 milioane ... de unde saracia lui vrei sa plateasca acel om? gandeste ma frate inainte sa vorbesti sau sa scrii ceva ... tu repede, dai "meleonul" ca-l ai si ai euro 4 sau 5 si esti tare ... daca ai fi fost si tu printre cei 70 sau 75% soferi cu masini non euro ti-ar fi convenit sa vina unu sa zica ce bagi tu mai sus ?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa fiu cinic, dar poate de la o anumita varsta inaintata, cand organismul si simturile nu mai functioneaza la parametrii normali, poate ca este mai indicat renuntarea la sofat.Asta atat pentru siguranta persoanei in cauza cat si pentru ceilalti participanti la trafic.
Personal, daca ar depinde doar de mine, as scuti de plata oricarei taxe, pe o perioada de cativa ani, pana ce puterea de cumparare la noi in tara , ar creste, achizitionarea unei masini cu norma euro 4.
Foarte multi dintre romani au sume disponibile pt achizitii auto, cu valori de 6000-10000 euro.Deajuns pentru achizitionarea unor marci care nu sunt premium dar au norma euro 4.Sigur, masina sa fie inmatriculata doar daca indeplineste conditiile tehnice corespunzatoare.Asa parcul auto roman ar fi reanoit.Modernizat.De anul viitor intra in vigoare norma euro 5, iar masinile non euro, chiar si cele cu norma euro 1....sunt depasite atat moral cat si fizic.Sunt groaznice in special autocamioanele si autobuzele non euro.Polueaza la greu.Iar pe timp de vara, cand aerul este incins, nu sunt o prezenta tocmai placuta.
Din pacate este utopica ideea mea. Nu se va lua o asemenea masura ca cea mentionata de mine, deoarece statul ar pierde incasari la buget.Plus interesul unor comercianti din domeniul auto care tin de ,,cascavalul''lor.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea ca si euro 4 ar fi trebuit scutit de taxe deocamdata, nu prea incalzeste pe nimeni faptul ca hibridele si euro 5 nu au taxe din moment ce acestea sunt inexistente sau in numar de 10-20 intr-o tara.

dar binenteles ca trebuie status sa castige cumva, mai ales ca aceste taxe sunt calculate mai mult la buzunarul lor.
Skip ads

  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Tema de "analiza": eu am masina din semnatura, motor 1.6,norma poluare Euro3, iar patronul la care lucrez are cateva jeep-uri , masini de lux, microbus de lux si Hummer, toate cu motoare mari. Toate au o vechime maxima de 3 ani, deci trag concluzia ca sunt euro 4 toate. Acum intrebare, daca Hummer-u' ala are euro 4 si a mea euro 3, care polueaza mai mult? Da' el poate fi dat exemplu ca are euro 4, da? Stiu ca pe Hummer are 6.0 cmc. Indiferent de ce impozite se pun pe poluarea masinilor, cel mai mult vor fi afectati oameníi de rand. Nu va ganditi ca mi-ar placea un Hummer, in nici un caz. Si inca o observatie si am terminat: cat polueaza centralele de apartament pe gaz? Alea nu conteaza?
  • bc_50_yul

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca o sa fie introdusa o taxa si pt cei cu centrale termice pe gaz. Eu asa auzisem intr-o vreme. Ma rog...
Cat despre Hummer...si eu cred ca polueaza mai mult dar si cu siguranta plateste taxa de mediu mai mult decat tine.
  • rabotta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bc_50_yul a scris:Cred ca o sa fie introdusa o taxa si pt cei cu centrale termice pe gaz. Eu asa auzisem intr-o vreme. Ma rog...
Cat despre Hummer...si eu cred ca polueaza mai mult dar si cu siguranta plateste taxa de mediu mai mult decat tine.




in legatura cu centralele pe gaz, interesant eu am avut o reclamatie acum un an de la un vecin, cum ca centrala mea pe lemne polueaza, oare care polueaza mai mult a mea pe lemne ori a lui pe gaz?si au venit tocmai cei mari din Alba)
de mentionat ca locuiesc in apropierea fabricii Kronospann(fost Fratti) oare cui platesc astia "taxa de mediu"?
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deci reiese ca cei cu masini cu motoare mari pot sa polueze ca au bani de impozite, dar cu poluarea pe care o fac cum ramane? Problema e ca la noi in tara nu merg banii unde ar trebui.
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai rationamentul tau nu mi se pare bun deloc, daca tot e asa ar trebui scos impozitul pe cmc.

oricum taxa asta e fix pix, nu e decat o oportunitate de imbogatire pentru unii.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Mai, baieti, terminati cu centralele ca tampitii astia o sa puna taxa pe centrala de incalzire. Nu CET, RADET etc, ci doar cele de aprartament....
Ptiu, drace!
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Actualii guvernanti sunt in stare sa reia vechile biruri fanariote Pe fumarit, pe nr ferestrelor, usilor de la locuinta , etc .In loc sa se ia masuri de relansare a economiei, se mareste fiscalitatea.Sigur, pentru cei ,,multi si marunti''.Doar sa fie bani la buget, ca economia romaneasca este la pamant.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
intreba un coleg mai sus de ce nu ne gandim la amaratii aia care abia strang banii sa-si ia "coaja" aia.
parerea mea e ca multi dintre "amaratii" aia strang bani pentru mai mult decat au nevoie. cunosc multe cazuri care aveau bani de un Corsa sau chiar Logan nou (totusi e Euro4) si s-au bagat la credite ca sa-si aduca Pasat/BeEmVEU/Gipan second hand de dincolo...pe considerentu' ca e "e masina adevarata dom-le....am nevoie de spatiu (dar el e singur, sau maxim cu nevasta fara copii....sa fie dizel dom-le ca consuma putin" .... ei bine 90% dintre oamenii astia folosesc masina exclusiv (sau in majoritatea covarsitoare a ocaziilor) doar ptr deplasari in oras sau oricum mai scurte de 4-5km (distanta ce ar putea sa o faca pe jos sau cu bicicleta fara nici o problema, daca transportul in comun nu le prieste). iar ca o paranteza, consumul de motorina e poate 1L/% mai mic decat la un motor pe benzina, iar in conditiile in care motorina e mai scumpa decat benzina, ramane de vazut ce economie au facut...
ideea e ca la noi lipseste un anumit grad de civilizatie, noi inca nu ne luam masini adaptate nevoilor noastre, ne luam masini "ca sa moara dusmanii de ciuda".
eu sunt deacord cu afirmatia lu xflo. stiu ca interzicere masinilor cu EUR0/1/2 nu e solutia, dar e un inceput, si ne place sau nu trebuie facut pasul asta.

naniacostin a scris:nimeni niciodata nu o sa poata interzice circulatia masinilor non-euro atata timp cat ele sunt deja inmatriculate!in cel mai rau caz vor baga niste impozite si taxe imense incat sa te faca sa renunti singur la a circula cu masina aceea!

in Japonia s-a dat o astfel de lege prin anii '60-'70. s-a interzis detinerea/folosirea unei masini personale daca nu ai loc de parcare/garaj. a existat o perioada de 1 an in care proprietarii masinilor sa-si gaseasca garaj/loc de parcare sau sa scape de masina, dupa care gata. iti dai seama ca s-a lasat cu scandal si comentarii, dar legea a trecut si s-a aplicat. deci se poate Wink
Skip ads

  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca soferii ar fi mai civilizati, pe bune ca asi merge cu un scuter prin oras. Dar nimeni nu te respecta si nu te baga in seama, vor zice "uite si la ala, da-l in..." sau nici nu te vede ci te loveste si apoi te si injura sau te ia la bataie, ca vezi Doamne el e cu masina. Trebuie schimbata mentalitatea intai. Cei care ati fost in Grecia si alte tari, ati vazut cate motorete si scutere sunt pe acolo si soferii ii respecta si ii trateaza ca de la egal la egal.
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
l_stoian79 a scris: iar ca o paranteza, consumul de motorina e poate 1L/% mai mic decat la un motor pe benzina, iar in conditiile in care motorina e mai scumpa decat benzina, ramane de vazut ce economie au facut...


dieselul consuma cu 3-4 litri mai putin decat benzina, nu cu 1l, in rest sunt total de acord cu tot ce ai zis
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu raman la parerea mea ca atata timp cat masina e inmatriculata nu o poate radia statul atata timp cat corespunde standardelor din anii respectivi(sistem franare,noxe).s-ar putea ca in cazul revanzarii sa nu mai poata fii inmatriculata.asta o cred.la ora actuala sunt o gramada de trabanturi care merg fara nici o retinere prin germania.si plus de asta nu inteleg tabelul de mai sus cu euro 2 din 1996?a mea e euro 2 si e din 93.si pe carte si pe talon.astea cand vor sa le scoata dupa mintea lor.
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Va rog sa imi scuzati lipsa de cunostinte in domeniul legislativ dar as avea o intrebare.Am o vectra a din 95 motor x16sz.Cautand pe net am vazut ca este euro 2.Unde gasesc in actele masinii trecut norma euro 2?Am mai citit cazuri pe net cu masini aduse din germani care erau euro 3....si animalii de la noi nu le recunoasteau.Va multumesc anticipat pt raspunsuri.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
la codul masinii care e trecut in talon la urma trebuie sa ai x2.(cod omologare)
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am copiat alt tabel din greseala, am precizat asta citeste in link ca scrie ca e din 93 standard euro 2.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
DJINN a scris:
l_stoian79 a scris: iar ca o paranteza, consumul de motorina e poate 1L/% mai mic decat la un motor pe benzina, iar in conditiile in care motorina e mai scumpa decat benzina, ramane de vazut ce economie au facut...


dieselul consuma cu 3-4 litri mai putin decat benzina, nu cu 1l, in rest sunt total de acord cu tot ce ai zis


la cate un "pahar de vorba" cu colegii de la lucru ne mai plangem si noi in stanga in dreapta de masini/neveste/lucru/etc... majoritatea au masini diesel, mai vechi sau mai noi, in ultima vreme toti se plang ca nu le mai renteaza. au consum in oras 7-7.5-8 %, drumuri scurte preponderente. eu la 1.4 benzina al 8.5-9.5 in oras . in conditiile in care motorina e cu vreo 0,4 RON mai scumpa ca litru de benzina, se pare ca totusi nu mai e o afacere deosebita... sau? ....
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cat consuma un 2.0 DTI in oras? Very Happy....sa vedem aia 3-4 litrii.
mai ales in exploatare de gen:semafoare din 100 in 100m, reprize scurte de accelerare, conditii de rulare de 15-20 de min(pana la munca sa zicem)
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR