Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Alta solutie nu am avut si nu retin vreun tutorial cu o alta solutie de a debloca pistonasul
Aveti vreo alta solutie mai buna?
Multumesc frumos
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De curatat a fost curatata valva cu o solutie speciala, la un service si este curata
In link-ul dat de tine, tutorial pe care l-am citit nu am gasit vreo alta varianta de a degripa pistonasul in afara de spary degripant
Ai tu vreo idee?
Multumesc frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai dat tu impulsuri ? Nu cred ! Curatarea se face cu solvent si impulsuri, eventual putin ciocanit in pistonas ca sa inceapa sa se miste.
Skip ads

  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am incercat sa dau impulsuri, insa facea scantei ca si cum ar fi fost in scurt si mi-a fost sa nu ard bobina, sunt normale aceste scantei? Deci cum de uiti mufa valvei, in pozitia in care este montata pe motor primul pin din stanga ete - si ultimul din dreapta este +?
Inca odata multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E normal sa faca scinteie dar macar sa se miste pistonasul. Eu am pierdut "aparatul" vechi, acum fac altul, 2 variante de mufe, un oscilator si un tranzistor de putere.
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Deci tu zici sa nu pun firele pe direct?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal se foloseste o rezistenta sau bec in serie, daca este intepenit pui firele pe direct, eventual il ciocanesti foarte usor. Faci impulsuri pina te saturi si te asiguri ca nu ramine cumva blocat pe deschis.
Skip ads

  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Zi-mi te rog de fire, plus in dreapa si - in stanta cum te uiti la valva in pozitia in care sta pe motor?
Ms din suflet
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu conteaza.
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am sa fac asta indata ce termina baioetii de la service de schimbat uleiul si placutele de frana, deseara cred
Multumesc frumos pentru amabilitate si promtitudine
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna,
Am facut azi un tester si mi aratat erorile 0352 si 0353 fiind vorba de 2 cabluri de la ECM(calculator).am un opel astra g 2001, benzinar.
Ati mai avut astfel de erori ?........puteti sami spuneti ceva despr ele?
va multumec
Skip ads

  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aionel04 a scris:Buna,
Am facut azi un tester si mi aratat erorile 0352 si 0353 fiind vorba de 2 cabluri de la ECM(calculator).am un opel astra g 2001, benzinar.
Ati mai avut astfel de erori ?........puteti sami spuneti ceva despr ele?
va multumec


erorile care le ai tu sunt de la bobina de inductie filele 2 si 3 sau de la ECM. E interesant faptul ca ai spus ca pot fi si firele, mufa de la ECM...cine ti-a spus asta?
ce simptome are masina? (intreruperi, se opreste, la cald, la rece......?)
ar trebui sa faci o proba cu o alta bobina (fara sa cumperi) sa vezi mai intai daca e bobina. pana la proba ar mai fi si alte "abureli" de genul sa cureti, sa dai cu spray sau alte minuni, dar nu cred ca vor avea vreun rezultat. eu am o problema asemanatoare, in ceea ce priveste erorile si crede-ma ca nu am rezolvat-o nici pana acum. daca reszolvi problema da-ne si noua de stire. ma repet...e interesant ce ai spus de firele de la ECM...ar putea fi si de acolo, dar pana sa te complici aiurea sfatul meu e sa faci o proba cu o alta bobina de inductie.
Bafta multa!
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ionutcatalin_bic a scris:
aionel04 a scris:Buna,
Am facut azi un tester si mi aratat erorile 0352 si 0353 fiind vorba de 2 cabluri de la ECM(calculator).am un opel astra g 2001, benzinar.
Ati mai avut astfel de erori ?........puteti sami spuneti ceva despr ele?
va multumec


erorile care le ai tu sunt de la bobina de inductie filele 2 si 3 sau de la ECM. E interesant faptul ca ai spus ca pot fi si firele, mufa de la ECM...cine ti-a spus asta?
ce simptome are masina? (intreruperi, se opreste, la cald, la rece......?)
ar trebui sa faci o proba cu o alta bobina (fara sa cumperi) sa vezi mai intai daca e bobina. pana la proba ar mai fi si alte "abureli" de genul sa cureti, sa dai cu spray sau alte minuni, dar nu cred ca vor avea vreun rezultat. eu am o problema asemanatoare, in ceea ce priveste erorile si crede-ma ca nu am rezolvat-o nici pana acum. daca reszolvi problema da-ne si noua de stire. ma repet...e interesant ce ai spus de firele de la ECM...ar putea fi si de acolo, dar pana sa te complici aiurea sfatul meu e sa faci o proba cu o alta bobina de inductie.
Bafta multa!


Buna catalin.
mersi pt implicare
Mi-au dat cele 2 erori la tester. 0352=wiring ignition coil ECM (asa arata denumirea in engleza a erori), adica e vorba de un cablu de la ECM la....nu mai stiu exact unde au spus ca duce cablul ala parca pompa de injectie dar stiu sigur ca miau zis ei ca e un cablu care vine de la ECM; si cealalte eroare 0353 tot wiring..... adica cablu de la ECM
Ce probleme am: mi se accelereaza in hopuri;scade intenitatea luminoasa a luminilor de bord / faruri la miscarea volanul dar asta nu cred ca are legatura cu accleearea in hopuri.
  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am sa incerc sa fiu tot mai explicit. simptomele pe care le ai tu sunt din cauza bobinei de inductie...cea care vine peste bujii. ea face aprinderea si este cea care preia comanda de la ECU(ECM) si da scanteie bujiilor. daca este stricata/defecta atunci masina va merge intrerupt la relanti, va da "rateuri" la accelare, nu va raspunde imediat la accelerare si imediat dupa vei simti cum masina "parca se rupe", se intampla sa nu treaca de 3500/4000 rpm etc.
e adevarat ca toate astea pot fi de la ECM pt ca el este cel care face amestecurile si da comanda, dar mai intai trebuie sa verifici solutia mai putin costisitoare si anume sa faci o proba cu o alta bobina de inductie de pa alta masina. atentie sa decuplezi intotdeauna bateria cand umbli pe la senzori mufe sau schimbi piese!
eu iti recomand sa schimbi si bujiile cu cele recomandate p forum sau in cartea tehnica si sa te uiti la cele vechi sa vezi dca sunt afumate, ude etc...prezinta importanta aceste semne.
daca faci proba cu o alta bobina si nu mai da erorile anterioare(vezi metoda pseudoagrafa pt ca nu toate testerele dau toate erorile) cumperi una noua, daca nu, mihai din Bucuresti este solutia problemei tale www.ecu.ro.
sper ca am putut sa/ti fiu de folos in vreun fel si iti recomand sa nu iei sfaturile in totalitate "de bune" pt ca s/ar putea ca si eu sa gresesc. pentru asta este forumul de pe ClubOpel sa iti faci o parere tinand seama de sfaturile tuturor.
ai grija la ce serviceuri te duci, ce piese schimbi si ce erori iti arata....ma repet...nu schimba piese decat daca iti garanteaza ca de acolo e defectiunea/ s-ar putea sa dai bani aiurea, incearca metoda pseudoagrafa pentru ca multi au testere de jucarie, mergi la un service recmandat pe forum si fereste/te de cele unde si altii au patit/o.
succes cu reparatia!
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna

Mersi catalin de sfaturi.
Mie la tester mia dat erorile mentionate de mine care sunt la cablurile care fac legatura intre bobinele de aprindere si ecu.probbil e ceva bai cu ele.Insa tinind cont de simptomele masini mele accelșerare in hopuri si de sfaturile gasite si date de cei de pe forum mam apucat de demonatrea si curatarea clapetei de accelerare.am curata corpul si clapeta de accelarare cu decabursolv, priuta de dinti si o cirpa.nam avut la mine apartul foto sa fac nise foto sa va arat cit era de imbisita clapeta si acel orificiu care cred ca e de la vacum.am montat-o inapoi si am facut o tura sa vad cum mere.si acecelereaza f. frumos si curios nici nu mai trebuie sa apas pedela de acceleratie la pornire la cald; si am oprit si repornit de citeva ori cu motorul cald
Multumesc celor de aici de forum pt indicatiile lor acuma masina aceclereaza f ok.sa vad cum se va comporta si in zilele urmatoare
  • Maverick84

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am cumparat un opel astra h fab 2007. I-am schimbat filtru motorina, bujiile sunt bine, i-am facut schimbul de ulei si porneste la a doua sau a treia cheie. Sad Invatati -ma ce sa fac. Multumesc.
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
fai un test.
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ionutcatalin_bic a scris:am sa incerc sa fiu tot mai explicit. simptomele pe care le ai tu sunt din cauza bobinei de inductie...cea care vine peste bujii. ea face aprinderea si este cea care preia comanda de la ECU(ECM) si da scanteie bujiilor. daca este stricata/defecta atunci masina va merge intrerupt la relanti, va da "rateuri" la accelare, nu va raspunde imediat la accelerare si imediat dupa vei simti cum masina "parca se rupe", se intampla sa nu treaca de 3500/4000 rpm etc.
e adevarat ca toate astea pot fi de la ECM pt ca el este cel care face amestecurile si da comanda, dar mai intai trebuie sa verifici solutia mai putin costisitoare si anume sa faci o proba cu o alta bobina de inductie de pa alta masina. atentie sa decuplezi intotdeauna bateria cand umbli pe la senzori mufe sau schimbi piese!
eu iti recomand sa schimbi si bujiile cu cele recomandate p forum sau in cartea tehnica si sa te uiti la cele vechi sa vezi dca sunt afumate, ude etc...prezinta importanta aceste semne.
daca faci proba cu o alta bobina si nu mai da erorile anterioare(vezi metoda pseudoagrafa pt ca nu toate testerele dau toate erorile) cumperi una noua, daca nu, mihai din Bucuresti este solutia problemei tale www.ecu.ro.
sper ca am putut sa/ti fiu de folos in vreun fel si iti recomand sa nu iei sfaturile in totalitate "de bune" pt ca s/ar putea ca si eu sa gresesc. pentru asta este forumul de pe ClubOpel sa iti faci o parere tinand seama de sfaturile tuturor.
ai grija la ce serviceuri te duci, ce piese schimbi si ce erori iti arata....ma repet...nu schimba piese decat daca iti garanteaza ca de acolo e defectiunea/ s-ar putea sa dai bani aiurea, incearca metoda pseudoagrafa pentru ca multi au testere de jucarie, mergi la un service recmandat pe forum si fereste/te de cele unde si altii au patit/o.
succes cu reparatia!

Buna,
am crezut ca scap de problemele cu accelerarea in hopuri dupa ce am curatat clapeta de accelerare insa se pare ca nu e asa. am facut azidmineata un drum am pornit motorasul si dupa vreao 2.3 minute am plecat.cind sa incalzit motorul am accearat si unde va pe la 3000-3500 rpm se accelera iarasi in hopuri.ah am uitat si la putin timp dupa ce am plecat mi sa aprins la bord "check engine". am fost cu masina la un test sapt trecuta si miau dat erorile 0352 si 0353 adica cablurile de la bobina de aprindere la ecu.sa se datoreze acestei erori (adica unor cabluri) probleme pe care o am, adica accalerarea in hopuri ?;(sau sa curat si valva egr,la test spunindu-mi ca nu lucreaza la capacitate fara insa ami da o eroare la ea). catalin cred ca ai dreptate, accelerarea in hopuri f greoaie dupa 3000-3500 rpm se poate datora erorilor de la cele 2 fire de la de la bobine la ecu.catalin daca arfi fost vorba de o problema la vreo bobina ar fi trebuit sami arate erori la ele insa mia aratat erori la fire. sepot schimba cele fire? sunt de cumaparat?
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sau poate e vorba de filele 2 si 3 de la bobina de inductie?.bobina de aprindere are in componente file?......eu am inteles de la cei cu tester ca e vb de fire....dar bobina de aprindere nu actioneaza numai la pornirea motorului?...........eu avind probleme nu la pornire ci la accelerare, adica accelereaza in hopuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR