Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Japonezii nu dau nici un semn de viata?
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
U.E. a aparut din interes economic, nu pentru ca britanicii , francezii si nemtii, au constatat ca se simpatizeaza ,si nu mai pot din dragoste, unii fara altii.Nu stiu cat de adevarat este interesul BMW pt Opel, daca nu sunt doar simple artificii pentru naivi, dar este preferabil BMW-ul sa preia Opelul, decat Tata sau ceva firma ruseasca.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Redau mai jos doua articole preluate in format electronic de pe net privind Opel:

,,Se cautã soluþii pentru ruperea Opel de General Motors
Autor: Andrei Hãrãguº
Publicat: 17 Februarie 2009
Vizionari: 1573;

Oficialii germani cauta o solutie pentru separarea companiei Opel de constructorul american General Motors (GM), care este sever afectat de criza economica.

"Nu mai putem continua in acest fel cu GM. Singura optiune este separarea de aceasta companie", a declarat liderul consiliului muncitorilor de la Opel, Klaus Franz.

Potrivit cotidianului german Westdeutsche Allgemeine Zeitung, un scenariu viabil ar putea fi ca landurile din nordul Germaniei, unde Opel are fabrici, sa preia o parte din actiunile companiei, asa cum a facut landul Saxonia Inferioara in cazul Volkswagen.

Discutiile intre Opel si GM cu privire la separarea celor doua companii au inceput inca de acum cateva saptamani in localitatea Düsseldorf.

Mai mult, potrivit cotidianului german, Opel incearca sa capete accesul la propriile sale tehnologii, intrucat brevetele acestora apartin acum unei subsidiare a companiei americane.

Totusi, uniii politicieni locali au propus unele solutii alternative, deoarece Comisia Europeana (CE) urmareste sa suspende asa-zisa lege Volkswagen, care incalca legile Uniunii Europene.

"O participatie a statului in cadrul Opel nu este fezabila. Aceasta ar fi o misiune sinucigasa pentru platitorii germani de taxe", au declarat politicienii care dezaproba preluarea unui pachet ''





,,General Motors va trimite acasã 47 000 de angajaþi. Ce se va întâmpla cu Opel?

Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Douã companii aflate în crizãCel mai mare producãtor american de maºini, GM a anunþat ca mai are nevoie de un ajutor adiþional de 16,6 miliarde de dolari ºi ca ar putea rãmâne fãrã fonduri pânã luna viitoare dacã nu primeºte mãcar o parte din bani.

Chiar dacã General Motors a mai primit recent un împrumut în valoare de 13,4 miliarde de dolari, compania intenþioneazã sã închidã mai multe fabrici în cursul acestui an ºi sã concedieze aproape 50,000 de angajaþi.

Vestea dã fiori producãtorului german de automobile Opel, care aparþine companiei General Motors.



În urmã cu câteva luni, compania americanã solicita guvernului un ajutor financiar consistent pentru a evita colapsul. Reverberaþiile acestui gest s-au simþit desigur ºi la Opel, iar mulþi prevesteau deja zile negre pentru producãtorul german.



În acest moment, douã lucruri sunt clare. În primul rând, situaþia General Motors nu numai cã nu s-a îmbunãtãþit, ci dimpotrivã, a cunoscut o înrãutãþire. Pânã în 2011, americanii de la GM au nevoie de credite în valoare de nu mai puþin de 30 miliarde de dolari pentru a rãmâne pe linia de plutire. ªi asta în pofida planurilor de restructurare anunþate.



Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Criza schimbã faþa industriei autoªi, în al doilea rând, veºtile proaste pentru Opel au fost exprimate de însuºi directorul GM, Rick Wagoner. Într-o conferinþã de presã desfãºuratã ieri, acesta a declarat cã negociazã cu guvernul german o posibilã susþinere a companiei germane. Cât priveºte eventuala vânzare a Opel, Waggoner catalogheazã aceastã perspectivã drept nerealistã. Acesta nu a evitat însã sã afirme cã toate opþiunile sunt valabile. „În acest moment nimeni nu vrea însã sã cumpere compania Opel.”, a conchis ºeful Waggoner.



Nici alte mãrci deþinute de General Motors nu se simt mai bine. Producãtorul Hummer de pildã, trebuie fie vândut, fie declarat falimentar dacã vânzarea nu reuºeºte. În privinþa producãtorului Saab, deþinut de asemenea de GM, americanii anunþã cã discutã deja cu guvernul suedez despre un eventual ajutor financiar.



Planul de restructurare prevãzut va cuprinde inclusiv reþeaua de distribuþie a marelui producãtor american de automobile. Astfel, numãrul reprezentanþelor de vânzãri va scãdea de la 6200, câte sunt în prezent la 4100 pânã în 2014. General Motors intenþioneazã de asemenea sã desfiinþeze 47 000 de locuri de muncã la nivel mondial.



Întrebaþi dacã nu ar mai bine sã declare din start falimentul companiei, oficialii GM au declarat cã un astfel de pas este extrem de riscant, presupune costuri extrem de ridicate, între 60 ºi 80 de miliarde, ºi este unul de foarte lungã duratã.



La concurentul Chrysler situaþia este la fel de dramaticã. Numai anul acesta, compania a anunþat cã va disponibiliza 3000 de angajaþi ºi va produce cu 100 000 de autovehicule mai puþin ca anul trecut. În acest fel, spune ºeful Chrysler, Bob Nardelli, vor fi economisite 700 de milioane de dolari.



Vlad Draghicescu


Personal imi doresc din suflet ca Opel sa fie salvat.Sa devina o marca 100%germana.Sunt convins ca peste 5 ani, Opel ar arata altfel.Ar fi un concurent redutabil pentru VW.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Redau un articol publicat azi in publicatia Capital:

,,Proteste la fabricile Opel din Germania
Autor: Simona Roºu
Publicat: 26 Februarie 2009
Vizionari: 315;

Producatorul auto Opel se lupta pentru a supravietui situatiei dificile in care se afla, salariatii uzinelor din Europa recurgand la proteste pentru a se face auziti.

Astfel, un numar cuprins intre 10.000 si 15.000 de angajati se vor prezenta in cursul zilele de astazi la sediul Opel din orasul Ruesselsheim, vestul Germaniei, pentru a protesta si cere ajutor pentru producatorul auto.

Ministrul de Externe al Germaniei, Frank-Walter Steinmeier, se asteapta ca masul salariatilor Opel sa fie sustinut si de Bertold Huber, seful celui mai puternic sindicat german, IG Metall.

Demonstratii de acest fel ar putea avea loc si la uzina din Kaiserslautern, din Eisenach, in estul Germania.

"Vrem sa ne exprima o data in plus cererile", a declarat Rainer Einenkel, reprezentantul angajatilor fabricii din Bochum. Acesta a mai adaugat ca maine va avea loc o intalnire a boradului director al Opel, unde se va analiza un plan de salvare al companiei.

Conform informatiilor aparute in presa, guvernul german este pregatit sa acorde un imprumut producatorului auto Opel, pentru a-l ajuta sa treaca cu bine peste criza financiara.

Armin Schild, membru al consiliului de supraveghere al Opel si lider sindical, a estimat ca producatorul auto are nevoie de lichiditati de 3,3 miliarde de euro pentru a trece de aceasta perioada dificila. In sens contrat, Opel al putea intra in faliment pana in luna mai sau iunie.

Sursa: Deutsche Welle''
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
In sfarsit! Very Happy

OFICIAL: Opel se desparte de General Motors

Opel se va transforma intr-o societate pe actiuni, GM urmand sa detina, totusi, majoritatea acestora. Compania germana nu va mai fi insa subordonata deciziilor General Motors.


Sursa: http://www.automarket.ro/st...motors-18799.html
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Tot in articol scrie ca,,GM ar putea ramane actionar majoritar in noua formula de organizare Opel, urmand sa detina mai mult de 50 de procente dintre actiuni".Deci ar putea, nu ca va detine sigur pachetul majoritar de actiuni la Opel.Ideal era ca Opel sa fie cumparat de un producator auto german.Mercedes sau BMW, Opel fiind pentru acesti producatorul auto care nu este premium.Sunt sigur ca ar fi fost alta calitatea la autoturismele Opel.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa dispara niste mastodonti , chiar si Opelul , pt ca europenii sa-si bage mintile in cap si sa se axeze iar pe fiabilitatea carea a ramas o istorie la ei . Si aici din nou spun , e si cazul Opel . Eventual ar putea arunca un ochi la Toyota sa vada cum se fac afacerile
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cu noua Insignia Opel incepe sa devina o marca atractiva.In ultimul numar din revista Auto Bild am vazut un top al celei mai bune limizine din clasa mijlocie.Concurentii erau Opel Insignia, Ford Mondeo, Mazda6, Toyota Avensis si Citroen C5, toate ultimele modele(Insignia este la inceput de drum)avand motorizari diesel, de 2 si 2,2 l.Castigator a fost Insignia urmat de Ford . Mazda pe locul 3, Toyota pe locul 4 iar C5-ul codas.Ma asteptam ca Toyota sau Mazda sa fie pe locul 1 insa...Daca Opel o va tine tot asa si cu Astra care va fi lansata anul asta, atunci va redeveni un brand respectat pe piata.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Clasamentele facute de diverse reviste nu sunt concludente , atata timp cat tu , cumparatorul de Insignia intampini aceleasi probleme si disfunctionalitati eterne pe care le ofera Opelul .
Am mai spus si o repet : atata timp cat producatorul nu a fost in stare , pe parcursul anilor 2004 - 2009 de comercializare a modelului Astra H sa rezolve niste probleme tehnice care s-au manifestat de la prima serie si pana la ultima bucata produsa , nu cred ca e cazul sa scoti alt model in 2009 !
Am ajuns la concluzia , ca Opelul in general satisface cumparatorul care cheltuie sa zicem un 16.000 pe un Astra , dar cand te arunci la un Astra mai scump de 27.000 , cu toate dotarile posibile , te intrebi de ce mama draq nu ti-ai luat Toyota ? Sau Audi ? Sau Subaru ? Pt ca atunci nu prea mai esti dispus sa accepti o masina cu anumite inconveniente , ca atunci cand ai dat 16000
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bertone, detii Astra H?Ce probleme are?Eu am o Astra G 1,7CDTI de 2 ani, si functioneaza impecabil.
Daca modelul H are probleme si nu sunt rezolvate, mai ales cand sunt sesizate, este aiurea...Normal ca esti scarbit de Opel.Cat este de fiabil Insignia sau AstraI o sa vedem dupa 3-4 ani de exploatare.Pana atunci...
Revistele de specialitate apreciaza calitatea materialelor si performanta masinii atunci cand o testeaza, nu fiabilitatea ei in timp.Personal mie imi place mai mult batrinica Astra G decat H-ul.
  • wargasm

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
General Motors a cedat patentele obtinute de filiala sa Opel catre Trezoreria americana, ca garantie pentru primirea de ajutoare de stat, scrie Bild-Zeitung, citat de AFP.

In plus, Dow Jones Newswires a citat o sursa din guvernul german care spune ca GM a vandut brevetele de inventie ale Opel, in speranta ca le va putea rascumpara in viitor.

Toate brevetele de inventie ale Opel au fost transferate catre GM, iar Opel nu mai este proprietara uzinelor de productie, mai spune sursa guvernamentala citata.

Autoritatile de la Berlin se gandesc in ce mod pot sa ajute Opel, care are 28.000 de angajati in Germania. Compania are nevoie de peste 3 miliarde euro ajutor, insa autoritatile germane privesc cu raceala ideea, deoarece puternica dependenta a Opel fata de GM poate insemna ca ajutorul va ajunge in America, nu in Germania.

Ministrul german de interne Wolfgang Schaeuble declara vineri ca in situatia data, Opel ar trebui sa se gandeasca foarte serios la intrarea in faliment, pentru ca asta nu ar insemna distrugerea marcii, ci conservarea valorii sale economice.

Sursa: Hotnews
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pe scurt, cum ne afecteaza pe noi astia utilizatori obisnuiti? nu or sa se mai produca piese de schimb? sau care-i treaba?
ma gandesc ca diviziile de productie de piese de schimb nu ar trebui sa fie niciodata in pierdere, cu un asemenea parc existent in lume...locul 3 daca nu ma insel intre marci ca nr de masini existente indiferent de vechime, care inca functioneza...
Skip ads

  • wargasm

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Scria pe un site nemtesc despre piese. Se pare ca fi o problema majora, faptul ca fabricile apartin de gm.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
The German government has introduced a sales incentive for buyers with ageing cars allowing a substantial discount on a new one, an offer that was credited with sparking a 22 percent spurt in sales of new cars in Germany last month.
Toyota also reported in Geneva that the incentive had boosted sales in Germany in February.
But Forster added a note of caution.
"While Opel saw the highest February order intake in five years in Gemany, forcasts show that extremely low market levels are likely to continue in the medium term and certainly well into next year," he added.


Se pare ca nu doar Dacia se vinde bine in Germania.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:Daca modelul H are probleme si nu sunt rezolvate, mai ales cand sunt sesizate, este aiurea...Normal ca esti scarbit de Opel.Cat este de fiabil Insignia sau AstraI o sa vedem dupa 3-4 ani de exploatare.Pana atunci...


Si modelul G are probleme "istorice" cu subansamble , pe care nimeni nu s-a deranjat sa le remedieze in atatia ani de vanzare
In sfarsit nu vreau sa fiu offtopic aici
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Poate ca un management 100%nemtesc ar da rezultate.Ar fi mai bun ca si managementul americanilor.Acum cand Opel va inchide 3 fabrici, doua in Germania si una in Belgia, poate ca situatia se va mai redresa pentru companie.Daca actionar ar deveni un constructor german poate ca statul german ar acorda suma de 4miliarde euro ceruta de Opel pt relansare.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e si cam exagerata povestea,sa fim seriosi cate datorii poate sa aibe Opel,in conditiile in care au vandut atatea masini?Sa luam numai Astra,care in 2006 a detronat Golf la vanzari,Meriva foarte vanduta in Germania si Italia,Noua Corsa un real succes pe piata europeana si multe altele.Daca nu cumva americanii de la GM au pus toate greutatile pe marcile europene Opel si SAAB,ca sa iasa ei la liman,din cate se pare marcile americane nu prea sufera deocamdata.In Germania se vinde bine Opelul din cate am inteles,dupa Logan si Sandero Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Opel plateste catre GM o suma pentru fiecare masina construita deoarece GM a transferat catre o alta companie toate patentele Opel. Asta + faptul ca GM nu plateste impozit catre statul german face ca statul german sa fie reticient la acordarea de ajutor. GM ar putea lua acesti bani si sa-i investeasca in America.
O situatie extrem de delicata in care GM isi pregateste terenul foarte bine.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
In aceasta situatie trebuie cat mai repede decuplat Opel de GM.Daca se doreste supravietuirea Opel.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,005
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Clar, e criza. Evident si Opel se resimte.
Azi am avut ocazia sa constat doua initiative venite dinspre Opel pentru a mai face niste vanzari.
Prima:
Am sunat la reprezentanta locala pentru a planifica un schimb distributie, la care omul mi-a sugerat sa merg pe acolo sa vad promotiile la accesorii. Spunea ca au accesorii pentru Astra si Corsa cu reduceri semnificative de pret. Am mai comandat niste aparatori pentru noroi.
A doua:
Mergand sa-mi recuperez masina din parcare, am avut o surpriza placuta. De oglinda din stanga atarna un flyer cu un text de genul "Familia mea iubeste Opel" E practic o promotie adresata celor care deja detin un Opel si care pot fi mai usor convinsi sa vrea si un al doilea. Totul e sa si poata.
Vedeti poze aici.



In ideea ca aceste actiuni au caracter national, va recomand sa treceti pe la reprezentantele din zona voastra si sa incercati. Poate e momentul sa va cumparati la preturi mai accesibile accesoriile la care va gandeati de mai multa vreme.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR