Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa-ne un desen ca sa intelegem si sa discutam pe marginea lui.
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dunlop sport de vara?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am primit de curand o solutie pentru degresare H 200(0) sau HELPSET 200(0) in loc de SETDERO (asta din urma foloseam in mod uzual), care se dilueaza in apa pana la un raport de 1:60. In raport mai concentrat topeste cauciucul, il face o mazga. El curata foarte bine, face spuma ca detergentul. Nu spun ca asta a fost, dar exista astfel de solutii. Oricum, concentrat topeste PET-ul, si dupa un timp chiar butoiul de tabla tratat pe interior in care a fost adusa solutia, dizolvand vopseaua intarita pe beton de vreo 10 - 15 ani.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da dunlop sport de vara.nu era nimic pe carosabil am verificat.masina avea cam 15k de la ultima geometrie si nu tocea cauciucurile aiurea.capete de bara schimbate,amortizoare cu flanse si rulmenti.in rest ok la puntea fata doar bieletele antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare nu erau schimbate de mine in ultimi 60 k parcursi de mine.si faza cu spuma activa imi aduc vag aminte ca am fost surprins dupa ce am iesit odata din spalatorie de faptul ca patina tare rau si un pic anormal fata de un cauciuc ud doar de apa.atit,in rest necaz si belea pe care inca nu pot sa inteleg cum si ce sa intamplat.din pacate tinichigiul nu a reusit sa salveze usa.a,si ce ziceti sa iau radiatorul de apa si condenserul sh? merita?as salva cam 150 ron cam cit este o bara.si repet masina sa lovit cu partea stanga de pom nu cu dreapta cum am scris gresit din motive lesne de inteles.deci sa lovit cu stanga pe sensul meu de mers nu am intrat pe contrasens.sa rasucit pe laterala si a sarit gardurile.o sa fac si un desen ca poate mai multe perechi de ochi vad mai bine problema.
Skip ads

  • relubr

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2007

  • Mesaj Privat
BAZGANM eu zic sa iei o monstra din solutia alora de la spalatoria auto si sa mergi la un laborator cu ea pentru analiza chimica si reactia lui in contact cu cauciucul , deasemenea sa citesti exact detaliile solutiei respective , specificatiile tehnice, nu se stie , poate vei gasi scris ceva si vei fi surprins ......
bine ca nu ai patit nimic , fierul se repara.....
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da asa este.bine ca eu nu am nimic si ca nu am ranit pietoni sau nenorocit alte masini.ce sa zic o sa fiu mai atent desi stiu bine ca nu asta a fost cauza accidentului
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Probe cu solutia, nebunii. Voi va auziti? E ridicol!

Mi se pare evidenta situatia. Din pacate a avut parte de ghinion, coroborat cu gumele, carosabilul etc.
Si-a pocnit masina un prieten iarna trecuta. Viteza mica (50km/h), fara polei, scapat de sub control. Tot gume de vara. Surprize, surprize.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi bine sa mai verifici odata carosabilul. Peste tot pe drumuri gasim pietris. Da vina pe drum! Eu asa fac cand mai aud cate o bataie la masina.
Acea mizerie de pe asfalt, impreuna cu subsanta aia activa de la spalatorie si umezeala de pe pneuri + un moment de ezitare probabil au dus la acest incident.



PS: Eu m-am rasturnat(nu conduceam eu) pe drum drept, dar neasfaltat la max 50km/h. Cauza este similara ca la tine, numa ca derapajul a inceput dupa ce a vreut sa ocoleasca o gropa. De atunci nici eu nu le mai ocolesc.
Skip ads

  • frumushel

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
poze cu masina nu ai?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am renuntat la poze.nici nu ma duc sa vad cum arata acum dezmembrata .vreau doar sa o vad gata facuta ca mi se rupe sufletu de ea si vreu sa uit aceasta poveste trista
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare rau de ce ai patit si ca m-am indoit de ce ai spus, incurcarea stangii cu dreapta m-a facut sa nu mai stiu ce sa cred. Poate sa fie un ghinion teribil, cum odata in viata intalnesti.
Aici unde sunt acuma, in Belgia, lumea nu prea stie cum sa reactioneze la polei/zapada pe carosabil ca se intampla prea rar chestii de-astea meteo, dar cand o comit o comit rau de tot. Culmea ca s-a intamplat unui roman cu o Jetta de 1 an de zile, a intrat cam tare intr-un sens giratoriu, la iesirea catre dreapta masina a avut alta parere (din cauza unei zone cu polei) si a intrat in cel care vroia sa intre in sens, care si el al randul lui vazandu-l pe primul ca semnalizeaza sa iasa i-a dat oleaca de jar. Rezultatul a fost destul de urat dpdv mecanic, soferii nu au avut nimic, baiatul cu Jetta se asteapta sa primeasca de la Casco dauna totala daca constata sa au fost afectate lonjeroanele. Si mai era suparat ca nu i s-au deschis airbagurile, el lovindu-se doar putin la genunchi (ferice lor, ambii soferi purtau centura). Scuze de offtopic.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da bine ca nu au patit nimic.eu parerea nu o schimb in privinta cauzei pricipale a a accidentului.partea proasta e ca nu stiu ce invataminte sa trag din aceasta intamplare.
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa fie treaba, treaba dupa ce am citit topicul tau acum cateva zile ma tot intrebam cum e posibil sa se intample asa ceva .
Ei, uite ca mi s-a intamplat si mie ceva ciudat .
Nu are legatura cu spalatoria . Ma intorceam acasa si intr-o curba(in localitate) nici macar nu am apucat sa simt cum masina fuge ca deja eram de-a latul pe sosea, cu masina pe contrasens .
Ce pot sa zic e ca aveam geamul deschis si nici macar nu am auzit un scartait de cauciucuri , se ducea ca pe gheata(asflatul fiind uscat) .
Am mers in zig-zag aprox. 50 de metri in incercari disperate de a corecta traiectoria masinii .
Avarii: ambele jante pe spate, dupa ce am jucat ping-pong intre borduri .
Mare noroc am avut ca nu venea nici o masina de pe contrasens .
Dupa ce am reusit sa opresc masina, m-am intors(pe jos) spre curba sa vad poate e ceva pe jos. Absolut nimic, asfalt uscat, nici macar papucii nu alunecau .
Cauciucurile nu aveau urme de ulei sau orice altceva si culmea e ca zilnic trec pe acolo de cel putin 2 ori .

Gasiti o explicatie pentru asta . Mentionez ca viteza era de aprox. 70km/h si inainte de a intra in curba am schimbat din a 4-a in a 3-a, nu am atins frana sau acceleratia si masina e impecabila dpdv mecanic (sau cel putin era Rolling Eyes ) .
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Poate ar trebui mentionate marca anevlopelor si temperatura exterioara.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,460
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si numarul de pori pe cm3 . Sa fim seriosi....
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Domnu' jE, apreciem ironia gratuita! Insa o anvelopa proasta aluneca foarte usor la temperaturi ceva mai scazute.
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am citit undeva nu mai stiu pe site-ul carui producator de anvelope ca ei nu mai garanteaza deloc eficienta gumelor de vara la temperaturi de sub +5 grade celsius...si nu era o marca chiar no-name ca nu intram pe site-ul lor...
Dar faza asta cu 'nu mai garantam' mie imi suna a ... 'experienta ne spune ca pot aparea manifestari ciudate si imprevizibile...'
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De garantat nu iti garanteaza nici peste temperatura aia; ei doar zic ca sub o temperatura scade drastic aderenta. Eu cu Dunlop SP01, anvelope de care sunt foarte multumit, am avut o mega surpriza sa franez si sa ma duc sanie vreo 100m asta franand de la 70 ... ulterior am facut conexiunea, erau 4 grade celsius.
Performantele anvelopelor de vara oricum nu scad doar de la 7 sau 5 grade celsius in jos; ele scad constant de la o temperatura ambientala de probabil 35-40 de grade.

Eu unu de la anu cand vad 10 grade deja trec pe cele de iarna ... numai fac prostia de anu' asta, norocul meu fata de al vostru e ca m-am prins ca numai am aderenta in linie dreapta!
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dap
Eu promit solemn ca anul asta este ultimul in care mai merg fara gume de iarna. Si restul anului o sa raman pe cele all-season, cred ca sunt mai bune decat cele de vara pe ploaie, la munte unde temperatura poate scadea in iulie la 10 grade
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa pataniile de mai sus pot sa-mi zica "daciosii" ce or vrea anvelopele de iarna merita oricat de sofer ai fi. Cat despre all season mai bune decat cele de vara pe ploaie nu pot sa zic decat gresit, uita-te la canalele de evacuare a apei pe cele de vara si apoi pe cele all season, o sa ai o mare surpriza.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR