Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@biela-manivela nu vreau sa ne contram insa vorbesc in cunostinta de cauza chiar m-am documentat (toamana trecuta cand mi-am luat masina) la momentul respectiv in standard ABS-ul nu era, iar SRS-ul era unul singur in dotarea standard, nu mai spun de oglinzi incalzite si alte dotari necesare pe care daca voiam sa le iau ridicat pretul destul de mult din aceasta cauza m-am orientat la o masina SH care are cele dorite si nu mai spun ca este mult sub pretul unei dacii.

Acum ma uitam, iar, pe pagina lor de internet si curios, airbag frontal pasager este contra cost la versiunea de baza (6890 euro) abia de la Preferance (8050 euro) este standard, in timp de airbaguri laterale sunt optionale la toate versiunile, doar ABS-ul este standard (apropo de pretul euro daca tot vinde pe piata interna de ce nu dau preturile in lei acum, pentruca fac specula).

Avanda in vedere cele gasite pe pagina lor de internet ar trebui sa te mai documentezi si tu Smile, dupa cum ai vazut eu m-am documentat si nu eram departe de adevar Smile.

Cred ca putem sa inchidem aici "conflictul".
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Spre surpriza ta, vorbesc in cunostinta de cauza. Am condus doua bucati multi km. Un singur airbag este disponibil doar pe varianta cea mai cheala si optional al doilea. Celelalte versiuni au cate 2 airbaguri standard si optional alte doua, deci afirmatia ta ca Dacia ar dispune de un singur airbag este una tendentioasa, atat timp cat te referi doar la versiunea de baza, in timp ce celelalte 4 versiuni au cate doua si optional alte 2. Iar norma de poluare este sensibil peste Euro2. Cool
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa incheiem Off topicul :
Ambiance - cel mai chel , 6400 ( cu TVA ) . Standard : ABS , 1 airbag ( inca unul e 100 de euro ) , TC . Sursa : http://www.dacia.ro/#/model...noua-dacia-logan/
Preference - urmatoarea varianta . Pe langa cele de mai sus : airbag pasager ( optionale lateralele )
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
End OFF Topic
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sa ne reamintim putin titlul discutiei ; DULCEA MINCIUNA ROMANEASCA ; iar acum sa le trecm si in revista cu rezerva de a fi omis ceva si va rog sa completati ceea ce n-am scris.
MINCUNA Nr. 1 .Denumirea de taxa de poluare este falsa,deoarece o masina E2 - 3 - sau 4 nu poate polua mai mult decat o masina inmatriculata acu' 20 de ani noneuro.
MINCIUNA Nr.2.Protejarea industriei nationale impotriva produselor din afara,fals deoarece nu se percepe taxa pe masini noi sub 2000cmc. indiferent de unde a fost fabricata.Clientii cu putere de cumparare la 1000-3000E nu au fost niciodata potentiali cumparatori de DACIA la pretul de 8500E.Marea majoritate a cumparatorilor de masini noi au facut-o prin diferite metode de creditare care astazi nu mai functioneaza,deci nu poti amesteca pe unii cu ceilalti indiferent cata bunavointa ai.
MINCIUNA NR.3.Cei care aduc masini din afara realizeaza profit care nu este impozitat.Adevarat ca nu este impozitat dar FALS ca nu se poate face o diferentiere intre cei care aduc masini pentru ei deci max. 2 buc./an si cei care au 20-30 de masini.Sa iasa niste muncitori in strada la indemnul stim noi cui sa scandeze Azi la Mioveni maine la Cotroceni am senzatia ca se pregatesc noi mineriade.
MINCIUNA Nr.4. La o masina din 98 E2 achizitionata cu 1000E se platea aici 1250E taxa deci intrau niste bani la buget independent de criza mondiala care oricum a condamnat industria auto,dar s-a ales varianta sa nu castige nimic statul nici de la cei care produc nici de la cei care-si aduc o masina SH.Pentru a nu stiu cata oara guvernul alege din doua rele pe amandoua adica mor si cei ce produc ramane si el fara o sursa de venit dimensionata la nivelul de criza actual.
MINCIUNA Nr.5. Se gasesc vinovati,samsarii,capsunarii care au trudit pe meleaguri straine pentru niste bani si acum venind in tara masina pe care au luat-o acolo trebuie s-o dea la fiare vechi,omul de rand care si-a schimbat vechea Dacie 1300 cu o masina mai buna si mai confortabila dar nu noua ca nu are salariu de parlamentar si nici pensie de securist, dar nu vedem solutii viabile nici o vorba despre RESTRUCTURARE.Stiu este mai usor si in traditia politicienilor nostri mediocri sa arunce vina de colo colo decat sa propuna solutii dureroase dar necesare.
Intrebare pentru cei care manipuleaza masele de muncitori...Cand vor realiza ca realitatile economice actuale nu mai pot fi ignorate si masurile protectioniste prin scutiri de taxe si alte inginerii financiare viciaza climatul de concurenta si perpetueaza saracia la nivelul intregii populatii prelungind agonia unor producatori aflati in afara pietii?Ajutandu-i cu banii mei al altuia si de fapt ai tuturor se perpetueaza delasarea ,minciuna,saracia...compromisul ..si ceea ce este mai grav sponsorizam scara de valori inversata care functioneaza la noi in tara.Vom avea in acest fel mitocani ,hoti, amante si alte scursuri in fruntea noastra inca multe genetatii de acum in colo.
Ai compatimesc sincer pe muncitorii care nu inteleg de unde izvorase raul,mai mult ca sigur ca peste 1 an vor fabrica si ei custi pentru iepuri adusi din import de vreun ministru si clocitori de oua de cuc aduse de Elena Udrea pentru repopularea padurilor de palmieri fosilizati adusi de Agaton pe vremea cand se vroia revigorarea turismului romanesc.Pana atunci vom sapa 3000 de fantani in Bucuresti acolo unde s-au descoperit ape termale si vom exporta apa calda la sticla de 1,5 litri in acest fel salvand economia romanesca de la colaps si planeta de la incalzirea globala.Sala Marii Adunari Nationale este in picioare scandand din rasputeri noi d'aiciea nu plecam nu plecam acasa pana nu vom vinde tot chiar si tara noastra,asta dupa ce au adoptat cu unanimitate de voturi obligativitatea fiecarui roman care a implinit varsta de 18 ani de a se inscrie pe lista de asteptare pentru urmatorii 5 ani la un autoturism nou nout marca DACIA byRENAULT
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Jos palaria!
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sincer ma inchin, nici ca se putea spune mai bine Smile
  • ten_diesel

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
toate acestea ar trebui sa ajunga unde trebuie, undeva sus la presedinte (nu de alta, dar daca trimiti la vreun ministru te mai miri si ce a ajuns acea hartie in lipsa cea igenice), uzina dacia...
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Completare :

Minciuna nr. 2 : Majoritatea Loganurilor vandute au fost Ambiance ( 6400 ) si Preference ( 7200 ) cu toate taxele . Cumparatorii au fost cei care aveau Dacie veche ( 1500 ) + credit de 5.000 / 10 ani . Ceea ce inseamna o rata de max 70 de euro / luna . Deci cred ca se adresa si celor care aveau 1000 - 3000 si voiau o masina noua ! Dar a cazut creditarea si asta e alta problema .

Minciuna nr. 3 : Cunosc cativa care aduc masini de afara . Cei care ruleaza in jur de 3-4 masini pe an asa este , nu platesc impozit pe profit . Insa cei pe care-i cunosc ca ruleaza 10 masini pe an , la doua vandute , a treia o baga pe firma . Nu de alta dar vin Finantele peste el din proprie si il iau la intrebari .

Minciuna nr. 4 : La un Golf 3 de 1.8 , euro 2 din 93 taxa a fost de 300 de euro . La un Astra F cabrio tot euro 2 , taxa era la fel iar motorul de 2.0 nu depasea 400 de euro( au adus niste amici de ai mei ) . Mi se pare cam putin totusi ...


Completare pt petrosani : Daca vede Basescu chestiile astea aici sunt sigur ca nu va mai dormi noaptea pana nu va face dreptate , cuprins de sentimentul patrotismului , al iubirii de tara si al durerii incercate de soarta poporului pe care-l conduce , tovarasul nostru comandant supem , fiu al poporului roman si prim secretar al oricarui partid ( de preferinta unic ) romanesc . Vorba lui Mircea Badea : Hai pa pa pa pa ! Laughing
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sunt dupa rahatul asta de schimbul 3,eu unul lucrez intr-o companie care produce cablajul pentru logan,stiu cum si ce se produce la uzinele dacia ,o masina infecta scoasa din namol de renumitii nostri politicieni de la vremea respectiva cat si actualii, acuma le-a venit sorocul ,credeau ca acesta vaca va putea fi mulsa pana la infinit ,au uitat ca vor trece anii si lumea se va convinge de calitatea indoielnica a acestei 'tigai' oricum orasul Pitesti era cea mai tare platforma industriala aici aveam fabrica de cauciuc acuma daramata in locul ei hypermarket,fabrica de bere acuma daramata se construieste alt hypermarket,fabrica de lapte acuma exista in locul ei hypermarket,fabrica de textila argesana la revedere si asta,fabrica de prelucrare a lemnului adio si asta ,petrochimia mai mult de jumatate a fost dusa la fier vechi oricum adio si asta ,oare de ce pentru fabriciile astea daramate nu s-a intervenit cu nimic de la guvern(taxe,reduceri impozit,etc) va spun pentru ca nu era asa de mare ugerul ca la vaca numita dacia ,stiti ce profit au avut nenorocitii de francezi de si-au scos uzinele renault din faliment ? 100.000.000 euro profit net ramas in mana intr-un fel ma bucur ca se va termina ,voi scapa de industria asta de rahat in care toti din conducerea superioara romaneasca sunt niste pupincuristi de o raritate rar intalnita a ajutat francezul sa profite de capacitatea de munca a romanilor si inteligenta unora dintre ei,este drastic ca vom ramane fara locuri de munca si nici alternative nu mai avem in zona ,dar asta este ,un sut in cur un pas inainte,am recomandat la toata lumea sa nu-si cumpere 'tigaia' numita dacia logan ,poate ca de asta au intrat si in faliment saraci,oricum de 100 de ori mai buna Corsica mea,stima si respect.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@bertone referitor la Minciuna nr. 2 numai un masochist isi face rata pe 10 ani la o masina, si mai ales la un logan care dupa 4, 5 ani te-a lasta balta si tu inca nu ai terminat de platiti rata la el.

Parerea mea, nu trebuie sa aruncati cu pietre.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Catalln a scris:@bertone referitor la Minciuna nr. 2 numai un masochist isi face rata pe 10 ani la o masina, si mai ales la un logan care dupa 4, 5 ani te-a lasta balta si tu inca nu ai terminat de platiti rata la el.

Aici iar e o speculatie facuta doar ca sa sustina teoria! Niciun logan de pe piata nu are 5 ani, iar cele de 4 ani circula bine merci!
Skip ads

  • mitluc

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La un magazin de piese auto a venit o persoana care cumparase o lampa (tripla) spate de Logan si care nu se potrivea la mufa de la cablajul masinii (Loganul persoanei respective fiind din primele modele). Cei de la magazin au sunat sa vada de ce nu au primit o lampa corespunzatoare anului de fabricati a masinii si raspunsul a fost ca nu se mai fabrica modelul respectiv de lampa si ca ar trebui modificat cablajul pe masina pentru lampa trimisa Shocked . Nu vreau sa mai comentez si preturile pe care le au piesele de schimb de la mult prea protejatele masini autohtone, care nici pe departe nu reflecta calitatea. Iar referitor la cele de 4 ani care circula pe strazile patriei, isi poarta cu mandrie rugina de pe aripile spate


Ultima modificare facuta de mitluc la Joi 15 Jan, 2009 7:26 pm
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
... dar cand o sa faca 5 ani n-o sa mai mearga "bine mersi" ... pun pariu ...

...nu se mai fabrica modelul respectiv de lampa si ca ar trebui modificat cablajul pe masina

tare asta ... daca la o masina de nici 5 ani cum zicea biela - nu se mai fabrica piese ... atunci e grav ... pregatiti-va dragi posesori de L(zero)gan ca peste 2 ani sa va luati masina ... sau sa modificati ce aveti acum (ca n-o sa se mai fabrice piese) Rolling Eyes


Ultima modificare facuta de Cipiotul la Joi 15 Jan, 2009 7:27 pm
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa ne rezumam la lucruri concrete si sa lasam deoparte presupunerile. Ca asa presupun si io ca Boc il baga pe Basescu in tomberonul lui Tolea si vom avea anticipate.
  • mitluc

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am expus un fapt concret, nu e vorba de nici o presupunere, mai ales ca se tot trambitiaza ca nu ai voie sa faci nici un fel de modificare la masina, mai ales pe partea electrica. Eu cred ca posesorii de Logan au motive de ingrijorare.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce un model nu se mai fabrica, producatorul este obligat ca timp de 10 ani sa asigure piese de schimb. Dar poate ca neasigurand piese, forteaza omul sa-si ia alt Logan Oare? .
Stiu pe cativa insi care din cauza unor venituri mici si dorinta de a-si achizitiona o masina noua autohtona (Logan) au facut credit pe 15 ani Crying or Very sad .
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@biela-manivela
Catalin are dreptate. La prea multi colegi de-ai mei incantati de marketingul Renault nu le-a venit sa creada ca troncane tot bordul dupa 6 luni de utilizare mai putin decat moderata a masinii. Prea multi au ramas cu un gust amar de la revizii si explicatiile mecanicilor autorizati de clica Dacia-Renault. Sa nu mai vorbim de preturile reviziilor, stiu coleg cu Toyota Avensis care a platit aceeasi suma si e blasfemie sa compari astea 2 masini, in afara ca amandoua au 4 roti si volan, restul e la ani lumina diferenta. Airbaguri laterale? Hm, la ce? La 1. 16 valve echiparea de varf, poate.. Te invit sa mergi cu un lighean 1.5 dci luata acum 2 ani jumate fara servodirectie, stimabile. Devii un mic Arnold Schwartzenegger in 2 luni, te asigur. Si nu a dat-o nimeni jos, lipsa era in... dotarile masinii, Ambiance!
Cat despre platitorii de taxe de la Mioveni, nu cred ca sunt mai cu mot decat restul de 10 milioane de salariati din tara asta care platesc si ei taxe.
Apropo. Acum 2 ani si oleaca am avut bani sa iau un lighean Preverance nou nout. Am ales sa iau o Nubira CDX sh dupa care mai oftez si acum, chiar daca am Opel. Dupa Logan dadeam chef ca am scapat de el....
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
adi_iacob, dupa cum am mai zis, am utilizat doua loganuri si la niciunul dintre ele nu scartaia bordul nici dupa 6 luni, nici dupa 3 ani! Mecanicii sunt la fel de infecti si la Dacia, Renault cat si la Opel sau Toyota! In ceea ce priveste servodirectia, nu vad de ce se plange cineva care a stiut din start ca achizitioneaza o masina fara servodirectie. Oricum, dintotdeauna au existat masini fara servodirectie, dar de plans se plang doar acum cei care vor sa se convinga ca ei au facut o afacere mai buna si ca a lor este mai mare. Desi stiu ca ma vor huli multi, eu consider ca loganul este o masina corecta la banii aia si chiar daca are destule minusuri in ceea ce priveste proiectarea, totusi prezinta avantajele unei masini noi. Cred ca am mai zis in alt topic ca Loganul ajunge frecvent la 60.000 km fara reparatii, in timp ce pe Vectra mea s-au schimbat ceva piese pana la acesti km. Insa Vectra prezinta alte avantaje si de aceea am ales-o.

Discutia trebuie sa se poarte despre managementul de c...t de la Pitesti si nu despre calitatea produsului.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
E o masina corecta la banii aia , asta e si parerea mea . Nu mai are soc manual , nu-i mai sufli alea prin carburator , nu umbli cu platina in buzunar si dai 6400 de euro ( cu TVA ) .
Tot la banii aia in continuare trebuie sa ai carpa pe bord , ca al draq sistem de climatizare e de Dacie .
Prima masina in categoria de pret fara carpa in dotare e Cielo care din ce imi aduc aminte , modelul fabricat in Romania , incepea de la 7800
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR