beu- Suspendat
- 603 mesaje
- din 31 Jul 2009
- Astra 1996 x16xel
- Bucuresti
beu- Mesaje scrise: 603
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2009
- Mesaj Privat
- adrianogyu
- *
- 26 mesaje
- din 04 Sep 2009
- Vectra 2000
- Sibiu
adrianogyu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2009
- Mesaj Privat
salutare...am o vectra si eu si azi am spalato asas cum imi place mie...nu ca la spalatori..si c sa uscat am dat sa plecat ( intr timp sa intunecat afara..) si cand am aprins proiectoarele de ceata.... sa auzit cum a puscat siguranta....iau capacul al tablou ma schimb sicuranta si cand le aprind iar ,iar se arde... unde ar putea fi scurtul.... se poate la becuri ce le am schimabt de vreo ..3-4 sapt ca mi sa u ars de la un mic impact...sau daca stie cineva p unde e trseul firelor ar si super sa le pot urmari...dar daca ieri au mers....si dupa c am spalato azi nu ...nu stiu de unde a aprut scurtul....sa mi fi intrat apa in proiectore .dar din ext nu se vede apa in ele deloc.....
- adrianogyu
- *
- 26 mesaje
- din 04 Sep 2009
- Vectra 2000
- Sibiu
adrianogyu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2009
- Mesaj Privat
adika tot eu sunt:)))problema cu apa am rez...adica nu am rez nu este pik de ulei acolo ,cred ca bulele alea care le am vaz erau paote de la benzina cu care a fost spalat....sau nu stiu c a fost ca acuma apa e limpede.dar problema cu tempomatul nu .... am sa incer sa vad la mufa aia la care mi ai zis morandi2more si va dau anuntul )
- morrissonxxx
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Bucuresti
morrissonxxx
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
morrissonxxx a scris:Pentru varianta pe benzina x18xe1 cu acceleratie mecanica (cablu) am inteles ca nevoie de un motoras si un alt cablu ...are cineva idee de pe ce le pot lua inafara de vectra b sau de pe ce se potrivesc. Mentionez ca am deja maneta si switchul de ambreiaj.
Multumesc
Multumesc
Cauta la dezmembrari si de pe Omega B benzina.Ai nevoie de modul,maneta,switch ambreiaj si switch frana pe care deja le ai.Nu ai specificat daca ai gasit pe instalatia masinii tale mufele preinstalate.Daca nu le ai,incearca tot la dezmembrari sa iei si mufele care sa se pupe cu mufa switch ambreiaj,maneta si modul.Pe urma-ti mai trebuie schema(o am,e simpla) si putina indemanare si...rabdare.Ai de tras cateva fire.Modulul pt. benzinar nu necesita activare pe calculator,efectiv ia semnal de la ABS(odometer),turatia motorului(ceasuri bord) si mentine mecanic viteza prestabilita.Eu l-am montat singur,fara ajutorul vreunui specialist,doar urmarind schema.Firele(daca nu le ai) se trag relativ usor,fara sa demontezi mare lucru.Succes!
- florin79bv
- *
- 6 mesaje
- din 21 Oct 2011
- Vectra 1997 z23se
- Brasov
florin79bv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 z23se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2011
- Mesaj Privat
am un opel vectra b din 97,motor de 2000 16 valve si daca se poate sa imi raspundeti si mie la o intrebare... imi poate spune si mie cineva de ce nu imi mai merge deloc pilotul automat ? dupa ce am schimbat tot kit-ul ambreiaj ,dupa ce am montat motorul totul era functionabil dpctdvd mecanic.atat ca numai cupla deloc pilotul,am verificat toate mufele tot ce tzine de parte electrica da nimic nu am gasit,multi "mecanici" spun ca e senzorul de pe abs sau de pe pedala de frana dar eu nu am umblat deloc acolo si nici nu vad niciun cablu in fine daca poate sa imi de-a cineva un sfat valabil dau un vin cand vine la brasov...inca ceva computerul imi scrie check headlight etc si brake pad dar astea mi se aprindeau si inainte si pilotul cupla de fiecare data..va multumesc
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
florin79bv a scris:am un opel vectra b din 97,motor de 2000 16 valve si daca se poate sa imi raspundeti si mie la o intrebare... imi poate spune si mie cineva de ce nu imi mai merge deloc pilotul automat ? dupa ce am schimbat tot kit-ul ambreiaj ,dupa ce am montat motorul totul era functionabil dpctdvd mecanic.atat ca numai cupla deloc pilotul,am verificat toate mufele tot ce tzine de parte electrica da nimic nu am gasit,multi "mecanici" spun ca e senzorul de pe abs sau de pe pedala de frana dar eu nu am umblat deloc acolo si nici nu vad niciun cablu in fine daca poate sa imi de-a cineva un sfat valabil dau un vin cand vine la brasov...inca ceva computerul imi scrie check headlight etc si brake pad dar astea mi se aprindeau si inainte si pilotul cupla de fiecare data..va multumesc
Daca nu-ti mergeau senzorii ABS,nu-ti mai indica nici viteza la bord.Mecanicii aia este posibil sa aibe dreptate,daca au umblat la chit ambreiaj,este posibil sa se fi bagat vreunul pe la pedalier si sa deranjeze ceva pe acolo.In conditiile de cuplare pilot se numara viteza>30/h,pedala ambreiaj si pedala frana libere.Atat la frana cat si la ambreiaj sub pedalier ai contacte,unul negru la frana si unul alb pe ambreiaj.Pe ala de frana daca nu lucreaza-l depistezi usor ca e comun cu luminile frana.Pe cel de ambreiaj nu-l raporteaza nimeni.Nu stiu cum ai tu ambreiajul,hidraulic sau cu cablu,dar daca sa umblat pe acolo e posibil sa fi dereglat mufa.Mufele ambele sunt cu auto reglare,e cam dificil sa te bagi pe acolo,dar le poti testa la rece,doar cu contactul pus si cu un tester,sa vezi daca lucreaza.Alta cauza ar fi siguranta fuzibila,dar e mai putin probabil,banuiesc ai verificat deja.Cablurile sa fie intregi,sa nu-ti fi sectionat ceva.In rest nu ar fi alte motive,daca zici ca inainte nu aveai probleme,e bine sa cauti pe unde au umblat mecanicii lui peste.Mai mult ca sigur ei au deranjat ceva.Si cu mesajul din bord este in neregula,nu ar trebui sa le ai,daca-ti aprind totusi becurile.Verifica becurile din ambele borduri sa aibe aceeasi valoare la consum.Diferenta de consum,ex 5w-7w,este sesizata de modulul control lumini ca eroare,bec ars.Am patit-o si eu,schimbasem numai un bec de frana si nu era de aceeasi valoare cu dreapta.Dupa ce am schimbat si-n dreapta,mesajul a disparut.Daca vrei i-ti trimit schema la cruise ca sa stie vre-un electrician bun pe unde sa caute
.Succes!
Am uitat!La mesajul "brake pad",placutele de frana sunt cu senzori(sau au fost) si te anunta ca trebuiesc schimbate.Daca totusi sunt schimbate,posibil sa fi fost cu unele fara senzori de uzura(mai ieftine) si ca sa scapi de mesajul asta,trebuie sa faci un shunt intre terminalele mufei senzorului.La roata pe interior ai 2 cabluri cu mufele prinse in socluri,una este de la ABS,una este de la placute,duce la etrier.Dar mai bine tot un electrician/mecanic lasi sa umble,sau bagi placute...originale.Cat despre primul mesaj,este vorba de lumina de drum,fata,ceva nu este in regula cu becurile sau cu consumul lor.
- florin79bv
- *
- 6 mesaje
- din 21 Oct 2011
- Vectra 1997 z23se
- Brasov
florin79bv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 z23se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2011
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti,am si eu o problema cu un opel vectra b diesel,mi s-a dus switchul de frana l-am schimbnat si acu incepe problema,cand apas frana se sting stopurile in loc sa mi se aprinda si cand las pedala de frana se aprind ,am pus switc de pe alta masina si nu se mai opreste motorul ,am incercat vre-o trei si tot degeaba ,bineinteles ca nu-mi merge nici pilotul automat din cauza asta.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
Tolos,nu ma lua asa tare ,nu le am cu masiniile ce inseamna ,,VIN,,?
Am schimbat ambele becuri pe frana
Gata baieti am rezolvat-o,l-am curatat pe cel vechi de pe masina si acum imi merg stopurile.Mai o intrebare pt voi,se poate din cauza ca nu-mi mergea switchul sa nu-mi traga masina si sa-mi stea aprins becul de check engime?Oricum o voi pune la diagnoza.
Ms pt sfaturi
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
12/12/2011 6:04:02 PM
Am schimbat ambele becuri pe frana
Gata baieti am rezolvat-o,l-am curatat pe cel vechi de pe masina si acum imi merg stopurile.Mai o intrebare pt voi,se poate din cauza ca nu-mi mergea switchul sa nu-mi traga masina si sa-mi stea aprins becul de check engime?Oricum o voi pune la diagnoza.
Ms pt sfaturi
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
12/12/2011 6:04:02 PM
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Tutorial depanare comutator lampa de stop Vectra B1
VIN vehicle identification number , seria aia din talon cu W0L0
VIN vehicle identification number , seria aia din talon cu W0L0
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
wyo832000 a scris:Tolos,nu ma lua asa tare ,nu le am cu masiniile ce inseamna ,,VIN,,?
Am schimbat ambele becuri pe frana
Gata baieti am rezolvat-o,l-am curatat pe cel vechi de pe masina si acum imi merg stopurile.Mai o intrebare pt voi,se poate din cauza ca nu-mi mergea switchul sa nu-mi traga masina si sa-mi stea aprins becul de check engime?Oricum o voi pune la diagnoza.
Ms pt sfaturi
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
12/12/2011 6:04:02 PM
Am schimbat ambele becuri pe frana
Gata baieti am rezolvat-o,l-am curatat pe cel vechi de pe masina si acum imi merg stopurile.Mai o intrebare pt voi,se poate din cauza ca nu-mi mergea switchul sa nu-mi traga masina si sa-mi stea aprins becul de check engime?Oricum o voi pune la diagnoza.
Ms pt sfaturi
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
12/12/2011 6:04:02 PM
Da se poate
este implementata ca o protectie sa nu poti merge tare ,apoi sa pui frana si tu sa nu ai stop pe frana
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mai ... dao-n colo! Stiu ca este cam ...veche postarea,dar m-a amuzat si nu m-am putut opri.Pai ala este un simplu contact,permanent deschis ,cu inchidere la actionarea pedalei de frana.Nu are componente electronice sau altceva.Cum sa-l depisteze vre-un ...calculator ca nu inchide? Calculatorul depisteaza doar avarii la becuri. Chestia cu mersul tare si cu frana m-a amuzat... Pai ,...merg cateodata kilometrii buni pana la prima calcare a pedalei de frana,moment in care se stinge si ultimul "check",ori merg fara probleme.Si am mers tot fara probleme si cand aveam mesajul de bec frana ars,pana l-am schimbat.(de fapt el era bun,doar ca avand rezistenta diferita de cel din stanga,calculatorul l-a vazut ca fiind ars) ...Si asa,ca o paranteza,am vazut "n" masini "busite"-n spate,fara lumini de frana,generatii noi,nu vechituri,care patinau in trafic bine-merci!... Concluzie: amuzat justificat.
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am vopsit masina acum aproape o luna,si am mers fara ambele triple de la tinichigerie pana la vopsitorie,(masina dezechipata,faruri,stopuri,geamuri,etc)bine merci,si chiar am "calcat-o" ca sa nu fiu luat in vizor,ori ...poate calculatorul meu era cu alte treburi si l-am luat prin surprindere.. .Mentionez ca am monitorizare completa la lumini.Monitorizarea se face printr-o centrala(calculator) care da informatia respectiva MID-ului,CID,GID,etc.
Si este o monitorizare pasiva,nu activa cum sustii.Poate puneam botul la chestia asta,dar chiar ieri am avut un A6, modelul nou, in fata mea,busit bine in spate,caruia tipul i-i agatase triungiul de ce mai ramasese din portbagaj.Si ala "se grabea"...Sa nu fi avut nici A6 "protectia" de care vorbesti ?...
Si mai pun o intrebare,retorica,daca ti se buleste un senzor ABS,calculatorul nu-ti mai poate detecta viteza.Ce face el atunci?I-ti "imobilizeaza"masina?Hai ,sa fimseriosi!Cunosc instalatia electrica ca pe Tatal Nostru!...Ti-am pus si o schema mai sus,sa studiezi faptul ca monitorizarea este informativa.Switch-ul este cel din dreapta sus,centrala A25bc,info stii ce inseamna,firele maro sunt comun minus,iar jos ai lampile(cea din mijloc este lampa suplimentara frana ,cu leduri,din spatele lunetei. C21 43P este trecere(mufa) .Nici o legatura cu ECU...
Si este o monitorizare pasiva,nu activa cum sustii.Poate puneam botul la chestia asta,dar chiar ieri am avut un A6, modelul nou, in fata mea,busit bine in spate,caruia tipul i-i agatase triungiul de ce mai ramasese din portbagaj.Si ala "se grabea"...Sa nu fi avut nici A6 "protectia" de care vorbesti ?...
Si mai pun o intrebare,retorica,daca ti se buleste un senzor ABS,calculatorul nu-ti mai poate detecta viteza.Ce face el atunci?I-ti "imobilizeaza"masina?Hai ,sa fimseriosi!Cunosc instalatia electrica ca pe Tatal Nostru!...Ti-am pus si o schema mai sus,sa studiezi faptul ca monitorizarea este informativa.Switch-ul este cel din dreapta sus,centrala A25bc,info stii ce inseamna,firele maro sunt comun minus,iar jos ai lampile(cea din mijloc este lampa suplimentara frana ,cu leduri,din spatele lunetei. C21 43P este trecere(mufa) .Nici o legatura cu ECU...
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
daca se buleste un senzor de abs ia viteza de pe altul din cei 3 functionali sau de pe cutia de viteze
am avut destule cazuri de oameni disperati ca nu le mai trage masina....si aveau becuri arse pe frana
mai fa o chestie ...in timp ce mergi calca usor frana cat sa aprinda becurile doar si incearca sa accelerezi ....
am avut destule cazuri de oameni disperati ca nu le mai trage masina....si aveau becuri arse pe frana
mai fa o chestie ...in timp ce mergi calca usor frana cat sa aprinda becurile doar si incearca sa accelerezi ....