ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am tot citit despre problemele voastre dar nu am gasit nimic asemanator cu a mea
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece -la cald dar dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri in motor ca si cum ar fi soclul tras la o dacia (pentru cei care au avut) si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece -la cald dar dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri in motor ca si cum ar fi soclul tras la o dacia (pentru cei care au avut) si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am fost la tester reprezentanta opel dar nu au gasit nici o eroare miau spus ca na are nimic motorul inca am stat acolo sa se mai raceasca motorul sa iontre pe defect sa auda ei cum face dar tot nu au reusit.
Am fost la alt tester in alta localitate acolo miau spus ca am o eroare MAP pe care au sterso si nu a mai aparut.
Am curatat egr , iak , clapeta de acceleratie dar nimic am sa incerc sa merg fara senyorul de aer de pe admisie _ sisa incerc sa scot mufa de la senyorul de temperatura lichid racire .
Am fost la alt tester in alta localitate acolo miau spus ca am o eroare MAP pe care au sterso si nu a mai aparut.
Am curatat egr , iak , clapeta de acceleratie dar nimic am sa incerc sa merg fara senyorul de aer de pe admisie _ sisa incerc sa scot mufa de la senyorul de temperatura lichid racire .
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
alex_rx
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eduard_vectra a scris:am facut proba cu un alt EGR de la un prieten al carui motor merge foarte bine si am constat ca la mine nu e problema din EGR.hmmm ce imi poate da eraore de EGR ca mie la peste 140 km/h mi se aprinde beculetul check engine cu eroare EGR!?
probleme ai la vreun injector sau lipsa presiune ulei
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- TBonu
- **
- 364 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
alex_rx
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eduard_vectra a scris:Nu stiu ce era cu el, dar l-am schimbat si acum merge foarte bine masina, nu mai intrerupe si mi se pare mai vioaie, urca mult mai bine in ture.Tot de la senzorul asta imi dadea eraore EGR-ul(acum nu mi se mai apinde niciun beculet indiferent de viteza cu care circul, am incercat si la 190km/h)
La ce pret ajunge senzorul în cauzã? L-ai schimbat singur sau ai fost la un mecanic? Asemenea comportament are si a mea(tot x16xel) când o iei încet nu prea face rau, dar când fac vreo depãºire mã omoarã, nici numai am curaj sã depãºesc.
bobocut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
dai benzina peste 95 de regula99+ si o sa vezi diferenta cat este de mare o sa ai toti calutii sub capota eu m-am prins foarte repede si am scapat de mersul la servis sa terminati cu benzina proasta ca nu-i pentru x16 xel am patit exact problemele voastre si s-a rezolvat nu i-as baga benzina proasta nici daca as lua gratuit succes
- alphashadow
- *
- 6 mesaje
- din 21 Feb 2009
- Vectra 1991 C 16 NZ
- Suceava
alphashadow
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1991 C 16 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am o Vectra A 1.6 benzina din 1991. La relanti , la fiecare 2-3 secunde da rateuri in evacuare iar daca o accelerez putin, pana in 1500 ture, merge intrerupt Peste aceasta turatie nu mai are nici o problema. In sarcina merge foarte bine dar cand se apropie de relantiu da rateuri. Ca erori mi-a dat 22- tensiune prea mica la potentiometrul clapetei de acceleratie si 34- tensiune prea mica la senzorul de presiune al colectorului de aspiratie. Vreau sa stiu daca se pot face reglaje pt marirea tensiunii sau trebuie schimbati senzorii respectivi si care sunt valorile lor normale. Va multumesc
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
alex_rx a scris:
La ce pret ajunge senzorul în cauzã? L-ai schimbat singur sau ai fost la un mecanic? Asemenea comportament are si a mea(tot x16xel) când o iei încet nu prea face rau, dar când fac vreo depãºire mã omoarã, nici numai am curaj sã depãºesc.
La ce pret ajunge senzorul în cauzã? L-ai schimbat singur sau ai fost la un mecanic? Asemenea comportament are si a mea(tot x16xel) când o iei încet nu prea face rau, dar când fac vreo depãºire mã omoarã, nici numai am curaj sã depãºesc.
Am dat pe el 120ron fiindca e original, am gasit si mai ieftin adica la 50ron.L-am schimbat singur, dar mi-a aratat un mecanic cum se face(adica se trage de el pana iese si apoi se impinge pana intra ca are o garnitura de cauciuc).Nu are nicio legatura cu benzina pe care o pui, eu am incercat cu toate(petrov 99+, carrera 100) si tot prost mergea.
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
salutare
legat de discutie si mie imi face treaba asta dar numai in viteza 1(VectraB X16XEL din'97), de ex sunt in viteza 1 la o turatie de 1200-1500rot/min si cand calc acceleratia se accelereaza putin are o ezitare scurta(ca si cum ar da in nas - s-ar infrana) dupa care se accelereaza constant si bine, nu inteleg de ce are acea pauza( ezitare)?
am schimbat si senzor temp aer, temp motor(era terminat), fise, bujii, curat EGR si clapeta doar pe trottle(fluture), voi da jos in primavara toata clapeta sa curar toate canalele inclusiv cele de vacum, o sa dau jos chiulasa sa schimb semeringurile de supape caci papa ulei mult.
Are cineva vreo idee ce sa mai incerca pana atunci ca sa scap de problema cu ezitarea la accelerare care am descris-o mai sus?
pt. Eduard_vectra - cred ca ne-am inalnit la service la Marius nu? - eu ti-am dat cred sa probezi senzorul de temp al motorului (al lichidului de racire), care nu s-a potrivit la mufa
legat de discutie si mie imi face treaba asta dar numai in viteza 1(VectraB X16XEL din'97), de ex sunt in viteza 1 la o turatie de 1200-1500rot/min si cand calc acceleratia se accelereaza putin are o ezitare scurta(ca si cum ar da in nas - s-ar infrana) dupa care se accelereaza constant si bine, nu inteleg de ce are acea pauza( ezitare)?
am schimbat si senzor temp aer, temp motor(era terminat), fise, bujii, curat EGR si clapeta doar pe trottle(fluture), voi da jos in primavara toata clapeta sa curar toate canalele inclusiv cele de vacum, o sa dau jos chiulasa sa schimb semeringurile de supape caci papa ulei mult.
Are cineva vreo idee ce sa mai incerca pana atunci ca sa scap de problema cu ezitarea la accelerare care am descris-o mai sus?
pt. Eduard_vectra - cred ca ne-am inalnit la service la Marius nu? - eu ti-am dat cred sa probezi senzorul de temp al motorului (al lichidului de racire), care nu s-a potrivit la mufa
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
da victor ne-am intalnit la service chiar daca nu s-a potrivit senzorul de temp iti multumesc pentru sfaturi.parca nici la tine nu se aprindea "check engine"-ul nu?e o problema tare ciudata, dar diferita din cate am citit.Simptomul e acelasi: intrerupe acceleratia in sarcina, acum difera ca la mine facea in orice viteza, pe toata plaja de turatie si de la 160km/h in sus se apindea beculetul("check").La tine face doar in 1-a?sau si in alte trepte de viteza?masina ta mai are putere adica trage la fel ca inainte?ca e posibil sa fie o problema cu pompa de benzina,bobina de inductie, catalizator infundat, ceva infundat in clapeta de aer, potentiometrul pedala de acceleratie si sa verifici toate mufele de la senzorii pe care i-ai schimbat, poate nu mai fac contact cum trebuie incearca sa dai cu spray de contacte pe ele.Sunt multe cauze, mai rau e ca daca nu iti da eroare sa vezi la tester e greu.Cu pompa de benzina te pot ajuta eu fiindca acum am doua(la sfatul mecanicilor de care nu mai vreau sa imi mai aduc aminte), dar inainte de toate incearca sa cureti clapeta de acceleratie.Succes si daca ai nevoie de ajutor da-mi un tel. ca doar suntem vecini.
- alphashadow
- *
- 6 mesaje
- din 21 Feb 2009
- Vectra 1991 C 16 NZ
- Suceava
alphashadow
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1991 C 16 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
Problema cu erorile 22 si 34 s-a rezolvat azi. Am scos mufele de la senzorii respectivi si i-am suflat cu un pic de spray de curatat. Am pornit motorul si dupa cateva minute de mers ingol am facut iarasi testul cu grafa. Mi-a data eroare 44-senzorul de oxigen- amestec sarac. Am verificat sonda si era putin slabita in filet. Acuma nu mai am nici o eroare dar problemele au ramas: rateuri in relantisi mers neregulat al motorului ,in gol, pana pe la 1500 ture. Sa fie de vina potentiometrul clapetei de acceleratie sau IAC-ul?
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eduard_vectra nu ai pentru ce sa imi multumesti ca nu am facut mare lucru
Da la masina mea face treava asta doar in vit 1 si asta cand o calc mai agresiv un pic, daca as calca pedala progresiv=un pic lent nu se mai simte, in celelalte viteze nu simt nimic, masina are putere,(precesul e urmatorul: accelereaza putin se infraneaa putin(ca si cum ar intra in frana de motor pt 1secunda- face un balans toata masina) dupa care imediat se accelereasa bine normal si se infige - adica are o mica ezitare in accelerare, mi se intampla de exemplu cand sunt intr-o intersectie si virez, masina e in viteza 1 si in uroara miscare si apas acceleratia(fara sa umblu la ambreaj, turatia la motor 1200-1500- deci nu e subturata) si face faza descrisa mai sus, nu stiu ce sa mai cred. Becul check engine nu se aprinde.
o sa fac treaba cu schimbatul semeringurilor de supape si cu ocazia asta voi curata toate canalele, contactele si ce mai imi trece prin cap
multumesc de sfaturi si te voi anunta cum va merge dupa ce umblu in ea
Da la masina mea face treava asta doar in vit 1 si asta cand o calc mai agresiv un pic, daca as calca pedala progresiv=un pic lent nu se mai simte, in celelalte viteze nu simt nimic, masina are putere,(precesul e urmatorul: accelereaza putin se infraneaa putin(ca si cum ar intra in frana de motor pt 1secunda- face un balans toata masina) dupa care imediat se accelereasa bine normal si se infige - adica are o mica ezitare in accelerare, mi se intampla de exemplu cand sunt intr-o intersectie si virez, masina e in viteza 1 si in uroara miscare si apas acceleratia(fara sa umblu la ambreaj, turatia la motor 1200-1500- deci nu e subturata) si face faza descrisa mai sus, nu stiu ce sa mai cred. Becul check engine nu se aprinde.
o sa fac treaba cu schimbatul semeringurilor de supape si cu ocazia asta voi curata toate canalele, contactele si ce mai imi trece prin cap
multumesc de sfaturi si te voi anunta cum va merge dupa ce umblu in ea
- tomytm
- **
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am citit ce ati scris dar nu se prea potriveste cu ce e la mine...
Am un 1.6 16v x16xel din '99. La mine nu merge regulat motorul in relanti si pana pe la 1300 rotatii, dupa ce trece de 1300 rotatii motorul merge foarte bine dar in relanti merge asa prost ca se zguduie masina...
Am schimbat bujiile, filtrul de benzina, am curatat clapeta de acceleratie, am curatat EGR-ul si la fel...
Am desfacut bujiile si una dintre ele era afumata...am schimbat-o dar o afuma la loc...am vazut ca merge in trei pistoane...
Cineva mi-a zis ca ar putea fi fisele si/sau bobina care am inteles ca ar fi destul de scumpe...dar nu sunt sigur ca astea sunt. Stie cineva cam cat costa? Sau e cineva din Timisoara care ar putea sa-mi imprumute bobina si bujiile sa vad daca de acolo e? Daca trebuie sa cumpar doar fise sau si bobina? Aveti careva idee cat costa o bobina?
Am un 1.6 16v x16xel din '99. La mine nu merge regulat motorul in relanti si pana pe la 1300 rotatii, dupa ce trece de 1300 rotatii motorul merge foarte bine dar in relanti merge asa prost ca se zguduie masina...
Am schimbat bujiile, filtrul de benzina, am curatat clapeta de acceleratie, am curatat EGR-ul si la fel...
Am desfacut bujiile si una dintre ele era afumata...am schimbat-o dar o afuma la loc...am vazut ca merge in trei pistoane...
Cineva mi-a zis ca ar putea fi fisele si/sau bobina care am inteles ca ar fi destul de scumpe...dar nu sunt sigur ca astea sunt. Stie cineva cam cat costa? Sau e cineva din Timisoara care ar putea sa-mi imprumute bobina si bujiile sa vad daca de acolo e? Daca trebuie sa cumpar doar fise sau si bobina? Aveti careva idee cat costa o bobina?
- cont-sters-23186
- OP
- 126 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 126
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat