si eu vreau sa modific motorul meu de c20ne
-in primul rand c20ne se duce la 7000rpm, iar sfi se duce la 8000rpm din cate mai imi aduc aminte
6500 e turatia maxima la un cielo cu motor 1500cmc
-eu am injectoare de xe pe el si mananca chiar mai putin, si trage mult mai bine, asa ca la consum m-am lamurit....
-cred ca tb sa schimbi si pistoanele, de fapt sa desfaci baia si sa scoti bilele ptr schimb de pistoane, e vb ca are niste degajari ptr supape si raport mai mare de compresie
-segmenti noi, cuzineti depinde
-garnitura de chiuloasa cica e diferita, pompa de apa vezi de care tb ca sa se intinda cureaua, role montate de xe
-chiuloasa o montezi f usor cu fire cu tot, eu vroiam sa testez daca merge cu instalatia mea motronic 1.5.2. de c20ne, in principiu se poate dar practic nu stiu, (sa verifici scaunele si supapele, chiar sa le rectifici, supapele in strung la unghi de 44 grade)
-tb sa montezi debitmetrul de xe pe masina si sa ai garantia ca este bun altfel te chinui de pomana si unul nou e f. scump, mai putin sh-urile
-in rest fata de ne mai st cateva fire in plus...
-in rest cred ca ai nevoie de adaptorul de la filtru de ulei ptr intercooler , radiatorul,
Daca ai un motor c20xe, si putina vointa eu zic ca il montezi foarte usor
eu am vazut motor modificat si am mai vazut pe net cum ca merge, blocul motor este la fel, si arborele,
-bielele mai bine le pastrezi pe ale tale si in ordinea in care leai demontat, sau le masori cu micrometrul pe cele de xe, nu cumva sa faci vreo prostie si sa le incurci ca poti strica arborele,
-segmenti noi sa le verifici fanta
-a si iti tb o bobina de inductie bosch cu 2 iesiri, si senzor de detonatie da nu stiu unde se monteaza...
cutia cred ca rezista si daca crapa e 50 de euro una.....
pompa de benzina din rezervor nu cred ca trebuie schimbata, supapa de pe retur de xe sau una reglabila
-evacuare de xe
-verifica fulia motor daca este identica
-alternatorul nu stiu daca merge posibil sa tb fulie mica sau alte inventii
-carcasa e la filtul de aer de xe da nu stiu sigur
succes