- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am un carburator simplu de opel kadett 1.3 si nu am gasit inca nici un mod de a regla relantiul... Rog daca stie cineva sigur sa imi spuna!
Mecanicul meu mi-a oprit areul de la amestec si a zis ca e rezolvat... dupa a incercat sa il regleze din surubelul care face legatura intre soc si acceleratie... (
Va rog mult sa ma ajutati... Urla rau si mai si consuma mult...
Am relantiul in jur de 1300
Mecanicul meu mi-a oprit areul de la amestec si a zis ca e rezolvat... dupa a incercat sa il regleze din surubelul care face legatura intre soc si acceleratie... (
Va rog mult sa ma ajutati... Urla rau si mai si consuma mult...
Am relantiul in jur de 1300
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
surubul ala nu ai ce sa umbli la el .Reglajele le faci din jiglreul cu arc(A) si din jiglerul de langa el care e ascuns intr-o teava de aluminiu(B)
Adica strangi B la maxim si il destrangivreo2 ture si pe A il destrangi aprox70%
pornesti motorul si incepi sa strangi pe A pana cand ai un relanti de vreo 950 ture
daca nu porneste tre sa vezi dejegul din el
pe jiglerul B ai un oring care daca sa deteriorat nu poti sa-l reglezi si consumul e de vreo 16%
Adica strangi B la maxim si il destrangivreo2 ture si pe A il destrangi aprox70%
pornesti motorul si incepi sa strangi pe A pana cand ai un relanti de vreo 950 ture
daca nu porneste tre sa vezi dejegul din el
pe jiglerul B ai un oring care daca sa deteriorat nu poti sa-l reglezi si consumul e de vreo 16%
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
sal! ma ajutati va rog cu o tija de carburator la un opel kadett din 1984 cu motor de 1.3?
am cumparat masina defecta si mi-am dat seama ca lipseste tija respectiva pt ca nu tine relatiul.
ma ajuta cine va cu o tija? sau macar facetimi o poza si masurati lumgimile tijei ca o fac eu dintr-un electrod
am cumparat masina defecta si mi-am dat seama ca lipseste tija respectiva pt ca nu tine relatiul.
ma ajuta cine va cu o tija? sau macar facetimi o poza si masurati lumgimile tijei ca o fac eu dintr-un electrod
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
sal!
am pozat alt carburator de opel 1300 identic (solex) si am aflat ca nu are nici o tija, si carburatorul meu a fost desfacut si data pestecap pargia care actiona acceleratia cu socul.
Am rezolvat cu carburatorul si am strans mai tare chiuloasa ca baga apa in baie si acum nu mai baga sau sper...
inca nu merge chiar rotund dar de la stadiul de cadavru am facut-o sa functioneze
am pozat alt carburator de opel 1300 identic (solex) si am aflat ca nu are nici o tija, si carburatorul meu a fost desfacut si data pestecap pargia care actiona acceleratia cu socul.
Am rezolvat cu carburatorul si am strans mai tare chiuloasa ca baga apa in baie si acum nu mai baga sau sper...
inca nu merge chiar rotund dar de la stadiul de cadavru am facut-o sa functioneze
jupa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1989 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
salutare
am si eu nevoie de un carburator piersburg 1B pt motor 1.3 sau ceva manual pentru reglaje
De la un timp in coace a luat-o razna. Brusc din senin relantiul a inceput sa oscileze 750-1300rpm 20sec jos 20 sec sus si tot asa,
Ma intereseaza : niste poze cu un carburator care are chestii cu vacum (2 furtunase cu supape sau ce sunt acelea ies din carburator si intra intr-un electromagnet care este actionat de pedala cuplung sau soc)
Surubul care regleaza ceva (ce anume) (partea stinga a carburatorului linga cablu de acceleratie ) este o tija lunga cu ceva supapa actionat prin vacum
am si eu nevoie de un carburator piersburg 1B pt motor 1.3 sau ceva manual pentru reglaje
De la un timp in coace a luat-o razna. Brusc din senin relantiul a inceput sa oscileze 750-1300rpm 20sec jos 20 sec sus si tot asa,
Ma intereseaza : niste poze cu un carburator care are chestii cu vacum (2 furtunase cu supape sau ce sunt acelea ies din carburator si intra intr-un electromagnet care este actionat de pedala cuplung sau soc)
Surubul care regleaza ceva (ce anume) (partea stinga a carburatorului linga cablu de acceleratie ) este o tija lunga cu ceva supapa actionat prin vacum
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
jupa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1989 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
jupa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1989 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
salut. din cate se vede, ala pare a fi surubul de fast idle, sau pe romaneste, relanti rapid, adica ala iti regleaza deschiderea clapetei de acceleratie. ca sa verifici, uita-te in spatele lui si vezi daca acolo iti vine o lamela de la acceleratie.
ca sa-l reglezi, porneste motoru si da de el pana merge rotund sau, daca-ti mai aduci aminte ce i-ai facut, fa invers. vezi k tot p-aici e un post al lui cogi cu poze multe.
iti dau si un link cu el explodat, da e in rusa. poate ajuta.
http://www.scribd.com/doc/2...burgSolex-35-PDSI
ca sa-l reglezi, porneste motoru si da de el pana merge rotund sau, daca-ti mai aduci aminte ce i-ai facut, fa invers. vezi k tot p-aici e un post al lui cogi cu poze multe.
iti dau si un link cu el explodat, da e in rusa. poate ajuta.
http://www.scribd.com/doc/2...burgSolex-35-PDSI
jupa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1989 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
ma chinuie un fel de fasaiala de la motor si nu stiu exact de unde se aude. Probabil e la la jigleurul care l-am derglat de langa surubul de la relanti. Cand incerc sa accelerez brusc motoul tinde sa moara si cam dupa 1 sec. isi revine. Primele viteze I si II sunt ok, apoi dupa a III si a IV nu mai are vlaga si cand iau piciorul de pe accleratie intr-un fel de frana de motor dar smuncita exact cum as frana cu pedala.
Si mi se pare ca consuma mult!
si pana la uma ceeea ce am dereglat io este fast idle sau aerul?
Si mi se pare ca consuma mult!
si pana la uma ceeea ce am dereglat io este fast idle sau aerul?
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
http://74.125.39.132/transl...8UrqQ#3_1_3_1_6_l
am gasit ceva intersant in ceea ce piveste carburatoarele dar nu arata cum se regleaza carburatorul
am gasit ceva intersant in ceea ce piveste carburatoarele dar nu arata cum se regleaza carburatorul
cimpoi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1982 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
cimpoi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1982 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
cimpoi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1982 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
cimpoi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1982 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat