Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Cred ca mai bine iti inlocuiesti usile, roof-ul si alte elemente de caroserie cu elemente din fibra de carbon. Castigi cel putin 100kg, si numai de aici economisesti 1 poate chiar 2 litri de combustibil. Asta ca sa nu mai vorbim de demaraj si siguranta la impact.


Nu ma gandeam sa aduc modificari majore masinii,iar elementele din fibra de carbon sunt scumpe.
Apro-pos de ideea ta de mai sus, cum te-ai gandit sa adptezi acele motorase la rotile din spate? cu ce fel de angrenaj pe roti?explica putin fenomenul pls.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
in nici un caz nu te descurci cu potentiometru. poate iese ceva, dar e prea "clubul elevilor". cum ti'am spus, interfata obd e indispensabila. si iti faci un soft de monitorizat sarcini pe motor si in functie de asta softul sa managerieze motorul electric. cand e nevoie participa la accleratie si cand motorul intra in regim normal, cu un consum minim, atunci il folosesti ca generator pt a incarca acumulatorii. trecerile astea trebuie administrate in functie de optimizarea care o doresti, consum, acceleratie, viteza, distanta. ce zici?....si facem asa diferite harti de parametrii.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Execelnt!...dar dupa cum probabil ai observat, sunt cam varza la capitolul tehnica...am citit cate ceva, ex: (copiat de pe alt site) si o sa mai citesc...invat repede,mai ales la partea practica Smile

"Interfata OBD, OBD2, EOBD
Interfata se conecteaza la mufa OBD a automobilului dumneavoastra si va da posibilitatea printr-un program ce ruleaza pe PC/Notebook (Laptop) sa vizualizati in timp real urmatorii parametrii:
- Viteza autovehicul
- Turatie motor
- Timp de injectie
- Avans
- Temperatura agent de racire
- Presiune atmosferica
- Temperatura aer
- Tensiune baterie
- Pozitie clapeta admisie aer
- Depresiune pe galeria de admisie aer
- Tensiune sonda oxigen amonte
- Tensiune sonda oxigen aval (la autovehiculele unde este prezenta)
- Consum instantaneu de carburant
- Putere absorbita de instalatia de aer conditionat
- Stare grup moto-ventilator (GMV)
- Stare canistra de purjare

De asemenea, puteti vizualiza si sterge urmatoarele erori:
- Defectiuni ale calculatorului de injectie
- Defectiuni ale sondelor de oxigen
- Defectiuni ale potentiometrului clapeta (admisie aer)
- Defectiuni ale senzorului de temperatura aer
- Defectiuni ale senzorului de temperatura apa
- Defectiuni ale senzorului de viteza
- Defectiuni ale senzorului de turatie
- Defectiuni ale senzorilor de presiune
- Defectiuni la comanda de climatizare
- Defectiuni ale injectoarelor cu indicara precisa a injectorului defect si a defectului
- Defectiuni ale bobinei de inductie cu indicarea precisa a ramurii defecte si a defectului
- Defectiuni ale climatizarii
- Defectiuni ale pompei de benzina
- Defectiuni ale grupului moto-ventilator (GMV)
- Defectiuni ale canistrei de purjare
- Defectiuni ale indicatoarelor luminoase din bord"

Chestia asta costa 100euro www.okazii.ro/catalog/11...acia-Renault.html

Banuiesc ca nu am mufa OBD(ON BOARD DIAGNOSTIC) la masina...sau am? Rolling Eyes De unde se cumpara? cam cat costa? si cum o adaptez la masina? Rolling Eyes
Apoi,referitor la soft, cine il face? ca eu...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai hai sa trasam clar diferenta intre experimentul teoretic si proba practica. primul e "pe gratis" in schimb ce faza nr 2 cam costa si nu cred ca se merita daca scopul este reducerea consumului.

asa ca nu te grabi deloc in investitii, hai sa mai vedem cum e cu fezabilitatea. obd ai sigur, chiar daca nu e obd2. oricum pt asta nu iti trebuie cine stie ce interfata. poti conecta un simpla poarta seriala cu un winaldl. uite aici un post pe tema asta.

https://www.clubopel.com/vie...highlight=map+iac
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mai draga Thanatos...ca sa zic asa...cu cat ma documentez mai mult cu atat intru mai mult in ceata Shocked
Cred totusi ca ar trebui s-o iau mai metodic, pt ca sunt multe info noi tehnice si in capul meu e o mare invalmaseala.Trebuie sa gasesc o explicatie logica pt fiecare ca sa le pot intelege,iar asta necesita timp.

M-ar tenta totusi o asemenea interfata adaptata la un MID mai destept pe care sa-l pun pe masina mea,dar asta nu neaparat pentru inventia cu motorul electric.
Am vazut aici un MID de dimensiuni asemanatoare cu TID-ul meu, pe o Astra GSI

http://www.tuningscene.org/...a/10/DSC_5625.jpg

...ai idee cam cat costa si daca se poate adapta la masina mea?
...consum,turatii,curent baterie...etc(si altele utile).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR