Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
e bun si frigul asta la ceva:)
nu mai pornesc rablele si e drumul mai liber:Smile))

la mine a pornit ok.
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
intradevar, parca a fost mai liber azi dimineata centrul orasului (Timisoara) Smile
aici au fost doar -11

a mea a pornit ca de obicei - dupa 2-3 ture a luat-o.

intrebare:
de ce nu o ia "la sfert de cheie"? inainte aveam Astra cu acelasi tip de motor si pornea "la sfert" (nu ma refer iarna, ci in general)
- se evapora benzina din injector / corp injectie?
- aer fals?
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut si un Vectra B Caravan remorcat. Cred ca il lasase bateria.
La mine a pornit dupa vreo 2 ture in gol. A mers bine, numai ca la
franare si la gropi auzeam niste zgomote pe fata. Un "cranc" uratel.
Cu timpul au disparut. De la ce ar putea fi?

Ah, si paraie (sau toarce) ceva la evacuare cand e subturata.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La mine a fost cel mai simplu, s-a dus naibii bateria si n-a pornit de loc, a invartit motorul de vreo 2-3 ori dar foarte lent si a murit; am luat azi alta asa ca o sa va povestesc cum face maine dimineata, ca azi am mers cu ea dar erau deja vreo -10 grade pe la 2 cand am pornit-o in sfarsit cu baterie noua.
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa amiaza, -14 grade, asemanator: incalzite bujiile de 2 ori, dat la cheie, o explozie si apoi am lasat-o. inca de 2 ori incalzita si a pornit, mai greu, vreo 30 de secunde am afumat totul in jur, dupa un minut mergea normal. doa rin viteze intra mai greu pina se incalzeste (10 minute).
  • Tataee

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Karl 2016 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2005

  • Mesaj Privat
La mine a pornit lejer la -15. am lasat-o 1 min. si dupa ce a scazut turatia sub 1000 am plecat incet fara accelerari puternice.
am de mers doar 5-6 min. pana la serviciu si nu prea a avut timp sa se incalzeasca prea tare.

intradevar am gasit lejer loc de parcare ( lipsa junghiurilor de masini din parcare)

sa vedem in seara asta ca afara sunt -17*.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Chiar daca la noi este mai cald, numai -11 grade, masina a pornit destul de bine.La prima cheie dupa vreo doua secunde de invartit a plecat.Insa am un scartait cand rotesc volanul spre stanga si numai intr-o anumita pozitie si am impresia ca este de la articulatiile cardanice de la volan.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sa ma laud si eu Laughing Temperatura exterioara -14,5 grade, pornit la prima cheie, stat 2 min pe loc, plecat = totul OK. Wink Ce bine ca avem opeluri Wink
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
-17.5 grade ieri, azi -15 a pornit relativ bine. ieri cu bateria originala care ar fi facut 6 ani la vara, astazi cu baterie noua( cea veche dadea semne de terminare). si ieri si azi am ajutat-o putin in primele secunde cu cateva acelerari usoare pana la 1600 de ture. problema mea este ca nu se incalzeste suficient, nu mie de mine ci de motor - asa ca astazi ii schimb si termostatul.
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
-17 Grade Celsius a pornit bine!
A doua zi mi-a spus si mie un mecanic! Dai o cheie scurt cat sa invarta motorul odata, sa rupa uleiul si dupa aia la a doua cheie o ia super lejer!
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
vion a scris:-17 Grade Celsius a pornit bine!
A doua zi mi-a spus si mie un mecanic! Dai o cheie scurt cat sa invarta motorul odata, sa rupa uleiul si dupa aia la a doua cheie o ia super lejer!


Exact asa fac si eu si porneste la sfert Very Happy (mai putin azi-dimineata la -22 grade Shocked Shocked ), unde am insistat putin.
La mine uleiul f gros in cutie, am lasat-o 2-3 minute si apoi mi-am luat avant Smile
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am Mobil 10w40 in motor, si benzina de petrom de 95.
La -18'C a pornit dupa 1,5 secunde, cu un sunet foarte gros, insa fara icnete sau altele. Am lasat-o 1 minut sa se incalzeasca si gata.
De mers a mers foarte bine. Incepe sa bage cald dupa circa 5 minute, si cald bine dupa 10 minute.

Singura problema - cred ca mi s-a spart un rulment ceva, caci aud un harait nou provenind de la roata stanga.... o fi de la frig??
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
vion a scris:
-17 Grade Celsius a pornit bine!
A doua zi mi-a spus si mie un mecanic! Dai o cheie scurt cat sa invarta motorul odata, sa rupa uleiul si dupa aia la a doua cheie o ia super lejer!


Exact asa fac si eu si porneste la sfert (mai putin azi-dimineata la -22 grade ), unde am insistat putin.
La mine uleiul f gros in cutie, am lasat-o 2-3 minute si apoi mi-am luat avant
_________________
eu zic ca nu-i in regula cu dat cheie scurt. si asta pt ca dublezi durata in care motorul merge fara o presiune adecvata la ulei.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
toata lumea de p'aici vad ca are masini beton bravo voua.
sa va spun eu: m-a prins frigu cu o bujie arsa, rezultatul consta in pornit la a doua cheie si mers de tractor respectiv afumat juma de bloc cam juma de min sau un minut dupa care ma chinui sa o scot din viteza am inpresia ca mestec in smoala Shocked , stam cam 3 min dupa care plecam si pana isi dau drumu amortizoarele suntem ca si cu carutza dar dupa..... ii rupem pe genunchi pe toti.. Embarassed

apropo de aglomeratie - mi-as dori sa fie asa si vara Rolling Eyes adica fara treispanitze rupte-n doua si alte nenorociri pe rotzi
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da si mie imi ingheata articulatiile de numa numa!!!
Dar k pornire n-am avut nici o problema!!!
asta este avantaj al benzinarelor ca nu ai probleme iarna!!!!
La Diesel chiar daca este masina boboc poti sa ai probleme cu combustibilul!!!
Deci mare atentie la motorina! aditivi, alcool tehnic sau spirt in rezervor ca daca ai ghinion ......!
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vion@ - asa frumos imi porneste dieselasul . apropo cum faceti voi de invartiti motorul, ca eu daca dau un sfert de cheie porneste. si pe urma incep problemele: trosneste din toate incheieturile ,articulatiile + mult frig. o tine asa cam vre-o 3-4 min dupa care isi da drumul. ce ma enerveaza cel mai tare e ca acul turometrului nu prea scade sub 900, dar o pun pe seama traseului ca e scurt (cam 5 km)
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:Vion@ - asa frumos imi porneste dieselasul . apropo cum faceti voi de invartiti motorul, ca eu daca dau un sfert de cheie porneste. si pe urma incep problemele: trosneste din toate incheieturile ,articulatiile + mult frig. o tine asa cam vre-o 3-4 min dupa care isi da drumul. ce ma enerveaza cel mai tare e ca acul turometrului nu prea scade sub 900, dar o pun pe seama traseului ca e scurt (cam 5 km)


Fericiti sunt unii Exclamation Very Happy Wink
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:Vion@ - asa frumos imi porneste dieselasul . apropo cum faceti voi de invartiti motorul, ca eu daca dau un sfert de cheie porneste. si pe urma incep problemele: trosneste din toate incheieturile ,articulatiile + mult frig. o tine asa cam vre-o 3-4 min dupa care isi da drumul. ce ma enerveaza cel mai tare e ca acul turometrului nu prea scade sub 900, dar o pun pe seama traseului ca e scurt (cam 5 km)


e si normal sa-tzi stea acul turometrului mai sus tinand seama de temperaturile de afara!
regimul normal de lucru al unui diesel este pe la 90 de grade!
Cu frig si articulatii inghetate numai cei care au garaje cred ca nu au probleme!
Eu dau o data scurt la cheie dimineata tocmai sa rup uleiul care itzi dai seama cam cat e de vascos dupa o noapte in ger!!
Pentru protectia motorului!
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
a pornit din prima dar intra foarte greu in viteza chiar si dupa ce am facut cam 25Km
e dus ambreiaju' sau e de la ulei???????
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vinti a scris:a pornit din prima dar intra foarte greu in viteza chiar si dupa ce am facut cam 25Km
e dus ambreiaju' sau e de la ulei???????


Daca problema a inceput de cand cu frigurile astea, nu cred ca e dus ambreiajul, banuiesc ca uleiul e f gros in cutie Wink Asa patesc si eu, ce-i drept, dupa 15 km de mers schimb destul de usor vitezele, mai mult nu am apucat sa merg.
Fa un drum mai lung si atunci vezi exact problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR