Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!
Nu strica sa ii verifici si compresia.
Skip ads

  • rmihair

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 z17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!
eu am aceiasi problema si am fost la opel si sunt de vina injectoarele.TU ai 1 sau 2 injectoare defecte.Poti sa o pornesti cu sprei dar trebuie sa fii atent sa nu dai mult
Verificale la un pompagiu;curatele sau schimbale diuzele
  • benga

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu am verificat compresia si primul si ultimul piston fac o compresie de 13-14bari in timp ce 2 si 3, adica cei de la mijloc, fac o compresie de 1-2 bari.
Segment ? Chiuloasa ? sau vreo valva bloocata deschisa ?
Momentan nu am gasit nici un mecanic sa vrea sa desfaca motorul.
  • costin250250

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1993 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ghita adrian a scris:
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!

salut;verifica furtunele tur- retur sa ni fie infundata sita din rezervor,cum am patit eu si consuma se oprea in mers,pornea greu,supapa de sens pe furtunul de tur ai? Question Idea
Skip ads

  • radubolohan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ghita adrian a scris:
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!
.................................................................................sa va lamuresc cu motoarele astea tc4eei.....isuzu.......................................................ca sa iti porneasca in regim normal(cum ar trebui)trebuie sa ai compresie buna,bujii functionale si baterie sa invirta..........................motoarele astea sunt foarte bune,dar nu trebuie sa faci rabat la intretinere..........citi dintre posesorii tc4eei au 2filtre de aer .....la motor si la turbo?...........................................................................................................................................................problema ta e garnitura de chiouloasa,care e de mai multe feluri........................victor reinz(care e numai din foite de tabla 230 ron)si ieftineli de alea la 120ron din nustiu ce negreala.....(acu de care ai tu)................iar pompa cu injectoarele.............de nu merg astea ,nu o pornesti mai deloc,dar in cazul tau cum ai verificato inseamna ca e buna...............................stai linistit cind mai scoate fum negru.........deoarece in catalizator se mai depune cind e subturat motorul,iar cind o accelerezi se autocurata ......acu..sa nu ai tu pierderea de antigel in alta parteiar cind schimbi garnitura,planeitatea e obligatoriu.........bafta si ne mai auzim
  • radubolohan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
..si eu am acelasi tip motor.......f.multumit de el...............................iar de nu aveam compresie si bujii,nu mai imi porneam eu masina...................................tinind cont ca in suceava au fost si -30grade.c.............. (la al2\lea automat)
  • benga

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat o mare parte din problema: garnitura de chiulasa (normala, tabla + clingherit negru sau izolator ce o fi) si rectificat chiulasa.
Daca tot eram in motor am schimbat si cureaua de distrib.
250 ron manopera + 125 ron garnitura + 60 ron rectificat chiulasa + 110 ron curea + 20 ron silicon auto= 565 ron.
Acum merge ok dar la pornire dimineata, desi porneste la prima cheie merge 1-2 min putin intrerupt. Am inteles de la colegii de forum si de la mecanic ca e un injector (mai exact o duza) si ca atare urmeaza sa comand 4 buc sa le schimb.
  • ghita adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
NU mai imi porneste daca o las mai mult de 10-12 ore nepornita decat tresa
nu vrea sa mai imi porneasca.Iar daca o pornesc mai des cand imi porneste scoate un mare nor de fum alb si am observat ca daca e mai racoare afara si m-i se aprind bujiile imi porneste mai bine
Am un vectrea B din 2001 cu motar de 2.0 dth
i-am schimbat furtunele de la retur si filtru de motorina.
i-am schimbat si oringurile la injectoare
i-am pus si 2 supape de sens una pe tur una pe retur
i-am verificat si bujiile am schimbat una care era dusa
nu mai imi porneste daca o las mai mult de 10-12 ore nepornita.trebuie sa o trag ca nu mai vrea nici decum sa mai porneasca decat trasa si asta in 200-300 de metri imediat.
Iar daca o pornesc mai des cand imi porneste scoate un mare nor de fum alb. nu stiu ce sa ii mai fac si unde sa mai ma duc cu ea nimeni nu stie ce are si mai ales ce sa ii faca.
Va rog eu daca ma puteti ajuta ca nu stiu ce sa ma mai fac sunt disperat...
  • ghita adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
costin250250 a scris:
ghita adrian a scris:
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!

salut;verifica furtunele tur- retur sa ni fie infundata sita din rezervor,cum am patit eu si consuma se oprea in mers,pornea greu,supapa de sens pe furtunul de tur ai? Question Idea




am 2 una pe tur una pe retur si tot nu imi porneste
e sita in rezervor.dar nu m-i se opreste in mers
  • ghita adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
tannu a scris:
ghita adrian a scris:nici mie nu imi mai porneste daca o las mai mult de 3 ore.si daca o pornesc mai tarziu de 3 ore nu mai vrea sa pornesaca deloc decat daca o trag.am schimbat filtru de motorina si furtunele la retur.a mers o samtamana si dupa aia nu a mai mers...acuma mi-a zis "meseriasu" sa ii schimb oringurile la injectoare..........!
Nu strica sa ii verifici si compresia.





si compresia cu o verific?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR