Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • hulio

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1995 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
În mod normal dacã nu distrugeau capacul ºi nu trebuia rectifificat axul, mã costa cam 50 lei. Aºa m-a costat 100. Cred cã este decent având în vedere cât este una nouã.
Oricum dacã se uzeazã se poate repara încã odatã fãrã probleme.
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
o poza sau schita cu aceasta semicaseta?
daca e uzata, care sunt simptomele?
ca mie mi se pare ca am un mic joc in directie, si ca directia merge prea usor..( la viteze mari nu se "intareste" directia ca la alte masini)..
cam ce ar fi?
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La frontera (ca la orice masina americana) directia merge extrem de usor aproape poti invarti volanul cu un deget. Semicaseta se poate vedea daca are joc punand pe cineva la volan cu motorul pornit si la cursa maxima va uitati sa nu se deplaseze axul (levierul) axial. Sau cu roata din dreapta sprijinta la ras in bordura se misca stanga dreapta volanul cu miscari scurte si tot asa se vede jocul axial pe care-l are levierul care prinde bieleta de directie.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salti roata dreapta si misti de ea ...
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si trebuie sa vad ce?
mecanicii mi-au saltat rotile pe rand si concluzia a fostL schimbarea rulmentilor.
ce ar trebui sa urmaresc acum daca salt roata din dreapta si misc de ea?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Tragi de roata stanga-dreapa si te uiti la axul de la semicaseta daca se misca, daca are joc!
  • AndreiB

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut ,

sunt nou pe aici ... si am si eu o problema cu caseta de semidirectie dreapta fata.. dupa spusele mecanicului , mentionez ca am o Frontera din '96 , sunt din Bucuresti.

Ce ma sfatuiti sa fac ?
Sa cumpar un second hand ? Se poate repara ?
Stiti pe cineva in Bucuresti care repara asa ceva ?

Multumesc
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
de ce sa repete tot ce au zis, cand mai bine poti sa citesti tu de la inceput si afli toate raspunsurile la intrebarile care le-ai pus... Twisted Evil
Skip ads

  • kaore

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1995 5SUD2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat
viorel77 a scris:Semicaseta de directie se repara fara probleme, se da jos de pe masina, se desface capacul superior (care e ambutisat dar se desface) se scoate axul si se inlocuieste bucsa de TEFLON (nu cauciuc, nu otel, nu bronz). Bucsa de teflon se confectioneaza la un strungar, nu se gaseste de cumparat si daca tot sunteti la strungar, rugati-l sa va dea si o gaura in corpul semicasetei si s-o fileteze pentru a putea monta si un gresor (cum e la ARO), gresor pe care-l gasiti la orice magazin de piese auto.
Am facut si eu operatiunea asta, mai mult a durat depresarea bratului de pe ax, timp efectiv de lucru cam 2 ore, cost 30RON la strungar cu teflonul lui, gresor am avut eu (un aerisitor de frana de la un etrier).
N-am mai avut probleme de atunci (cam 2 ani).


Pentru Viorel 77. Dã-mi te rog numãrul tãu de telefon pe PM. Vreau sã te mai întreb ceva despre semicaseta de direcþie si strungar. Mulþumesc
  • calotescu2007

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu am facut-o singur si am 30000 km si inca este ok(nu aruncati banii la opel ca va ardeti rau
  • calotescu2007

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
e bune de facut pe axul semicasetei un canal elicoidal prin care sa circule agentul de lubrefiere (emulsie din ulei +vaselina grafitata) eu asa am facut
  • popescu59

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Vreau si eu sa imi spuneti ce se intimpla cu Frontera mea. Cind ma bag in depasire sa zicem pe la 80-90 la ora si vreau sa revin inapoi pe partea mea de drum Frontera mea nu are siguranta , trebuie sa tin de volan cu ambele miini si are sa ii zic un joc foarte fin si din cauza aceasta imi da mare nesiguranta in depasiri. Mentionez ca am inlocuit totul de la pivoti cap bara , am facut geometrie , un mecanic mi-a strins putin un surub la caseta dar asa erea mai greu de tinut directia si a dat inapoi surubul strins .
Mecanicul care mi-am mai reparat pe la ea spune ca axul de la volan are putin joc si de acolo se trage toata treaba cu nesiguranta la viteze mai mari .
Imi puteti spune si mie ce anume problema as avea la acest ax de la volan ?
Astept sfaturile voastre cu mare nerabdare .
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca mecanicul la fata locului n-a identificat problema, putem noi de la calculator sa o rezolvam?
Nici nu stim ce model de Frontera ai!
Directia se face dupa ce s-au eliminat toate jocurile. Daca geometria e corecta, nu ar trebuie sa fie asa nesigura chiar cu joc in coloana de directie. Rezolva si jocul din coloana si mai vedem.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca joc in rulmenti nu ai,ca asta ar fi putut fi o problema,cum am avut eu.Ar putea fi suprainalțata,si de aici instabilitatea.Nu mai zic de amortizoare,care iti pot creea aceeasi senzatie.Astea inafara de jocul in coloana de directie de care ti-a spus mecanicul.
  • popescu59

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns dar nu inteleg nimic am spus am o Frontera in 5 usi din 1994 cred ca modelul asta este frontera A sau daca gresesc spuneti-mi dupa ce identific ca este A sau B ?
Jocurile de la directie au fost scoase prin schimbarea a tot ce tine de bucse , pivoti , cap bara amortizor , si am spus ca este nesigura la viteza mare , adica nu ai siguranta in volan pe care o ai la o masina . Iti da impresia cind revii din depasire ca da sa o ia in st. sau in dreapta adica mai corect valseza si gtrebuie tinut volanul cu ambele miini si corectat st-dr rapid .
Mecanicul nu isi da seama dar mi-a spus ca in axul care duce de la volan la caseta de directie este ceva , acest ax aceasta bara este de cam 50-70 cm si aceasta bara intra in alta bara care intra in caseta , mi-a spus ca la intrare din una in alta este un sistem de cauciucuri care s=au uzat si este prea elastica si din acest motiv masina valseaza pe sosea. Aceasta sa fie cauza? Va rog mult sa ma ajutati sa remediez si eu acest aspect.
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
1. Verifica telescoapele
2.Verifica dimensiunea anvelopelor, daca nu ai 225/70/15 - acolo e problema.
  • popescu59

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Anvelopele sunt 235-75-15 cramponate , dar am mai avut inca 2 dimensiuni 255-70-15 de vara si asta iarna 235-75-15 de iarna si facea masina la fel.
Amortizoarele le-am inlocuit din start de cind am luat masina , deci care e cauza?
Pun si o poza cu coloana de directie unde este un burduf si unde mecanicul mi-a spus ca acolo este ceva de cauciuc care s-a inmuiat si de aceea directia este asa .
Spuneti-mi si mie ce este sub acest burduf si ce am de facut .
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sub burduf e o culisanta ... caseta de directie e fixata pe sasiu, iar coloana este fixata pe caroserie. Poti sa ai joc si acolo, si in crucea cardanica, in caseta sau in semicaseta de directie, eu cred ca nici geometria nu e O.K. si toate coroborate duc la problema ta.
Corectarea nu se face prin st.- dr. rapid ca intri in balans ... trebuie sa "simti" un pic masina.
  • popescu59

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Asa este cum spui masina intra in balans de aceea evit viteza mai mare de 80-90 la ora , nu ca ar fugii sa rupa fiindca motorul 2,3 este ca de tractor este mai puturos .
Referitor la geometrie aceasta a fost facuta in prezenta mea la service cind am inlocuit tot cap , bara , pivoti , amortizoare bucse bascula .
Dupa toate astea am iesit in traseu si masina se manifesta la fel , la viteza peste 80 devine nesigura .
m-am intors in service au umblat la un surub la caseta au intarit directia dar nu erea bine fiindca simteai ca este de parca nu avea servo si tot nesigura erea. M-am intors si au dat la loc surubul care regleaza in caseta au controlat jocul in cruce si nu are joc fiindca aveam si o cruce , nu a fost nevoie sa fie inlocuita si dupa o verificare mai amanuntita a barei care pleca din volan pina la crucea au gasit acel burduf unde mi-au spus ca este ceva elastec si s-a in muiat si de aceea nu este siguranta in mers la viteza mare.Am cautat pe original acea bara care pleca din volan si mi s-a spus ca este pe undeva la 1000 de eu si am renuntat. Dupa mai multe pareri la mai multi mecanici joc nu exista in caseta asa ca nu mai stiu ce sa mai cred. Pina voi rezolva incerc sa merg cu maxim 100 la ora .Eu unul m-am obisnuit cu ea dar de la mine din familie nu vrea nimeni sa merga cu Frontera in conditiile astea. Poate ma indrumati ce am de facut .
Va multumesc .
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu la geometrie ma refeream la directie, unghiuri de fuga, cadere etc.
Sub burduf nu e nimic elastic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR