Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
intre cele 2 variante as merge pe fabia cu motor de 1.9
Skip ads

  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca mai este de actualitate, imi spun si eu parerea. am si o fabia 1,4-100CP dar nu sunt deloc incantat de ea. asi alege fara ezitare o astra g in locul fabiei. in primul rand mi se par mici la interior, consum 10% in oras, la viteza nu ma simt in siguranta cu fabia. ca masina de familie chiar nu asi loa-o in calcul datorita dimensiunilor. ca preturi de intretinere dau doar un exemplu, filtru aer fabia pe knecht 55 ron iar la opel vectra 23 ron aceiasi firma.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci toti ati omis un lucru extrem de important...si anume costul pieselor ....daca in ceea ce priveste consumul si performantele sunt 'n' pareri pro VW si alte 'n' pareri pro Opel , la costuri nu exista dubiu...piesele Opel sunt cele mai ieftine, la jumatatea celor de la VW...se poate verifica pe net.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:Deci toti ati omis costul pieselor


Radovan_eu a scris: ca preturi de intretinere dau doar un exemplu, filtru aer fabia pe knecht 55 ron iar la opel vectra 23 ron aceiasi firma.

Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:Deci toti ati omis un lucru extrem de important...si anume costul pieselor ....daca in ceea ce priveste consumul si performantele sunt 'n' pareri pro VW si alte 'n' pareri pro Opel , la costuri nu exista dubiu...piesele Opel sunt cele mai ieftine, la jumatatea celor de la VW...se poate verifica pe net.

Asa este... Smile Smile Eu m-am convins de asta cand am schimbat rulmentii la Astra G , 400 RON BUCATA ,dupa aceea a urmat Octavia si m-am interesat (informativ) 130 RON bucata (identic cu Golful).
Oricum nu este concludent asta dar am vrut sa-ti arat ca nu este asa cum zici tu...
Zicea cineva mai sus ca Skoda Fabia este mica la interior...pai cum dumnezeu sa fie daca face parte din clasa mica iar celelalte din clasa compacta?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Zicea cineva mai sus ca Skoda Fabia este mica la interior.

eu am spus si ma refeream strict la comparatia cu masinile din titlul topicului (astra si golf)
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La consum,benzinarele toate trei sunt cam la fel: intre 8 si 10 l in oras. Wink
La diesel , ALH-ul are un consum bun pe Golf , spatiul e suficient si e o masina fiabila, cu costuri de intretinere destul de mici.
Eu as fi bagat in calcul Octavia in loc de Fabia,e sasiu de Golf ,portbagajul e enorm fara a trebui sa cuperi un Break Very Happy
Daca e sa cumpere benzinar as lua Opel ,daca e diesel sa fie VW sau Skoda Octavia daca se poate ALH Embarassed
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
astrah a scris:
mad2max a scris:Deci toti ati omis un lucru extrem de important...si anume costul pieselor ....daca in ceea ce priveste consumul si performantele sunt 'n' pareri pro VW si alte 'n' pareri pro Opel , la costuri nu exista dubiu...piesele Opel sunt cele mai ieftine, la jumatatea celor de la VW...se poate verifica pe net.

Asa este... Smile Smile Eu m-am convins de asta cand am schimbat rulmentii la Astra G , 400 RON BUCATA ,dupa aceea a urmat Octavia si m-am interesat (informativ) 130 RON bucata (identic cu Golful).
Oricum nu este concludent asta dar am vrut sa-ti arat ca nu este asa cum zici tu...
Zicea cineva mai sus ca Skoda Fabia este mica la interior...pai cum dumnezeu sa fie daca face parte din clasa mica iar celelalte din clasa compacta?


Pai nu stiu de unde ai schimbat tu rulmentii cu pretul asta dar daca ai fi cautat mai bine sigur ai fi gasit mai ieftin....
Intru eu odata intr-un magazin de piese auto, cam acum 1 luna, inaintea mea unu cu un golf 1.9 tdi intreaba de kitul de ambreiaj...pretul 1400 ron....si cand ajung la nenea de la tejghea intreb de ce ma durea pe mine(un amarat de filtru de aer) si din curiozitate intreb si de kitul de ambreiaj pt 1.7 dti.....pretul? .....undeva pe la 500 ron.....mai exista comparatie?
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Hai ca m-ai facut curios si m-am uitat pe un site de vanzari piese auto. Kit ambreiaj Sachs pt Astra G 17Dti- 528 Ron, pt Golf 4 (ALH) kit ambreiaj Sachs- 640Ron. Diferenta nu e asa mare cum spui tu. Tinand cont de faptul ca un kit de ambreiaj se schimba nu mai devreme de 50.000km, nu mi se pare milionul ala in plus un motiv de a nu cumpara G4.
Ai dreptate, pt 1,9 TDI 130 CP kitul ambreiaj Sachs este 1223Ron, dar pt 1,7 CDTI 125 CP este...1441 Ron.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Deci preturile sun cam tot pe acolo ,dar oare care isi pastreaza pretul mai bine? Rolling Eyes
Una peste alta ,benzinarele de la Opel nu sunt rele ,dar daca te dai la ele ,mananca bine din rezervor Wink
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Hai ca m-ai facut curios si m-am uitat pe un site de vanzari piese auto. Kit ambreiaj Sachs pt Astra G 17Dti- 528 Ron, pt Golf 4 (ALH) kit ambreiaj Sachs- 640Ron. Diferenta nu e asa mare cum spui tu. Tinand cont de faptul ca un kit de ambreiaj se schimba nu mai devreme de 50.000km, nu mi se pare milionul ala in plus un motiv de a nu cumpara G4.
Ai dreptate, pt 1,9 TDI 130 CP kitul ambreiaj Sachs este 1223Ron, dar pt 1,7 CDTI 125 CP este...1441 Ron.


Eu am luat cazul real din magazinul 'x'.E posibil sa fi fost si pt golf 4 mai ieftin dar in mom cand am intrebat eu sa fi avut pe stoc doar kitul de 1400 ron...oricum eu stiu pe cineva cu golf care se plangea de costuri mari de intretinere....si cam toata suflarea stie ca opel e mai ieftin de intretinut decat un vw.

Aa...si vezi ca 17cdti de 125 cp e astra h pe cand 1.9 tdi de 130 cp e golf 4....nu se potrivesc generatiile....
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu'... se pare ca nu intelegi un lucru,mai ieftin nu se putea ! Sa-ti zic si de ce , rulmentul vine cu tot cu fuzeta si senzor de ABS.Sa nu mai zic ca daca se strica un senzor ABS cumperi toata fuzeta (butucul) chiar daca nu ai nevoie de tot ansamblul.
P.S. Daca un motor are 131 CP si celalat 75 CP parerea mea ca este normal sa fie diferenta de pret intre kiturile de ambreiaj...daca ar fi construit identic ca cel de 75 n-ar rezista cuplului...sau rezista pana iesea din garantie Smile)
Nu a zis nimeni ca Opelul nu este PUTIN mai ieftin la intretinere dar sa nu exageram.
OFFTOPIC Smile Smile
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Vezi tu, multi merg pe principiul "e mai ieftin la opel". Si de obicei multi arunca pastile de genul tau. Ai uitat sa specifici pt ce model de Golf era pretul kitului de ambreiaj. Si eu ti-am aratat tot un caz real, un magazin de piese online. Am scorbolit putin pe site-ul ala si am vazut ca preturile la piese (Astra G 1.7Dti 75CP vs Golf4 1.9 Tdi 90 CP) sunt sensibil egale, un pic mai ieftin la Astra, nu cu mult. Sa nu uitam ca intre cele doua masini e o diferenta de cilindree, putere, cuplu toate in favoarea Golfului. Asa ca si pretul un pic mai mare se justifica. La modelele de Golf de 130 si 150CP, altfel sta situatia. Este exact pretul care l-ai spus tu mai sus. Dar este alta tehnologie, probabil alte materiale. Uita-te si la preturile kiturilor de ambreiaj al opelurilor de la 125 CP in sus. O sa ai surpriza sa vezi niste preturi de te ia groaza. Asa ca, treaba cu Opelul mai ieftin de intretinut pica. Cautati altceva si fiti obiectivi.
PS: si ca sa fiu obiectiv la randul meu, va spun ca Golful ca masina nu imi place deloc.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Tinand cont de faptul ca un kit de ambreiaj se schimba nu mai devreme de 50.000km, ...


De unde stii ?
Se poate duce si dupa 1000 km sau dupa 200.000 km
Tine 90% de "stilul" si priceperea soferului.
Bine,acum nimeni nu-si recunoaste vina niciodata,e de vina orice altceva, masina,piesele,sevice-ul, garantia,vremea, semafoarele, numa' soferu' nu!
Toti sunt soferi excelenti din nastere Rolling Eyes
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Iar daca se strica ceva, logica e diferita. Daca se strica la Golf, are km dat peste cap sau soferul dinainte a fost dobitoc, dar daca se strica la Astra inseamna ca e masina de rahat.

Ca idee: Golf5 GT Sport 1.4TSI 140CP al unui baiat de la munca de la mine. In August a iesit din garantie si tocmai i s-a aprins beculetzul cu gazele in bord. 3 senzori stricati, cost total: 1000RON. Distractiv, nu?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Era vorba de Golf IV... tu vorbesti de Golf V 1.4 TSI , motor care de fapt ar trebui comparat cu Z16LET de pe GTC.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Era vorba de perceptie in general, care ne face sa generalizam prosteste si inutil:
"VW e peste Opel din principiu, Skoda e parte din grupul VAG, deci ordinea este este Golf, Fabia, Astra".

Da, sensibilitatile tipice unui model sau altuia ajuta la luarea unei decizii, dar cel mai mult conteaza starea tehnica din acel moment si istoricul masinii. De aceea, conteaza mult mai mult un test drive cu scula de diagnoza in mana, o analiza vizuala si acustica atenta a motorului, o verificare vizuala pe stand a trenului de rulare, un test de amortizoare, un test de geometrie, o analiza atenta atat a interiorului cat si a exteriorului, decat faptul ca e Golf, Astra sau Fabia.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dodo, aici ai cea mai mare dreptate. Parerea mea, forumurile nu sunt facute sa intrebi ce masina sa-ti ei. Dupa cum vezi, unii zic ia-ti X, altii ia-ti Y. Daca te decizi si iei o masina, mai ales SH, dupa rezultatul chestionarului de pe forum risti sa te pricopsesti cu o petarda obosita. Fiecare marca are bunele si relele sale, ce trebuie sa faci pe forum este sa citesti ce probleme au avut proprietarii cu ele, ce trebuie sa verifici cand le cumperi si daca nu te pricepi sa iei naibii pe cineva care cunoaste sa-ti aleaga masina.
  • one_just_dany

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fabia zic eu ca nu are ce cauta intre astra si golf,nu are nimic frumos.
  • BZ-36-JON

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1993 c14se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca cel mai potrivit ar fi golful dar cu motorizare diesel....cred ca este si mai economicla consum
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR