Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
daca e mai putin de jumatate inseamna ca tot de acolo e problema, daca e aproape plin trebuie sa vezi cu pompa de injectie sau sensor de presiune...etc.(tot ce se leaga de pompa).
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
o sa fac si asta ,,acum iarasi a pornit bine ,,o mai urmaresc acum cateva zile si vedem ,,,ms de sfaturi.. oricum ,dak trag cu un furtun din filtru imediat vine motorina ,,deci cred k e cam plin ,,acum o sa vad ,,
  • badara.george

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
o solutie ar fi o supapa de sens
  • badara.george

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
motoarele dey 17dt sunt motoare cu performanta buna .motorina noastra cea de toate zilele stiti la ce ma refer ADUCE PAGUBE atit pompei de injectie cit si injectoarelor
Skip ads

  • badara.george

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
motoarele opel isuzu ecotec sunt motoare economice ma refer la carburant motorina dar costul reparatiilor sunt scumpe in service vei fi tepuit daca nu ai habar de mecanica
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
zici ca supapa de sens ar fi o solutie?/ma gandeam sa incerc
o sa vad acum ma mai interesez si poate urmeaza si o supapa/acum nu cred ca se mai dezamorseaza..oricum ,,dar am fost la un test si mi-a spus ca e capu hidraulic dus.
  • sorincrt

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Combo 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa pui masina pe o panta cu botul in jos si spatele in sus si vezi daca porneste. Daca porneste atunci trage aer fals pe undeva. E f simplu si te convigi singur.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Lucian189 a scris:zici ca supapa de sens ar fi o solutie?/ma gandeam sa incerc
o sa vad acum ma mai interesez si poate urmeaza si o supapa/acum nu cred ca se mai dezamorseaza..oricum ,,dar am fost la un test si mi-a spus ca e capu hidraulic dus.

Este posibil si asta!Dar totusi monteaza o supapa de sens inaintea filtrului de motorina.Una de 8mm diametru este perfecta pentru furtunele tale.Sa nu montezi mai mica pentru ca nu o sa ai debit si fortezi pompa.Tine-ne la curent!Succes!
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc nu stiam ca sunt pe dimensiuni ...o sa monteaz una .si va tin la curent daca are vreun efect sau nu .testul inc are mi sa spus ca pompa are capul hidraulic defect lam facut in vara trecuta dar atunci nu pornea greu deloc la rece ,acum a inceput ,doar
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La mine, problemele de pornire erau din cauza uleiului, care se pare ca desi este recomandat de producator, nu e chiar asa de bun. Aveam GM 5W30 care dupa 3000 de km pur si simplu si-a pierdut calitatile. Era prea subtire, nu mai facea deloc ungere si nu mai aveam compresie in motor dupa ce statea masina parcata mai mult. Am bagat castrol 10W40 si acum masina porneste la fel de frumos ca si pana acum. Main ideea este ca nu voi mai baga GM never ever vreodata in motorul meu.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
problema sa agravat ..porneste si mai greu ..si doar prima pornire ..azi merg cu ea la bosh sa vedem dak imi pot aia masura pompa....revin cu o modificare ,,am desfacut filtrul de motorina inainte sa pornesc ..si era gol mai gol de jumate ,,am tras cu un furtun pe urma lam umplut .si a pornit ceva mai binisor ,,,decat ieri si alataieri .cred k va trebuii o carcasa noua de filtru
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am anulat filtru de motorina cu un furtun cu 2 coliere ,astept acum sa vad dimineata daca sunt schimbari
Skip ads

  • btanase

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Am si eu o problema de cateva zile de cand a venit frigul masina mea a inceput sa faca figuri la prima pornire .Daca o pornesc pentru prima data invarte de 6-7 ori si dupa aia porneste. Daca merg cativa km cu ea dupa aia porneste la sfert de cheie.Stie cineva care ar fi cauza? Vin cu mentiunea ca filtrele si uleiul sunt schimbate de 2 saptamani.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cu bujiile incandescente cum stai? poate ai vreo bujie arsa
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La bujie arsa ar avea eroare in bord. Ce ulei ai pus si ce drumuri faci? Ai drumuri scurte si porniri multe sau o pornesti si mergi minim 20 de km? Eu am manifestari asemanatoare cand am bateria slabita, dat fiind ca biroul e la 4 km de casa, bateria nu apuca sa se reincarce. Odata la cateva zile trebuie sa scot masina la plimbare sa ii incarc bateria Smile
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La 1.3 poti sa ai toate bujiile arse si nu-ti da eroare in bord, spun asta ca sa nu o mai luati ca o regula generala. La fel de bine bujiile se pot decalibra nu mai au impedanta corespunzatoare(nu se aprinde marrtorul in bord) si automat pornirile sunt defectuoase.
Asadar @btanase schimba bujiile si ai scapat de probleme, ele sunt consumabile si e bine sa le schimbi periodic max 100k km.

Bafta
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Sau le poate verifica ca sa nu le schimbe inutil Smile Ador oamenii care schimba cate o jumatate de masina fara motiv si mai ales... pe banii altora. Numai bine.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Bujiile se verifica cu multimetru, nu doar punandu-le la masa pe baterie. Cum am mai spus, o bujie decalibrata nu este obligatoriu arsa.
@randomm apreciez grija ta pentru banii altora. Wink
  • btanase

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am controlat bujiile si functioneaza chiar apare si indicatorul pe bord la prima pornire iar bateria invarte destul de bine. Problema cred ca este de la alimentarea cu motorina deorece ieri am schimbat din nou garniturile la filtrul de motorina . Cand o pornesc prima data dupa 6-7 ore se aude cred ca pompa sau ceva de genu mult mai mult timp decat se auzea pana acum . Am facut testul agrafa si am codul 000275 care înseamna ca nu tine presiunea de motorina. Stie cineva ce ar fi de facut?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance B-027
Probleme cu regulatorul de presiune carburant. Verificat si daca nu tine presiunea inlocuit.

Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR