Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
era ok sau este ok daca folosesc codul vin?
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
este OK, mi-a scapat probabail timpul Wink
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ok m-ai speriat omule
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ma mai ajutati cu niste raspunsuri va rog
La ce temperatura porneste termocupla pt 1.7 cdti?
La mine porneste cand pornesc clima iar cand stationez in relanti porneste pt perioade scurte de timp cam 1 min 1 -2 pauza iar porneste temp in bc era 87 de grade nici nu crestea nici nu scadea
sant mai multe ventilatoare ?sau doar unul? MULTUMESC MULT
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Primul ventilator cel dinspre spoiler (bara) este cel pentru racire radiator AC.Al doilea radiator cel dinspre motor este pentru racire antigel.
Primul ventilator porneste aleatoriu cand ai clima pe auto iar cel de-al doilea ventilator porneste pe prima treapta cand temperatura antigelului depaseste 92-94 de grade parca.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
se poate sa nu-mi indice bine temperatura?in bc
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mai am o chestie dichisita am o bataie in bord sau in fata la motor parca partea dreapta cand e rece motorul bate neregulat cand il turez 2500 in sus cand il scot din viteza nu mai bate daca-l turez la relanti nu bate nimic nimik dupa ce se incalzeste aprox 10 km parcursi nu mai bate nimic azi am observat ca daca dau intr-o denivelare sau fac un viraj brusc dispare2 3 sec
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
neverback a scris:stie cineva care este diferenta intre motoarele 1.7 dtr si 1.7dtj si daca e vreo prbl daca in carte si in talon este scris 1.7dtr si in cartea de serv nemteasca este scris 1.7dtj nu stiu ce sa zic dar astia de la rar .......................................


Am aflat explicatia din service cu ajutorul colegului maiandrei !
Sunt in aceeasi situatie ! Daca se controleaza VIN atunci motorul apare 1.7DTR dar in cardul masinii scrie DT J ! Sunt adevarate ambele Wink
Secretul ? Shocked
Motorul, injectia si turbina sunt comune pentru cele doua motoare ! Aceste piese au coduri identice ! La 1.7 DTR dar din 2009 incepand difera ceva dar nu mai sunt sigur si va spun rampa de injectie sau turbina !
Prima generatie de 1.7 DT J si 1.7 DTR sunt identice pana la ultima piesa !
Pe motorul meu scrie DTR dar softul spune DT J !

Motoarele sunt identice mai putin softul !
Cei de la RAR lucreaza probabil numai cu VIN-ul ! Laughing
  • ranger77

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi problema o am si eu cu RAR-ul mi-au scris in carte Z17DTR dar am si hartia aia a masinii cu carpass-ul masinii si codul casetofonului si mai multe pe acolo si acolo imi apare negru pe alb Z17 DTJ.
O alta problema care am intampinat-o de curand este : in rampa(la dealuri ma refer) cand conduc mai sportiv sa zic asa in treapta a 3- a apa imi urca pina la 98 grade dupa care simt ca cupleaza ventilatorul si scade pe la 91-92 grade. La drum intins (drept ) apa imi sta pe la 91-92. Ce credeti? Sa fie termostatul? Astept niste sfaturi pareri. Valorile le-am vazut in BC in ecranele ascunse. Mentionez inca un aspect si anume atunci cand urcam aveam si AC-ul pe ON. Am fost pe la "doctor"cu ea si explicatia a fost ca la opel de obicei temp. coolantului este mare si temperatura la care cupleaza termostatul ar fi in aceste valori 98-102 (asa mi-a zis mecanicul). Am mai cautat pe forum dar nu prea am gasit nimic.
Posed Astra SW Z17 DTR(J) ? 81 kW/ 110 CP
Imi cer scuze anticipat pt faptul ca n-am postat poate unde trebuie.
Astept pareri sfaturi . Va multumesc.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
stai linistit e in regula totul nu o sa-ti fiarba motorul la 102 grade pt ca temperatura de fierbere este mai mare din cauza antigelului si a presiunii .cat despre dtr si dtj asa le scriu ei la toate mai cunosc pe cineva care are una identica cu ale noastre si tot dtr au trecut-o deci stai linistit .
din sursa neoficiala am auzit ca asa incadreaza ei masinile cica astea ar trebui sa fie euro 5 pt ca sunt cu filtru de particule dar ei trec dtr si euro 4
ps as fi vrut sa am motor dtr pe ea
bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR