Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • kylerul

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
rCiprian
si eu am tot enjoy benzina 1.4 100cp ci aceleasi optionale + jante structurale pe 17", CB, a 3 a tetiera, cul gry tehnical (vezi aici --> http://www.1tuning.ro/masin...l/astra/8669.html )
pretul masini a fost 16500- reduceri +cupoane pret finat 10600(mentione masina mea era deja fabricata cand am luat-o si am asteptat o luna jumate transportul din anglia in rom), tiam zis in privinta motorului sunt putin dezamagit deoarece masina goala are 1,5 tone + bagaje + 4 pers ajunge aproape de 2 tone si nu prea o ajuta mototul de 1.4, singurul avantaj al motorului e consumul dupa 3000 d km a ajuns undeva la 7,6 mixt, la inceput a fost cam 8,5%. sa o stapanesti sanatos si asteptam cu nerabdare pareri dupa ce vine masina sa ne ti la curent cu ce urmeaza. numai bine
Skip ads

  • rCiprian
  • OP
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
kylerul a scris:rCiprian
si eu am tot enjoy benzina 1.4 100cp ci aceleasi optionale + jante structurale pe 17", CB, a 3 a tetiera, cul gry tehnical (vezi aici --> http://www.1tuning.ro/masin...l/astra/8669.html )
pretul masini a fost 16500- reduceri +cupoane pret finat 10600(mentione masina mea era deja fabricata cand am luat-o si am asteptat o luna jumate transportul din anglia in rom), tiam zis in privinta motorului sunt putin dezamagit deoarece masina goala are 1,5 tone + bagaje + 4 pers ajunge aproape de 2 tone si nu prea o ajuta mototul de 1.4, singurul avantaj al motorului e consumul dupa 3000 d km a ajuns undeva la 7,6 mixt, la inceput a fost cam 8,5%. sa o stapanesti sanatos si asteptam cu nerabdare pareri dupa ce vine masina sa ne ti la curent cu ce urmeaza. numai bine


Salut kylerul,

Faina masina ta, cat mai multi km fara evenimente neplacute ! Abia astept sa ma bucur si eu de a mea !
Frate stii ce ma gandesc eu ? Tot am avut teama asta cu motoru ca nu duce incarcat si etc etc. La urma urmei de cat ori o sa fie asa ? De cateva ori pe an, asa ca trebuie sa faca fatza. In rest 90%-95% dintr-un an va merge goala asa ca nu vad pana la urma problema ! Sunt linistit chiar nu ma mai agit ! O sa vad eu ce poate, totusi 95 de cai si OPEL 2010. Ce sa mai zic cand era dacia incarcata ( pfff ) si tot mergea, trebuie sa mearga si Opelu` Very Happy !

O sa revin cu pareri cand o ajunge masina. Clubopel.com a intrat in viata mea deci sigur mai scriu pe aici !
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai cam ca o dacie 1310 sa te astepti sa se miste la demaraje, sau ca un logan de 64 de cai. Daca tot dai atati bani pe o masina, merita sa-i pui si un motor decent. Inca nu e tarziu sa schimbi comanda. Nu te lasa orbit de mirajul consumului mic.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Sa te poarte sanatos, voios in toate drumurile ce le vei face.

Nu baga in seama toti "sumaherii" ...... e mai frustrant sa ai >200 CP si sa stai ZILNIC blocat prin trafic, decat sa ai DOAR 95 CP si sa te depaseasca, odata pe luna, BMW-urile pe autostrazile patriei...ops am uitat ca nu prea avem...(drumuri)...

Bafta si rabdare in asteptare.
Skip ads

  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Pai cam ca o dacie 1310 sa te astepti sa se miste la demaraje, sau ca un logan de 64 de cai. Daca tot dai atati bani pe o masina, merita sa-i pui si un motor decent. Inca nu e tarziu sa schimbi comanda. Nu te lasa orbit de mirajul consumului mic.


@rCiprian, nu-i chiar asa. De fapt, nu-i deloc asa Laughing . Demarajul e excelent, de distrezi cu loganurile, si cu multe alte masini cu cilindree mai mare. Consumul mai mic nu e miraj, el exista, si inseamna banuti la teshcherea. Plus economiile (mari) la taxe - impozit, RCA, CASCO.
Ai sa vezi, demarajul e mai bun decat la 1.4 / 100 cp. A mai fost discutia asta, cuplul face diferenta...
Si-mi place logica ta: ai perfecta dreptate, o data, de doua ori/an circuli cu ea incarcata, in rest, 1-2 persoane.
Ai ales inteligent si echilibrat. Bravo.
"Nu baga in seama toti "sumaherii" ...... e mai frustrant sa ai >200 CP si sa stai ZILNIC blocat prin trafic, decat sa ai DOAR 95 CP si sa te depaseasca, odata pe luna, BMW-urile pe autostrazile patriei...ops am uitat ca nu prea avem...(drumuri)..." Logic, de bun simt si adevarat. Bravo si tie Exclamation
  • kylerul

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vad ca deja unele pers au inceput sa critice, eu unu mi-am exprimat opinia despre propria masina si am zis ca e prea lenesa pt mine, sincer nu vreau sa trag de ea sa urce un traseu de munte (ex Transfagarasan) sau sa-mi stea inima ca nu pot depasi un tir cand plec in asa zise excursii, e adv ca nu se compara cuplu unei benzinare cu cel al unui diesel dar totusi, parerea mea e ca daca tot faci o treaba calumea sa o faci pana la capat, pe mine nu ma sfatuit nimeni si acum imi pare rau.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
offtopic: poate ca e mai bine ca e lenesa pt tine Smile ca altfel ai si deveni ce spune nickul tau Smile
ontopic: daca si cu o masina fabricata in 2010 ti-e frica sa depasesti un tir, da-mi voie sa te intreb ce masina ai avut inainte de J-ul asta ?
presupunand ca faci o depasire regulamentara ... pt ca daca obisnuiesti sa faci depasiri "la musteata" te inteleg de ce ti se pare "prea lenesa" ...

PS: am depasit tiruri si cu batrana 1310 care acum zace in fata blocului ... si nu mi-a fost frica ... pt ca am depasit cand am fost "safe" ...
  • kylerul

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@Cipiotul
da mi-a placut faza cu ce spune nickul meu, si tin sa te anunt ca nu sunt vitezoman din fire si ca sa te convingi singur fa un test driv cu 1.4 100cp cu 4 pers si cu bagaje si dupa vedem :p. inainte am avut un logan 1.6 90 cp si nu am fost dezamagit niciodata de motor, dar masina era cu vreo 400 d kg mai usoara decat cea actuala. de ce intelege toata lumea ce vrea? nu am comparat-o cu dacia 1400 sau alte masini de genul dar scuza-ma nici sa dorm in spatele unui tir nu-mi place si nici sa imi ia o vesnicie pana il depasesc , eu zic ca daca sti sa folosesti o masina cu multi cai atunci cand trebue nu inseamna neaparat sinucidere sigura.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ kylerul nu trebuie sa iti para rau de alegerea facuta ! este masina ta si nu tre sa iti para rau pentru ea ! cei 400 de kg in plus la opel sunt siguranta masinii adica tabla mai groasa pe ea airbaguri si multe multe alte optiuni pe care un logan o sa le aiba in 2030 ! cand iti cumperi o masina intradevar trebuie sa te gandesti in ce scopuri o cumperi si ce performante vrei de la ea ! da vrei sa mergi batraneste i-ati motor de 1.4 si nu te apuca sa faci depasiri ! un motor de 1.4 eu zic ca e bun doar sa-ti faci treaba cu el si nimic mai mult , nu te apuci de facut depasiri sa depasesti pe vreo unu cu un motor care are capacitate cilindrica dubla cat a ta ! e buna asa cum e :te urci dai la cheie ti-a pornit la sfert si ai plecat ! nu mai stai cu gandu ca aoleo daca se strica nu mai stiu ce si tot asa ! numai bine si sa nu-ti para rau de alegerea facuta ! e bun si motorul de 1.4 si cel de 1.3 !acum dupa preferinte , multa lume spune ca e mai bun dieselu ca are consumu mai mic si tot asa ,altii spun ca benzina e mai buna ca nu ti se mai strica turbina la ea si nu e chiar asa scumpa la revizii ! mofturi Wink take care
  • kylerul

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@Spire
in privinta dotarilor ai dreptate un logan nu va avea niciodata dotarile pe care le am pe masina in mom de fatza, nu m-am plans si nu ma voi plange de dotari pt ca sunt excelente, iar in privinta motoarelor tot timpu parerile vor fi impartite si niciodata nu se va ajunge la o intelegere deoarece gursturile sunt diferite, unu vrea putere altu consum mic si de aici tot timpu se vor naste divergente.
  • rCiprian
  • OP
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
-Baieti am citit mesajele voastre si fiecare are dreptate in felul sau. Eu recunosc ca putere la motor oricine vrea ( si eu evident Very Happy ) dar in acelasi timp vrea si confort optiuni etc. Iar ca sa le am pe toate trebuie bani. Daca aveam sa iau 1.7 se ducea masina la vreo 14-15 mii pret final si nu am avut atatia.

-Eu sunt multumit pentru alegerea facuta. Mi-au zis multi prieteni (printre care si mecanici cu ani de zile experienta) ca 1.3-ul asta este, citez : "smeker" deci astept sa vina masina. Numai dau inapoi la comanda. Eu nu pot sa cred ca 95 de cai si cuplul care il are nu o sa ma multumeasca, e imposibil. E masina noua 2010 am mai zis-o si o mai zic trebuie sa mearga. Daca as fi pesimist mi-ar ajunge acasa o carutza de masina. ( Cine ma contrazice va fi acela care se va lega de motor Smile ) Ce rost ar avea sa iau masina puternica si sa folosesc calutzii aia doar 1-2 ori pe luna ? Traficul din Bucuresti spune tot !
Sunt sigur ca depasiri mai in fortza e in stare si masina asta.

-Mai e o teorie, tot ce va fi nou, va fi mai bun decat ce a fost construit in anii anteriori. Fiecare constructor de masini aduce ceva nou la orice aspect al masinii.

-Merci de mesaje si de parerile putin mai aprinse, astea sunt cele mai bune Very Happy.

@Dan56 - interesant ce ai zis tu pe acolo si merci ca esti de acord cu mine. La urma urmei cred ca am 6-7 luni de cand caut o masina sa ma multumeasca din toate punctele de vedere, consum , casco, impozit, rca, pret piese, confort, frumusete, noutate, etc !
  • rCiprian
  • OP
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa numai deschid alt topic il folosesc tot pe acesta.

Am "rasfoit" putin forumul si am dat de niste discutii ca la un diesel mai cad unele piese si apar fel si fel de probleme pentru ca unii nu stiu sa conduca un diesel. Expresia asta am auzit-o si nu cred ca o zic unii asa se afle in treaba. Eu nu am condus niciodata diesel si nu stiu mare lucru.

Spuneti-mi voi daca doriti care sunt cele mai importante aspecte la condusul unui Diesel (incepand cu cele mai basic de la pornirea motorului Smile ). Auzisem ca trebuie schimbat la o anumita turatia ca trebuie mers mai turat si etc. Sunt sigur ca centralizarea acestor informatii vor fi de folos pentru multi dintre noi. Nu toti le stim pe toate !

Asadar astept. ( scuze daca mai exista vreun topic care a pus problema mea )
Skip ads

  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da intr-adevar trebuie sa fii mai atent cu un diesel.

Regulile sunt simple.

Cand e rece masina nu depasesti 2500 de turatii in nici o treapta.

Cand e calda schimbi vitezele numai dupa 2500 de turatii. preferabil la 3000

Dupa un drum mai lung in care ai folosit turbina mai mult, e bine sa nu o opresti imediat, mai ales iarna, ca turbina sa se raceasca treptat.

Dieselul se incalzeste in mers, pe loc se incalzeste foarte greu.

Bafta si sa ai parte de multi km cu noua ta jucarie.
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ca o completare la cele spuse de DJINN :
- sa eviti sa mergi subturat.
- sa eviti sa accelerezi brusc (sa calci pedala pana la fund) atunci cand turatia motorului este sub 2000 RPM.
- sa nu alimentezi de la benzinarii "dubioase" sau la super oferta Wink

Dupa 1000-2000 de km o sa iti dai tu seama cum treabuie condus diesel-ul.
Nu iti mai face atatea griji, mai bine te gandesti pe unde te plimbi cu masina. Razz

Sa te poarte sanatos! si...asteptare usoara!
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
kylerul a scris:vad ca deja unele pers au inceput sa critice, eu unu mi-am exprimat opinia despre propria masina si am zis ca e prea lenesa pt mine, sincer nu vreau sa trag de ea sa urce un traseu de munte (ex Transfagarasan) sau sa-mi stea inima ca nu pot depasi un tir cand plec in asa zise excursii, e adv ca nu se compara cuplu unei benzinare cu cel al unui diesel dar totusi, parerea mea e ca daca tot faci o treaba calumea sa o faci pana la capat, pe mine nu ma sfatuit nimeni si acum imi pare rau.


Criminalule ( Rolling Eyes ma rog...), nu-i vorba de critica, ci de comparatie. Iti place sau nu, dar 1.3-ul de 95 de cai are mai multa viata-n el decat 1.4 de 100, datorita nenorocitului de cuplu. In rest, sunt la aceeasi clasa de taxe, deci alegerea ideala pentru un om caruia nu-i place sa arunce banii pe fereastra (citeste stat, societati de asigurare). Mai bine, de diferenta, mai faci cateva plinuri (mii de km. Wink ) Oricum, tot acolo te duc amandoua, poate cu 5-10 minute intarziere fata de un "fortos" de 1.9/150 (la un drum de 100 km). N-ai motive de regret, te vei adapta posibilitatilor motorului si vei fi mutumit.
Fiind sibian, in sezon merg cam de 2 ori/luna la Balea, de regula 4 persoane, si nu trag de ea, urca excelent. Daca vrei adrenalina pana la Balea, te-ar coafa un 911 Boxster si drumul inchis. Altfel, ori 95, ori 150 de cai, urci EXACT la fel.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ca o paranteza, am condus vreo 2000km o Astra H 1.3cdti 90cp. Pe serpentinele de pe DN1A spre Brasov ma jucam cu ea si depaseam tot ce se putea (la urcare). Daca stii cum sa o calci o sa te surprinda... Consumul cel mai mic extraurban care l-am scos a fost 4.1%, iar in Bucuresti (vara cu aer conditionat) 8.5%.

@rCiprian: Recomandarea mea e sa schimbi undeva aproape de 3000rpm, iar in depasiri poti sa o duci fara frica pana la 4000 rpm (dupa ce treci de rodaj). De asemenea, nu o lasa sub 2000rpm.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Dar spuneti-i va rog si ce se intampla daca din greseala cazi sub 2000 rpm, iar in oras inevitabil ajungi acolo. Pe cinstite acum. Chiar n-am condus un alt motor asa mort sub 2200rpm. Initial am avut impresia ca s-a oprit (la corsa D se mai oprea aiurea asa). Pur si simplu acceleratia nu are niciun efect cand esti sub 2200 rpm. Poate pe J e etajata altfel cutia, dar pe H lipsa totala a cuplului sub 2200 rpm si cutia prost etajata faceau motorul asta un chin de condus in oras.

rCiprian, daca tot nu ma crezi, cauta o astra H sau o corsa D cu motorul de 1,3 90 de cai si fa un test drive.

http://www.fmforums.co.uk/f....php?t112021.html

Firstly, it's a work of genius that some farty little 1248cc diesel can produce such a level of power, be so smooth and pull all the way up to the redline.
On the open highway, you forget that it's such a small engine.

But it's a bag of shite because it's simply too small for the Astra.
It's a tiny engine with a big turbo. What it lacks is bottom-end torque.
The problem is, much of what bottom-end torque it could develop is electronically limited for emissions compliance.
In fact, it can become downright scary at times. If you should be in some traffic which is gradually slowing, or you're approaching a roundabout, you really need to remember to drop down a gear (and sometimes that can mean 1st!) - because if it falls below 2000rpm, you put your foot down and NOTHING happens. AT ALL.
Or, if you do a hill start. (1:5 gradient) You need to give it loads of gas and either slip the clutch or wheelspin. Otherwise it stalls.
If you then change up to 2nd at what would be a sensible rpm with any other engine (2500-3000), it will just slow down and stall.
You've literally got to redline it before changing up to 2nd on a hill start.

So my advice is:
Whatever you do, DON'T go for the 1.3CDTi.
Both in standardised tests and in the real world, the fuel economy figures for the 1.7 are unbelievably close to those of the 1.3.
The retail prices aren't much different.
Why sacrifice driving pleasure for the sake of a few hundred quid?
The only people who will buy these are those who don't actually have to drive them...eg fleet managers wanting to save every last penny.
Pity they'll have to pay for a clutch replacement within the 3 years because of the way they have to be driven. False economy!
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:
Dar spuneti-i va rog si ce se intampla daca din greseala cazi sub 2000 rpm

Pai, simplu: te ridici Laughing . Cazi, te ridici, cazi, te ridici, si tot asa, copacel, copacel, inveti sa conduci...1.3 cdti Wink
cristidb a scris:
Pe cinstite acum. Chiar n-am condus un alt motor asa mort sub 2200rpm. Initial am avut impresia ca s-a oprit (la corsa D se mai oprea aiurea asa).

Prima parte n-o comentez, pentru ca in mod cert "mort" are acceptiuni si dimensiuni diferite, de la caz la caz. In privinta Corsei D, se stie ca aveau ceva probleme de soft, daca nu ma-nsel, si mureau subit. La H, impresia ca s-a oprit, provenea probabil de la faptul ca motoru-i foarte silentios...
cristidb a scris:
Pur si simplu acceleratia nu are niciun efect cand esti sub 2200 rpm.

Pai si-atunci cum ajungi la 2200? Iar exagerezi.
Sibiul (nu stiu daca-l cunosti) e plin de pante de 15-25, poate chiar 30%, pe trasee extrem de aglomerate: str. Alba Iulia, str. Rennes, str. Ocnei, str. Cristian, str. G-ral Magheru, str. Herman Oberth. Se circula (la orele de varf) in coloana, cu opriri din 10 in 10 m. Masina se comporta exact la fel ca oricare alta, nici mai bine, nici mai rau. Niciodata nu mi s-a oprit motorul in panta, niciodata n-am chinuit-o (pana-n zona rosie, cum zice anglosaxonul ala). Intotdeauna schimb 1=>2 pe la 2500-2800 (oricum sub 3000) in panta si pe la 2000 pe loc drept. La 2=>3 in panta pe la 3200-3500, la fel si 3=>4. Iti trebuie 2 lucruri: sa simti motorul si sa ai "senzori in talpa" (adica, stii tu).
cristidb a scris:
Poate pe J e etajata altfel cutia, dar pe H lipsa totala a cuplului sub 2200 rpm si cutia prost etajata faceau motorul asta un chin de condus in oras.

Stii cum e? Pana-n 2200 se comporta ca un 1.4 sau 1.6 pana-n 2500 (pe benzina), iar peste, ca un 1.7(probabil): te-nfunda-n scaun. N-am condus inca NG, deci nu pot spune nimic despre cutie. Da' de ce-o fi asta prost etajata? Crede-ma nu ma simt deloc chinuit. E drept ca 1.7 n-am condus, dar am condus mult Octavia 1.9 de 105 cai, si nu mi se pare a fi diferenta mare, si in nici un caz chinuitoare. Diferenta e ca, daca cu Tavi mergeam intr-a 3-a de pe la 40 pana pe la 80, la H tre sa schimb mai des, functie de viteza. Daca asta numesti chin, ok.

Am citit si de pe linkul pus de tine. Pareri. In majoritate ale americanilor. Iar despre vehementa "expertului", asta demonstreaza o data-n plus ca fiecare forum are...hai sa fiu elegant: specimenele lui.
cristidb a scris:
rCiprian, daca tot nu ma crezi, cauta o astra H sau o corsa D cu motorul de 1,3 90 de cai si fa un test drive.

O sugestie buna. Incearca totusi o Astra H.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pune tu un film cu 1,3 accelerand de la 1000 la 4000 rpm in treapta 3 si pun si eu unul cu 1,6 accelerand de la 1000 la 6000 rpm in treapta 3. Sa vedem in cate secunde ajunge de la 1000 la 2000rpm.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
deja a-ti dat-o in curse si liniute care masina prinde 100 mai repede si tot asa ! baiatu v-a cerut un simplu sfat si anume cum sa evite sa strice masina ca sa economiseasca bani ! oricum rciprian stai linistit , tot ce trebuie sa faci la un diesel este sa schimbi la o turatie acceptabila adica nici prea turata nici subturata ! daca o turezi mult automat iti bati joc de motorul ala si daca mergi subturata cu ea pe langa faptu ca iti creste consumu dar strici turbina ! asa cum a mai spus cineva cand ajungi acasa cu ea sau unde ai nevoie mai las-o 5 minute pornita sa-si faca ea toate nebuniile la turbina ! intelegi tu , numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Chestionar

Merita banii masina asta tinand cont de cele spuse mai jos?
DA 79%
NU 20%
62 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR