Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, bre, cum sa nu testam? Smile Vrei sa si filmam cum ti se scutura caruta? Cool
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Se va scutura doar de praf,asa ca...elanu' tau va trebui sa se miste bine,altfel se murdareste! Wink
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa fim seriosi, testul elanului l-a trecut si Logan-ul dupa ce au schimbat modelul jantelor, deci e un test care spune doar ca masina are un comportament acceptabil din punct de vedere al sigurantei rutiere dar nimic mai mult.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bre, depinde de viteza la care se face acel test. Suedezii parca il fac pe la 64 km/h la fel ca si coliziunile EuroNCAP.
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
blue_maniak:
"Doar un exemplu... aceeasi curba in care Vectra subvireaza rusinos ... atat Passat-ul cat si 407'le se descurca mult, mult mai bine ( abordare agresiva a curbei , aceeasi viteza a masinilor )!... "

Eu am masina din semnatura de 4 ani, si niciodata nu a subvirat sau supravirat in curbe, si am si motorul remapat de Maiandrei. Dupa remapare, "zboara", "rupe asfaltul", dar nu ma lasa deloc in curbe, chiar ma incanta cum le abordeaza (si este si parerea celor care au mers cu mine in masina). Mentionez ca ii fac revizii cap-coada la reprezentanta de 2 ori pe an (primavara si toamna), amortizoare OK si cauciucuri acelasi model si producator (le schimb pe toate 4 pana ajung la semnul de uzura).
In concluzie, daca ai amortizoare OK, cauciucuri foarte bune, si masina sta d.p.d.v. tehnic foarte bine, consider ca nu sunt probleme pentru ce ofera masina, ca doar nu este Ferrari.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ITA a scris:Eu am masina din semnatura de 4 ani, si niciodata nu a subvirat sau supravirat in curbei.

Hai sa nu exageram! Vectra are un comportament subvirator ca orice masina cu tractiune fata.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
GTS'ul asta a ajuns un fel de chuck norris. Laughing
blue_maniak cati km ai cu masina? Permis de cat timp ai?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Permis? Laughing Nu iti trebuie permis daca ai absolvit Academia Need For Speed!
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
biela-manivela:
"Hai sa nu exageram! Vectra are un comportament subvirator ca orice masina cu tractiune fata."

De acord cu tine, insa am spus ca mie mi se pare OK pentru ceea ce se vrea a fi C-ul, caci nu am pretentii ca la nu stiu ce bolid.
Mentionez ca merg frecvent si cu A4-ul surorii, din 2006, TDI de 2 l, si sincer imi place mai mlt cum abordeaza curbele C-ul.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@elegance Cu masina actuala, Vectra C aproximatriv 30.000. Incearca curba aia mai stransa de pe varianta Z-M pe la 70 75km/h pe coborare si vezi cum se comporta masina. Urca-te apoi intr-un 407 (ca tot blamezi masinile frantuzesti) si o sa sesizezi o diferenta intre comportamentul celor doua masini. Nu am nimic impotriva Opel-ului, conduc unul si imi place dar trebuie sa recunosc si punctele slabe ale masinii.

@biela-manivela De ce ai schimbat amortizoarele cu unele sport ? Comparatia cat de cat obiectiva se face stock vs stock si sport vs sport. Oricum intervin si alte lucruri (starea, presiunea si marca anvelopelor, uzura articulatiilor si amortizoarelor).
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Doar doua remarci:
- Vectra C are intr-adevara o caracteristica subviratoare observabila de orice sofer care forteaza putin limitele. De aceea pe unele versiuni nici nu exista buton de dezactivare a ESP-ului iar pe cele pe care exista oricum se reactiveaza automat la >60km/h
- testul de la TopGear nu a fost corect deoarece au dezactivat ESP-ul mai mult ca sigur prin ceva metode neortodoxe. Cu ESP-ul activat nu ar fi avut cum sa mearga atat de prost
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sincer, am trecut de varsta la care faceam raliu pe varianta. Embarassed
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
blue_maniak a scris:@biela-manivela De ce ai schimbat amortizoarele cu unele sport ?

Nu le-am schimbat eu, ci fostul posesor dupa ce la unul a cedat prinderea din partea superioara.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De la o curba atacata mai agresiv pana la raliu e cale lunga. Very Happy
  • alexandru3

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal

1 TopGea- cei trei crai de la rasarit... primul lucru care il fac dupa ce pornesc masina este "OFF ESP"
2 sasiul de vrecta c este luat de la Saab
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
As intreba totusi: Care sasiu? Ca la masinile astea vorbim de caroserie autoportanta. Chiar nu vad ce au luat de la Saab. Lonjeroanele?
  • alexandru3

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
vectra c este pe platforma de saab 9
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Detalii aici:
http://en.wikipedia.org/wik..._Epsilon_platform

Vehicles based on the Epsilon I platform:

* Regular
2002 Opel Vectra
2003 Saab 9-3
2004 Chevrolet Malibu
2006 Cadillac BLS

* Extended
2003 Opel Signum
2004 Chevrolet Malibu Maxx
2005 Pontiac G6
2005 Fiat Croma
o 2007 Saturn Aura
o 2008 Chevrolet Malibu
Caroserie autoportantã are sasiul "integrat" in ea.
Caroseria Vectrei C
http://www.topspeed.com/car...icture143285.html


Ultima modificare facuta de blue_maniak la Mar 15 Jun, 2010 11:54 pm, modificat de 2 ori in total
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca 9.3 e pe platforma Vectra
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
alexandru3 a scris:vectra c este pe platforma de saab 9

Pai hotaraste-te! E platforma sau sasiu?

Unii zic ca de fapt platforma aia comuna s-ar numi platforma tehnica si ca nu ar fi platforma cu care le cari pentru a nu rula pe sosea. De asemenea nu ar fi nici o placa sau schelet pe care s-ar construi restul masinii. Platforma tehnica de fapt inseamna componente comune, in principal motoare si transmisii (cutii de viteze si planetare/cardan), eventual si elemente ale trenului de rulare (amortizoare, arcuri, pivoti, bielete etc.)

Deci cum ramane cu sasiul platforma?
E nasol cand citim si nu intelegem ceea ce citim.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR