Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Asa cred si eu ca ar fi puntea de diode Âși releul.
Skip ads

  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
trebuie sa-l dai jos la mine am schimbat un semering de la pompa de vacum care este pe alternator ,acel semering permite sa intre ulei pe colector si periile nu mai fac contact numai dupa citeva rotatii ale alternatorului daca ar fi releu sau diodele atunci semnalizarea din bord nu mai dispare,succes.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eugen banui ca tu ai motor y17dt de aia ai pompa de vacuum in capul alternatorului. .nu cred ca la x16xel care e un motor pe benzina ai pompa de vacuum pe alternator. Daca s-a intamplat la tine un lucru si ai avut anumite simptome nu e general valabil. Si eu am patit ceea ce ai spus tu si la mine nu s-a mai stins bercul deloc chiar daca turam motorul, asa ca vezi nu e general valabil.
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
nu prea are la mine pe unde sa intre ulei.

Ideea e ca am zile in care nu se aprinde deloc, si zile in care se aprinde dar dupa un timp se stinge. De ex, azi dimineata cand am plecat de acasa, era aprins (palpaia) si dupa ~5 minute de palpaituri s-a stins si nu s-a mai aprins.
Skip ads

  • alex82

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2012 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut...Si eu am acceiasi problema imi clipesc farurile si luminile din toata masina si nu prea trage decat daca o turez peste 1500 aveti vreo sugesti ca am verificat calculatorul de la pompa de injectie si e bun dar cum trec peste o anumita turatie numai palpaie lumina si trage si cum trebuie. Specific ca e vb de un Opel Astra G 1.7 Dti Coupe din 2000
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca bateria nu e veche e defect alternator;cu trasul peste 1500-ori asa e ea Smile ori e debitmetrul mai obosit,incercati sa comparati cu alta,sau sa-l spalati cu mare atentie in alcool isopropilic sau cu sprayul special pt asa ceva
Si a mea 'trage' la fel,peste 1800 de fapt
  • alex82

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2012 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
mersi pentru ajutor si bateria e noua iar de tras nu stiu ce sa ii fac ca pana cand intra turbina parca e moarta dar oricum o sa ma duc sa ii curat injectoarele si debitmetru poate reusesc sa o fac sa traga normal
  • alex82

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2012 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
oricum banuiam ca e alternatorul ca am fost la opel si pe tester nu a iesit nimik stricat decat al 2 lea swich la pedala de frana e blocat si imi ramanea check engine dar in rest cica totul merge bine...curios ca ea nu trage daca ei zic ca totul merge bine
Skip ads

  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
tot nu am inteles de unde vine exact acel zgomot!!
ai grija ca daca vide din comportamentul distributiei trebuie sa iei masuri imediat!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
zgomotul il avea chrys demult,eu i-am raspuns lui alex82;cind sunt diode in scurt apare acel fluierat al alternatorului
  • danielmarian29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
BiriV a scris:In legatura cu 'clipitul' farurilor ... ai observat cumva daca iti clipesc si luminile din bord? incearca asta la ralanti si cu motorul cat mai rece posibil, si, evident, noaptea. Daca clipitul se estompeaza odata cu turatia motorului poti sa fi sigur ca ceea ce iti trebuie este un nou releu pentru alternator. Si te-as sfatui sa faci asta cat mai repede, pentru ca altfel s-ar putea sa arzi puntea de diode, si atunci o sa ai mult mai mult de reparat(si cu mai multi bani, of course).
Cureaua de distributie nu se poate slabi, rolele intinzatoare de pe Astra sunt 'automate' ca sa zic asa ... nu se fixeaza intr-o anumita pozitie, regleaza singure intinderea.
Bafta!



Pls mult de tot.
Eu am aceeasi problema la OPEL ASTRA 2003 1.7DTI BERLINA.
La relanti palpaie si luminile din bord si farurile.
Dar se aude concomitent si un huruit (ca si cum motorul ar face un efort sa traga).
Uoooof-ul ( Embarassed ca nu stiu cum naibii sa ii zic altfel) se aude corelat cu palpaitul luminilor.

Astept raspuns.
  • virus100b

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
pt a descoperi de unde vine huruitul dai jos cureaua de accesorii si pornesti motorul. Daca huruitul a incetat atunci verifica alternatorul si compresorul de A/C daca ai.
Daca nu a incetat atunci tb verificata pompa de apa sau vre-o rola la distributie.
Skip ads

  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! De curand am schimbat distributia, uleiul si toate filtrele la masina (astra caravan1.7 dti) si la fel am observat ca a inceput sa palapaie farurile si luminile in bord cand motorul este rece.....dupa ce motorul merge mai rotund si se incalzeste nu mai este sesizabil.....desi mie mi se pare ca tot palpaie........Parca nu ma lasa inima sa mai bag banuti in masina, deocamdata, tinand cont de faptul ca am mai bagat pentru cele schimbate mai sus vreo 10 mil....ce sfat imi puteti da?
  • Ioani

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Si eu am aceasi proble ce is insirate mai sus.....cand motoru e rece imi palapie farurile in relantiv...si de genu..
Acum 2 luni am schimbat releu si a mers perfect, de 2 zile mi s-a aprins la bord bateria dar dupa 1 min sa si stins.....si a inceput sa mearga cam naspa
Inca ceva......cand o pornesc, in relantiv, turatia urca pana peste 1000 si dupa aceea coboara la vreo 800....nu stiu ce ar putea fii Sad
MS
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel astra 2008 1,4 si cand stau pe loc si misc volanul scade intensitatea farurilor si a luminii din bord.Acest lucru mi se intampla numai cand misc volanul.Este un lucru normal?
  • FirePcMaster

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Timis
  • Masina: Movano 2020 2.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu un Opel Astra G caravan 1.7DTI model 2001. Am cumparat masina de curand si am bagat-o in service unde a schimbat cureau de distributie, ulei , antigel etc. Cand am scos=o din service m=a lasat bateria. A verificat-o cineva pe stand si un element ( primul de langa minus ) era mort. O saptamana , pana am cumparat baterie noua am incarcat-o pe cea veche o data la 2 zile cu un redresor si de 2-3 ori am impins-o ( masina ) . Cand porneam masina nu mai imi mergeau aproape nici un ceas la bord sau lumini. Se aprindea random fie senzor de abs , fie cel de baterie pana faceam 5-6 km cu ea. Am schimbat ieri bateria cu una noua ( topla 75 amperi ) si cand pornesc acuma masina nu mai apar problemele la ceasuri , apare uramatoarea problema: se aude un huruit enervant in fata sub cureau de distributie ( cred ca de la alternator ) care se stinge ( sau mai dispare din intensitate ) in timp . Nu stiu de la ce poate fi. Initial am crezut ca e de la pompa de apa. Sa fie aceeasi problema cu alternatorul ca cea de mai sus ?
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
se poate ca din cauza alternatorului sa se descarce bateria dupa 3-4 zile? am aceiasi problema cu clipitul la toate becurile atunci cand o decelerez sau misc de volan stanga dreapta, sau este vreun releu ?(astra 2003 y20dth)
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific nu-mi palpaie la relanti, bateria este buna si nu se aprinde becul de servis, ash spune ca totul e perfect...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa-ti verifice un electrician sistemul de incarcare si daca ai vreun consumator in gol. Alternatorul tau este Bosch si nu palpaie in schimb poate sa nu incarce sau sa incarce prea mult. Daca pana aici e bine este defecta bateria, fiind din 2003 trebuie verificat electrolitul
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ioani a scris:Salutare. Si eu am aceasi proble ce is insirate mai sus.....cand motoru e rece imi palapie farurile in relantiv...si de genu..
Acum 2 luni am schimbat releu si a mers perfect, de 2 zile mi s-a aprins la bord bateria dar dupa 1 min sa si stins.....si a inceput sa mearga cam naspa
Inca ceva......cand o pornesc, in relantiv, turatia urca pana peste 1000 si dupa aceea coboara la vreo 800....nu stiu ce ar putea fii Sad
MS

Aceeasi problema am avut-o si eu si am descoperit ca cel care a schimbat diodele nu a mai pus distantierul acela de ebonita dintre diode si carcasa drept pt care , surubul de la plus a capatat joc in platoul diodelor si nu facea contact cum trebuie ( dupa ce se incalzea si se dilatau nu mai fluctuau luminile )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR