Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
neverback a scris:dargi colegi am gasit acest sistem intr-un anunt si mi-a starnit interesul acolo spune ca merge cu 1 l de apa la 1000 km o fi teapa ?
pun aici linkul unde l-am gasit daca se considera reclama rog admini sa-l stearga si sa accepte scuzele de rigoare http://albaiulia.olx.ro/nou...ant-iid-123045012

Pai merge. 1L de apa, pentru spalat parbirzul, si 2 rezervoare de motorina pentru deplasare Smile)
Skip ads

  • tbogdann

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:
neverback a scris:dargi colegi am gasit acest sistem intr-un anunt si mi-a starnit interesul acolo spune ca merge cu 1 l de apa la 1000 km o fi teapa ?
pun aici linkul unde l-am gasit daca se considera reclama rog admini sa-l stearga si sa accepte scuzele de rigoare http://albaiulia.olx.ro/nou...ant-iid-123045012

Pai merge. 1L de apa, pentru spalat parbirzul, si 2 rezervoare de motorina pentru deplasare Smile)

Lasand la o parte misto-u, 1 litru de apa in urma electrolizei poate produce 1850 litri de gaz Brown (hidrogen), dupa 1000 de km trebuie inlocuit amestecul si curatat recipientul de reziduri. Totusi acest gaz este folosit pentru moment ca si aditiv. Kiturile care il produc sunt foarte accesibile ca pret. Kiturile scumpe care pot face masina sa mearga doar cu hidrogen nu cred ca oricine le poate cumpara.
  • raz_vick

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dar neverback n-a zis niciodata ca acel kit face masina "sa mearga pe hidrogen". Si mai citeam mai sus despre cata energie este nevoie ca sa comprimi hidrogenul sa-l faci lichid, etc. Sistemul este super "simplu": este un soi de electroliza mai "neglijenta", adica nu separa nimeni hidrogenul de oxigen, ci sunt folosite impreuna ca GAZ, injectate impreuna in air intake, iar acestea nu fac decat sa mareasca puterea exploziei in cilindru, nu au nici o legatura cu puterea calorica, din contra, este o proprietate foarte buna a acestor gaze ca "ard rece", pentru ca nu incinta motorul... Eu facusem un sistem de genul asta pentru Vectruta mea, in final a ajuns pe un golf 4 al unui prieten; Pana in primavara as vrea sa pun pe Omega mea un drycell imbunatatit, de la care sper sa obtin un randament mult mai mare... Mai este un pic de lucru la un microcontroller care sa actioneze mai rapid si mai eficient la schimbari de temperatura, throttle, etc.

Imi cer scuze, dar simteam nevoia sa-i iau apararea lui Neverback dupa ce ati sarit toti pe el, cu mii de "calcule", saracu' n-a mai zis nimic, si eu stiu concret ca merge... depinde de felul sistemului, cum a fost montat, etc. Nu mai fiti reticenti, este o metoda buna de a economisi benzina, ieftinutza, Brown gas este produs la fata locului, nu trebuie depozitat, nu trebuie transportat si nici apa nu se consuma asa multa Very Happy (aprox 1l/750-1000km), de parca APA conteaza.
O sa fac si un tutorial in primavara, cand o sa fie totul gata... pana atunci, bafta si ieftini-s-ar benzina! Wink
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca nu o evapori sa o bagi in intake ?
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu raman convins de inutilitatea marii inventii a internetului, HOH-ul. Si chiar tu ai spus, poate fara sa iti dai seama de cat este de inutila. Iti si demonstrez. Ai spus ca se consuma 1 litru de apa la 750 km. La o masina pe benzina, cu un consum mediu de 8 L/100km in 750 km se consuma 60litri de benzina. Daca din cei 60 scadem litrul de apa, rezulta un consum de 59 litri /100km. Asta in cazul ideal, adica pt electroliza litrului de apa nu consumi nici un pic de energie (produsa tot de benzina). Deci, in cel mai fericit caz, o economie de 1 litru la 750/km. Rentabil sau nu? Daca vrei sa transformam lichidele (HOH-ul si amestecul benzina-aer) in volume de gaz, o sa ai surpriza sa vezi ca economia aia este chiar mai mica.
Si acum sa privim si realitatea de zi cu zi. Cam toti producatorii de masini la ora actuala cauta solutii de economisire sau inlocuire a combustibililor fosili. Spune-mi si mie un singur producator din lumea asta care a implementat un asemenea sistem pe o masina. De ce oare o solutie asa ieftina si care se realizeaza foarte usor intr-un garaj sau spate de bloc cu piese adunate de prin debara, nu este luata in consideratie de nici un producator auto?
  • raz_vick

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Din nou... cifre pe care nici nu stii de ce le-ai postat... Confused Litrul ala de apa la cei 750 km asigura o economie de 15l de benzina, avand in vedere ca economiseste aprox. 2l/100km din cei 8 pe care i-ai dat exemplu (adica un pic peste 20%). Si va economisi si mai mult, pentru ca am descoperit niste metode sa produca mai mult gas cu acelasi curent consumat...
Oricum, vad ca iti explic degeaba, daca tu asa ai inteles principiul... M-am jucat cu el, l-am pus pe o masina, stiu despre ce vb. Cat despre "toti producatorii de masini", nici nu ma intereseaza exact de ce n-au facut-o... dar gresesti, a fost luata in considerare... BMW lucreaza la ea de prin '75... dar a ajuns la obsesii sa o faca "fully H2"... si au facut-o... dar in alt fel...
Vorbim mai in primavara, poate ne intalnim la o adunare a clubului si vedeti pe viu "minunea"... pana atunci nu o sa mai raspund la acest topic, vad ca nu are sens... probabil de aia s-au abtinut si ceilalti de o parere cu mine... Multa bafta.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Se poate face.
Volvo a facut un motor care merge pe hidrogen si scoate pe teava de apa buna de baut.
Hidrogenul se fabrica pe loc iar surplusul se tine in containere de grafit deoarece grafitul absoarbe hidrogen.
Problema e ca motorul costa cateva milioane de euro si nu poate fi construit intr-o marime mai mica de 2 tone si ca dimensiuni de a fi pus pe un autobuz.
Deci care aveti cateva milioane de euro si sunteti dispusi sa mergeti cu un camion pe strada va sfatuiesc sa contactati Volvo pentru asemenea masina.
Dar daca ati avea aceste milioane de euro cred ca nu v-ati mai plange cat consuma Bugatti`ul Veyron SuperSport pe care il detineti.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
raz_vick, nu mai crede tot ce citesti pe net. Nu ai cum sa maresti randamentul unui motor cu 20% pentru ca randamentul scazut nu se datoreaza faptului ca nu arde toata benzina ci datorita pierderii de caldura, frecare etc etc.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Alt geniu neinteles care face si drege... Wink Mai, nu vine nimeni sa va adune intr-un azil, ceva Question Sau sa va mai dea naibii la scoala, sa invatati fizica si chimie...
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
poate ne educi tu ce zici te bagi?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa se mire papagalii... Twisted Evil
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu ar fi mai bine sa faceti voi un test.
Luati un cilindru gradat, porniti masina pe benzina, o lasati sa mearga 20-30min. Umpleti din nou cilindrul cu benzina, porniti masina de facut bule, lasati sa mearga aceeasi perioada de timp.
Daca reusiti o economie de 20% asa cum zicea @raz_vick, eu imi scot un ovar.
Banuiti ca operatiunea trebuie filmata in prezenta unor martori neutrii si de incredere.
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bai, eu mi-as pune un un electrolizor sa fac hidrogen, dar nu mai am nici un pic de loc in compartimentul motor. Insa, gazul produs l-as trimite direct in evacuare sa scot flacari pe esapament .... asa de fun Laughing
  • daniel1coman

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Bai, eu mi-as pune un un electrolizor sa fac hidrogen, dar nu mai am nici un pic de loc in compartimentul motor. Insa, gazul produs l-as trimite direct in evacuare sa scot flacari pe esapament .... asa de fun Laughing
Am construit si eu un dry sell impreuna cu un prieten. Funtioneaza asta este clar dar nu sant sigur de cat demulta economie face.Reactia de electroliza este endoterma sau exoterma in functie de amplitudinea curentului folosit.La un curent mai mare de aprox 1 amper reactia devine exoterma si in concluzie,sistemul incepe sa manance energie nu sa dea.
  • ryr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare ! Sunt nou pe aici dar am aflat de mul de aceasta inventie , sunt multe pareri pro si contra , partea proasta este ca sunt multi care cred ca le stiu pe toate si mai vorbesc si in bataie de joc daca ii pui sa desfaca un surub pun pariu ca scapa cheia din mana de 5 ori pana isi dau seama ca defapt invers se desface Smile , as recomada sa se abtina de la comentarii aceste persoane . eventual sa isi deschida un nou thrend doar pentru cei ce vorbasc la misto , ca de asta o stim cu totii cel mai bine , ia uitati-va putin aici - http://stirileprotv.ro/stir...-apa-si-otet.html
oare astia doi cred ca au cam lipsit de pe la lectiile de fizica si chimie si na acum isi permit sa le si sfideze si sa mearga asa in ciuda noastra cu masina "consumand apa"
a incercat cineva sa construiasca acest generator , sa il monteze pe masina si sa faca probe , aveti idee ca tip va ia acest lucru ... ce sens ar avea sa piarda cineva atat de mul timp si munca aiurea , sunt totusi cativa care au incercat si au reusit : ia priviti si aici - http://www.youtube.com/watch?v=eModcCIXJas
am o propunere pentru cei care ne sfideaza pe noi asitia care am lipsit de scoala in clasa a 5a - facem un pariu ca functioneaza acest generator ?
in sensul ca obtinem cu el o reducere de consum , nu conteraza cat e reducerea , ideea e ca functioneaza , odata obtinute rezultate , fie ele cat de mici se pot aduce imbunatatiri la sistem in functie de ce buget are fiecare . Retineti nu am zis ca merge 100% cu apa , cel putin eu nu asta urmaresc !
- neverback - ai zis ca iei taurul de coarne si comanzi acel generator , asteptam cu nerabdare rezultate - o adresa de mess daca ne poti lasa .

DECE nu formam un sistem prin care sa putem lua legatura unul cu celalalt mai usor ... ma refer doar la cei ce vor sa faca chestia asta sa mearga - idei si rezultate puse cap la cap sigur o sa iasa ceva bun .
putem sa ne facem idd de mess care sa inceapa cu " hho ......." apoi acelasi nick care il avem aici sau oricare altul dar sa fie inceputul cu " hho "
pentru cei care vor sa discutam idd meu este hhoryr

- ei da pentru cei care poate se intreaba --- da am facut acest generator - am munci foarte mul la el , foarte greu cu procuratul materialelor iti ia foarte mult timp daca nu sti unde le poti gasi , produce de moment 2L hho /min
iar montatul pe masina , prima data pana ii gasesti locul iti ia destul timp apoi e usor ca sti cam pe unde vin toate cele .....
- vorbim pe mess pentru cei ce vor mai multe detali , eventual si poze . dar...! doar cu cei ce au lipsit de la fizica si chimie Smile am nevoie de prieteni optimisti si cu initiativa ceilalti .....
bafta si imi cer scuze daca am suparat pe cineva din ce am spus aici , na ... mai glumim si noi Very Happy
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu sunt neutru in toata discutia asta si am fost convins de ambele tabere, dar as vrea sa va uitati putin aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R si aici http://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm
parca am vazut mai demult o emisiune pe Discovery cu recordul de viteza al acestei masini
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se sustinea tot de catre specialisti ca nu se poate calatori cu mai mult de 100km/h ce exista pericolul de axfisiere,ca aparatele mai grele decat aerul nu vor zbura niciodata....si tot asa astazi stim ca s-au inselat,asa si aparatul pentru producerea hidrogenului sau gazului Brown intr-o zi va fi mai eficient si ne vom convinge ca cei de care s-a facut misto au avut dreptate.Un procent de 20% economie deja l-au obtinut multi nu prin cantitatea enorma de gaz produsa de tot felul de improvizatii dar mai ales prin imbunatatirea arderii ...mai departe sant alte obstacole de trecut cum ar fi corodarea electrozilor,incalzirea electrolitului in functionare indelungata ,pericolul de explozie ...si mai putin neincrederea unora.Eu sant multumit ca pot folosi experienta acumulata de altii care a insemnat bani si incercari,deja cunosc persoane care au investit in asemnea aparate din pacate cel pe care-l stiu eu a functionat doar 5min. incerc sa dau de unul pe care sa-l vad cu ochii mei functionand,nu accept doar teorie si citate.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Se sustinea tot de catre specialisti ca nu se poate calatori cu mai mult de 100km/h ce exista pericolul de axfisiere,ca aparatele mai grele decat aerul nu vor zbura niciodata....si tot asa astazi stim ca s-au inselat,asa si aparatul pentru producerea hidrogenului sau gazului Brown intr-o zi va fi mai eficient si ne vom convinge ca cei de care s-a facut misto au avut dreptate.Un procent de 20% economie deja l-au obtinut multi nu prin cantitatea enorma de gaz produsa de tot felul de improvizatii dar mai ales prin imbunatatirea arderii ...mai departe sant alte obstacole de trecut cum ar fi corodarea electrozilor,incalzirea electrolitului in functionare indelungata ,pericolul de explozie ...si mai putin neincrederea unora.Eu sant multumit ca pot folosi experienta acumulata de altii care a insemnat bani si incercari,deja cunosc persoane care au investit in asemnea aparate din pacate cel pe care-l stiu eu a functionat doar 5min. incerc sa dau de unul pe care sa-l vad cu ochii mei functionand,nu accept doar teorie si citate.

in primul post am postat link-ul unui site care comercializa un asemenea sistem iar acest topic a inceput prin a cere pareri despre acest sistem apoi totul a degenerat nu s- a putut discuta civilizat fara mistouri si alte jigniri de la oameni care se considera invatati si cu buna crestere . au sters admini link-ul respectiv pe motiv de reclama .eu chiar am vrut sa-mi cumpar ca nu era scump nici decum sa fac reclama il caut si ti-l trimit pe pm daca il mai gasesc si daca mai exista firma poate iei legatura cu ei si daca ajungi la o concluzie anunta-ma si pe mine
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In link-ul ala e unul care merge subturat cu diesel-ul la consum.
Cum cantitatea de H2 zice ala ca e constanta indiferent de turatie luati un cilindru gradat. Tineti motorul la relanti si masurati timpul pana se goleste cu si sistemul pornit. E cel mai avantajos pentru voi. Wink
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@daniel1coman: Se numeste dry cell (celula uscata, nu vanzare uscata). Electroliza nu este o reactie chimica, este un proces fizic si poate fi oricum vrei tu numai endoterm nu va fi niciodata.

@ryr: uite ca aici ai gresit si ai dat peste un inginer chimist absolvent UPG, in ultimii 7 ani de viata mi-am tocit fundul pe platforme maritime in diverse locatii de prin toata lumea si cu bataturi in palme de la cheile alea pe care nu le scap pe jos ca risc sa le scap in apa. Natura meseriei imi cere sa ii invat pe altii cum se strang suruburile la o flansa, spre exemplu.
Pt tine am doar doua comentarii. 1. Ii astept cu nerabdare pe romanii aia inventivi sa patenteze in Austria masina care merge cu Coca Cola. Cred ca cu Pepsi ar da rezultate mult mai bune. 2. "Cel mai bun rezultat cu HHO pe Dacia Logan" postat de kenterprise1. Tu stii cine e kenterprise1 asta? Hai ca iti spun eu. Totul a plecat de la o postare de genul asta pe softpedia. Un baietas cu destula materie cenusie a incercat adaptarea unui generator din asta pe un motor. Subiectul a fost destul de interesant, foarte multe postari si hop si kenterprise1 la un moment dat pe acolo. A copiat practic ideea de la ceilalti, si-a construit celula, a laudat-o si paralaudat-o si la un moment dat, hop cu inventia pe internet la vanzare. Publicitatea e sufletul comertului dupa cum se stie.

@AAndy22: BMW-urile alea folosesc HIDROGEN LICHID. Alta tehnologie, alta poveste. Producerea si depozitarea unui litru de hidrogen lichid depaseste de cateva ori costul de productie al unui litru de benzina.

@mecaNIK: un procent de 20% economie. Frumos. O masina pe benzina consuma in jur de 7L/100km. 7-20%=5,6 L/100km. Nu spun decat atat: vreau o demonstratie reala cu un dispozitiv din asta care face economie de 20% si eu iti promit aici in fata tuturor ca deschid firma de producere, comercializare si montaj a acestora si te iau asociat cu 50% fara sa fii nevoit sa faci nimic. Eu ma ocup de tot. Vorbesc la modul cel mai serios.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR