Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • carabulea

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
L-am schimbat george si pe acela cu unul de la dezmembrari apoi cu unul nou. Nu s-a schimbat absolut nimic nici cu cel de la dezmembrari nici cu cel nou. Sad
Skip ads

  • predageorge

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nush ce sa zic
la mine a avut efect
  • carabulea

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La mine din pacate nu a avut. Alte idei mai ai ? Eu chiar am ramas in pana
  • predageorge

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
m-am bucurat degeaba.la rece in a-I-a tot face.
dupa ce se incalzeste numai face
oricum la mine sa ameliorat ceva
Skip ads

  • carabulea

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu un update, am schimbat si tamponul din fata. Acum pot exclude problema tampoanelor deoarece am schimbat 3, a mai ramas cel din dreapta (la transmisie), dar il exclud deoarece este in stare ireprosabila. Acum am ramas in pana de idei, chiar nu mai am de ce sa ma agat.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca totusi este bine sa cureti EGR-ul sau sa il schimbi..Poate ca nu iti apare eroarea in bord ptr ca al mai functioneaza din cand in cand..
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,
daca egr-ul a ramas blocat pe deschis se mai poate repara prin curatare?
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu la h-ul meu de 1.3 cdti.cand e motorul rece si apas pe ambreiaj se simte aceasi smucitura si se aude si un zgomot.a gasit cineva rezolvare la aceasta problema?
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
LeonteMihai a scris:aceasi problema o am si eu la h-ul meu de 1.3 cdti.cand e motorul rece si apas pe ambreiaj se simte aceasi smucitura si se aude si un zgomot.a gasit cineva rezolvare la aceasta problema?

Verifica volanta.! e posibil sa fie pe duca si de aici vibratiile. Bataile iti apar pe la jumatatea cursei cand apesi ambreiajul?

Bafta
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
smucitura apare doar cand rulez in treapta 1 si apoi ridic piciorul de pe acceleratie.tot in treapta 1 cand apas pe ambreiaj se aude ceva ca si cum ai calca o sticla de plastic.doar in treapta 1 se intampla toate astea.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am inteles ca smucitura ar fi din cauza bieletei anti-basculare.dar cu zgomotul de la pedala nu stiu ce sa fac:-?.ceva sfaturi?
  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Zgomotul e oarecum metalic, right? Aceeasi problema am si eu, de 2 ani nu am patit nimic inca, dar as fi curios sa aflu de la ce e...
Skip ads

  • ianys_andrey

  • Mesaje scrise: 279
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eu zic ca exista 2 variante :

1.ori luati repede piciorul de pe ambreiaj cand schimbati vitezele si automat se zmunceste
2.nu stiu deci intreb :turbina la ce turatie intra?si eu aveam zmuncitura asta pe la 2100 dar daca ma duceam la 2400 rpm nu mai facea asa
  • Gabriel76

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut si eu doar ca e un h de 1.9 .Intr-o plimbare la vreo 30 km de oras a inceput sa intrerupa rau motorul in mers...sa smuceasca exact cum spui tu,insa la ralanti mergea rotund.Cum apasam un pic acceleratia nu mai vroia sa mearga deloc.Intr-un final nici nu a mai pornit...am lasat-o acolo am platit platforma sa o aduc la un service si asazisii meseriasi de acolo au gadilit-o vreo 3 ore...ba ca-galeria de admisie ,ba ca nush ce pompa...ca intr-un final sa-mi dea jos egr-ul si sa curete.Acum merge ca uns nu mai are nimic si parerea mea de rau e ca nu am desfacut eu cele cateva suruburi sa curat..scuteam cateva sute de lei bune...uite asa din astea mai invatam.Stima
  • Viorel Ion

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@carabulea ai rezolvat ceva? Aceiasi problema o am si eu cu un opel astra H 1,7cdti.
  • DelPiero

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu un prieten cu aceeasi problema a umblat peste tot curatat rezervor,egr,clapeta de acceleratie si nimic la el a fost un injector defect avea duza largita si ii pompa prea multa motorina asta era cauza,nu stiu ce sa zic la tine incearca sa cureti si egr ,dar si injectoarele par sa aiba un rol in asta.Astra H 1.7 80CP 2005.si sa te uiti daca iti scoate la pornire sau cand face acea smucitura fum negru pe esapament,pentru ca ar putea fi motorina nearsa din cauza ca unul din injectoare da prea multa.
  • danidani

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am opel astra h 1,3 cdti 90 cai cu 45000 km , din cate am inteles de la cunoscatori ar trebui sa curat egr. dar nu am nimic cu el pentru ca nu ma supara. Nu stiu daca sa-l deranjez. Multumiri !
  • valipopa

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cu OpCom-ul se poate testa gradul de infundare al EGR-ului. Eroare nu apare pentru ca inca functioneaza, dar dupa 130.000Km ca la mine, egr-ul ala nu mai e ca la inceput. Pus OpCom-ul pe ea, motorul pornit, si facut o diagnoza la motor. Acolo se vede exact cat la suta din gazele care trebuiesc recirculate, se mai recircula. Daca scad sub 50% EGR-ul e partial infundat, nu da eroare, dar incep acele zmucituri la schimbat vitezele 1-2, la turatie 2000-2500rpm, mai ales in oras, si cand e motorul nu foarte cald.

Testul l-am facut intamplator, jucandu-ma cu OpCom-ul pe ea, am observat procentul. Pe alt forum, un nene destept mi-a zis ca la procentul de 38-45% e cazul sa-l curat, si sa nu astept sa dea eroare, Iar aici am constatat ca si la mine au inceput sa se prezinte acele zmucituri, pe cate initial le-am pus pe seama oboselii, si picioarelor mele "strambe".. Inca nu sunt alarmante, dar le-am remarcat!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce zmucituri ca tot nu pricep? E adevarat, daca tin pedala la un un anumit procent de apasare pe la 2700 se simte o mica zmucitura cand incepe sa traga mai bine :O , dar daca ii dau "talpa" (la podea) accelereaza liniar si foarte bine (asta pana pe la 4000, de acolo nu mai are rost sa accelerez ca nu mai am la ce).
  • valipopa

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E vorba de o zmucitura a motorului la decelerare! Cand iei piciorul brusc de pe acceleratie ca sa schimbi vitezele, se simte o zmucitura a motorului, in sensul ca se reduce turatia mai repede si mai brusc decat ar trebui. Concomitent si acceleratia este mai lenesa. Dupa ce se incalzeste, totul revine la normal. Pe parcurs ce EGR-ul se infunda, simptomele se accentueaza si nu mai dispar nici cu motorul cald. Trage prost, si se reduce turatia brusc. Punctul final e cand supapa se blocheaza de tot, si nu te mai intelegi cu ea de niciun fel.!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR