- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o problema.
Masina Vectra 92 c16nz.
Dupa ce masina ajunge la regim, la 90C, daca e sa pun mana pe radiatorul principal de racire observ ca e doar pe pe un sfert cald, in zona in care intra furtunul de tur, dinspre motor/termostat. Furtunul de retur si cealalta jumatate de raditor este suspect de rece.
Acu o fi radiatorul infundat ? Sau doar e rece afara si cum butonul de caldura e pus la maxim racirea se face prin radiatorul de caldura?
Cat timp a fost vreme calda n-am avut probleme, iar la instalatie nu am umblat din Iulie de cand am schimbat toate furtunurile cu altele noi. Indicatorul de apa sta fix la gradatia de sub 90C, adica la 80C, iar acum cat e rece coboara 1mm-2mm sub ea, dar asta nu stiu cat e de relevant din moment ce senzorul e sus pe chiulasa, iar radiatorul e destul de departe.
Masina Vectra 92 c16nz.
Dupa ce masina ajunge la regim, la 90C, daca e sa pun mana pe radiatorul principal de racire observ ca e doar pe pe un sfert cald, in zona in care intra furtunul de tur, dinspre motor/termostat. Furtunul de retur si cealalta jumatate de raditor este suspect de rece.
Acu o fi radiatorul infundat ? Sau doar e rece afara si cum butonul de caldura e pus la maxim racirea se face prin radiatorul de caldura?
Cat timp a fost vreme calda n-am avut probleme, iar la instalatie nu am umblat din Iulie de cand am schimbat toate furtunurile cu altele noi. Indicatorul de apa sta fix la gradatia de sub 90C, adica la 80C, iar acum cat e rece coboara 1mm-2mm sub ea, dar asta nu stiu cat e de relevant din moment ce senzorul e sus pe chiulasa, iar radiatorul e destul de departe.
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
d_m_petre a scris:mult succes si sper sa reusesti sa-ti rezolvi problema
multumesc mult,
am gasit problema cu pierderea de lichid, cand mi-au montat gpl-u nu au strans bine un furtun si pe acolo pierdea, sapt viitoare ii voi face planeitatea chiuloasei, un termostat nou care o sa il verific inainte si sonda de pe radiator o voi schimba, este cea cu 3 pini si voi pune una cu 2 de daewoo, pe astra f am pusa de cielo ( cel care a avuto inainte a pus ) si merge foarte bine nu am probleme indiferent cat ar fi de cald afara ... probabil si un set de segmenti daca e nevoie dar nu cred deoarece compresia era la 12 bar in august 2010 ...voi reveni cu poze si detalii pe parcursul lucrarilor
mariako
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut poate te ajuta povestea mea:
Vara trecuta imi urca temperatura apei la 100-110.am schimbat doua termostate si am incercat si cu ceasurile de bord ale unui prieten crezand ca indica eronat rezultat zero.cautand pe net si in autodata am aflat ca sunt 3 senzori pt temperatura :
1 cel care trimite info la ecu pt functionarea motorului
2 cel care trimite info la ceasurile de bord
3 cel care porneste ventilatorul radiatorului
le-am schimbat pe toate pe rand de la prietenul caruia ii mergea bine masina si surpriza a venit de la senzorul care trimite info la ceasurile de bord.l-am schimbat(parca 30 ron a fost)si merge ca noua.
PS sonda care da info la ceasurile de bord e aia mica care se infileteaza in galeria de admisie in partea stanga a motorului si are un singur fir conectat.Citeste si aici ultimul post.
Bafta!
Vara trecuta imi urca temperatura apei la 100-110.am schimbat doua termostate si am incercat si cu ceasurile de bord ale unui prieten crezand ca indica eronat rezultat zero.cautand pe net si in autodata am aflat ca sunt 3 senzori pt temperatura :
1 cel care trimite info la ecu pt functionarea motorului
2 cel care trimite info la ceasurile de bord
3 cel care porneste ventilatorul radiatorului
le-am schimbat pe toate pe rand de la prietenul caruia ii mergea bine masina si surpriza a venit de la senzorul care trimite info la ceasurile de bord.l-am schimbat(parca 30 ron a fost)si merge ca noua.
PS sonda care da info la ceasurile de bord e aia mica care se infileteaza in galeria de admisie in partea stanga a motorului si are un singur fir conectat.Citeste si aici ultimul post.
Bafta!
mariako
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
[cj]sharky a scris:Am si eu o problema.
Masina Vectra 92 c16nz.
Dupa ce masina ajunge la regim, la 90C, daca e sa pun mana pe radiatorul principal de racire observ ca e doar pe pe un sfert cald, in zona in care intra furtunul de tur, dinspre motor/termostat. Furtunul de retur si cealalta jumatate de raditor este suspect de rece.
Acu o fi radiatorul infundat ? Sau doar e rece afara si cum butonul de caldura e pus la maxim racirea se face prin radiatorul de caldura?
Cat timp a fost vreme calda n-am avut probleme, iar la instalatie nu am umblat din Iulie de cand am schimbat toate furtunurile cu altele noi. Indicatorul de apa sta fix la gradatia de sub 90C, adica la 80C, iar acum cat e rece coboara 1mm-2mm sub ea, dar asta nu stiu cat e de relevant din moment ce senzorul e sus pe chiulasa, iar radiatorul e destul de departe.
Masina Vectra 92 c16nz.
Dupa ce masina ajunge la regim, la 90C, daca e sa pun mana pe radiatorul principal de racire observ ca e doar pe pe un sfert cald, in zona in care intra furtunul de tur, dinspre motor/termostat. Furtunul de retur si cealalta jumatate de raditor este suspect de rece.
Acu o fi radiatorul infundat ? Sau doar e rece afara si cum butonul de caldura e pus la maxim racirea se face prin radiatorul de caldura?
Cat timp a fost vreme calda n-am avut probleme, iar la instalatie nu am umblat din Iulie de cand am schimbat toate furtunurile cu altele noi. Indicatorul de apa sta fix la gradatia de sub 90C, adica la 80C, iar acum cat e rece coboara 1mm-2mm sub ea, dar asta nu stiu cat e de relevant din moment ce senzorul e sus pe chiulasa, iar radiatorul e destul de departe.
e absolut normal daca afara e ger!Termostatul deschide doar cate putin atat cat e nevoie sa mentina temperatura constanta si nu se incalzeste tot radiatorul daca e foarte frig afara.acum depinde de timpul si de regimul de functionare.daca mergi in oras la viteze reduse se incalzeste pana la urma tot dar daca mergi in afara la viteze mari vantul sufla si e ca si cum ai merge cu ventilatorul pornit dar se adauga si gerul iernii.
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
am rezolvat problema, intr-o seara singur in service mi sa pus pata sa o desfac sa vad ce are, am schimbat termocupla, am facut planul la chiuloasa, simeringurile de la supape, scaune supape facute, termostatul (cu cel mai scump care l-am gasit ) acum urca foarte repede la temperatura de 90 si acolo ramane, cand urca aproape de 100 intra ventilatorul si da cu ea jos la 90 .... ms mult pt ajutor
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt un fost propritar de vectra A si pot sa va spun ca va speriati de pomana ca porneste electro-ventilatorul abia dupa ce apa ajunge la 100 grade. Asa este normal si foarte important ca motorul sa mearga in parametrii termostatul trebuie sa fie neaparat de 92 de grade. N-o sa aveti in veci probleme cu chiulasa sau sa va fiarba apa indiferent cat de cald este afara.
Credeti-ma ca si eu am avut dubii initial, dar cu timpul mi s-au infirmat.
Sunt un fost propritar de vectra A si pot sa va spun ca va speriati de pomana ca porneste electro-ventilatorul abia dupa ce apa ajunge la 100 grade. Asa este normal si foarte important ca motorul sa mearga in parametrii termostatul trebuie sa fie neaparat de 92 de grade. N-o sa aveti in veci probleme cu chiulasa sau sa va fiarba apa indiferent cat de cald este afara.
Credeti-ma ca si eu am avut dubii initial, dar cu timpul mi s-au infirmat.
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat