Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alex2003

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
la fulie m-am gandit si eu(am avut si eu experinta neplacuta cu blocarea distributiei si facut praf motorul),am schimbat fulia, am mentionat mai sus, nu noua si vad ca nu se mai rupe, dar o subtiaza ,inainte avea dinti rupti la 1000- 2000 km acum cu fulia schimbata nu mai are dintii rupti in schimb se subtiaza. Am intrebat fulia vine doar pe original si costa in jur de 900 ron o sa o schimb spre sf lunii
Skip ads

  • VladE46

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Ce simptome are o curea alternator obosita sau un rulment slabit? De cateva zile scartie la rece destul de tare si putin in mers. Ce marci de piese recomandati in cazul in care e de vina cureaua, ceva rulment sau fulia ?
Masina e din 2009, motor 1,7 CDTI 80cp, 65 000 km reali.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie de vina intinzatorul de la curea care vine cu tot cu rola si rulment... schimba si rolele de ghidaj daca simti la mana ca are joc si bineinteles cureaua. Posibil la tine sa se fi dus doar intinzatorul dar pana na desfaci si te uiti nu poti sti exact. Nu mai umbla asa ca poti sa ai alte probleme mai mari apoi...
  • VladE46

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pai nu mai circul cu ea acum, doar saptamana viitoare spre sfarsit ajung la mecanic cu ea. Posibil sa fie distributia la km astia?
Skip ads

  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
VladE46 a scris:Salut baieti. Ce simptome are o curea alternator obosita sau un rulment slabit? De cateva zile scartie la rece destul de tare si putin in mers. Ce marci de piese recomandati in cazul in care e de vina cureaua, ceva rulment sau fulia ?
Masina e din 2009, motor 1,7 CDTI 80cp, 65 000 km reali.

Distribuția e garantatã 150.000 km sau 10 ani. Probabil cureaua de accesorii este un pic obositã, iar acum iarna și consumul de curent este mai mare, solicitând cureaua la sarcini mai mari.
  • iulian_prd

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat fulia de jos, degeaba, am incercat si mai multe marci de curele, tot asa face. Ce-i drept, fulia era SH. Vad camulta lume se plange de problema asta. Si la mine s-a rupt si a intrat la distributie pt ca era carcasa de la distributie sparta in partea de jos. Am schimbat doar culbutorii, restul era ok. Si am schimbat si carcasa. Macar de ar tine 10-15.000 km sa o schimb la fiecare revizie, dar am avut si care m-a tinut doar 2000 km. Cred ca este problema din proiectare.
  • Robert231983

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
verifica fulia alternator
  • vali_stil

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am aceleasi probleme cu cureaua de la alternator..daca o pun pe cea care trebuie,in timp se rupe..am pus mai groasa,dar nefiind chiar dimensiunea care trebuie sta cam tare intinsa si e posibil sa gripeze rulmentii alternatorului.M-am gandit sa fac o modificare,sa i pun curea cum au masinile cu AC.Pentru aceasta modificare ar trebuie o fulie la alternator pt curea cu caneluri(la fulia de la arbore deja e si cu caneluri si cu trapezoidala),de la dezmembrari un compresor de Ac,sau eventual doar carcasa acestuia,dar sa aiba fulia si rulmentii buni,si rola intinzatoare pt curea..Daca omit ceva..poate ma ajuta si alti posesori de motor de genul asta (X17DTL) sa facem modificarea si sa nu se mai rupa curelele intr-o veselie..Cunosc pe cineva cu acest tip de motor(X17DTL) care are si AC pe masina..o sa studiez cum este angrenat alternatorul si daca fac vreo modificare o sa fac un tutorial.
Skip ads

  • Arckangel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
In primul rand, este primul meu post asa ca va rog sa aveti putina intelegere si rabdare.
In al 2-lea rand, am devenit proaspatul proprietar al unui Opel Astra G 1.4 Twinport, Z14XEP din 2005.
Masina functioneaza si nu am nicio problema in mers.
In schimb, "la rece", pentru 2 secunde cand ii dau cheie, se aude un "tzacanit" care ma deranjeaza. Zgomotul vine din directia alternatorului sau a fuliei (nu stiu exact).
Crede-ti ca problema este de la alternator sau de la fulie?
Multumesc anticipat!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,460
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur nu se aude de la tacheti?
  • Arckangel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut jE.
Nu stiu sigur. O sa o duc in service sa ii fac o revizie si va anunt de unde era problema. Sper sa nu fie nimic grav.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cât se aude zgomotul, becul de ulei e aprins și apoi se stinge dupã ce dispare țãcãnitul?
Skip ads

  • Arckangel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la service. Mecanicul mi-a zis ca trebuie curatat alternatorul (ar ramane agatat dupa ce porneste).
Pun contactul, astept putin dupa care dau cheie si se sting toti martori din bord. Mihai, nu, becul de ulei nu ramane aprins. Se stinge odata cu ceilalti martori.
Asta e raspunsul preliminar pe care mi la dat cand i-am facut schimbul de ulei & filtre. O sa o duc maine in service si vedem ce se intampla.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR