Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Nu cumva era cureaua slaba sau lipsea?
Ar fi o treaba sa te pacaleasca sa schimbi diodele degeaba.
Daca nici servo directia nu a fost cuminte...


pompa servo e electrohidraulica-daca alternatorul nu baga suficient curent,aia pompa se leneveste si tragi de volan suplimentar.

poate atzi citit postarea cu suspendarea termoflotului la y17dt.este un caz
la noi de ford tdci cu motorul calat (si) ca urmare a acestui mic truc.
cind proprietarul(care are si el vina lui) a mers sa-i spuna mecanicului ce a iesit au aparut memebrii familiei ,urlind ca ei nu platesc ca-s saraci...

factura este 43 milioane deocamdata.

in alta ordine de idei,exista cineva de meserie care sa confirme ca se
poata lua un releu de 3 lei de dacie(calitativ vorbind,cel negru tip 1412
de sacele ,reglabilul sau cel electronic) de pe u n alternator de 55 amperi
si pune pe o masina cu alternator de 100 amperi?

la dacie eu nu dau garantzie la baterie daca au releu romanesc-nu sint
stabile in timp,baga ba 12,5 v,ba 17-distrugind bateria.facem un
compromis cu relee frantuzesti originale renault-dar la dacii.

dar acel releu este 7o ron-sau echivalentul lui pe huco-firma germana.

dupa ce s-a pus pe astra g releu dacia-care a fost variatzia de tensiune,
a amsurat-o cineva cu un voltmetru pe bord?mai ales la taxi au voltmetre
pe ceasul de marcat.
Skip ads

  • sergiu bogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Movano 2003 g9u-a7-24
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
[url=https://upload4.postimage.org/891411/photo_hosting.html][img]https://upload4.postimage.org/891411/P1180062.jpg[/img][/url]
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Octav a scris:Atunci cand nu te pricepi se poate intampla o nenorocire. Eu nu am zis ca nu e mai bine sa schimbi componentele cu piese originale, ci doar ca in cazul in care nu esti dispus sa dai atatia bani (nu dispui in momentul respectiv de bani) acesta este o solutie. Si inca ceva: odata facuta modificarea nu are ce sa se strice la masina.Functioneaza ca si pana atunci, diferenta constand in faptul ca va avea un releu montat in exteriorul alternatorului. Nu am fost egoist sa tin informatia doar pt mine (e o idee care a fost pusa in practica de mai multi opelisti din Bucuresti), sau sa ma gandesc sa stric masinile altora. Cei care se pricep (din pacate nu e si cazul tau)pot confirma. Iar daca vrei relatii suplimentare da-mi un pm cu nr de tel si o sa-ti explic (asta pt ca esti membru clubopel, si ca nu te pricepi,altfel consultatiile se platesc).


DAca ai sa citesti ceea ce a scris mikhai ai sa intelegi si tu intr-un final ce am vrut sa spun, si cu asta am incheiat polemica cu tine.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Fratilor am patit-o si eu acum, tocmai cu ploile.. Deci sa inteleg ca diodele si releul sunt acolo pe alternator sau sus langa motor in cutia de releuri; sa stiu daca trebuie sa dau jos alternatorul sau nu?.. Si cam cat ar costa toata trebusoara? Multumesc anticipat.
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu sunt priceput in electronica, puteti sa-mi spuneti va rog daca trebuie sa-mi dau alternatorul jos pt. a schimba diodele, releul etc?..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da jos alternatorul.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Da jos alternatorul.


M-am impotmolit la datul jos al alternatorului! Ce trebuie sa fac cu pompa aia vacum, sa o desfac din cele 2 surube sau sa desfac furtunele de pe ea si sa o dau jos cu alternator cu tot?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoti furtune dupa care se da jos alternator. Ai mare grija la garnituri Wink Poti avea pierderi de ulei care ajung sa termine alternatorul, vezi cum arata, nu cumva este naclait de ulei ?
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoti furtune dupa care se da jos alternator. Ai mare grija la garnituri Wink Poti avea pierderi de ulei care ajung sa termine alternatorul, vezi cum arata, nu cumva este naclait de ulei ?


Nu e curat, am reusit sa-l dau jos.. Acuma ma intereseaza ce sa fac cu el. Ma duc cu codul lui de identificare la piese auto si ce anume trebuie sa-i comand?.. Perii?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Momentan ai salvat 100lei, cam atat costa in Iasi montat/demontat. Acum mergi cu el la un electrician bun sa-l puna pe stand, adica un motoras, ceva consumatori de se inrosesc, frana pe curea etc. Daca nu aveti sa ceva in zona trebuie demontat si verificat punte si releu. De la apa pica de obicei releu incarcare.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Momentan ai salvat 100lei, cam atat costa in Iasi montat/demontat. Acum mergi cu el la un electrician bun sa-l puna pe stand, adica un motoras, ceva consumatori de se inrosesc, frana pe curea etc. Daca nu aveti sa ceva in zona trebuie demontat si verificat punte si releu. De la apa pica de obicei releu incarcare.


Exista in Bistrita, din cate am inteles, ceva service special pentru alternatoare, electromotoare; ar insemna sa ma duc acolo prima data inainte sa cumpar eu ceva la el, dar totusi eu zic sa-i cumpar periile ca daca tot il desface sa le puna noi si alea, nu? Multumesc pt. ajutor, o sa tin la curent topicul.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Astazi pe langa nenorocita aia de "timing valve", am pus sus alternatorul cu releu si carbuni nou nouti, instalati si testati de un electrician dintr-un service. Si uitati surpriza:


Voi ati mai intalnit asa ceva?..
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Se tureaza singur motorul ? ce tensiune ai pe baterie cu motorul pornit si la ce valori ajunge tensiunea pe baterie cand motorul urca asa sus in turatii , sa nu ai releul de incarcare defect .
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Se tureaza singur motorul ? ce tensiune ai pe baterie cu motorul pornit si la ce valori ajunge tensiunea pe baterie cand motorul urca asa sus in turatii , sa nu ai releul de incarcare defect .


Releul era pus de un electrician. Sta turat motorul la 1100 rpm la ralanti. Astazi am dus-o cu totul in service, tractata ca mi-o mancat toata bateria cu releul nou nout.. Electricianul spunea ca e din alta parte; imi baga suprasarcina si imi arde din nou releul din alternator. Astept pe maine sa vad ce zice electricianul. Va tin la curent.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am vorbit cu electricianul si mi-a spus ca mi-e dusa puntea de redresoare(120 lei); nu stiu care e aia si nici cum arata. Nu e sigur inca daca poate salva releul de incarcare Confused .. Deci astept ziua de maine sa vedem cat de adanc trebuie sa bag mana in "jãp" Sad .
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bun electrician ai , sa schimbe releul de incarcare fara sa verifice si puntea redresoare apoi se mira de curentul mare absorbit de masina .
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Bun electrician ai , sa schimbe releul de incarcare fara sa verifice si puntea redresoare apoi se mira de curentul mare absorbit de masina .


Da sa sti ca ai dreptate Visse, astazi mi-am ridicat masina din service; dupa ce a dat electricianul jos din nou alternatorul a observat puntea redresoare de diode(care mi-o aratat-o si mie pana la urma), cu 2 diode praf. Apoi scuza: "trebuia sa-mi aduci toata masina de la inceput". Oricum pe manopera in total mi-a iesit 120 de lei, deci nu mult dar timp pierdut; in timp ce releul de incarcare plus periile incorporate, binenteles, a costat 90 de lei iar puntea de diode 120 de lei deci un total de 330 de lei.
E singurul electrician bun auto din oras, sau mai bine spus singurul electricean auto din oras(Nasaud) Laughing dar macar am masinuta inapoi vie si zburlie Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR