Ar fi o treaba sa te pacaleasca sa schimbi diodele degeaba.
Daca nici servo directia nu a fost cuminte...
pompa servo e electrohidraulica-daca alternatorul nu baga suficient curent,aia pompa se leneveste si tragi de volan suplimentar.
poate atzi citit postarea cu suspendarea termoflotului la y17dt.este un caz
la noi de ford tdci cu motorul calat (si) ca urmare a acestui mic truc.
cind proprietarul(care are si el vina lui) a mers sa-i spuna mecanicului ce a iesit au aparut memebrii familiei ,urlind ca ei nu platesc ca-s saraci...
factura este 43 milioane deocamdata.
in alta ordine de idei,exista cineva de meserie care sa confirme ca se
poata lua un releu de 3 lei de dacie(calitativ vorbind,cel negru tip 1412
de sacele ,reglabilul sau cel electronic) de pe u n alternator de 55 amperi
si pune pe o masina cu alternator de 100 amperi?
la dacie eu nu dau garantzie la baterie daca au releu romanesc-nu sint
stabile in timp,baga ba 12,5 v,ba 17-distrugind bateria.facem un
compromis cu relee frantuzesti originale renault-dar la dacii.
dar acel releu este 7o ron-sau echivalentul lui pe huco-firma germana.
dupa ce s-a pus pe astra g releu dacia-care a fost variatzia de tensiune,
a amsurat-o cineva cu un voltmetru pe bord?mai ales la taxi au voltmetre
pe ceasul de marcat.