- andu105
- **
- 132 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andu105
- **
- 132 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
genno
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
genno
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
In sfarsit am reusit sa vopsesc farurile. Am desfacut atat faruri Hella (modelul pre-facelift) cat si Valeo (facelift), cele din urma mi s-au parut mai proaste calitativ. Procedeul ales a fost cel cu pistolul de aer cald, in cuptor nu prea incap.
Partea cea mai dificila a fost impachetarea farurilor pentru vopsire, fiind vorba de suprafete, contururi curbe si locuri stramte, greu accesibile.
Dupa ce le-am montat pe masina am observat ca nu mai merge semnalizarea pe stanga. Am incercat sa schimb becul dar fiind spatiul foarte stramt a trebuit sa dau bara si farul jos pentru a doua oara. M-am invatat minte si am testat toate becurile inainte se le remontez.
Cum as putea verifica daca se aburesc, as vrea sa merg cat mai repede sa le reglez?
Partea cea mai dificila a fost impachetarea farurilor pentru vopsire, fiind vorba de suprafete, contururi curbe si locuri stramte, greu accesibile.
Dupa ce le-am montat pe masina am observat ca nu mai merge semnalizarea pe stanga. Am incercat sa schimb becul dar fiind spatiul foarte stramt a trebuit sa dau bara si farul jos pentru a doua oara. M-am invatat minte si am testat toate becurile inainte se le remontez.
Cum as putea verifica daca se aburesc, as vrea sa merg cat mai repede sa le reglez?
- deleted-18718
- **
- 320 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
ct-pra
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 d-y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
- telim4lulu
- **
- 140 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Galati
telim4lulu
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu. Era intacta, nicio crapatura. Eu m-am referit la constructia interioara a farului, modulul cu lupa care e metalic la Hella, nu plastic peste tot ca si la Valeo. Soclul de la semnalizare la varianta cu facelift iese foarte greu, si tot la fel de greu ii nimeresti si pozitia in care functioneaza. In cazul meu se invarte 360 grade fara nicio problema.
- telim4lulu
- **
- 140 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Galati
telim4lulu
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Silicon universal, de culoare neagra. Pe ambalaj scria ca adera la sticla, metal, plastic... Am pus in exces pentru a nu avea probleme cu etansarea. Inca nu a aparut condens in faruri.
Eu doar le-am impachetat pentru vopsit. Am mers la un vopsitor care a folosit vopsea la spray, le-a lacuit si le-a uscat in cuptor. Treaba cu impachetatul si apoi despachetatul lor e destul de migaloasa. Cand desfaci scotch-ul de hartie dupa vopsire exista posibilitatea sa se exfolieze vopseaua chiar daca in prealabil a fost inlaturat cromul. Pentru asta ai nevoie de o mana fina si o lama noua de cutter pentru a taia pe conturul scotch-ului. Am folosit un cutter slim pentru o manipulare mai usora in spatii stramte dar am ceva experienta de la machetele executate. Initial ma temeam sa nu se dezlipeasca stratul de crom odata cu scotch-ul dar a fost destul de rezistent si n-am avut surprize. Am folosit un scotch de hartie care nu lipeste foarte puternic. Sper ca m-am facut inteles.
Masticul original cu care e prinsa "sticla" se desface destul de greu si trebuie incalzit bine, uniform, dar nu prea tare pentru ca se topeste rama. Eu am reusit sa indoi rama in care intra "sticla", din "U" a devenit in unele locuri un \/ dar am readus-o la forma initiala dupa ce am scos "sticla", reincalzind-o, cu ajutorul unui patent.
Eu doar le-am impachetat pentru vopsit. Am mers la un vopsitor care a folosit vopsea la spray, le-a lacuit si le-a uscat in cuptor. Treaba cu impachetatul si apoi despachetatul lor e destul de migaloasa. Cand desfaci scotch-ul de hartie dupa vopsire exista posibilitatea sa se exfolieze vopseaua chiar daca in prealabil a fost inlaturat cromul. Pentru asta ai nevoie de o mana fina si o lama noua de cutter pentru a taia pe conturul scotch-ului. Am folosit un cutter slim pentru o manipulare mai usora in spatii stramte dar am ceva experienta de la machetele executate. Initial ma temeam sa nu se dezlipeasca stratul de crom odata cu scotch-ul dar a fost destul de rezistent si n-am avut surprize. Am folosit un scotch de hartie care nu lipeste foarte puternic. Sper ca m-am facut inteles.
Masticul original cu care e prinsa "sticla" se desface destul de greu si trebuie incalzit bine, uniform, dar nu prea tare pentru ca se topeste rama. Eu am reusit sa indoi rama in care intra "sticla", din "U" a devenit in unele locuri un \/ dar am readus-o la forma initiala dupa ce am scos "sticla", reincalzind-o, cu ajutorul unui patent.
- telim4lulu
- **
- 140 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Galati
telim4lulu
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut , vreau si eu sa-mi vopsesc oglinda , farurile mele sunt model de vectra c 2003 si am intampinat si eu probleme la desfacerea farului dar acum am aflat de la voi ca ar merge cu un pistol cu aer cald , o sa incerc . vream sa te intreb ce fel de vopsea la sray ai folosit , negru mat sau lucios ca nu imi dau seama .
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Din cate am vazut a folosit vopsea neagra la spray. M-a intrebat daca vreau mat sau lucios, am optat pentru a doua varianta si a dat cu lac peste.
La varianta fara facelift e mai usor, dar dupa ce ai vopsit farurile sa le etansezi bine! Trebuie sa izolezi doar spatiul de la faza scurta. Exemplu aici.
Incalzeste suprafete mai mari si nu tine foarte mult pistolul intr-un loc pentru ca se topeste carcasa. Daca e incalzit bine se topeste masticul si se desface mai usor.
La varianta fara facelift e mai usor, dar dupa ce ai vopsit farurile sa le etansezi bine! Trebuie sa izolezi doar spatiul de la faza scurta. Exemplu aici.
Incalzeste suprafete mai mari si nu tine foarte mult pistolul intr-un loc pentru ca se topeste carcasa. Daca e incalzit bine se topeste masticul si se desface mai usor.
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat