Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
am vazut acel ,,ceva rotund,,si mufa cu 3 fire care intra acolo.am observat ca daca scot mufa cu 3 fire din aca sonda ,pornesc ambele ventilatoare la putere maxima.cu mufa pusa pornesc tot ambele dar cind cuplez ac-ul.daca ai observat cind cuplez ac-ul incepe sa se incalzeasca chestia aia rotunda in care intra mufa cu 3 fire.doar atunci pornesc ventilatoarele dar nu la putere mazima.pe mine ma intereseaza cind temperatura apei din motor ajunge peste 95 de grade sa porneasca ventilatoru sa o raceasca.am inteles ca o anume termocupla porneste ventilatorul cind apa se incalzeste prea rau .ma intereseaza unde e acea termocupla la x17 dtl sa o verific si daca mai are si alte relee care au legatura cu acesta problema unde sint asezate sa le pot verifica.asta e problema pe care incerc sa o rezolv.daca ma puteti ajuta dau o bere.multumesc
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
scuza-ma daca devin prea insistent,dar electroventilatorul si termocupla nu sint una si acelas lucru.pe mine ma intereseaza termocupla unde e .pe motor sau pe radiator,si daca se poate o poza cu ea sa stiu care e.am cautat pe google si am gasit termocuple dar nu de opel astra g x17dtl.iti pun o imagine ca sa sti despre ce vorbesc(este o termocupla oarecare nu e cea de opel pt.ca nu stiu cum arata cea de opel)
iar acesta e electroventilatorul din fata de la radiatorul mic cel de la AC
si acesta e cel din spate de la radiatorul mare cel care are antigel in el si care raceste motorul.
intelegi ce vreau sa spun?
iar acesta e electroventilatorul din fata de la radiatorul mic cel de la AC
si acesta e cel din spate de la radiatorul mare cel care are antigel in el si care raceste motorul.
intelegi ce vreau sa spun?
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
sti cumva care este termocupla ? sau daca nu sti tu poate stie altcineva din cei cu care ai mai vorbit.iti multumesc pentru timpul acordat.problema ramine deschisa.la mine cind pornesc AC-ul porneste si ala mic si ala mare dar nu se invirt cu putere mare iar cind temperatura apei creste nu porneste niciunu mai tare nu stiu ce poate sa fie.normal e ca ala mare sa fie pentru apa pentru ca e pus pe radiatorul mare ce cu antigel si cel min e pus pe radiatorul de la AC asa cred eu ca e normal
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
termocupla e aia mica . si cea mare ..ventilatoarele alea ,,
cea mica e pt apa ..din motor ,cea mare e pt radiatorul de ac..gandestete un pic ,radiatorul de apa din motor e pus in fata sa ajunga si aer mai bine la el .cel mare e pt Ac termocupla mica din fata e pt racire!daca pornesc ambele ai o defectiune electrica un scurt ceva pe la releee .eu iti recomand o vizita la un electrician
cea mica e pt apa ..din motor ,cea mare e pt radiatorul de ac..gandestete un pic ,radiatorul de apa din motor e pus in fata sa ajunga si aer mai bine la el .cel mare e pt Ac termocupla mica din fata e pt racire!daca pornesc ambele ai o defectiune electrica un scurt ceva pe la releee .eu iti recomand o vizita la un electrician
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut
Am un Opel Astra X17 DTL din 1999 si nu mai vrea sa porneasca. Masina a functonat normal pana am parcat-o, a stat nepornita 6 luni cat am fost plecat din tara. Acum nu mai da nici un semn de viata,electromotorul invarte, se sting toate becurile in bord, dar nu porneste. Motorina la injectoare nu ajunge. Sa fi cazut pompa de injectie stand degeaba (pompa este electronica). Am amorsat sistemul de alimentare pana la pompa si degeaba, tot nu vrea. Nu stiu care ar fi problema. Please HELP!
Am un Opel Astra X17 DTL din 1999 si nu mai vrea sa porneasca. Masina a functonat normal pana am parcat-o, a stat nepornita 6 luni cat am fost plecat din tara. Acum nu mai da nici un semn de viata,electromotorul invarte, se sting toate becurile in bord, dar nu porneste. Motorina la injectoare nu ajunge. Sa fi cazut pompa de injectie stand degeaba (pompa este electronica). Am amorsat sistemul de alimentare pana la pompa si degeaba, tot nu vrea. Nu stiu care ar fi problema. Please HELP!
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Putin cam greu de ghicit
spui ca ai amorsat-o, asta ar trebui sa elimine eventuale furtune coapte care baga aer fals
poate fi pompa sau valva de dupa pompa. verifica electrovalva de dupa pompa
poate ai noroc sa scapi numai cu aia, poate nu lucreaza si nu da voie la motorina sa ajunga la injectoare
erori ceva in bord? ai incercat sa pui un tester pe ea?
spui ca ai amorsat-o, asta ar trebui sa elimine eventuale furtune coapte care baga aer fals
poate fi pompa sau valva de dupa pompa. verifica electrovalva de dupa pompa
poate ai noroc sa scapi numai cu aia, poate nu lucreaza si nu da voie la motorina sa ajunga la injectoare
erori ceva in bord? ai incercat sa pui un tester pe ea?
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Masina a fost puse pe tester. A avut o eroare la EGR si s-au gasit 2 bujii incadescente arse, pe care le-am schimbat. Dar tot nu porneste. Urmeaza sa-i mai fac o aerisire a sistemului de alimentare.
Din cate am inteles aerisirea la motorul X17 DTL cu pompa electronica e foarte dificila.
Nu am gasit nici o electrovalva care ar inchide motorina, este doar senzoul de pozitie din capul hidraulic si senzorul de avans ce se afla sub capul hidraulic.
Din cate am inteles aerisirea la motorul X17 DTL cu pompa electronica e foarte dificila.
Nu am gasit nici o electrovalva care ar inchide motorina, este doar senzoul de pozitie din capul hidraulic si senzorul de avans ce se afla sub capul hidraulic.
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Sal am si eu o astra g din 2000 cu motor x17dtl .am cumparato in martie si tot atunci am schimbat distributia si pompa de apa.de atunci chiar si cu motorul cald si temperatura antigelului la 90 de grade nu baga caldura decat daca o tin accelerata la peste 1500 de rot/min.ieri am lucrat toata ziua la ea am spalat si respalat tot circuitul dar nu a iesit nici o mizerie ,a fost chiar curat .daca sta la relantii dupa ce in prealabil a fost accelerata da caldura un timp scurt si pe urma rece.garnitura nu cred ca e de vina nu am probleme cu antigel in ulei sau invers.motorul merge chiar bine .si mocheta din partea soferului e umeda ,cred ca din cauza oringurilor la calorifer ,dar nu cred ca asta e cauza lipsei de caldura .sa fie pompa?nu baga destul ?scuze de off topic ,,va rog vreo idee ceva?
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
scuze de off topic ..pentru cei cu motorul x17dtl ...aveti probleme cu consumul de ulei ?eu ii bag cam 1 litru la 1000 de km.folosesc ulei mobil 1 10w40 .m-am cam saturat sa tot cumpar ulei .motorul are 185.000 si e la mine de la 150.000.turbo nu are joc ca sa zic ca consuma el .am mai avut astra f cu acelasi motor si 230000 de km si nu consuma ulei .compresie are motorul .va rog daca stiti ceva .orice sfat e bine primit
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat