Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi iau noua, in leasing. Si am de ales intre 1.9 150CP si 1.8i 140CP. Calculele le-am facut mai sus, costurile pe 3-4 ani sunt sensibil egale. Feedbackul tau despre 150CP e foarte folositor, multumesc. M-ar interesa si unul despre 1.8i 140CP.
Skip ads

  • lpeti

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: dej
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
nu lua in lising,mai bine imprumut de la banca,daca iti place sa socotesti,vezi ca iesi mult mai bine cu imprumutul de la banca
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
la leasing ai optiunea de buy back.
eu cand am luat-o pe a mea ... la pretul de aprox 12.800 s-a mai adaugat 1000 de euro cu leasing, asta pe un contract de 3 ani.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate, Gold&Platin nu are inca buy back.

Cat despre banca, am facut si calculele astea.


Calcul la 19000 de euro.

Leasing:
4 ani, avans 6500 de euro, dosar 500 de euro. Valoarea reziduala la sfarsit 4500 de euro. Rata lunara 300 de euro, include CASCO si TVA.
Total: 26000 euro.
Rata lunara: 300 euro.

Banca:
4 ani, avans 7000 de euro, suma creditata, 12000 de euro, dosar 500 de uro. Dobanda 3000 de euro (11,4% pe an, BRD credite auto). CASCO pe 4 ani, aproximativ 2500 de euro.
Total: 25000 de euro.
Rata lunara (inclusiv CASCO): 380 euro.


Sensibil egal, cu un mic avantaj de 1000 euro in favoarea bancii. In plus, un mic avantaj psihologic: cu credit, masina e a ta, poti sa o vinzi cand vrei si sa iti platesti creditul, in caz ca esti in dificultate.

Efortul lunar e mai mare la credit, in schimb la leasing trebuie sa scoti 4500 de euro din buzunar la final.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca incluzi valoarea reziduala in rata, cat vine rata la leasing? Sa vezi "atunci efort lunar".

Eu unul am ales credit bancar. Dupa calculele mele am iesit mai bine.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
oau .... 7 mii de euro in plus la leasing :O ? mi se pare enorm. la mine ... bine la o valoarea mai mica dau cam 1000 de euro in plus. la un peugeot achizitionat in vara cu valoarea de 14.500 platesc dupa leasing 15700.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
poate sa-mi spuna si mie cineva care e pretul exact, de baza a unei astra 3/5 usi? pt ca toata lumea stie ca exista niste diferente fata de ce se gaseste pe internet.
ps: mai e valabila oferta cu 1250 de euro reducere ?

pss: stie cineva cu cat e mai "joasa" astra gtc decat versiunea in 5 usi ... si cu cat coboara in cazul optiunii de "sasiu sport" ?
va multumes anticipat
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sasiul sport inseamna suspensii sport din fabrica, sasiu rigidizat, cursa mai scurta a amortizoarelor (adica stabilitate mai buna). Fata de astra normala masina este mai joasa cu 15-20 mm - este mai joasa din fabrica, nu coboara. Daca ai IDS+ atunci si coboara efectiv.
Butonul sport:
- micsoreaza cursa amortizoarelor (prin inchiderea unor valve din capatul acestora !!!! nu coboara masina decat combinat cu IDS+ !!! masina ramane la inaltimea initiala - in cazul sasiului sport e deja coborata din fabrica)
- intareste directia pentru o manevrabilitate mai buna si un raspuns mai rapid
- mareste raspunsul acceleratiei (nu da putere in plus, insa masina va ajunge mai repede la o viteza anume)
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
merci frumos de informatii. citisem pe undeva ca astra gtc e mai joasa cu 15 mm fata de astra in 5 usi ... dar cum informatile difere de la un site la altul ...
  • lpeti

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: dej
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut dodo mai bine uita chestia cu buy back iti calculeaza un pret ca rizi singur sau cum se spune,pe piata primesti pe el cel putin cu 20% mai mult ,desi parca nici nu tu vorbeai de el
  • lpeti

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: dej
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut andrei 006 ete valabil oferta de 1250 euro spune egzact ce masina doresti motorizare ,echipare fara optionale si ma uit pe oferta de pret ce am primit de la opel west oradea cind am cumparat masina mea ,este mai joasa cu 2 cm ,la apasarea butonului sport nu se lasa in jos masina,se intaresc amortizoarele si scotura mai bine,pedala de acceleratie de la inceput da comanda pt mai mult combustibil,se intareste volanul adica nu mai merge asa usor,dar performantele masinii nu se schimba
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
pai din cate stiam eu la motorul de 2.0T spre exemplu cand nu aveai butonul sport apasat masina rula la 170 de cai, iar cu el apasat avea 200 .. ceva in genu asta, nu stu daca am explicat eu cum trbeuie.
acum o alta intrebare: oare se merita mai bine o astra cu sasiu sport din fabrica, sau se merita sa o iei normala si sa-i cumperi amortizoare sport ?
Skip ads

  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Are dreptate lpeti, nu se modifica puterea ci doar timpul de raspuns al pedalei de acceleratie si al volanului.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sunt dator cu un update. Nu am luat nici una, nici alta. Am prins o oferta de nerefuzat, un Vectra C Elegance, din decembrie 2005, 1.8i 122Cp, 19 000 km, intors de la leasing, la 16 000 de euro. M-am urcat intamplator in el, am vrut doar sa vad cum se misca motorul de 1.8 benzina. A fost dragoste la prima vedere, ca sa spun asa. Azi il ridic de la G&P.

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi.

P.S. Dupa ce am condus masina asta, am ajuns la concluzia ca nu am sa mai cumpar niciodata diesel, cel putin atat timp cat am sa-mi permit benzina.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Joi 30 Nov, 2006 5:09 pm
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute. Cat despre diesel... exact asa gandesc si eu Wink.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR