silman
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
Gabi.Gl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 2.0 16v Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare, am patit si eu cum spunea cineva mai sus, la drum lung se plafona masina, si mi se aprindea cheia service in bord. In prima faza m-am speriat putin, la service pe calculator mi-a spus ca ar fi ceva eroare de la injectoare. Au sters eroarea, m-au sfatuit sa cumpar o solutie pentru curatat injectoarele. A mai facut figuri de cateva ori, acum astept sa fac un drum lung si sa imi dau seama care or fi problemele si daca eventual sa imi bag nasul la valva EGR.
xjohngti
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
LDivora a scris:@florinike: Asa este, cu admisia e mai greu, pentru ca trebuie date jos conductele de alimentare de la injectoare si nu stiu daca nu se dezamorseaza cumva si pompa de injectie.
Pentru Electronic EGR (cu motor pas cu pas) trebuie desfacute si furtunele de la circuitul de racire al valvei.
nu e bai e dti se amorseaza la pornire am un astra 2.0 dti 2003 astazi am curatat egr singurel cu multe emotii.a esit bine cu rezultate multumitoare .atentie MARE la sransul suruburilor sa nu tai filetul e aluminiu.PS sunt as.medical
Pentru Electronic EGR (cu motor pas cu pas) trebuie desfacute si furtunele de la circuitul de racire al valvei.
Gabi.Gl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 2.0 16v Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
xjohngti a scris:
LDivora a scris:@florinike: Asa este, cu admisia e mai greu, pentru ca trebuie date jos conductele de alimentare de la injectoare si nu stiu daca nu se dezamorseaza cumva si pompa de injectie.
Pentru Electronic EGR (cu motor pas cu pas) trebuie desfacute si furtunele de la circuitul de racire al valvei.
nu e bai e dti se amorseaza la pornire am un astra 2.0 dti 2003 astazi am curatat egr singurel cu multe emotii.a esit bine cu rezultate multumitoare .atentie MARE la sransul suruburilor sa nu tai filetul e aluminiu.PS sunt as.medical Pentru Electronic EGR (cu motor pas cu pas) trebuie desfacute si furtunele de la circuitul de racire al valvei.
Toate au un inceput
87bogdan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2009
- Mesaj Privat
sal de cateva zile am si eu probleme cu astra meu mi s-a aprins martorul de la injectie si imi consuma foarte multa benzina . ieri am pus-o pe tester si erorile au fost urm: catalizator defect si valva EGR infundata de catalizator stiam ca l-am si scos ca se auzea troncanind prin toba dar asta nu stiu sa consume benzina ce credeti poate fi doar EGR-ul ? rectific martorul se aprinde doar in afara la o viteza de peste 100-110 km/h
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
geanyiuly a scris:vand debitmetru astra 1,7 ....0752901176
si ce treaba are vandutul debitmetrului tau -cu ,curatatul valvei EGR
giany-citeste mai intai regulamentul si posteaza unde trebuie -.vezi ca e topic de vanzari /cumparari piese auto
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=13
- MountainDew
- *
- 1 mesaje
- din 27 Oct 2009
- Astra 2001 Z16XE
- Giurgiu
MountainDew
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
87bogdan a scris:sal de cateva zile am si eu probleme cu astra meu mi s-a aprins martorul de la injectie si imi consuma foarte multa benzina . ieri am pus-o pe tester si erorile au fost urm: catalizator defect si valva EGR infundata de catalizator stiam ca l-am si scos ca se auzea troncanind prin toba dar asta nu stiu sa consume benzina ce credeti poate fi doar EGR-ul ? rectific martorul se aprinde doar in afara la o viteza de peste 100-110 km/h
Martorul (cu motorul ) la Opel Astra G-1.6 benz- se aprinde la 120 km?h, dar reaccelerand se stinge.Nu stiu de la ce poate fi de la Sonda lambda, supapa EGR sau catalizator.Toate par ok.Daca afli raspunsul da-mi si mie un sfat!
Dannnny
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Taruhidis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2007 TDCI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
maryo77
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
sincer , eu cand am intrebat anul trecut in decembrie cat e una noua am ramas fara cuvinte era 500 euro . dupa care am fost la un mecanic din valeni de munte , tipul avusese un service in spania , a deschis capacul la EGR(precizez am un 2.2 Y22DTR) a dat cu sprey de contact , moment in care si eu am vazut ca era neagra respectivul angrenaj ( sunt paralel la motoare) am pornit masina si gata ERA OK . PRECIZEZ ca in momentul in care a inceput sa imi faca glume eram in Moldova , iar cei de la CHISINAU mi-au zis ca e bien sa schimb egr . dar sunt multumit ca a durat 6 sau 7 luni doar cu 10 euro ( curatirea ) . acum , am aceiasi problema . iar mi s-a aprins in bord martorul si banuiesc ca e aceiasi treaba , mu mai am putere ca inainte . o sa incerc sa o desfac asa cum a facut acel mecani si sper ca o sa am un bun rezultat . revin cu amanunte si poate niste poze , cine stie poate sunt de ajutor la alti.
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- neverback
- **
- 276 mesaje
- din 07 Jan 2010
- Astra 2008 z17dtj
- Cluj
neverback
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
MitrutzZ
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Va rog ajutati-ma, am probleme cu EGR-ul, am tot pus masina pe 3 testere si toate la fel, imi arata eroare masina cu cheita si dupa ce se stinge aia se aprinde checkul, toata lumea a zis ca este defect motorasul de la egr ala unde intra mufa, l-am curatat si tot degeaba, cand lucreaza cand nu lucreaza, cica trebuie sa cumpar unul noua si e cam al dracu de scump, masina merge normal nu e problema zic eu... ce sa fac a mai intampinat cineva asa ? este vb de o vectra c 2004 z19dt
- florinbfp
- **
- 152 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Vectra 2000 X20DTH
- Bucuresti
florinbfp
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut vin si eu cu o intrebare in sensul ca nu sunt lamurit ptr EGR pneumatic opel vectra b, motor 2000 diesel curatarea consta doar in lustruirea supapei de inchidere sau unde este capsulata membrana mai are un orificiu ce trebuie desfundat? Am curatat supapa atat talpa cat si supotul dar nu este nici o diferenta de mers, ma gadesc ca poate mai trebuie curatata cumva undeva. Astept raspuns cat se poate de competent. Mercii