Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, merci frumos, o sa ma duc la un service ca daca o desfac eu sigur raman piese in plus Smile
Skip ads

  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Djprofesionist a scris:Am inteles, merci frumos, o sa ma duc la un service ca daca o desfac eu sigur raman piese in plus Smile

asa as fi facut si eu Very Happy ne anunti si pe noi daca problema est ede acolo si ce rezolvare ai gasit si cum merge masina.salut
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare lume, sau gasit urmatoarele erori:
P1120 si P1122 am inteles ca sunt pentru senzorul pedalei de acceleratie "incorect semnal"
P0500 care nu e cauza la ceea ce mi sa intimplat aseara si C0800, maine ma duc cu ea la mecanic sa vedem ce si cum, am mai miers azi cu masina si nu a mai facut nimic, nu a dat nici o eroare de ERG, compresia in cilindrii si injectoare este ok.Daca ati avut erorile astea spuneti-mi si mie ce tre facut mai exact si unde.
  • mihaescu dorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ionutzcond a scris:eu unu am aceasi problema si este vorba despre electrovalva turbo, eroarea respectiva nu ramane in memorie si o poti afla numai cand apare masina cu cheia, important e sa incalzesti masina inainte sa pleci cu ea. in ceea ce priveste cutia de viteze e cu totul altceva

Skip ads

  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
mihaescu dorin a scris:
Ionutzcond a scris:eu unu am aceasi problema si este vorba despre electrovalva turbo, eroarea respectiva nu ramane in memorie si o poti afla numai cand apare masina cu cheia, important e sa incalzesti masina inainte sa pleci cu ea. in ceea ce priveste cutia de viteze e cu totul altceva


Maine ma duc la service sa vada aia ce si cum, sa mai bage testul odata sa vad daca au mai aparut erorile, etc...sper sa nu fie electrovalva.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de regula se rezolva fara sa inlocuiesti nimic.
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:de regula se rezolva fara sa inlocuiesti nimic.


Ar fi super, o sa ma kilareasca maine anaf-ul la taxa de prima inmatriculare, merci.
  • eddy28

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
va salut,am si eu un opel astra h din 2008 de ceva timp imi ramane martorul cu masina si cheita aprins in bord.am fost la tester cu masina si mi-a dat o eroare p 0683,pers la care am fost a sters eroarea si dupa ce a pornit din nou masina a aparut eroarea p 0683-02rezultand probleme la sistemul de preancalzire.am verificat bujiile cuaparatul de masurat si sunt la parametrii normali.ma puteti ajuta si pe mine?va multumesc anticipat si sper ca am fost destul de explicit.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@eddy28
Plecand de la constatarea ta "am verificat bujiile cu aparatul de masurat si sunt la parametrii normali", ai o problema cu releul de bujii sau cu siguranta care este intercalata pe circuitul bujiilor.
De regula, bujiile se schimba la 2 ani, daca nu au fost schimbate niciodata, e posibil sa nu functioneze corect chiar daca tu ai ajuns la concluzia ca "sunt la parametrii normali".
  • eddy28

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 multumesc tare mult.eu nu prea ma pricep sunt "cu mamaliga in geam"cum se spune astea au fost spusele celui la care am fost cu masina.ce e curios ca toata iarna masina a pornit normal nu am avut probleme cu pornirea niciodata.multumesc tare mult inca o data.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@eddy28
Esti de peste un an pe forum, n-ai cum sa ai "mamaliga in geam". Nimeni nu s-a nascut mecanic auto, pt. asta exista clubopel, sa invatam sa diagnosticam Opel-ul personal, cel putin la fel de bine ca "baietii cu salopeta".
La test se poate verifica releul de bujii daca e functional sau nu, siguranta, daca e buna sau nu.
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare , a aparut iar martorul cu cheita in bord, nu pot sa accelerez e ca si cum nu as avea acceleratie, ramane ea accelerata la 1300 rpm, din cate am inteles de la o cunostinta ar fi senzorul de la pedala, se pricepe cineva pe aici sa remedieze aceasta problema, contra cost bineinteles, multumesc.
Skip ads

  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Azi am avut programare la un service de pe bulevardul Timisoara din Bucuresti, spre uimirea mea si in ciuda tuturor "vorbelor" negative despre acest service am avut bucuria sa mi se confirme cele spuse mai sus de @Cristica adica mufele xe1 si xe2 au fost curatate acum nu stiu unde este ECU asta, respectivele mufe erau situate intr-un capac fata stanga cum te uiti din masina.Pe mine ma costat 122 de ron TVA inclus, de mufa de la pedala de acceleratie nu sa atins, a zis ca daca mai face trece la urmatoarea posibila problema si anume mufa din pedala si nu stiu ce la motor unde tre sa dea bara jos, etc...Apropo ECU este aceea cutiuta descrisa de mine mai sus situata in stanga fata cum te uiti din masina ?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
...Apropo ECU este aceea cutiuta descrisa de mine mai sus situata in stanga fata cum te uiti din masina ?

Raspunsul l-ai primit in service dar n-ai fost atent
nu stiu ce la motor unde tre sa dea bara jos, etc


Ecu e localizat in spatele contraaripii rotii stanga fata si proiector si din acest motiv trebuie data bara jos. In principiu nu cred sa mai ai probleme cu pedala de acceleratie. Eu am patit-o acum un an si n-am mai avut probleme dupa ce mi-au curata cu spray de contacte mufele care intra in aceea cutie neagra(UEC) din compartimentul motor.

Bafta
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, deci la mine nu au curatat in ECU sa inteleg, nu au dat nici o bara jos, sper sa nu mai am probleme, bafta.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ai inteles bine,

ECU = Electronic Control Unit(gestioneaza parametrii motorului) si este localizat in bara, iar UEC = Underhood Electrical Center(panou de sigurante su relee) este localizat in compartimentul motor langa baterie si gestioneaza mare parte din functiile elctrice ale masinii.

Bafta
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles perfect, aici era confuzia in capul meu (ECU vs UEC) ,merci si bafta, o zi buna.
  • teofil_87

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt nou pe acest forum si as dori sa ma lamureasca si pe mine cineva in legatura cu problemele pe care le are masina mea Opel, Astra H, Z17DTH,KM:197000:
1. Atunci cand pornesc motorul la rece nu isi mentine constanta turatia la relanti, iar dupa aproximativ 10-15 secunde motorul de opreste, daca incerc sa il repornesc porneste ceva mai greu(la a 2-3 cheie).
2. Tot cand este rece motorul se aude un zgomot mai ascutit metalic undeva in zona distributiei.
3. Uneori atunci cand o acelerez ceva mai brusc mi se aprinde in bord martorul "masinuta+cheita" si nu mai pot tura motorul peste 3000.
4. Am facut testul cu pedala de frana+aceleratie si are stocata eroarea: ECN 050074.

Le multumesc anticipat celor care au rabdare sa imi raspunda.
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Buna, am o problema si nu ii dau de cap cu martorul "masina cu cheita". Se aprinde in mers aleatoriu masina daca e peste 3000 de ture merge fara probleme si martorul se stinge dupa cateva secunde, insa daca e sub 3000 nu mai trage( de asemenea se stinge dupa cateva zeci de secunde insa si daca apas pedala de acceleratie brusc se stinge si o ia din loc fara probleme). Interesant este ca martorul se aprinde doar la drum lung. In oras m-am plimbat o zi intreaga fara probleme. La drum lung dupa cativa KM se aprinde si in momentul in care se aprinde de mai multe ori ( distanta peste 600km parcursi) se aprinde si martorul cu motorasu (cel de gaze). care ramane aprins cateva porniri dupa care se stinge si nu se mai aprinde decat doar daca fac din nou un drum mai lung. In bord am decat 4 erori. una ca nu recunoaste cheia, una cu curent scazut la baterie una de la nivelu de motorina care a dat eroare cand mi-a murit bateria si inca una care din cate am inteles ar fi de la EGR acel 050064 sau 05006F ca alterneaza aceste coduri .... cand e unul cand e altul. Codurile le-am aflat prin metoda cu pedalele. Multumesc anticipat pt eventualele pareri.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
am si eu o problema cu aprinsul "masina cu cheita"... zilele acestea am facut o plimbare pana la brasov si pe serpentine in urcare s-a aprins "masina cu cheita" se aprindea doar daca turatia era undeva la 2000 ture sau putin sub si acceleram, daca mergeam peste 2000 ture nu erau probleme. Trebuie mers mai turat cu ea la urcare? e normal sa se aprinda? de stins se stingea singur dupa cateva secunde cand turatia crestea peste 2200 ture. Tin sa mentionez ca nu face mereu asa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR