Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
jE a scris:Tech2&Bucuresti- povesteste cu maiandrei

LDivora Tech 2.

Ulterior postarii mele au aparut aceste doua raspunsuri...vreau sa stiu daca sunt adresate intrebarii mele sau celorlalti! Scuze ca nu am putut sa-mi dau seama cui se adreseaza aceste doua raspunsuri! Cu multumiri...
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@phyton: Eu ma refeream la tine. jE se referea la @edyionut.
@mihag: In primul rand citeste ce s-a scris despre problema ta (airbag), dai si o cautare (buton albastru, dreapta sus), apoi daca totusi raspunsul nu te multumeste, postezi la un subiect similar sau deschizi un subiect nou daca nu exista similar. Parca asa zice Regulamentul, l-ai citit?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
si mai exact cum se scoate capacul volanului? (volan cu airbag)
asta ca sa nu dau " din lac in put "
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema: am dat ceasurile de bord jos si am desfacut mufa care intra in airbagul de la volan, am montat totul la loc fara probleme si mi se aprinde martorul de la airbag cand pornesc motorul si ramane aprins. care sa fie problema? o fi ramas inregistrata vreo eroare caci am pornit motorul cand era mufa desfacuta. aveti idee am inteles ca dupa 30 de porniri se sterge eroarea sau trebuie sa merg la tester sa o stearga?
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie stearsa eroarea cu tech 2
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal cristiandvd
mai exact cum dau jos capacul volanului? (pt a verifica existenta airbagului) - volan cu airbag
asta ca sa nu dau din lac in put
multumesc
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sal
Ai doua suruburi pe spate pe care le desfaci cu o cheie torx
Cred ca e 30.
Dupa ce scoti suruburile capacul trebuie practic sa cada pt ca nu-l mai tine nimic. Sa fi atent ca airbag-ul este pe capac.
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema cu resetatul calculatorului de airbaguri si crash data s-a rezolvat la mine foarte bine.

Acum airbagurile functioneaza foarte bine si nu mai apare nici ca masina a fost lovita.

Deci s-au sters si erorile si crash data, cu Tech 2.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
problema mea cu airbagul tot nu s-a rezolvat
am fost cu ea la o diagnoza si omul (serios) mi-a zis ca ar fi din rezistenta de la centura de siguranta a soferului
si ca ar trebui schimbata centura de siguranta
stie cineva ce este acea rezistenta , cum arata , si daca se poate remedia fara schimbarea ei (centura cu totul)?
sau se poate schimba doar acea rezistenta?
masina : astra f din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz hatchback 5 usi , un singur airbag (sofer)
problema : pun contactul se aprinde becul (airbag) pornesc masina si el ramane in continuare aprins
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni nimic despre rezistenta asta?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ba stie, dar tu ai dat o cautare cu cuvant cheie "pretensionere centuri"?
Daca la test apare eroare la pretensioner centura sofer, trebuie schimbat pretensionerul si resetata eroarea.
Skip ads

  • oanceagabriel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
e vreo problema daca becul de la airbeg sta aprins si continui sa merg asa cu masina,se poate intimpla altceva,sau nu e nici o problema?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu se itampla nimic, nici chiar in caz de accident. Adica nu ai airbag-uri active cat timp martorul e aprins, adica daca Doamne-fereste, nu sare "sacosa".
  • oanceagabriel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mie mia ramas aprins dupa am avut o problema cu contactul ,si am scos mufa de la airbeg si am pus contactul,de atunci imi sta aprins
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie resetata eroarea, altfel ai airbag inactiv.
  • oanceagabriel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ok,o sa merg sa o resetez,eram curios daca se poate intampla altceva mai grav adica sa se arda ceva
  • mariusnmc89

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. am un omega B din '95. de cand am luat masina, nu a functionat claxonul si statea aprins martorul de airbag din bord. recent am desfacut volanul si am observat ca firele erau facute praf. cele originale nu mai erau. exista un fel de caseta (un locas) unde se plimba firele, aflata dupa volan. bineinteles ca era total nefolositoare intrucat orice fire as pune, nu mai pot obtine rezultatul producatorului (firele nu stau asa cum ar trebui, se rup etc). am refacut totusi circuitele, renuntand la caseta aceea. acuma claxonul merge, dar cand am incercat sa dau un reset, imi apare aceasta eroare in mod repetat:

00031 - SQUIB Circuit Resistor Driver High

cine are cunostinte despre ce ar putea insemna, rog sa posteze. va multumesc anticipat !

P.S. stiti cumva vreun specialist pe forum caruia as putea sa ma adresez ?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e ceea ce cred eu,dar s-ar putea sa fie spirala de la clax..In cazul in care nu ai comenzi pe volan,scapi relativ ieftin(50-70 ron),daca ai,e ceva mai mult.In orice caz,iti tb.chestia aia rotunda din poza,cu fir galben.
  • mariusnmc89

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
intr-adevar, este vorba de chestia aceea neagra cu fir galben. problema este ca am fost la dezmembrari si am gasit intr-un singur loc si mi-a cerut 250 RON cu tot cu montaj. mi s-a parut exagerat. problema claxonului este rezolvata. cel putin provizoriu. mai ramane airbagul. am refacut circuitul si la airbag, dar am spus, ramane mereu aceeasi eroare la airbag. ai idee ce inseamna ?
ma gandesc la posibilitatea ca firele, dupa ce s-au rupt sa se fi atins intre ele, asa cum s-a intamplat si in cazul claxonului (masina claxona singura in trafic). astfel este posibil sa se fi ars vreo rezistenta. am verificat sigurantele si par toate in regula. am sa le mai verific, totusi.
astept in continuare parerile voastre !

00031 - SQUIB Circuit Resistor Driver High

P.S. multumesc frumos pentru postare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR