- tanase gelu
- *
- 20 mesaje
- din 13 Mai 2008
- Constanta
tanase gelu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tanase gelu
- *
- 20 mesaje
- din 13 Mai 2008
- Constanta
tanase gelu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
va salut un test la masina mea eroare persista de 2 ani cod eroare p 1125
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,25.8 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.69 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.86 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,3.27 V
Senzor masã aer,161.1 kg/h
Presiune turbo,2.53 V
Presiune turbo,109 kPa
Comandã -Presiune turbo,129 kPa
Presiune barometricã,4.71 V
Presiune barometricã,99 kPa
Temperatura aer admisie,4.10 V
Temperatura aer admisie,5 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.00 V
Temperaturã lichid rãcire,60 °C
Temperatura combustibil,21 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,320 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,2.5 grade
Cantitate injectatã,8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,5.1 %
Factor de umplere AGR,72.6 %
Turaþie pompã,1.244 RPM
Turaþie motor,2.486 RPM
Turaþie prescrisã,900 RPM
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
rg cuea
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,25.8 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.69 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.86 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,3.27 V
Senzor masã aer,161.1 kg/h
Presiune turbo,2.53 V
Presiune turbo,109 kPa
Comandã -Presiune turbo,129 kPa
Presiune barometricã,4.71 V
Presiune barometricã,99 kPa
Temperatura aer admisie,4.10 V
Temperatura aer admisie,5 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.00 V
Temperaturã lichid rãcire,60 °C
Temperatura combustibil,21 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,320 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,2.5 grade
Cantitate injectatã,8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,5.1 %
Factor de umplere AGR,72.6 %
Turaþie pompã,1.244 RPM
Turaþie motor,2.486 RPM
Turaþie prescrisã,900 RPM
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
rg cuea
adi_skoda
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
am astra2001 Y17DT si nu tragea ca inainte si uneori dadea un rateu scurt sau sa zic altfel o lipsa de putere pt una sau mai multe zecimi de secunda si a fost din calculatorul de injectie.... am pus alt calculator si trage Grozav acuma. nu am avut nici o eroare in bord desi nu avea putere la demaraj. sper sa va ajute pe careva informatia
- stiuca
- **
- 106 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
marianu marian alin a scris:eu am schimbat doar EDU sau altfel zis calculatorul de pe pompa de injectie si merge grozav. nu stiu daca trebuie sa schimbi contactul si cheia daca schimbi celalalt calculatorul de pe motor, dar as crede ca nu. ai motorina in calculatorul de pe motor? sau nu mai ii bun?
inlocuirea ECU motor se poate face (fara cipul chei)doar cu ajutorului codului de securitate(car-pas)ale ambelor ECU,cel de la masina donatoare(pentru resetarea lui)si cel de la masina in cauza,care primeste ECU,codul fiind necesar inperecherii ECUlui second-hand cu immobilizatorul masini in cauza.
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cataro1970
- **
- 66 mesaje
- din 12 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
cataro1970
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2007
- Mesaj Privat
P1125 - Defectiune criticã 2 de sistem
(05) - Nu este prezent
Acesta este codul citit la diagnoza.
Manifestarea este oarecum ciudata.In timpul mersului ,la turatie si viteza constanta se aprinde check-ul.Daca merg cu schimbari de trepte mai des sau chiar cu accelerari , decelerari nu se aprinde decat foarte tarziu (pe la 3500 rpm si 135-140 km/h).
Cel mai ciudat este ca dupa ce se aprinde in plaje de turatii mai mici nu se modifica mersul masinii.Daca se aprinde la 3500 rpm simt o scadere a puterii.
Chiar si cu check-ul aprins masina trage liniar si fuge bine (ieri am mers cu check-ul aprins cu 145 destul de lejer) iar ca si consum am facut 400 km cu 22 de litrii (120 afara si restul in oras).
Mentionez ca sunt zile la rand in care nu apare nimic.Am mers si o saptamana asa.
(05) - Nu este prezent
Acesta este codul citit la diagnoza.
Manifestarea este oarecum ciudata.In timpul mersului ,la turatie si viteza constanta se aprinde check-ul.Daca merg cu schimbari de trepte mai des sau chiar cu accelerari , decelerari nu se aprinde decat foarte tarziu (pe la 3500 rpm si 135-140 km/h).
Cel mai ciudat este ca dupa ce se aprinde in plaje de turatii mai mici nu se modifica mersul masinii.Daca se aprinde la 3500 rpm simt o scadere a puterii.
Chiar si cu check-ul aprins masina trage liniar si fuge bine (ieri am mers cu check-ul aprins cu 145 destul de lejer) iar ca si consum am facut 400 km cu 22 de litrii (120 afara si restul in oras).
Mentionez ca sunt zile la rand in care nu apare nimic.Am mers si o saptamana asa.
adi_skoda
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cataro1970
- **
- 66 mesaje
- din 12 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
cataro1970
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2007
- Mesaj Privat
Revin cu vesti bune .Am fost azi la Marius si verdictul a fost clar .Schimbat debitmetrul cu unul BOSCH si gata cu P1125.
Mai sunt mici sincope dar trebuie sa testez electrovalva egr care merge dar mai da cate un sut.In rest totul e OK.
Intre un Bosch si un Pierburg e mare diferenta chiar daca sunt noi .Si cand spun mare sa stiti ca e mare.Exprimata in volum de aer citit e diferenta de vreo 5-6 kg/h.
Multumesc tuturor si in special lui Marius.
Mai sunt mici sincope dar trebuie sa testez electrovalva egr care merge dar mai da cate un sut.In rest totul e OK.
Intre un Bosch si un Pierburg e mare diferenta chiar daca sunt noi .Si cand spun mare sa stiti ca e mare.Exprimata in volum de aer citit e diferenta de vreo 5-6 kg/h.
Multumesc tuturor si in special lui Marius.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut! Am un 17dti. Am aceeasi problm la 120km/h se aprinde martorul cheita si intra in regim de avarie. Daca opresc motorul cateva sec la repornire motorul isi revine martorul ramane stins. Mentionez ca am un furtun la electrovalva turbo de 3,2mm in loc de 3,5mm cum are cel original. Ar putea fi asta o cauza? Multumesc!
- cataro1970
- **
- 66 mesaje
- din 12 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
cataro1970
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2007
- Mesaj Privat
adi_skoda a scris:si la mine este cam accelasi lucru ,daca schimb vitezele mai de jos adica la 2600-2800 ture la 125 ?h se aprinde masinuta cu cheita dar ,daca schibb pete 3 mii de ture nu mai face su daca merg constant cu 120.h pierde din putere iti dau pm sa vb despre asta .
Cum mai merge acum dupa schimbarea electrovalvei ?
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
Putin ajutor si pentru mine?
In urma cu cca 10 zile am descoperit ca mi-a intrat antigelul in baia de ulei
am verificat termoflotul era ok
am inceput sa desfac motorul...am dat chiuloasa jos...am mers cu ea sa verific planeitatea ....a necesitat a fi rectificata
toate bune...am fost rectificata...cumparate toate garniturile ce au fost desfacute...inlocuite "urcata" chiuloasa
Dau cheie porneste masina....prima zi am mers usor cu ea dupa care apasand mai tare putin pedala de acceleratie si ajungand la viteza de 130 km/h se aprinde in bord check engine si ii scade treptat puterea
merg cu ea acasa pun op-com-ul imi da eroarea 1125(5) Critical system malfunction
citind unele subiecte de pe forum ma intorc la masina:
am desfacut toata tubulatura:
-toata a fost curatata si verificata de fisuri
-furtunasele de la vaccum...am taiat si 5 mm din capetele acestora eliminand suspiciunea de a rasufla pe acolo
-egr a fost curatat chiar daca nu prezenta urme mari de murdarie
-senzorul de presiune de pe camera de admisie a fost curatat
-toate colierele au fost stranse corespunzator
dupa care a inceput operatiunea de montare...la proba aceleasi simptome
!Mentionez ca inainte de a da chiuloasa jos nu am avut aceasta problema!
Ce ma sfatuiti in continuare
In urma cu cca 10 zile am descoperit ca mi-a intrat antigelul in baia de ulei
am verificat termoflotul era ok
am inceput sa desfac motorul...am dat chiuloasa jos...am mers cu ea sa verific planeitatea ....a necesitat a fi rectificata
toate bune...am fost rectificata...cumparate toate garniturile ce au fost desfacute...inlocuite "urcata" chiuloasa
Dau cheie porneste masina....prima zi am mers usor cu ea dupa care apasand mai tare putin pedala de acceleratie si ajungand la viteza de 130 km/h se aprinde in bord check engine si ii scade treptat puterea
merg cu ea acasa pun op-com-ul imi da eroarea 1125(5) Critical system malfunction
citind unele subiecte de pe forum ma intorc la masina:
am desfacut toata tubulatura:
-toata a fost curatata si verificata de fisuri
-furtunasele de la vaccum...am taiat si 5 mm din capetele acestora eliminand suspiciunea de a rasufla pe acolo
-egr a fost curatat chiar daca nu prezenta urme mari de murdarie
-senzorul de presiune de pe camera de admisie a fost curatat
-toate colierele au fost stranse corespunzator
dupa care a inceput operatiunea de montare...la proba aceleasi simptome
!Mentionez ca inainte de a da chiuloasa jos nu am avut aceasta problema!
Ce ma sfatuiti in continuare
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 181 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut cine ma lumineaza cu privire la urmatoarele problem:
-p1125; 0040 codurile care imi apar la testu cu agrafa
-nu depasesc 120km/h
-pierd antigel cam 1l la 1000km
-in ultimul tp pierd si ulei ....am completat jumade litru
-ulei in vaslu de expansiune....
Am un motor y17dt fabricat in 2000
Merci si astept sfaturi!
-p1125; 0040 codurile care imi apar la testu cu agrafa
-nu depasesc 120km/h
-pierd antigel cam 1l la 1000km
-in ultimul tp pierd si ulei ....am completat jumade litru
-ulei in vaslu de expansiune....
Am un motor y17dt fabricat in 2000
Merci si astept sfaturi!
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat