poti sa ne dai cateva detalii despre tranzistorul de 110 amperi? ce cod are si cat costa?
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
mariusnegru a scris:luky si pe mine poti conta. tranzistorul trebuie sa fie de minim 80 de amperi. eu ampus unul de 110 amperi la vreo 50-60 de volti si nu am probleme cu el. l-amluat de la o firma de prin cluj cred nu mai stiu cine sunt, i-am gasit pe net si sunt foarte ieftini (sub 10 lei bucata). eu insa nu l-am lipit pe placuta de cupru ci i-am pus pasta de procesor si l-am prins cu surub, iar pe aluminiu placuta de cupru e prinsa cu 2 suruburi.
poti sa ne dai cateva detalii despre tranzistorul de 110 amperi? ce cod are si cat costa?
- mariusnegru
- **
- 136 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
mariusnegru
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clementmihai
- *
- 1 mesaje
- din 04 Dec 2009
- Astra 2005 1.7 dtl
- Bucuresti
clementmihai
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Scuze de deranj. Te caut pt ca am vazut ca ai avut si tu probleme cu ventilatorul la opel.
La mine nu mai raspunde la comenzi sii nu se mai opreste dupa ce scot cheia din contact.
Daca nu te superi imi spui si mie cum ai rezolvat?
Da un raspuns la mail te rog...mihai.resmerita@gmail.com
Daca nu te deranjeaza poti sa mi lasi si nr de tel si te sun
Merci anticipat.
Scuze de deranj. Te caut pt ca am vazut ca ai avut si tu probleme cu ventilatorul la opel.
La mine nu mai raspunde la comenzi sii nu se mai opreste dupa ce scot cheia din contact.
Daca nu te superi imi spui si mie cum ai rezolvat?
Da un raspuns la mail te rog...mihai.resmerita@gmail.com
Daca nu te deranjeaza poti sa mi lasi si nr de tel si te sun
Merci anticipat.
- CartofPrajit
- *
- 3 mesaje
- din 11 Dec 2009
- Astra 2006 z17dth
- Bucuresti
CartofPrajit
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Detin o Astra H Njoy din 2006 Z17DTH si am si am aceasi problema ca "clementmihai", am incercat sa ii scriu lui "zafira 2.0 automatic" dar se pare ca nu pot pentru ca nu am 10 posturi facute pe forum.
Daca cineva patit cu aceasta problema poate sa ma ajute il rog frumios sa imi dea un mesaj privat sau un mail la munteanu@gmx.com
Multumesc anticipat
Daca cineva patit cu aceasta problema poate sa ma ajute il rog frumios sa imi dea un mesaj privat sau un mail la munteanu@gmx.com
Multumesc anticipat
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare
De vreo 2 ani am o problema ciudata cu rotita de la climatronic de unde se schimba turatia la AC. Problema e urmatoarea: rotita nu mai raspunde la comenzi si schimba turatiile aleatoriu trebuind sa rotesti foarte incet de ea ca sa mearga pe ce turatie vrei. Pana acum cateva luni aceasta nu era o problema in conditiile in care chiar dc trebuia sa rotesc mai usor, aceasta mergea. De curand nici asa nu mai functioneaza si sare de la 3 la 7 de la 2 la 5 etc.
Mentionez ca am fost in service la Opel si mi s-a spus ca nu se poate schimba doar rotita respectiva ci tot modulul de climatronic care duce undeva la 1000E fapt pentru care am si renuntat la schimbarea lui.
Avand in vedere ca problema s-a agravat si este foarte neplacut sa stai 2-3min sa poti opri AC-ul sunt curios daca a mai avut cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.
De vreo 2 ani am o problema ciudata cu rotita de la climatronic de unde se schimba turatia la AC. Problema e urmatoarea: rotita nu mai raspunde la comenzi si schimba turatiile aleatoriu trebuind sa rotesti foarte incet de ea ca sa mearga pe ce turatie vrei. Pana acum cateva luni aceasta nu era o problema in conditiile in care chiar dc trebuia sa rotesc mai usor, aceasta mergea. De curand nici asa nu mai functioneaza si sare de la 3 la 7 de la 2 la 5 etc.
Mentionez ca am fost in service la Opel si mi s-a spus ca nu se poate schimba doar rotita respectiva ci tot modulul de climatronic care duce undeva la 1000E fapt pentru care am si renuntat la schimbarea lui.
Avand in vedere ca problema s-a agravat si este foarte neplacut sa stai 2-3min sa poti opri AC-ul sunt curios daca a mai avut cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.
- mity
- **
- 266 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Braila
mity
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Scoți borna de la baterie si aștepți 5 minute.
Scoți prin tragere modulul de AC de la locul lui
Scoți mufele din spate, 2 mufe mari trebuie sa ai la clima
Scoți câteva șuruburi de pe spate
Desfaci masca de plastic din fata care este prinsa de masca din spate cu 8 clipsuri de plastic
odatã ce ai ajuns la cablaj, ai sa vezi ca în spatele butonului mare rotitor exista un micro-contact rotativ cu min 5 pini, care trebuie recositoriți.
Asta e tot.
Scoți prin tragere modulul de AC de la locul lui
Scoți mufele din spate, 2 mufe mari trebuie sa ai la clima
Scoți câteva șuruburi de pe spate
Desfaci masca de plastic din fata care este prinsa de masca din spate cu 8 clipsuri de plastic
odatã ce ai ajuns la cablaj, ai sa vezi ca în spatele butonului mare rotitor exista un micro-contact rotativ cu min 5 pini, care trebuie recositoriți.
Asta e tot.
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
axe
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2016 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
axe
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2016 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut! Am patit-o si eu astazi! Vectra B y20dth 2001 cu clima. Ventilatorul functioneaza atat timp cat cheia este in contact si cred k e blocat pe cea mai mare viteza. Posibil sa fi fost ultima viteza setata pentru ca am folosit dezaburirea rapida ultima data. De asemenea, daca iau contactul, apar doua liniute unde ar trebui sa-mi arate temperatura timp de 2 secunde, apoi se sting. Ventilatorul functioneaza numai daca am cheia in contact. E cineva care a schimbat tranzistorii de ceva timp si nu mai au probleme cu reglajul climei? Se merita schimbarea lor sau ar trebui sa-mi caut alt regulator cu totul?
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kosty_abc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut
am si eu o problema nu tocmai pe subiect dar legat de instalatia asta de racire / incalzire. am schimbat oring-urile de la calorifer dar am uitat sa pun un fir care vine prins pe racordul de plastic al caloriferului. problema e ca nu mi mai merge AC, nu se aude cand cupleaza compresorul. sa aiba vreo legatura cu firul ala? masina este opel astra G fab 2001
am si eu o problema nu tocmai pe subiect dar legat de instalatia asta de racire / incalzire. am schimbat oring-urile de la calorifer dar am uitat sa pun un fir care vine prins pe racordul de plastic al caloriferului. problema e ca nu mi mai merge AC, nu se aude cand cupleaza compresorul. sa aiba vreo legatura cu firul ala? masina este opel astra G fab 2001
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Tranzistori MJ11033G-MOT se gasesc AICI.
Pret: 32Roni bucata. De-abia astept sa se incalzeasca afara sa ii schimb!
Mai am insa o nelamurire. Pe site-ul respectiv se mai gasesc si MJ11033-MOT (fara litera G). La caracteristici sunt la fel, tranzistor PNP Darlington 120V 50A 300W TO3, insa la cel cu litera G mai apare specificatia "RoHS". Cu un search pe google aflati ca vine de la "Restricted on Hazardous Substances". Pretul pe bucata difera de la 18 la 32 Roni. Sa fie RoHS singura diferenta dintre cele doua tipuri? Producatorul e acelasi, iar la cel de 18 Roni te obliga sa cumperi minim 4 bucati.
Pret: 32Roni bucata. De-abia astept sa se incalzeasca afara sa ii schimb!
Mai am insa o nelamurire. Pe site-ul respectiv se mai gasesc si MJ11033-MOT (fara litera G). La caracteristici sunt la fel, tranzistor PNP Darlington 120V 50A 300W TO3, insa la cel cu litera G mai apare specificatia "RoHS". Cu un search pe google aflati ca vine de la "Restricted on Hazardous Substances". Pretul pe bucata difera de la 18 la 32 Roni. Sa fie RoHS singura diferenta dintre cele doua tipuri? Producatorul e acelasi, iar la cel de 18 Roni te obliga sa cumperi minim 4 bucati.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariusnegru
- **
- 136 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
mariusnegru
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
kosty_abc a scris:salut
am si eu o problema nu tocmai pe subiect dar legat de instalatia asta de racire / incalzire. am schimbat oring-urile de la calorifer dar am uitat sa pun un fir care vine prins pe racordul de plastic al caloriferului. problema e ca nu mi mai merge AC, nu se aude cand cupleaza compresorul. sa aiba vreo legatura cu firul ala? masina este opel astra G fab 2001
am si eu o problema nu tocmai pe subiect dar legat de instalatia asta de racire / incalzire. am schimbat oring-urile de la calorifer dar am uitat sa pun un fir care vine prins pe racordul de plastic al caloriferului. problema e ca nu mi mai merge AC, nu se aude cand cupleaza compresorul. sa aiba vreo legatura cu firul ala? masina este opel astra G fab 2001
nu are nici o legatura. ac-ul nu porneste ptr ca e frig afara. porneste doar la temperaturi de peste +5 grade celsius.
kosty_abc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat