Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am lipit eu cele 2 topice deschise.

mirea adrian a scris:daca te uiti mai atent am 2 probleme
...
vreo problema?bafta
Da, este o problema. Nu toleram astfel de atitudini.
Citeste regulamentul, respecta-l, nu comenta aiurea cand ti se atrage atentia.

Pe viitor incearca o CAUTARE: https://www.clubopel.com/vie...=termostat+zafira
Skip ads

  • bogdan88col

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sal.am si eu o problema.de curand mi-am schimbat termostatul, odata cu garnitura de chiuloasa....insa acum e ceva bai...in primul rand temperatura apei nu creste mai mult de 70-80 de grade doar dupa vreo 20 km (cel putin asa imi arata la bord)...iar dak pornesc motorul in primele 3 minute de functionare furtunul dintre termostat si radiator se incinge destul de tare...asta m-a dus la concluzia ca termostatul e blocat pe deschis...dar e nou...si caldura in habitaclu am cata vreau...care pot fi cauzele acestei probleme?mentionez ca daca motorul este cald si il opresc deabia mai porneste.elctromotorul invarte foarte foarte greu...asta doar la cald...dati-mi si mie sfaturi va rog...k nu ii dau de cap
  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am urmatoarea problema incalzirea la masina mea (Astra Z16XEP): motorul nu se incalzeste suficient in mers pe drum liber (in 20 min nu ajunge la 80 de exemplu). Daca stau mult la semafor sau ijn coloana ajunge la 80-90 mai repede, dar scade cand plec. Lichid de racire e la nivel (era putin sub, am completat dar nu s-a schimbat nimic).
Radiatorul e fierbinte cand lichidul e sub 80, deci banuiesc termostatul, daca motorul are termostat clasic.
Am pozat locul unde banuiesc eu ca e termostatul, totusi acolo pare a fi o electovalva:



  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
RAN am patit si eu ca daca stateam pe loc se ridica acul la apa si in oras cand era inghesuiala iar in afara localitatii abea baga caldura si am avut termostatul pe deschis.
Daca termostatul e pe deschis ar fi bine sa-l schimbi cat mai repede ca altfel iti strici motorul iar consumul de benzina e mai mare.
Skip ads

  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi-e destul de clar ca apa circula prin radiator desi n-ar trebui. Ce nu mi-e clar e daca acolo e termostatul si daca e termostat clasic sau nu. Ca daca e electrovalva, atunci poate nu primeste comanda.
  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma ajuta cineva si pe mine cu o parere avizata? Smile As vrea sa stiu sigur daca acolo e termostatul si ce fel de termostat e.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La motorul tau (apropos, poate iti treci si tu motorul in semnatura), termostatul clasic (cu bimetal) e imediat dupa valva egr. Ceea ce vezi electric e bobina care actioneaza egr...nu stiu exact cum ii zice. Nu imi pot da seama din poze daca treba sa demontezi si egr ca sa ajungi la termostat sau ba. Vezi nr 17..ala e etrmostatul si carcasa aferenta, in poza...am impresia ca se poate scoate furtunul gros apoi 4 suruburi si ai demontat carcasa la termostat, sub care o sa il gasesti pe dansul.

  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
OK, mersi frumos.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@RAN : si eu am avut probleme cu termostatul .E cam scump aproximativ 5.5 mil Wahler. E un dublu termostat : deschide electronic la 89 si mecanic la 105.Acela e termostatul prins in 4 suruburi.
Daca pe furtunul ce intra in vasul de expansiune prin partea frontala (adica perpendicular cu farul stang) NU CEL LATERAL , curge antigel atunci e blocat pe deschis. Antigelul nu curge decat pe furtunul lateral care vine de la throttle body - filtrul de aer.

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat






@livrco EGR -ul este cel de langa surubul cu nr 21. Insa la acest model de termostat bobina de pe el eu cred ca e un fel de fierbator electric : un fel de termoplonjon ca sa ii zic asa.Parerea mea : Tija aceea se incalzeste si deschide termostatul la 89 iar mecanic se deschide singur la 105 . Scrie si pe el.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Interesant..si la z14xep o fi la fel?
PS..mi-a sters cineva poza?
  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ddf, nu se poate cumpara doar termostatul in sine, fara carcasa aia cu "chestia" electrica care nu stim sigur ce e?

Ce trebuie sa demontez ca sa-l schimb? E suficient sa desfac furtunul gros, cablul electric si cele 4 suruburi?

Acum sunt sigur ca e o problema de la termostat, am pus carton in fata radiatorului si temperatura creste mult mai repede si nu mai scade asa usor.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sincer : nu stiu pentru ca nimeni pe care l-am intrebat nu stie . Iar ca sa experimentezi asa in ,,gol "...
Practic trebuie sa se potriveasca pe scaunul termostatului, sa intre tija aia in el , si sa se prinda in ghearele acelea. Iar tija trebuie sa intre ? Cat ?
Deci e cam riscant. Poti incerca sa il fierbi in ibric poate isi revine : la mine si-a revenit insa dupa un timp au inceput sa apara oscilatii de temperatura : crestea si descrestea.
Pentru demontat :
- scoti clema elastica a furtunului gros ce intra pe termostat : vei pierde antigelul ;
- desfaci mufa de la bobina electrica ;
- cu o tubulara torx desfaci cele 4 suruburi si gata , l-ai scos.
  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mersi, o sa-l schimb cat de curand, deocamdata merg cu cartonul Smile
Eventual incerc sa-l fierb fara sa-l dau jos, incalzind motorul la >100C Very Happy
  • nicutase

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut
am o vectra a motor c20ne.am si eu o problema:imi urca temperatura la apa foarte repede in trafic.precizez ca am verificat furtunul care iese din termostat si intra in radiator si este cald iar cel ce iese din radiator este mai rece si in acelasi timp totusi furtunul care intra in caloriferul din habitaclu este rece.e posibil sa am radiatorul infundat? mai ales ca avand un por in caloriferul din habitaclu am bagat in vasul de expansiune faina de in?
  • nicutase

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
e cineva sa ma ajute?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@Nicutase sau e posibil sa ai termostatul blocat pe inchis.
  • nicutase

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pai si de ce se incalzeste totusi furtunul de dupa termostat pana la radiator?
  • Dyablo_2ro

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut
am si eu o problema cu un ope corsa b swing din 95´.nu imi ajunge acul de la temperatura la motor la 90 de grade.am lasato la mecanic app 1 ora si numai atunci o trecut de 90 de grade .si cand am pornit cu ea la drum s-o racit rapid.
De exemplu am condus ieri sear un opel astra afara o fost -6 grade pana s-o incalzit motorul nu o durat mult si baga o caldura de te ardea la fata.Si la corsa mea nu baga niciodata asa tare caldura.Sa fie termostatul devina?sa fie blocat pe deschis.si daca nu ma insel imi si consuma mult masina si vb aiai are motor de 1,2.si mai am o problema.pornesc ventiatorul pe 1,2 baga caldura dar cand dau pe 3 sau 4 deja nu se mai simte caldura ca pe 2, am o senzatie de rece nu de cald.
Datimi si mie o explicatie sa stiu sa imi schimb termostatul si filtrul de polen?
ms,ceau
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
90% ai termostatul blocat pe deschis...filtrul de polen il schimbi atunci cand s esimte diferenta mare de debit aer intre recirculare si ventilatie aer din exeterior...sau altfel: cand se abureste rau cu numai 2 persoane in masina...poate vi la intalniri sa vedem pe viu ce si cum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR