Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asta se intampla cu toate centrele de reparat injectoare indiferent ca este bosch , rune sau altele.
Eu am asistat la mai multe reconditionari de injectoare la atelierul unui colaborator si el mi-a explicat ce trebuie facut dupa reconditionare. Lucru pe care nu am vazut pe nimeni sa-l faca.Dupa montarea pe masina,in functie de ''tacanit'' se mai adauga sau se scot niste saibe fff subtiri situate sub partea electrica a injectorului. Este obligatoriu de facut acest lucru.Din cauza ca nu se face acest reglaj injectorul respectiv tacane si masina scoate fum in accelerare.
Tot acest tip mi-a zis ca nu recomanda repararea injectoarelor ci inlocuirea lor, pt. ca punand piese noi (sau rectificand piesele din interiorul injectorului) intr-un corp de injector deja uzat acesta nu va lucra in veci in parametrii normali. In plus, piesele noi nu sunt de calitatea celor originale.
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sincer eu cred ca acele saibe se pun nu dupa functionarea pe masina ci dupa testare lor la anumite frecvente de lucru pe un banc de proba.Poate ma insel,dar asa mi se pare normal.
Asta mie imi seamana a fi ceva de genul :"asta o fi defectul?"
Daca esti firma de reparat trebuie sa ai ceva documentatie legata de piesa respectiva adica o procedura de testare a piesei pe care o repari.
Referitor la reconditionarea injectoarelor inca sunt adeptul piesei noi ,sau second hand cu conditia sa fii sigur de nr de km ai masinii de pe care s-a dat jos,chiar daca si eu le-am reconditionat.
Le-am facut anul trecut prin primavara si merg foarte bine,dar sincer as fi fost mai linistit daca puneam ceva original si nou acolo.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu daca trebuie puse la testarea pe banc, cert este ca masinile se comportau excelent dupa acest lucru.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma cei de la Endor Diesel din Buzau mi-au descalcit problema pe care o aveam la injectoare (nu intru in detalii decat la cerere). Astazi au ajuns inapoi, le-am montat si surpriza placuta de aceasta data este ca nu mai bat. Se pare ca injectoarelor mele le-a placut sa sa plimbe, bagaboandele!
Si daca treaba s-a facut bine pana la urma, este necesar sa mentionez si faptul ca, desi am avut unele indoieli pe parcurs, acum trebuie sa recunosc ca baietii stiu meserie. Eu am tinut legatura la Endor cu d-ul Bogdan, caruia in momentul de fata nu am ce sa-i reprosez, nota 10. Atat pentru modul cum a vorbit la telefon, cat si pentru faptul ca le-a dat de capat injectoarelor. Mai mult, Endor Diesel a suportat costul transportului atat a doua oara, cat si a treia oara, lucru care arata, zic eu, seriozitate si dorinta de a multumi clientul.
Acum ramane sa vedem cati km mergem fara probleme.
Cam atat deocamdata.
Skip ads

  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@AdyBossu , spune-mi te rog cat a costat reparatul injectoarelor si cum le-ai demontat .
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand pune si tu locatia in semnatura ca sa stim si noi cu cine si de unde stam de vorba.
Apoi observ ca tu ai Corsa diesel 2003, asa ca nu-ti pot da lamuriri cu privire la motorul tau despre operatiunea de demontare a injectoarelor. Eu am 1,7 cdti, deci lucrurile stau diferit. Cunosc doar ca la Y17DT injectoarele sunt complet sub capac, de vreme cela Z17DTL au returul la vedere.
Si ca date informative, in prezent la Endor preturile sunt cam astea: 300 lei reconditionat supapa retur, 120 lei curatat/calibrat injector. Cel putin asa mi-au cerut mie.
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scuze pt datele incomplete, o sa actualizez datele contului. Ma interesa pt o Astra H, 1.7cdti, care nu mai porneste, la ultima scanare cu op-com ul un injector avea deviatie aproape 2. Vreau sa ma apuc maine de ea sa o desfac.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Prietene, in primul rand ai facut un test retur injectoare? Daca nu, grabeste-te.
Apoi, operatiunea nu este foarte dificila, insa iti trebuie trusa de scule, rabdare si indemanare.
Ai nevoie de tubulare de 10, 12, 14. Inbus dar nu imi aduc aminte ce marime, oricum trebuie sa ai set.
Partea cea mai dificila mie mi s-a parut la scoaterea capacului si montarea inapoi, din pricina modelului in Y al injectoarelor, dar cu rabdare merge pana la urma. Eu am repatat operatiunea de 3 ori. Este cam complicat sa iti explic pas cu pas fara fotografii. Insa precizez ca trebuie sa desfaci cam tot ce se afla in jurului capacului de la culbutori pentru a-l putea scoate usor. Poate fac un tutorial zilele astea daca am timp.
Skip ads

  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi, sunt utile cand esti in miezul problemei si te impotmolesti. O sa fac si un test de retur al injectoarelor ca asa e normal, insa prima oara trebuie sa o fac sa porneasca:). Mai mult ca sigur e injectorul respectiv stricat si o sa-l trimit si eu la Bz. Mai trebuie rescris cand se pune inapoi pe masina ?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie rescris, asta e partea buna a lucrurilor dupa ce le montezi inapoi pe masina.
Vezi ca trebuie demontate doua cleme metalice prinse de chiuloasa, una se alfa in stanga sus, iar cealalta in dreapta sus. Ca sa ai acces la surubul clemei din stanga sus trebuie sa demontezi solenoidul, iar la clema aflata in dreapta sus ai acces cu putina rabdare. Ambele suruburi se desfac cu imbus.
Sfatul meu, daca nu te pricepi deloc lasa pe altcineva care a mai umblat pe la masini, ca sa nu risti sa strici ceva.
Atentie si la semeringurile de la tur si retur injectoare, sa le montezi inapoi in aceeasi pozitie.
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un prieten cu Renault a patit ca dupa reconditionarea injectoarelor, sa tzacane, pana a fost la cineva si le-a rescris (mentionez ca nu le pusese nici in aceeasi ordine, ca nu mai stia cum le-a scos). Ma gandeam ca asta sa fi fost si problema care ai avut-o tu.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Niet prietene. Povestea cu rescrisul e la grupul Renault, poate si Peugeot. Adica injectoare Delphi, poate si Denso. La Bosch nici vorba. Iar la mine sa rezolvat tacanitul dupa cum mi-au explicat cei de le Endor, au reglat preinjectia.
Skip ads

  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti in sfarsit cred ca iam dat de cap de unde imi tacane motorul,cica de la injectorul 1 se aude,mecanicul la care am fost mia zis ca sa il schimb cu unul la mana a 2 , a mai facul cineva operatiunea asta ,mar interesa daca a reaparut problema.o zi buna va doresc! bafta!
  • dutzy12

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! La un Vivaro de 2L CDTI cu motor M9R-780 am inlocuit 2 injectoare pe care le-am luat din dezmembrari. Cand le montez pe masina trebuie reprogramate / rescrise in ECU? Ce probleme pot aparea la montarea acestor injectoare? ca am mai citit de tacanit, batai si alte simptome de genul asta
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motorul z17dth am reconditionat inj nr 2 pt ca pornea greu si scotea fum...avea deviatie pe op com 1,5-1,8. Dupa reconditionarea lui, masina merge ok, nu mai scoate fum, porneste bine, insa deviatia pe op com e aproape de 0,9. Exista posibilitatea ca sa intampin aceleasi probleme avute, in viitorul apropiat sau cand vine anotimpul rece?
  • the_doctor1990

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am probleme la injectoarele 1, 2, 4 de pe ASTRA H 1.7 cdti, 2008, 81 kw, Z17DTJ...este vorba despre injectoarele DENSO!
Problema a fost constatata dupa testul de retur! Injectorul 1 ar avea cele mai mari probleme.
Ce credeti ca se poate face cu aceste injectoare? Unde s-ar putea repara/curata (se pare ca ar fi o varianta si pe la Ploiesti...)? Cat tine o reparatie la injectaoarele DENSO? Merita sau nu? Ce spuneti de varianta unor injectoare second hand, testate in prealabil?
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
va salut am si eu o problema grava cu un injector la opel astra g 17 cdti 80 cp din 2004 imi rontaie si am vrut sal dau afara si nu vrea sa iasa de la locul lui se misca cu tot cu camasa care intra injectoru si am tras si cu o ranga sal scot si in zadar cele lalte ese foarte usor este vorba de injectorul 3 nu vrea sa iasa nici mort vreti sa ma ajutati si pe mine va rog nu stiu ce sai mai fac iam dat si cu sprey si lichid de frana si nu vrea sa iasa se invarte cu camasa cu tot cum as putea sal scot sa il schimb?////
  • mezeu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2013

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:la mine am schimbat toate duzele (BOSCH) pret 1200 RON doar kit Duza pentru ca unele din ele nu mai pulverizau ci pisau si deci si duzele se strica (gaura de pulverizare se deterioreaza in timp de la uzura si nu numai). Daca vreti detalii am si poza cu injectorul meu facut bucati de mine si repart si pus pe masina.... Very Happy


ai demontat injector comonrail?
  • mircea_gligan

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o intrebare. Inculpat: Astra H 1.7 DTH. Corectii injectoare in OP-COM: -0,97 , -0,86, -1,04, + 2,96. Da, plus 2,96. Masina porneste usor si la rece si la cald, injectorul 4 care pana acum mergea ok a inceput sa tzacane parca dar il aud numai la relanti unde si masina trepideaza un pic. Nu scoate fum si trage relativ ok. Se impune reparatie la injectorul 4?
  • Andrei Tza

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare...ce soluti pentru curatarea injectoarelor ma sfatuiti sa bag ?..1.7 cdti 125cp...motorul nu merge mereu`rotund`...de obicei la rece nu prea merge bine,abia dupa ce se incalzeste..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR