Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da...eu am gasit cel mai ieftin la link-ul pe care l-am dat mai sus,am sunat si au spus ca nu au actualizat pretul,puteti suna si voi ,de curiozitate, sa intrebati si de reducere,eu unul as fi de acord sa luam fiecare cate unul,poate mai gasim pe cineva cu aceeasi problema Smile...au spus ca de astazi il modifica dar vad ca e acelasi, la majoritatea pieselor au preturile 'neactualizate' ceea ce ma face sa cred ca poate cauta intrun fel sa agate clientii...dar nu vreau sa sar la concluzii pripite
Skip ads

  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
pe mine ma batea gandu sa-l iau de la reprezentanta 1350 lei ...macar eram sigur ca e original....ala la 780 de lei nu prea imi inspira incredere dar daca se face o reducere pentru toti trei ma bag si io Very Happy io azi plec din bucuresti si vin luni seara..daca aveti cum sa vb voi zilele astea marti ne intalnim si dam drumu la comanda Razz
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
http://www.revizieopel.ro/C...P-GM,p-23614.html iac-asa original GM cu tot cu garnitura-
sper sa nu fiu penalizat...e un forum ,comenzile date acolo au 10% reducere...adica...720 ron in loc de 1200 si ceva cat e la reprezentanta...daca reusiti sa cititi,o sa vedeti ca la reprezentante au preturile mari pentru ca este adaosul foarte mare, cam asta e cu capacele Smile
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe aici am si eu un opel meriva 16 xep care imi consuma ulei si imi face si mie vacum in motor cand scot joja sau busonul se simte acel vacum daca puteti dupa ce va schimbati capacul sa imi spuneti cum se comporta motoarele voastre
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut! am aceeasi problema, trebuie schimbat capacul motorului cu totul,maine imi dau comanda...de vreo 2 saptamani zic...dar nu am avut bani Very Happy e o membrana care se fisureaza, sau se crapa,si in timp se paote ajunge la defectarea catalizatorului pentru ca ajunge ulei in admisie Smile mai sunt posturi cu aceeasi problema,aceeasi motorizare,aceleasi simptome Smile
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Inaite de a schimba capacul de culbutori fiti sigur de cauza consumului de ulei faceti macar un test de compresie sa nu fie cumva de la segmenti si simeringuri.
Eu am schimbat capacul dar consumul era si de la segmenti si simeringuri.
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut alex! vreau sa te intreb...iti facea vacuum pe la joja sau pe la buson? eu si dupa ce opresc motorul se aude un mic fasait vreo 2-3 secunde pe la capac...deci membrana sigur e sparta sau fisurata la mine...
test de compresie am facut...parca ti-am zis...nu a iesit extraordinar...diferenta pe cilindri intre testul 'uscat' si 'umed' -cel cu pelicula de ulei a fost de 2 bari ceea ce pare putin cam multicel dar oricum trebuie schimbat capacul,ca si la colegul de sus.
daca mai ai capacul vechi si e bun...poate ne intelegem la un pretz,eu maine as vrea sa dau comanda...am gasit la 800 ron original GM Smile ms
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
http://mgaguru.com/mgtech/engine/cv103.htm
am mai cautat pe google in legatura cu vacuum-ul de la capac. Din ce am citit...e normal, valva aceea permite gazelor sa iasa pentru recircularea lor, parerea mea este ca acel capac trebuie schimbat in caz ca suiera(adica sa fie defecta membrana) ,caz in care oscileaza la relanti Very Happy , in cazul meu,dupa ce opresc motorul,se aude cum iese aer pe la valva,un fasait,cum am scris si mai sus,ceea ce inseamna ca are un inceput de...sfarsit.
E si logic pana la urma...motorul trage aer ca sa aiba loc combustia,iar cand se scoate busonul trage aer ,cand se pune busonul se formeaza presiune in motor,din care unele gaze sunt eliminate prin intermediul la acea valva.
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o mare rugaminte pentru toti posesorii de z16xep, sunt curios daca dupa oprirea motorului,cu capota ridicata,se aude acel fasait...vreo 3-4 secunde,undeva in spatele capacului de la motor, m-am zapacit de tot,mi-e sa nu fie normal Smile ms mult Very Happy
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si mie imi face acel vacum de care tot ziceti voi, si nu am niciun consum de ulei de la schimb la schimb deloc, sau cel putin insesizabil pe joja. Cand imi consuma ulei era de la segmenti de ungere blocati.
As vrea sa-l vad si eu pe ala care are consum de ulei mai mare de 500-1000gr / mie si dupa ce a schimbat capacul nu mai are consum de ulei si rod eu capacul ala stricat.

Terminati-va cu prostiile astea, consumul de ulei e in 99% din cazuri din cauza segmentilor. Lasati capacele alea in pace si faceti segmentare ca la carte cand va mananca ulei, nu dati de pomana bani pe capace.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat capacul aveam vro jumatate de litru de ulei in admisie dar problema a fost de de la segmenti sau simeringuri .Am facut motorul si dupa s-a rezolvat.
La diferenta mai mare de un bar am mai scris sunt probleme decat sa cumperi capacul mai bine segmentezi motorul dar cred ca te va costa cel putin dublu.
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uskt2005 a scris:Si mie imi face acel vacum de care tot ziceti voi, si nu am niciun consum de ulei de la schimb la schimb deloc, sau cel putin insesizabil pe joja. Cand imi consuma ulei era de la segmenti de ungere blocati.
As vrea sa-l vad si eu pe ala care are consum de ulei mai mare de 500-1000gr / mie si dupa ce a schimbat capacul nu mai are consum de ulei si rod eu capacul ala stricat.

Terminati-va cu prostiile astea, consumul de ulei e in 99% din cazuri din cauza segmentilor. Lasati capacele alea in pace si faceti segmentare ca la carte cand va mananca ulei, nu dati de pomana bani pe capace.


salut Smile asa e, dar ma gandeam inainte sa fac operatiunea de segmentare,eram curios ceea ce am intrebat si mai sus,daca dupa oprirea motorului se aude un fasait pe langa capacul de la culbutori,poate ai timp intro zi sa rogi pe cineva sa opreasca motorul in timp ce stai cu capota deschisa,ms mult Smile
Skip ads

  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
la mine motorul merge frumos doar ca consuma ulei nu oscileaza relantiul .si fasaitul ala nu se aude .
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
si la mine nu scoate nici fum motorul merge frumos nu stiu ce sa mai cred
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
stiti cumva la cat ajunge o segmentare si ce cuprinde ce piese
  • andreyy82

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutri , ati rezolvat ceva cu consumul de ulei ?
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut eu nu am rezolvat cu cnsumul de ulei voi ati mai schimbat capacu de la culbutori
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu l-am schimbat ca la mine era sparta membrana din epurator,am facut si revizia,ulei si filtre,maine merg sa curat galeria de admisie ca s-ar putea sa fi ramas ulei pe acolo, daca nu sufla capacul nu vad ce rost ar avea sa fie schimbat,la mine se auzea si cu motorul pornit in interiorul capacului si dupa ce opream motorul se mai auzea vreo 3-4 secunde, cred ca daca nu ai cel putin simptomele astea nu merita schimbat, poti verifica si furtunasul care iese din capac din partea stanga,sa vezi daca are depuneri de ulei Very Happy
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
marius acum daca ai schimbat capacul, mai face ceva (vaccum , fluierat la cald, relanti instabil) caci eu aceste simptome le am, fluieratul e mai rar cand il apuca, dar relantiu este acum mereu instabil
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu mai face...e buna treaba...dar trebuie sa vezi neaparat ca e de la membrana capacului...sa nu ai vreun furtun spart sau altceva...mi-au explicat baietii de la service ca ea initial incepe cu o mica crapatura Smile dupa care se fisureaza calumea...atunci ai relanti instabil si suiera,dupa ce stingeam motorul auzeam cum scapa aer vreo 3-4 secunde,azi am fost si s-a curatat admisia aveam ceva ulei pe acolo,stateam pe ganduri daca sa merg sau nu,cred ca am facut bine,cred ca au curs cam 60-70 ml aproximativ...cam jumatate dintrun pahar mic de iaurt Smile (asa explicatie? Smile) )
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR