N-am citit printre regulele siteului, cã ar fi orice restricționare de marcã. Pe de altã parte în familie avem mai multe tipuri de masini, printre care și Opel.
- G Petrescu
- *
- 5 mesaje
- din 15 Feb 2013
- Bihor
G Petrescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2013
- Mesaj Privat
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
ADITIVI singurii aprobati de un constructor testati de viata ca fiind buni si fara efecte negative in motoare...
http://www.customercare.hyu...Additives-24.aspx
motoarele trebuie sa aiba minim 30000km rulati....
http://www.customercare.hyu...Additives-24.aspx
motoarele trebuie sa aiba minim 30000km rulati....
- jeje
- **
- 107 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
jeje
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
Eu folosesc ulei Comma Eurolite 10w 40 si acum la schimbul de ulei i am administrat si tratament motor Duralube plus curatitor pt sistemul de injectie tot Duralube , urmeaza sa fac un drum de cateva mii de km si va voi spune ce si cum . Am mai folosit produsul si pe Mercedes si am fost multumit , Opelul fiind 1,6 16 v iar de felul lui este mai temperat sper ca temperetura de lucru sa mai scada .
- ivanovici marius
- *
- 2 mesaje
- din 10 Sep 2013
- Vectra 2000 X20DTH
- Italia
ivanovici marius
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Italia
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
- ivanovici marius
- *
- 2 mesaje
- din 10 Sep 2013
- Vectra 2000 X20DTH
- Italia
ivanovici marius
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Italia
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- jeje
- **
- 107 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
jeje
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
Dupa 2500 km in care masina a mers numai afara , la vectra pe care o detin x16xel care se stie ca este o mancatoare de ulei , consumul de ulei s a redus binisor . Astfel : unde pana acum la 1500 km puneam 900-1000 ml ulei , acum dupa 2500 km am pus 700 ml , deci am mers 1000 km in plus si am economisit si 200 ml ulei . Ceea ce va spun este purul adevar , nu am niciun interes ascuns si este testat " pe pielea mea ". Asa ca in cazul meu Duralubele si a facut pe deplin datoria ,ramane de vazut daca ramane in parametrii astia sau se modifica ceva .
octi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2013
- Mesaj Privat
- G Petrescu
- *
- 5 mesaje
- din 15 Feb 2013
- Bihor
G Petrescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna baieti,
I-a uitativa aici, cine recomanda produsele Mathy Universal? O reprezentanta oficiala de AUDI, Volskwagen, Seat. Ei zic, daca are masina deja mai mult de o suta de mii de km e bine sa il pui…
http://shop-mathy.ro/content/63-colaboratori
I-a uitativa aici, cine recomanda produsele Mathy Universal? O reprezentanta oficiala de AUDI, Volskwagen, Seat. Ei zic, daca are masina deja mai mult de o suta de mii de km e bine sa il pui…
http://shop-mathy.ro/content/63-colaboratori
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- costy-costy
- **
- 230 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2001 z16se
- Valcea
costy-costy
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
mulahul- Suspendat
- 439 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Astra 2006 z17dth
- Alta tara
mulahul- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
E o eroare fatala atunci cand se imbunatateste cu aditiv uleiul deja aditivat. Aditivii cresc performantele uleiurilor iar producatorii de uleiuri detin retete speciale de aditivare. Daca alegeti sa efectuati personal o noua aditivare nu faceti decat sa interveniti in compozitie si in calitatile ulterioare.
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Aprobat SI TESTAT de Hyunday
Cel mai bun aditiv ANTIUZURA 100% fara efecte nocive este Wynns friction proofing (PROFFESIONAL FORMULA) cel in cutie de tabla cu scris purpuriu pe el....merge la orice motor orice tip INCLUSIV DIESEL CU DPF (care au uleiurile castrate de aditivi antifrictiune) daca motorul are minim 30000km se pune la fiecare schimb de ulei .
trebuie sa arate ca in poza
http://www.wynns.nl/Index.p...cId=2&bId=470
WYNNS SUPER FRICTION PROOFING- Aditiv ulei diminuator frecare- Imbunatateste lubrifierea si proprietatile de curatare ale uleiurilor de motor, reduce frecarea si previne formarea de namol negru si smalt. Previne oxidarea si ingrosarea prematura a uleiului. Intarzie ancrasarea filtrului de ulei. Nu dauneaza convertoarelor catalitice. Compatibil cu toate tipurile de ulei minerale sau sintetice, simple sau compuse. Aplicatii: pentru motoare pe benzina, GPL sau diesel (cu sau fara turbocompresor). Instructiuni de utilizare: adaugati in uleiul de motor la fiecare schimb de ulei. Poate fi adaugat si intre schimburile de ulei. Un recipient de 325 ml este suficient pentru 2,5 - 5 litri de ulei de motor.
codul e 47044 la orice magazin PIESE IMPORT ce lucreaza cu A...TO...NET ......
Cel mai bun aditiv ANTIUZURA 100% fara efecte nocive este Wynns friction proofing (PROFFESIONAL FORMULA) cel in cutie de tabla cu scris purpuriu pe el....merge la orice motor orice tip INCLUSIV DIESEL CU DPF (care au uleiurile castrate de aditivi antifrictiune) daca motorul are minim 30000km se pune la fiecare schimb de ulei .
trebuie sa arate ca in poza
http://www.wynns.nl/Index.p...cId=2&bId=470
WYNNS SUPER FRICTION PROOFING- Aditiv ulei diminuator frecare- Imbunatateste lubrifierea si proprietatile de curatare ale uleiurilor de motor, reduce frecarea si previne formarea de namol negru si smalt. Previne oxidarea si ingrosarea prematura a uleiului. Intarzie ancrasarea filtrului de ulei. Nu dauneaza convertoarelor catalitice. Compatibil cu toate tipurile de ulei minerale sau sintetice, simple sau compuse. Aplicatii: pentru motoare pe benzina, GPL sau diesel (cu sau fara turbocompresor). Instructiuni de utilizare: adaugati in uleiul de motor la fiecare schimb de ulei. Poate fi adaugat si intre schimburile de ulei. Un recipient de 325 ml este suficient pentru 2,5 - 5 litri de ulei de motor.
codul e 47044 la orice magazin PIESE IMPORT ce lucreaza cu A...TO...NET ......
DAN NANO- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
Recomand ca fiind cei mai buni la ora asta in lume aditivii pa baza de substanta solida . Adica aditivi care au in componenta sfere de dimensiuni nanometrice fabricate din Wolfram ( bisulfura de tungsten - denumire tehnica )
Sferele au structura tip ceapa se invart si reduc frecarea si uzura extrem de mult .
Nu sunt toxice ;tungstenul are cel mai mic coeficent din lume ( 0,03 ) rezista la temperaturi extreme si fiind solid in mod sigur nu afecteaza uleiul
Sunt deja uleiuri in lume care au asa ceva in compozitie - se folosesc la competitii dar sunt foarte scumpe .
Asa se poate cumpara aditivul care nu este scump si poate pune in orice tip de ulei cu rezulate excelente .
Din cate am constatat este studiat de cele mai mari firme din lume UE il finateaza pentru dezvoltare cu 12 milioane de euro si este primul aditiv stiintific dezvoltat la ora asta .
Consider ca aditivii chimici sunt periculosi deoarece pot interactiona cu aditivii din ulei si spun asta deoarece unele uleiuri au aditivi poate necunoscuti ca tehnologie pe care producatorii de aditivi lichizi sa nu-i cunoasca si de aici probleme .
Pe cand asa cu aditivii cu continut de sfere nu pot dauna . sferele sunt metale grele ( tungsten ) inerte chimic
Conf. Univ. Dr. ing. Ioan BÃRDESCU
Departamentul de Pregãtire a Personalului Didactic, (DPPD)
( extras )
B.2 – NANOPARTICULE INTELIGENTE
Pentru ca nanoparticulele din prima generaþie sã poatã ajunge la þintele unde sunt trimise ele au fost instruite („dresate”) sã identifice (recunoascã) aceste þinte.
Astfel a fost realizatã o nanoparticulã hibridã ca o îmbinare între anorganic ºi biologic. Pentruaceasta s-a utlizat tehnologia multimolecularã care permite înnobilarea inteligentã a materialelor ºi obþinerea de calitãþi multifuncþionale ale acestora.
(1) Nanoparticulele inteligente acþioneazã la nivel molecular ºi au un înalt grad de impregnare ºi înnobilare;
(2) Acþioneazã ca un deflector de apã (modifica un curent de fluid) ºi împiedicã contactul suprafeþei tratate cu oxigenul, fãcând imposibilã
oxidarea acesteia.
(3) Nanoparticulele au o suprafaþã imensã faþã de masa lor; de exemplu un gram
de nanosfere acoperã enorma suprafaþã de 1.000 m2.
Nanoparticulele inteligente sunt indicate pentru tratarea suprafeþelor deoarece:
• Nu reacþioneazã chimic cu materialele din care sunt executate elementele
de suprafaþã (de finisaj);
• Nu schimbã natura culorii suprafeþei;
• Nu sunt silicogene (nu degajã pulberi de bioxid de siliciu);
• Sunt ecologice, nefiind toxice;
• Nu au o încãrcãturã staticã.
Sferele au structura tip ceapa se invart si reduc frecarea si uzura extrem de mult .
Nu sunt toxice ;tungstenul are cel mai mic coeficent din lume ( 0,03 ) rezista la temperaturi extreme si fiind solid in mod sigur nu afecteaza uleiul
Sunt deja uleiuri in lume care au asa ceva in compozitie - se folosesc la competitii dar sunt foarte scumpe .
Asa se poate cumpara aditivul care nu este scump si poate pune in orice tip de ulei cu rezulate excelente .
Din cate am constatat este studiat de cele mai mari firme din lume UE il finateaza pentru dezvoltare cu 12 milioane de euro si este primul aditiv stiintific dezvoltat la ora asta .
Consider ca aditivii chimici sunt periculosi deoarece pot interactiona cu aditivii din ulei si spun asta deoarece unele uleiuri au aditivi poate necunoscuti ca tehnologie pe care producatorii de aditivi lichizi sa nu-i cunoasca si de aici probleme .
Pe cand asa cu aditivii cu continut de sfere nu pot dauna . sferele sunt metale grele ( tungsten ) inerte chimic
Conf. Univ. Dr. ing. Ioan BÃRDESCU
Departamentul de Pregãtire a Personalului Didactic, (DPPD)
( extras )
B.2 – NANOPARTICULE INTELIGENTE
Pentru ca nanoparticulele din prima generaþie sã poatã ajunge la þintele unde sunt trimise ele au fost instruite („dresate”) sã identifice (recunoascã) aceste þinte.
Astfel a fost realizatã o nanoparticulã hibridã ca o îmbinare între anorganic ºi biologic. Pentruaceasta s-a utlizat tehnologia multimolecularã care permite înnobilarea inteligentã a materialelor ºi obþinerea de calitãþi multifuncþionale ale acestora.
(1) Nanoparticulele inteligente acþioneazã la nivel molecular ºi au un înalt grad de impregnare ºi înnobilare;
(2) Acþioneazã ca un deflector de apã (modifica un curent de fluid) ºi împiedicã contactul suprafeþei tratate cu oxigenul, fãcând imposibilã
oxidarea acesteia.
(3) Nanoparticulele au o suprafaþã imensã faþã de masa lor; de exemplu un gram
de nanosfere acoperã enorma suprafaþã de 1.000 m2.
Nanoparticulele inteligente sunt indicate pentru tratarea suprafeþelor deoarece:
• Nu reacþioneazã chimic cu materialele din care sunt executate elementele
de suprafaþã (de finisaj);
• Nu schimbã natura culorii suprafeþei;
• Nu sunt silicogene (nu degajã pulberi de bioxid de siliciu);
• Sunt ecologice, nefiind toxice;
• Nu au o încãrcãturã staticã.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
DAN NANO- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
De ce sunt pura fictiune ? ati studiat sau cautat ceva din ceea ce v-am prezentat ?
Sunt pe piata de cativa ani . Dau exemplu ORAPI nanolube 2021 aditiv cu sfere din tungsten made in Franta dau exemplu uleiurile MILLERS OILS NANODRIVE care contin aceste sfere in uleiurile lor care le face extrem de performante . sferele se numesc fullerene - cautati pe net despre ele si vedi vedea ca am dreptate . este viitorul in lubrifiere !
Sunt pe piata de cativa ani . Dau exemplu ORAPI nanolube 2021 aditiv cu sfere din tungsten made in Franta dau exemplu uleiurile MILLERS OILS NANODRIVE care contin aceste sfere in uleiurile lor care le face extrem de performante . sferele se numesc fullerene - cautati pe net despre ele si vedi vedea ca am dreptate . este viitorul in lubrifiere !
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Service-urile CHEVROLET din SUA folosesc WYNNS FRICTION PROOFING iata un service Chevrolet mare LA A-16 POZITIE DIN LISTA ( BETTER - ADD TO ANY MILEAGE PACKAGE)
CLICK si se vede in planul de intretinere suplimentara folosirea
ADITIV
WYNNS FRICTION PROOFING
http://www.jimbutlerchevrolet.com/ServiceMenu
(In RO costa 30 RON maxim) aditivul
CLICK si se vede in planul de intretinere suplimentara folosirea
ADITIV
WYNNS FRICTION PROOFING
http://www.jimbutlerchevrolet.com/ServiceMenu
(In RO costa 30 RON maxim) aditivul
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Reprezentatele GM de peste ocean folosesc produse BG
in motoare (Atentie! fara dpf) folosesc pt intarzierea uzurii aditiv BG-Moa cu care dopeaza uleiul suplimentar dar au tot pachetul de intretinere..
http://www.hudsoncadillacbu...m/BG_DIY_Products
IATA cine aproba ...
iata cine doar recomanda
iata cine foloseste...
http://www.bgmiddleeast.com/index.php/approval
si produsele
http://www.bgmiddleeast.com.../engine-oil-flush
Se gasesc importate si in RO
in motoare (Atentie! fara dpf) folosesc pt intarzierea uzurii aditiv BG-Moa cu care dopeaza uleiul suplimentar dar au tot pachetul de intretinere..
http://www.hudsoncadillacbu...m/BG_DIY_Products
IATA cine aproba ...
iata cine doar recomanda
iata cine foloseste...
http://www.bgmiddleeast.com/index.php/approval
si produsele
http://www.bgmiddleeast.com.../engine-oil-flush
Se gasesc importate si in RO
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
CERATEC DE LA LIQUY MOLLY DUBLEAZA rezistenta filmului de ulei...
http://www.liqui-moly.com/l...d_pszi8gc9fu.html
SI aprobatul de un constructor mare WYNNS FRICTION PROOFING de la WYNNS
aprobat de HYUNDAY (In ue nu vor spune niciodata ca n-au interes) testat si paratestat 70 ani in opinia mea cel mai bun aditiv performanta cost din Romania PENTRU imbunatatit performantele antifrictiune ale uleiului
http://www.microsuresh.com/...il-supplement.htm
http://www.customercare.hyu...Additives-24.aspx
http://www.liqui-moly.com/l...d_pszi8gc9fu.html
SI aprobatul de un constructor mare WYNNS FRICTION PROOFING de la WYNNS
aprobat de HYUNDAY (In ue nu vor spune niciodata ca n-au interes) testat si paratestat 70 ani in opinia mea cel mai bun aditiv performanta cost din Romania PENTRU imbunatatit performantele antifrictiune ale uleiului
http://www.microsuresh.com/...il-supplement.htm
http://www.customercare.hyu...Additives-24.aspx
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat