- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
m-am gandit sa ii fac segmentare ca oricum daca e sa o dau asa nu imi da nim cat am dat si nici jumatate credca.m-am convins si cu relantiul din cauza asta nu imi sta pentru ca de la segmenti din cate am inteles mi se duce ulei peste tot inclusiv pe bujii.....si cand o las la relanti si ele sunt ude nu mai fac scantei cum trebuie si cand merge in 3 cand in 2 de asta moare motorul si cand turez se curata.si am spus ca daca imi bate un tachet sau 2 sa nu ii schimb pe toti ca nui am bani....ca dupa calculele mele m-ar ajunge vreo 600 ron de segmentat cu tot cu manopera,garnituri....ulei schimbat..
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
daca ii fac schimbul de ulei am vreo sansa sa imi mearga mai bine oare?voi ce parere ave-ti?am mai citit pe aici pe forum cum ca s-ar putea subtia si de asta sa ajunga pe la bujii....la mine am considerat ca nu e nev sa mai fac schimb daca completez mereu..cat consuma cat pierde....la 5000 km am pus vreo 3 l credca
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
colega eu am motorul la a doua segmentare si la a5-a garnitura de chiulasa si in 200 de km i-mi arunca uleiul pe admisie si de aia tot sta relantiul eu stiu ce hibe are da nu mai am chef de el. Da segmentii la tine nu au chiar nici o vina , spun asta din experienta , eu iarna pe frig bagam resoul electric sub masina sa pornesc asa compresie varza am avut si abia dupa zece minute de incalzit pornea la sfert de cheie.Daca nu faceam fenta cu resoul puteam da la cheie toata ziua si de aia tot statea relantiul
Ia verifica compresia ca-i mai ieftin decat segmentarea.
Ia verifica compresia ca-i mai ieftin decat segmentarea.
- constantin87
- *
- 44 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Kadett 1988
- Iasi
constantin87
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
faza e ca mie imi porneste dar nu sta la relanti....acum na nu a fost chiar asa frig,la -15,20 grade poate si mai mult nu stiu daca o sa mai porneasca.acuma dimineata dau o pedala,trag la maxim socul si porneste,dar daca o las cu socul tras se ineaca motorul,face urat,tre sa imping socul inapoi dupa ce porneste si sa o tin din acceleratie vreun minut si abia apoi pot trage socul si o tine turata constant....o las cu socul tras inca vreo 2 minute si se incalzeste motorul...daca plec cu ea merge,motorul trage bine zic eu k nu prea am experienta,dar cand o las pe liber imi moare motorul,bine nu kiar tot timpul si daca sta cat de cat la relanti sta in 600,700 si oscileaza...deodata se duce la 500 si tremura motorul,da sa moara...si atunci tre sa ii dau un sprit de acceleratie.si bujiile mereu sunt negre si cu ulei...acum le pun,merg 20 km iar sunt negre,eu la 1000 km tre sa pun jum de litru de ulei...bine si pierde,imi arunca si pe la cureaua de la alternator...e murdara capota pe interior...si daca ar fi compresia...ce e de facut?
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna!am luat de la un magazin de piese auto un aditiv pentru ulei si nu am fost pe faza acolo cand am ajuns acasa am vazut ca scrie in alta limba...habar nu a ce limba e asta...scrie ca e facut in belgia dar nu am gasit sa traduc...se cheama SUPER CHARGE de la WYNNS.asta e firma...din ce am inteles eu,e ulei pentru regenerarea motorului atat...dar habar nu am cum tre sa il pun...e bine sa completez pur si simplu?sa pun in ulei?sau el normal se pune cand faci skimbul de ulei,il amesteci si il pui tot odata?scrie 325 ml la max 5 litri de ulei...e foarte vascos...daca e sa pun se amesteca oare cu uleiul din baie,din motor?si cam cat sa pun?sa il pun oare tot asa peste ulei?are cineva vreo idee,va rog.....
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
frenk
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
ambrosa a scris:scrie pe el ca e aditiv pentru regenerare motor uzat sau asta inteleg eu cat de cat.....,,regeneralo adalek motorokhoz tratamento oleo concentra,,....chiar daca nu cunosc limba se intelege ceva de tratament ulei...si pana la urma rau nu cred ca ii face...il pun peste si gata...
Este aditiv de regenerare pt. motoare.
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
deci rau nu are ce sa ii faca nu frenk?pe la esapament iese un miros urat de ars parca,oare de la ce sa fie?imi intra si in masina pe la aer...si am mai patit ceva in seara asta urcam un deal destul de mare si cu a 2a a inceput sa se accelereze in gol parca era pe liber dar era in viteza sigur,am dat repede 1 a si la fel....am dat cu spatele si mi-am luat un pic de demaraj si am urcat...oare sa se fi dus discu de la ambreaj?
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
frenk
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
ambrosa a scris:deci rau nu are ce sa ii faca nu frenk?pe la esapament iese un miros urat de ars parca,oare de la ce sa fie?imi intra si in masina pe la aer...si am mai patit ceva in seara asta urcam un deal destul de mare si cu a 2a a inceput sa se accelereze in gol parca era pe liber dar era in viteza sigur,am dat repede 1 a si la fel....am dat cu spatele si mi-am luat un pic de demaraj si am urcat...oare sa se fi dus discu de la ambreaj?
Ai facut test de compresie?Ineaca des bujiile dimineata?Porneste greu la rece?Cum e uleiul negru subtire?
frenk
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
ambrosa a scris:deci rau nu are ce sa ii faca nu frenk?pe la esapament iese un miros urat de ars parca,oare de la ce sa fie?imi intra si in masina pe la aer...si am mai patit ceva in seara asta urcam un deal destul de mare si cu a 2a a inceput sa se accelereze in gol parca era pe liber dar era in viteza sigur,am dat repede 1 a si la fel....am dat cu spatele si mi-am luat un pic de demaraj si am urcat...oare sa se fi dus discu de la ambreaj?
Ai facut test de compresie?Ineaca des bujiile dimineata?Porneste greu la rece?Cum e uleiul negru subtire?
frenk
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
ambrosa a scris:deci rau nu are ce sa ii faca nu frenk?pe la esapament iese un miros urat de ars parca,oare de la ce sa fie?imi intra si in masina pe la aer...si am mai patit ceva in seara asta urcam un deal destul de mare si cu a 2a a inceput sa se accelereze in gol parca era pe liber dar era in viteza sigur,am dat repede 1 a si la fel....am dat cu spatele si mi-am luat un pic de demaraj si am urcat...oare sa se fi dus discu de la ambreaj?
Ai facut test de compresie?Ineaca des bujiile dimineata?Porneste greu la rece?Cum e uleiul negru subtire
SCUZE S-A POSTAT GRESIT!ROG UN MODERATOR SA STEARGA!
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
nu i-am facut test de compresie ca nu stiu unde sa ma duc...uleiul e negru si gros...bujiile au ulei pe e;e mai mereu...la turatii se curata....ea porneste dar ca sa stea la relanti tre sa o tin din acceleratie vreo 2 min apoi pot trage socul,si las vreo 2,3 min apoi sta la relanti,dar slab si oscileaza....dar e clar motorul trebuie refacut,segmenti,garnituri,semering si ce mai trebuie skimbat.....
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ambrosa
- OP
- 170 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Kadett 1988
- Vaslui
ambrosa
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
a,mi-am mai adus aminte o problema....se incalzeste foarte greu la mine in masina....tre sa merg cu ea 20 de min ca sa inceapa sa dea cat de cat caldura ce ar putea fi?si dupa ce se incalzeste apa de porneste ventilatorul tot nu da caldura cum trebuie,dau la ultima treapta si daca tii mana aproape se simte cald dar la fata se ajunge rece.....