- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Se poate folosi un alimentator (genul de incarcator pt. telefon sau pt. alte dispozitive electronice,
ce se introduce direct in priza) care sa scoata 9V la circa 1A (eu am folosit unul cu succes).
Se mai poate atasa un buton gen sonerie sau alimentatorul se introduce intr-o priza tripla prelungitor care are
deja montat un intrerupator de la care se dau impulsuri.
Atentie la izolatii si la pericolul aparitiei de scantei (eu am improvizat papucii ce intra in mufa egr-ului apoi mufa
am umplut-o cu cocoloase de hartie igienica si apoi am bandajat-o cu banda scotch).
ce se introduce direct in priza) care sa scoata 9V la circa 1A (eu am folosit unul cu succes).
Se mai poate atasa un buton gen sonerie sau alimentatorul se introduce intr-o priza tripla prelungitor care are
deja montat un intrerupator de la care se dau impulsuri.
Atentie la izolatii si la pericolul aparitiei de scantei (eu am improvizat papucii ce intra in mufa egr-ului apoi mufa
am umplut-o cu cocoloase de hartie igienica si apoi am bandajat-o cu banda scotch).
tdk2006
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tdk2006
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
tdk2006
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- moldocristi
- *
- 1 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
moldocristi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
sper ca nu sunt prea mult pe langa subiect. am o corsa C din 2001 ( 175000 km ). de vreo 3 saptamani mi se aprinde intermitent martorul masina cu cheita si mai nou am observat ca uneori, relantiul este variabil ( intre 500-1100), insa nu intotdeauna. In plus masina cam mananca ulei, as zice 250 ml la 1000km. Acum folosesc Motul 8100 5W40, pe care l-am plimbat putin peste 10 mii km, asa ca va trebui schimbat. Dupa ce am citit la greu pe forum, am facut testul pseudoagrafa si se pare ca ar fi codul P1405, adica o problema cu EGR. de cand am masina nu i-am facut nici o curatenie pe la EGR, throtte body, etc. Acum e clar ca pe mine nu ma tine inca sa ma bag la asa ceva, desi tutorialele sunt excelente, insa ma andeam sa merg cat mai repede ( dupa ce ajung in bucuresti) la o diagnoza si sa cer parerea unui avizat. probabil voi apela la domnul maiandrei.
daca imi puteti sugera ceva in legatura cu cele de mai sus, va rog sa o faceti.
Multumesc!
sper ca nu sunt prea mult pe langa subiect. am o corsa C din 2001 ( 175000 km ). de vreo 3 saptamani mi se aprinde intermitent martorul masina cu cheita si mai nou am observat ca uneori, relantiul este variabil ( intre 500-1100), insa nu intotdeauna. In plus masina cam mananca ulei, as zice 250 ml la 1000km. Acum folosesc Motul 8100 5W40, pe care l-am plimbat putin peste 10 mii km, asa ca va trebui schimbat. Dupa ce am citit la greu pe forum, am facut testul pseudoagrafa si se pare ca ar fi codul P1405, adica o problema cu EGR. de cand am masina nu i-am facut nici o curatenie pe la EGR, throtte body, etc. Acum e clar ca pe mine nu ma tine inca sa ma bag la asa ceva, desi tutorialele sunt excelente, insa ma andeam sa merg cat mai repede ( dupa ce ajung in bucuresti) la o diagnoza si sa cer parerea unui avizat. probabil voi apela la domnul maiandrei.
daca imi puteti sugera ceva in legatura cu cele de mai sus, va rog sa o faceti.
Multumesc!
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Sorin Deac
- **
- 57 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Agila 2001 Z10XE
- Cluj
Sorin Deac
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu ajunge o "invãþare" de la temperaturi mai ridicate !
Din proprie experienþã, am constatat cã ulterior, la pornirea la temperaturi inferioare celei la care a fost "invãþat", ECU va "bâlbâi" un timp motorul (cîteva zile), pânã se încãlzeºte ºi face o "reânvãþare ". În acest timp, creºte destul de mult consumul de carburant ºi este posibil ca nici proporþia de amestec de carburaþie sã nu fie corectã, cu consecinþele de rigoare ( afectare catalizator ºi sonda de oxigen nr. 1).
Din proprie experienþã, am constatat cã ulterior, la pornirea la temperaturi inferioare celei la care a fost "invãþat", ECU va "bâlbâi" un timp motorul (cîteva zile), pânã se încãlzeºte ºi face o "reânvãþare ". În acest timp, creºte destul de mult consumul de carburant ºi este posibil ca nici proporþia de amestec de carburaþie sã nu fie corectã, cu consecinþele de rigoare ( afectare catalizator ºi sonda de oxigen nr. 1).
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In TIS nu scrie nimic despre invatare lambda dar se pare ca trebuie pornita masina la temperatura scazuta deci si 40grdC motor adica bucla deschisa si lasat la incalzit fara sa calci acceleratia pana ajunge la 88grdC. Daca o calcam in acest timp se pare ca ceva nu-i prieste, ce o fi nu se stie inca...
Orice sonda lambda scoate acelasi semnal deci nu vad ce adaptare sa se faca...la throttle e adevarat ca invata pozitiile de ralanti si maxim ca difera potentiometrii si mecanica, doua la fel e greu de facut.
Orice sonda lambda scoate acelasi semnal deci nu vad ce adaptare sa se faca...la throttle e adevarat ca invata pozitiile de ralanti si maxim ca difera potentiometrii si mecanica, doua la fel e greu de facut.
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat