Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • OKHYLA

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,am un Opel Astra 2.0 din 2002 si am o mare problema cu ea. Intre 2 porniri adik de pe o zi pe alta porneste la sfert dar dupa 4-5 secunde se opreste,si trebuie sa-i mai dau vreo 4-5 chei ca sa o ia. Mentionez ca bujiile sunt pre si post incalzire ,iar schimbul de filtre si ulei nu am facut mai mult de 300 km. Stie cineva care ar fi problema? Va multumesc.
Skip ads

  • OKHYLA

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,am un Opel Astra diesel 2.0 din 2002 si am o mare problema cu ea. Intre 2 porniri adik de pe o zi pe alta porneste la sfert dar dupa 4-5 secunde se opreste,si trebuie sa-i mai dau vreo 4-5 chei ca sa o ia. Mentionez ca bujiile sunt pre si post incalzire ,iar schimbul de filtre si ulei nu am facut mai mult de 300 km. Stie cineva care ar fi problema? Va multumesc.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ai probleme de dezamorsare, se pare ca ori iti trage aer pe la filtru, ori pe la furtunase de retur.Fa-i un test de etanseitate.
  • OKHYLA

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Acum am verificat paharul de la filtru de motorina si am gasit dupa ce am scos filtru cam un sfert de motorina in pahar. L-am umplut,si dupa ce a pornit l-am desfacut din nou si tot asa era.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se dezamorseaza circuitul. Cea mai des intalnita problema este garnitura capacului de la filtru de motorina dupa care oringurile conductei de motorina care vine din rezervor si intra in filtru, corpul filtrului fisurat si cea mai putin intalnita este supapa de sens din sorbul rezervorului.
  • OKHYLA

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Maine o sa-i schimb garnitura ca azi nu mai am chef si sper sa se rezolve. O sa revin cu noutati.
  • claus_gol23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
va rog cineva sa ma ajute si pe mine ca nu mai pot disper imi vine sa ii dau foc ,am tot o Vectra motor 2.2 dti si nu porneste deloc am avut_o in service mi sa spus ca pompa e devina,bun am schimbat pompa si tot nu porneste ,barem inainte pornea si se oprea acu nu mai porneste deloc ,intrebarea mea este cand schimbi pompa trb sa umbli cumva si la computeru de bord sa pui pompa in parammetri sau nu are trb ,k ma gandesc ca poate pe aste nu o citeste desi are acelasi cod cu 016 la urma help me urgent lasatimi un nr de tel la un mecanic specialist de opel mersi mult
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca este acelasi cod nu trebuie decat sa montezi pompa, fara sa mai umbli la ECU.
pt. detalii intra aici, la ''publicitate'':
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108911
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Astra H 1.3 CDTI. Inainte de schimbul de ulei de acum o luna imi pornea greu la cald. Nu i-am dat de capat nicicum, pana cand, la schimburi, am spart carcasa la filtrul de motorina! Am cumparat una second, am pus filtru si garnitura noi si sa vezi minune: pornea la sfert oricand. Acum, dupa 1000 de km, iar face figuri. Am dat din nou filtru jos si am pus alta garnitura (din pacate nu e noua) si problema s-a mai remediat, dar din cand in cand tot greu porneste. Care sunt oringurile de la conducte? Chestiile alea albe? Ca alea nu imi stau la locul lor nici moarte!
  • OKHYLA

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E OK acu,am umblat la capacul de la filtru de motorina si deocamdata merge ceas. Sper sa o tina tot asa.
  • albundys

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel astra 2002/ y20dth.Iarna imi porneste imediat daca las bujia sa se stinga de patru ori,dar vara porneste greu si miroase si a motorina.De la ce poate fi?
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@ OKHYLA
Salutare!
Ai gasit cumva garnitura de cumparat, separat? Ca stiu ca aia vine odata cu cartusul filtrului de motorina?! Shocked
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
albundys a scris:Salut.Am un opel astra 2002/ y20dth.Iarna imi porneste imediat daca las bujia sa se stinga de patru ori,dar vara porneste greu si miroase si a motorina.De la ce poate fi?

se rezolva prin remapare .
  • albundys

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
[editat] poti sa imi spui ce inseamna remapare,adica prin tester de diagnoza?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu prin tester ci prin modificarea filei originale din ECU.
  • albundys

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ecu ce este?Se face prin calculator sau este o alta piesa si costuri implica
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ECU - este calculatorul masinii - cel care raspunde de functionarea masinii. Electrical Central Unit!

Prin resoftare (remapare) se intelege - scrierea unui soft modificat pe masina. In cazul tau trebuie scris un soft modificat astfel incat "bujiile" sa fie "activate" pana la o temperatura mai mare sa spunem 30C fata de cele 7,5C cat sunt acum active.

La tine toata operatia se face cu Tech2 si dureaza 30 minute maxim!

Spor
  • albundys

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ok.dar ce preturi sunt la remapare?
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel astra 2002/ y20dth.Iarna imi porneste imediat daca las bujia sa se stinga de patru ori,dar vara porneste greu si miroase si a motorina.De la ce poate fi?

Salut, la motorul Y 2.0 DTH, care l-am avut si eu, se pare ca a fost de la calculatorul de la pompa de injectie. Am fost la toti mecanici din Cluj nimeni nu i-au dat de capat cu nici un tester, i-am schimbat si eu furtunasele...."roata de rezerva" etc..., NIMIC. Referitor la pornire - Iarna/vara, problema ar fi ca iarna tii mai mult contactul pus (datorita timpului de incalzire al bujiilor) inainte de a porni motorul, iar vara se sting bujiile foarte repede si imediat dai chei ca sa pornesti -GRESIT. RECOMANDARE, de incercat ar fii, ca si iarna dar mai ales vara, DUPA CE S-AU STINS TOATE BECULETELE DE LA BORD IMPORTANTTTTT --- MAI LASA INCA 5-7 SECUNDE DUPA CARE PORNESTE MOTORUL. Ar trebui sa pornesca la sfert de cheie, la masina mea ZAFIRA an 2001 motor Y 2.0 DTH care am avut-o, mi-a stationat masina in parcare 21 zile nepornita fiind in concediu, dupa care i-am pus contact, am stat cele 5-7 sec. necesare, repet peste timpul de stingere al beculetele de la bord si a PORNIT LA SFERT DE CHEIE. De ce spun ca ar fii de la calculatorul de la pompa de injectie?, fiindca am vandut masina si am tinut legatura cu cumparatorul masini si a avut probleme cu pompa de injectie, in sensul ca pur si simplu s-a oprit motorul, rezultatul, s-a stricat calculatorul de pe pompa de injectie, ma rog la inlocuit , dupa care nu a mai avut probleme cu pornirea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Tehei Daniel - ce spui tu legat de tinutul pe contact inca 5-7 sec. dupa ce se sting bujiile nu are nici o logica la motorul Y20DTH care are doar pompa principala de combustibil care este si pompa de injectie. Poate la variantele cum ai tu acum cu pompa in rezervor, pompa de inalte si rampa comuna sa aiba vreun efect ca se amorseaza sistemul de la presiunea facuta de pompa din rezervor dar la modelul cu motor diesel 2000cmc cu pompa clasica nu are. Singura operatiune de ajutor a pornirii pe perioada de primavara-toamna este chiptunning cu mapa modificata sa intre bujiile incandescente mai mult (la temperaturi mai mari). Vara nu ar trebui sa fie necesara teoretic temperaturile fiind mari (daca nu porneste nici vara bine atunci e problema de compresie).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR