Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,055
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
lexandrei10 a scris:Da...in unele cazuri se considera infractiune...asa ca mare atentie cu gesturile astea nobile...!

no offence...dar fãrã #rezist/insist, ok !?


Ultima modificare facuta de mariocb la Vin 23 Jun, 2017 9:58 pm
Skip ads

  • lexandrei10

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Adica? Mai bine spui ceva de masina probleme/lucruri bune/ chestii de facut s.a. ..sa nu devenim experti pe alte domenii..


Ultima modificare facuta de lexandrei10 la Vin 23 Jun, 2017 10:20 pm
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
mariocb a scris:ok ! am avut motorul asta 6 ani si chiar daca unele optiuni sau upgradat va pot toferi destule detalii !


Asa, fii "taticul" nostru!
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin cred ca a ajuns pe la Sinaia ...
Skip ads

  • olly09

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2017

  • Mesaj Privat
A ajuns la Sinaia cu cazare in masina:)
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Aaaa..., dar nu ramane acolo, se intoarce...
  • Nexia

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin, sa te bucuri de masina cat mai mult timp fara nici o problema! V am zis eu ca e o bijuterie! Ma rog, culoarea masinii tale e dementiala, sincer nu cred ca exista o culoare mai frumoasa ca asta. Nu sint lingusitor, e parerea mea, pune extrem de mult in valoare masina. La cat mai multi kilometrii impreuna!
  • silvester

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET/B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Imi place asta cu atotstiutorii. Si da m-am simtit putin jignit ca si Andrei de comentariile celor care ne caracterizeaza pe noi ceilati, avand opinii contrare, in fel si chip. Da, dau spaga la doctor, daca ma duc la spital de stat, dar nu dau la unul particular unde platesc serviciile. Poate dau in service la un tinichigiu sa faca o traba mai buna, desi in service-urile de reprezentanta nici macar nu mai poti intra acolo, masina o vezi pe ecran. Si poate ca sunt mai umblat prin afara decat altii si acolo daca vrei dai, dar, din experienta, nu da nimeni mai mult de 1 euro la restaurant. Vezi nemtii, olandezii, englezii . Acolo serviciile se pun uneori pe bon la restaurant, dar nu la reprezentanta cand iti iei o masina. Sa nu confundam chelnerul cu dealerul unei masini. Pana la urma nu inteleg de ce aceaste jigniri gratuite pentru o opinie contrara.
Si apropo de loc de buna ziua, din experienta proprie dupa 3 masini cumparate, cel de la vanzari nu mai are niciun cuvant de spus la service Daca tot vreti sa dati ceva dati sefului de service. De ce sa va complicati inutil. Sau pana la urma puteti da si paznicului de la service. Poate va fura ceva din masina peste noapte in service.
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Baieti, haideti ca ajunge.
Eu unul nu vreau sa mai citesc contre pe aceasta tema!
Si cred ca mai sunt si altii care considera ca sunteti off topic ...
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Heii colegutiii nu va mai certati:))) azi am iesit cu ea din bucuresti putin, nu am pus-o la treaba foarte mult, i-am dat un 4000 rpm o singura data. Prima impresie a fost ca nu trage, fiind obisnuit cu cuplul de la diesel, eu voiam sa ma infiga in scaun de la 2000 2500, de ture.. apoi mi.am lasat talpa grea de pe la 3200 si m-a cam infipt in scaun:) e de bine fratilor!


Ultima modificare facuta de deleted-104298 la Sam 24 Jun, 2017 12:04 am
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
M-am intors noaptea acasa, comutatorul de lumini a ramas doar o amintire.. modul auto isi face treaba acolo. Luminile sunt extraordinare, foarte foarte foarte bune si chiar nu exagerez. Am halogen, nu AFL. Am pornit pentru scurt timp si proiectoarele pe o portiune mai intunecata si isi fac treaba de minune!
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Consumul: nu stiu daca e de bine sau de rau. A fost foarte aglomerat azi, mai peste tot, acum spre seara, in drum spre casa drumul a fost mai ok si am putut sa ma bucur de o linistie totala in habitaclu si de luminile din bord, pe care le aseman cu un centru de comanda

8.6 % preponderent in Bucuresti, vedeti media de viteza..

Poza cu naveta spatiala:))
Skip ads

  • silvester

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET/B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai cam asa e Cosmine, benzina se conduce in 3500 de ture astfel ca la schimbarea vitezei sa cada in 3000. Cuplul maxim incepe de pe la 4000 ture.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Nexia a scris:Cosmin, sa te bucuri de masina cat mai mult timp fara nici o problema! V am zis eu ca e o bijuterie! Ma rog, culoarea masinii tale e dementiala, sincer nu cred ca exista o culoare mai frumoasa ca asta. Nu sint lingusitor, e parerea mea, pune extrem de mult in valoare masina. La cat mai multi kilometrii impreuna!

Multumesc Nexia, scuza-ma pentru raspunsul intarziat, dar mi-au scapat multe mesaje de pe topic azi, stii si tu cum e.. culoarea, ma asteptam sa fie mai deschisa putin, la apus puteai sa juri ca este neagra:)) dar frumusetea vine la pachet cu multe pete si amprente care raman imediat pe ea. Duminica voi avea un drum de 300 si ceva de km, luni ma intorc in Bucuresti. Voi monta scutul (Emag), o sa pun folie pe faruri si o sa o ceruiesc (ceara solida). Se vede ca vopseaua e proaspata si are o oarecare sensibilitate si as vrea sa o protejez cat pot eu de bine.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
@sirc Acum am citit mai cu atentie intrebarea ta in ceea ce priveste dotarile... de, am fost entuziasmat si n-am inteles din prima.
O sa le enumar, nu stiu sa le cataloghez in functie de pachete si nu am nici lista in fata. Asadar, masinuta mea are asa:
Pe langa motor, cutie de viteze, roti si dotarile standard pe care le stiti🤣🤣, am mai adaugat:
-Culoare Dark Mahagony Perlat
-CD600 intellilink cu 6 difuzoare premium (sunet decent)
-senzori de lumina si ploaie (pachetul de vizibilitate)
-Jante Aliaj 16' cu anvelope Continental ContiEcoContact5 215/60/16 (roti sanatoase, nu gluma) (vedeti ca vin cu 2.8 atm, eu le-am lasat la 2.2 si e perfect, absoarbe denivelarile fara nici un efort)
-Cotiera cu spatiu depozitare
-Volan piele
-Proiectoare de ceata
-Senzori de parcare AM cu afisaj grafic (bonus)
-Covorase cauciuc (bonus)
-Roata de rezerva cu dimensiuni reduse
-Clima bizonica😄

Senzorii de parcare isi fac foarte bine treaba, ajuta foarte mult. Astra Sedan este o masina mare, care isi ascunde dimensiunile datorita formelor arcuite. Vizibilitatea la mersul cu spatele este slaba, iar obstacolele mai mici (borduri, stalpi de protectie,copii) sunt greu de observat atat prin asigurare directa cat si prin oglinzi. Asadar senzorii nu sunt un moft pentru aceasta masina.

Legat de confort, pot spune ca scaunele sunt foarte bune, ofera sustinere laterala si nu am simtit necesitatea unor scaune sport.
Volanul este micut, foarte ergonomic si te incurajeaza sa tii ambele maini pe el. Este prima masina pe care am condus-o cu doua maini pe volan si nu am simtit necesitatea sa-mi odihnesc mana pe cotiera. Te simti ca intr-un joc video de curse, mai ales noaptea cand luminile din bord iti transmit un feeling aparte. Eu am renuntat la asa numita pozitie de sezlong si mi-am configurat pozitia la volan dupa sfaturile unui instructor de piloti BMW si senzatia la volan este incomparabila, va recomand si voua!
https://youtube.com/watch?v=jQtGkUPJMYc
Altceva, nu stiu ce as putea sa va mai spun, am doar 72 km in bord, si aceia facuti intr-un trafic foarte intens
Am punte watt, start-stop functioneaza dar l-am oprit pentru ca vreau sa protejez componentele mecanice.
Franele mi se par cam moi, tin destul de jos (in cazul meu, comparand cu Vectra C)
M-a lasat placut impresionat prezenta capitonajului de la motor,in conditiile in care mai exista si dieseluri care nu au asa ceva:))
Asadar, mi-a lasat o impresie foarte buna, maine o sa mai ma plimb putin cu ea, dar mai multe o sa va spun luni, dupa ce o scot la un drum de vreo 300 si ceva de km, cu autostrada, DN-uri, DJ-uri si tot tacamul.😊
Nu stiu cat de calitativ este acest review ceva mai amanuntit, dar vin dupa o zi foarte lunga si la ora asta chiar nu am vorbele la mine😩
Ne "auzim" maine (astazi), dragi colegi!
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
silvester a scris:Pai cam asa e Cosmine, benzina se conduce in 3500 de ture astfel ca la schimbarea vitezei sa cada in 3000. Cuplul maxim incepe de pe la 4000 ture.


Pentru acest motor, ceea ce spui este gresit.
1,4T are cuplul maxim intre 1850 si 4900 rot/min si cand iesi din cuplul maxim intri in puterea maxima, intre 4900 si 6000 rot/min. Deci trebuie ca dupa schimbarea vitezei sa cazi in peste 2000 rot/min.
Ceea ce ai spus este valabil pentru motoarele care nu au supraalimentare (non turbo).
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin, ce scoruri ai obtinut la RCA si CASCO?
  • sirc

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc Cosmin pentru raspuns, foarte intresant video cu cei de la BMW referitor la pozitia din scaun, dc ai oprit start/stop nu esti inca obisnuit cu el? Lasa protejatul ca ai garantia 2 ani Smile
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Superb Cosmin. Toate foarte bune și frumoase, însã as avea o obiecție, nu de dragul contradicției. În prima mie de km as lasã un pic turația motorului pânã pe la 3000 rpm. Cât ar fi de "rodat" în fabrica tot mai are nevoie de un pic de așa zisa "pãsuire" cum se spune popular, mai ales cã, în manualul de utilizare, scrie sã nu o forțezi in așa zisul rodaj pentru cã toate subansamblele mecanice implicate în rulare se mai "așeazã". Pânã la urmã este fierul tãu și faci cum dorești. Spun asta pentru cã Astra va fi a 5-a mașinã nouã la care ajung. Este de preferat un regim fluent de exploatare, fara varianții bruște. Ai sã vezi cã motorul are destule resurse cã sa nu fii un bunicut sau o domnișoricã de 20,00001 km pe sosea. Cât despre consum și zgomotul motorului, dupã prima revizie vor scãdea drastic și vor atinge optimul dupã a 2-a, a 3-a revizie, adicã 25-30 mii km, dupa aceea rãmânând direct proporționale cu greutatea "fagului", adicã a piciorului. Mã bucur cã am intuit faptul cã anvelopele vin umflate beton la 2.8 și cã la 2.2 mașinã de comporta exemplar. Era de așteptat.
So, la foarte mulți km fara probleme, și sã o stãpânești sãnãtos bucurandu-te de ea. Bãnuiesc cã ai botezat-o pentru cã fiecare mașinã trebuie sã aibã un nume.
  • silvester

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET/B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:
silvester a scris:Pai cam asa e Cosmine, benzina se conduce in 3500 de ture astfel ca la schimbarea vitezei sa cada in 3000. Cuplul maxim incepe de pe la 4000 ture.


Pentru acest motor, ceea ce spui este gresit.
1,4T are cuplul maxim intre 1850 si 4900 rot/min si cand iesi din cuplul maxim intri in puterea maxima, intre 4900 si 6000 rot/min. Deci trebuie ca dupa schimbarea vitezei sa cazi in peste 2000 rot/min.
Ceea ce ai spus este valabil pentru motoarele care nu au supraalimentare (non turbo).


Te contrazic putin. La 2000 de ture ai doar 40% din putere deci senzatia de impins in scaun nu prea exista. La 4000 ai deja 80% si e altceva. Senzatia de impins inscaun este data de acceleratie care este corelata cu puterea motorului.

http://www.gmpowertrain.com...oductsEurope.aspx

http://www.e-automobile.ro/...putere-motor.html

Concluzii

Cuplu motor mare se poate traduce prin capacitatea unui automobil de a urcã o pantã foarte abruptã indiferent de timpul în care se face acest lucru.
Putere mare înseamnã capacitatea unui automobil de a urca o pantã foarte abruptã repede.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR