- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- NISMO
- **
- 252 mesaje
- din 27 Jul 2019
- Astra 2019 B14NET
- Bucuresti
NISMO
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2019
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- NISMO
- **
- 252 mesaje
- din 27 Jul 2019
- Astra 2019 B14NET
- Bucuresti
NISMO
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2019
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- NISMO
- **
- 252 mesaje
- din 27 Jul 2019
- Astra 2019 B14NET
- Bucuresti
NISMO
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2019
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- NISMO
- **
- 252 mesaje
- din 27 Jul 2019
- Astra 2019 B14NET
- Bucuresti
NISMO
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2019
- Mesaj Privat
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
Pune-i doar pe ai tai, sotia nu se pune )
In alta ordine de idei, am stat ceva sa ma gandesc cum voi actiona la revizia asta.
Am decis sa merg pe filtrul de aer K&N, ulei MOBIL1 0w40 iar celelalte filtre, GM.
Acum, intrebarea mea, @TaiPan, ce ulei Mobil 1 bag? Ce gama? Tinand cont ca...
#injectie directa #remap
In alta ordine de idei, am stat ceva sa ma gandesc cum voi actiona la revizia asta.
Am decis sa merg pe filtrul de aer K&N, ulei MOBIL1 0w40 iar celelalte filtre, GM.
Acum, intrebarea mea, @TaiPan, ce ulei Mobil 1 bag? Ce gama? Tinand cont ca...
#injectie directa #remap
- deleted-113157
- **
- 73 mesaje
- din 01 Oct 2016
deleted-113157
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2016
- Mesaj Privat
Apropo de cai putere si cum "simtim" acei cai putere, niste cifre interesante.
Sa zicem ca tinem masina intre 2000-4000 ture, o exploatare normala a masinii.
Formula de conversie ar fi : HP = Torque x RPM ÷ 7120
Asta inseamna ca "caii putere care ii simti" sunt: 56 la 2000 ture -> 112 la 4000 ture.
Sa zicem ca avem un diesel care are putere maxima la apx 4000 ture si care dezvolta 110 cai putere, iar curba de cuplu intre 2000 si 4000 este liniara (cam ca la noi).
La 2000 ture acesta va avea 55 cai putere
Practic masina, la o exploatare normala se va comporta ca un diesel de 110 cai. ( doar ca la ala raspunsul la acceleratie va fi mai bun nitel, la 110 cai in general cilindreea va fi mai mare la diesel deci avantajele unui turbo mai mic si injectie directa). La masina noastra momentul in care o calci si pana pleaca are delay mare.
Ca sa simti toti cei 140 (138 discutia despre conversie intre BHP si HP e alta) de cai, conform specificatiilor producatorului , plaja de turatie trebuie sa fie 4900-6000 ture ( totusi o plaja destul de mare comparativ cu alte motoare).
Vrei sa faci o depasire cu toti cei 140 de cai in siguranta, schimba a 3-a si mergi pana la 140 km/h unde motorul are puterea maxima
Sa zicem ca tinem masina intre 2000-4000 ture, o exploatare normala a masinii.
Formula de conversie ar fi : HP = Torque x RPM ÷ 7120
Asta inseamna ca "caii putere care ii simti" sunt: 56 la 2000 ture -> 112 la 4000 ture.
Sa zicem ca avem un diesel care are putere maxima la apx 4000 ture si care dezvolta 110 cai putere, iar curba de cuplu intre 2000 si 4000 este liniara (cam ca la noi).
La 2000 ture acesta va avea 55 cai putere
Practic masina, la o exploatare normala se va comporta ca un diesel de 110 cai. ( doar ca la ala raspunsul la acceleratie va fi mai bun nitel, la 110 cai in general cilindreea va fi mai mare la diesel deci avantajele unui turbo mai mic si injectie directa). La masina noastra momentul in care o calci si pana pleaca are delay mare.
Ca sa simti toti cei 140 (138 discutia despre conversie intre BHP si HP e alta) de cai, conform specificatiilor producatorului , plaja de turatie trebuie sa fie 4900-6000 ture ( totusi o plaja destul de mare comparativ cu alte motoare).
Vrei sa faci o depasire cu toti cei 140 de cai in siguranta, schimba a 3-a si mergi pana la 140 km/h unde motorul are puterea maxima
- AleXXander
- **
- 467 mesaje
- din 11 Sep 2009
- Astra 2017 B14NET
- Constanta
AleXXander
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2009
- Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Pune-i doar pe ai tai, sotia nu se pune )
In alta ordine de idei, am stat ceva sa ma gandesc cum voi actiona la revizia asta.
Am decis sa merg pe filtrul de aer K&N, ulei MOBIL1 0w40 iar celelalte filtre, GM.
Acum, intrebarea mea, @TaiPan, ce ulei Mobil 1 bag? Ce gama? Tinand cont ca...
#injectie directa #remap
In alta ordine de idei, am stat ceva sa ma gandesc cum voi actiona la revizia asta.
Am decis sa merg pe filtrul de aer K&N, ulei MOBIL1 0w40 iar celelalte filtre, GM.
Acum, intrebarea mea, @TaiPan, ce ulei Mobil 1 bag? Ce gama? Tinand cont ca...
#injectie directa #remap
Eu am bagat mobil 1 esp x3 0w40 dupa remap
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
O intrebare pentru cunoscatori. Este bine sa mergi la drum intins (constant) la turatii de 1500 - 2000? De ce intreb? Am observat ca daca merg constant la turatii de peste 2000 apare in bord sageata in sus si nr. Treptei urmatoare pentru a fi schimbata. Intreb daca mersul constant sub 2000 de ture dauneaza motorului (turbo)
Multumesc
Multumesc
- NISMO
- **
- 252 mesaje
- din 27 Jul 2019
- Astra 2019 B14NET
- Bucuresti
NISMO
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salut!
Nu dauneaza, dar nu recomand! Vei obtine consum de diesel dar nu vei avea "zvâc" daca vrei sa accelerezi pt o depasire, de exemplu.S-a mai discutat pe aici despre asta.Pt un mers constant cum doresti, iti recomand o turatie intre 2500- 3000 rot/min. Vei avea la turatia asta o viteza intre125-140km/h intr-a 6-a, ceea ce este mai mult decat suficient pt drumurile noastre...si un consum de 5,5-6.5litri la suta de km.
Daca vei schimba dupa cum iti cere ea😀 o sa fie mai putin insetata!😎
Nu dauneaza, dar nu recomand! Vei obtine consum de diesel dar nu vei avea "zvâc" daca vrei sa accelerezi pt o depasire, de exemplu.S-a mai discutat pe aici despre asta.Pt un mers constant cum doresti, iti recomand o turatie intre 2500- 3000 rot/min. Vei avea la turatia asta o viteza intre125-140km/h intr-a 6-a, ceea ce este mai mult decat suficient pt drumurile noastre...si un consum de 5,5-6.5litri la suta de km.
Daca vei schimba dupa cum iti cere ea😀 o sa fie mai putin insetata!😎
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
NISMO a scris:Salut!
Nu dauneaza, dar nu recomand! Vei obtine consum de diesel dar nu vei avea "zvâc" daca vrei sa accelerezi pt o depasire, de exemplu.S-a mai discutat pe aici despre asta.Pt un mers constant cum doresti, iti recomand o turatie intre 2500- 3000 rot/min. Vei avea la turatia asta o viteza intre125-140km/h intr-a 6-a, ceea ce este mai mult decat suficient pt drumurile noastre...si un consum de 5,5-6.5litri la suta de km.
Daca vei schimba dupa cum iti cere ea😀 o sa fie mai putin insetata!😎
Nu dauneaza, dar nu recomand! Vei obtine consum de diesel dar nu vei avea "zvâc" daca vrei sa accelerezi pt o depasire, de exemplu.S-a mai discutat pe aici despre asta.Pt un mers constant cum doresti, iti recomand o turatie intre 2500- 3000 rot/min. Vei avea la turatia asta o viteza intre125-140km/h intr-a 6-a, ceea ce este mai mult decat suficient pt drumurile noastre...si un consum de 5,5-6.5litri la suta de km.
Daca vei schimba dupa cum iti cere ea😀 o sa fie mai putin insetata!😎
Nu am pretentia ca sunt cunoscator, dar la mine, pe A2, intre Drajna si Bucuresti, setat pe CC la 140 km/h, imi arata peste 3000 rot/min (cred ca spre 3500) si consum instantaneu 6,8 - 7,4 ℅, pentru mine (115 kg), sotie (60kg) si fetita (40 kg)