Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat

Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
praf si pulbere, exact cum ai anticipat segmenti liptiti, nema compresie
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mai am de dat jos baia,poate arborele si cuzinetii nu au nimic,duc blocul vechi la rectificat,segmenti noi si mai fac un motor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ghinion, parca blocurile erau de genul celor care se uzeaza greu... cred ca ceva nu e in regula cu el. O fi mers mult timp cu motorul fierbinte, sau cu schimb ulei la interval extins gen 15.000+km ?
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nup,asta a fost scapat fara apa,s-a spart un furtun si...asta i-a fost soarta!
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut, daca va vine sa credeti, dupa inlocuirea pompei de injectie am scapat in distributie o tubulara de 8, este vorba despre o vectra b, 98 x 20 dtl, distributie pe lant. problema este ca aceasta cheie sa dus in partea de jos a distributiei, in spre viblochen. cum as putea sa scot acea cheie? daca ma poate ajuta cineva, pentru moment am lasat totul asa, ma dau batut, nu am idei
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cu o tija flexibila cu magnet in capat ai incercat?
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da ma gandeam la faza asta dar ma intrebam, nu cumva distributia comunica cu baia de ulei, adica daca as da baia jos nu ar fi sanse sa o scot pe dedesupt?
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
crede-ma ca am patit la fel,dar numai ca eu am patit la motorul pe care l-am schimbat.intrase in spate lantului la distributie si sigur nu dadeai de ea cu nici un magnet.merita incercata treaba cu magnetul,eu am vazut in service-uri si sunt fff bune.daca nu,dai capacul de la distributie jos si rezolvi treaba.stima!
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
asta a mai ramas ultima varianta, am dat si baia de ulei jos si nimic, nu o gasesc, e ascunsa bine, problema e ca nu am mai desfacut acel capac nicio data si nu stiu cam ce ar fi de desfacut acolo, am vazut pe partea cu intnzatoarele de la distributie mai sunt vreo 3 suruburi care nu stiu de la ce sunt, apoi ar mai fi pompa de apa si fulia de la arbore, nu stiu oare o trebui si garnitura noua daca umblu acolo? cine a mai facut operatiunea asta daca m-ar indruma un pic as fi recunoscator si ms celor care mi-au raspuns deja. off topic, e nasol cand stai cu masina functionala, reparata pompa schimbata si mergi cu unu si cu altu cand ai nevoie sa mergi undeva Very Happy
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
se desface tamponul motor de pe aripa cu tot cu suport,apoi ridici motorul cu un cric cat ai nevoie sa desfaci toate torx-urile capacului.sunt destule la numar.pentru asta trebuie slabita si baia(vad ca deja ai facut operatia asta)nu scoti nici un intinzator.mai ai trei torx-uri la fulia pompei de apa,dai alternatorul jos si restul este floare la ureche.ti-am zis ca nu o sa o gasesti usor.cade intr-un fel de gropita in spatele pinionului de la pompa de injectie.spor la treaba.

edit@apropo:sa ai grija la furtune si la fire cand ridici motorul.se ridica doar din partea cu fuliile.
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
incredibil, am dat capacul jos de tot, nu e nicio cheie, sub masina nu e, in distributie nu e, in scut nu e, in baie nu e, imi este si frica sa incep sa montez totul la loc si sa pornesc Sad plus ca acum capacul nu mai intra, trebuie desfacut si compresorul de clima. ms geo o sa mai verific inca o data bine si apoi o sa pun totul la loc
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mai bine dai pompa de injectie jos si iti garantez ca o gasesti.nu are nici o treaba compresorul de clima.eu nu m-am lovit de el.
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
exact acea ureche in care vine prins intinzatorul de la cureaua de la accesorii ma incurca, cred ca trebuie sa il slabesc un pic, cam 1 cm apoi vine totul normal. oricum ms mult, asa o sa fac, o sa desfac dinou pompa, problema e timpul, muncesc pana la 6 seara apoi cat mai am timp mai fac si la masina asta cate ceva, o sa revin cu rezolvarea Very Happy
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
asa e geo, ai avut mare dreptate, in seara asta am reusit sa gasesc cheia, era chiar acolo, asta dupa ce am cautat-o ieri si dupa un pic de noroc ca nu am putut pune capacul inapoi, azi la ultima privire cand ma pregateam sa pun capacul sus am vazut cheia, foarte bine ascunsa. ms geo, practic mi-ai salvat motorul, incepeam sa cred ca nu e inauntru, acum mai am un hop sa o amorsez si sa o pornesc si sa vad daca noua pompa functioneaza. problema mai e ca la filtru de motorina la acel robinet dedesubt pierd motorina, nu stiu daca gasesc asa garnitura, oare nu se poate face din alt cauciuc?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ma bucur sa aud ca ai reusit.daca mai si pornesti si merge bine,imi deschid service opel si te fac partenerul meu.no,amu,daca o mere,tre sa bem!stima si mult succes in continuare.
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
misiune rezolvata, am reusit azi in final sa pornesc masina, bineinteles trasa. inca o data ms geo, ai fost de mare ajutor
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pentru putin.ma bucur pentru tine si sper sa ai multi km fara probleme.numai bine colegu!
  • snyperr

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel vectra c motor y20dth imi da eroare p0300 sistem de inalta presiune perturbata ma poate ajuta cineva sa-i dau de cap multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Este defectiune mecanica pompa - pistonasul de avans blocat in pompa.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR