Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • giorgian stoica

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
oniciuc a scris:salutare.
nu prea ma stiu cum engleza. la tester mi-a iesit acest cod P0400. (Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction) nu prea a stiu ca sa-mi zica domnu mecanic.

probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM.

poate imi traduceti sau imi spuneti ca sa ii spun la mecanic, ca saracu nici el nu stie english Smile

multumesc
demonteaza valva egr dupa galeria de admisie si curato o sa fii surprins de ce gasesti acolo
Skip ads

  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
giorgian stoica a scris:
oniciuc a scris:salutare.
nu prea ma stiu cum engleza. la tester mi-a iesit acest cod P0400. (Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction) nu prea a stiu ca sa-mi zica domnu mecanic.

probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM.

poate imi traduceti sau imi spuneti ca sa ii spun la mecanic, ca saracu nici el nu stie english Smile

multumesc
demonteaza valva egr dupa galeria de admisie si curato o sa fii surprins de ce gasesti acolo
Laughing sigur nu mai are masina avind in vedere anul postari
  • radu_cosmin

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am o vectra c y20dth ...si acum cateva zile mi s-a aprins cheita in bord avand o viteza de 130 km/h...simtome...binecunoscute ...masina nu mai are forta nu se mai accelereaza ..am oprit intr-o benzinarie , am oprit motorul am stat 10 secunde si am pornit din nou ...culmea... a disparut cheita , dar in drum spre casa ...am calcat-o un pic adica am schimbat la 3000 de ture si s-a aprins din nou...Ce ar putea fii tinand cont ca se aude ca un fel de bazait suparator la electrovalva care actioneaza turbo iar pe la pompa de vacuum am scurgeri de ulei la imbinarea ei cu motorul. Mentionez ca am schimbat faimosul furtun care face legatura dintre intercooler si turbo cat despre circuitul de vacuum nu stiu cum l-as putea proba..
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bazaitul la electovalva ce comanda turbo este normal, uleiul ce curge pe la pompa de vacuum nu genereaza eroarea in bord. Eu banuiesc EGR-ul, dar asta o sa fii sigur numai dupa ce citesti eroarea la un tester
Daca esti norocos si ai egr-ul comandat prin vacuum scapi ieftin dar daca ai egr-ul comandat electronic sa te tii bine de buzunare .
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
radu_cosmin a scris:am o vectra c y20dth ...si acum cateva zile mi s-a aprins cheita in bord avand o viteza de 130 km/h....

Daca ai posibilitatea, demonteaza capacul admisiei de pe EGR si curata bine clapeta de aer si senzorul de presiune. Ai de demontat colierul de furtun, capacul de plastic de pe motor si cele 4 suruburi de pe admisie. Simplu, nu ?
Pt. circuitul de vacum, inspecteaza furtunasele de fisuri/crapaturi. Ai un furtun la admisie-EGR, unul la admisie-clapete aer si unul la turbo.
Bafta.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Azi a venit un prieten la mine... are acest motor pe o astra G.
Avea stocate erorile 0400, 1125 si 1220, toate 3 cu not present. Le-am sters si am facut o proba de ~15 km. Cand apare check-ul se simte cum masina pierde din putere si nu urca peste 140 kmph nici mort.


Am verificat circuitul de vacuum si nu pare nimic in neregula, doar ca presiunea turbo nu creste peste 1.1 bari nici cu eroare nici fara eroare, comanda turbo fiind mereu 1.8 bari, egr-ul la 4%.

Maine a zis ca o sa curete EGR-ul, dar nu stiu daca o sa se rezolve ceva.

Am verificat capsula de la wastegate si este ok, trage tija usor cand fac vacuum.


Ceva rezolvari?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca mai bine ar curata admisia la turbo, senzorul de pe admisie si EGR-ul
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
intercoolerul e intreg?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca este intreg... nu am stat azi sa verific, fiind si duminica. Ideea este ca nu a lovit nimic sa sparga intercooler-ul.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca ar urme de ulei e clar.
Cand pornesti motorul tija de la turbina se trage? Daca se trage inseamna ca ea face presiune si se pierde pe undeva.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, cand porneste motorul tija se trage cam jumatate de cursa.
I-am dat si test din laptop si degeaba. La mine cand dau test din laptop se simte in mersul motorului in sensul ca cu mai putin aer motorul se aude mai "subtire".
Am tras eu cu gura pe furtunas in timp ce prietenul o tinea accelerata la 3000 rpm si valorile presiunii variau intre 0.9 si 1.1 bari, comanda fiind aceiasi, 1.8 bari. Din ce m-am uitat asa rapid pe intercooler nu se vedeau urme de ulei.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@BV19MAX
Are vacum insuficient pe circuit (P0400, P1125), verifica furtunasele si electrovalvele.
Pt. P1220 verifica furtunase retur, carcasa filtru motorina. Daca mai apare poate fi pistonasul de avans blocat in pompa.
Bafta.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat vacuum ar trebui sa faca, cert este ca daca scot furtunasul si pun degetul pe el simt ca se face vacuum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai cu ce masura depresiunea, -0.7 la -1.0 bar.
Tija de la turbo trebuie sa se traga la maxim.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu se trage la maxim, doar 40-50% din cursa. Daca trag cu gura, atunci da, se trage la maximum.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca ai cu ce masura depresiunea, -0.7 la -1.0 bar.
Tija de la turbo trebuie sa se traga la maxim.

Si sa nu poti sa o misti, dupa ce s-a tras ea.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc maine daca ma intalnesc cu el Smile Problema este ca si lucrez si nu stiu daca imi pot face timp Smile
  • mester20

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
care e din oradea sa ma ajute cu egr mai precis cu eroare p0400 Sad la 130 sa aprind martoru in bord si nu mai trage Sad(

de exemplu azi sa aprins si la viteza mica impreuna cu martorul ''Racirea controlata electronic'' care se pricepe ce tre sa fac. pls


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

2011-06-07 19:49:10
Incearca sa scapi de limbajul dedicat chat-ului,aici este un forum, citeste regulamentul astfel vei evita neplacerile de a lua o vacanta de 3 zile,multumesc pentru intelegere si colaborare.
edit by StefanTolos

2011-06-07 19:48:52
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mester20, citeste mai mult despre aceasta eroare si ai sa vezi ca nu-i numai de la egr
cand ti s-a aprins martorul de racire electronica, motorul ce temperatura avea si cum se manifesta in relanti?
daca in relanti "galopeaza" la temperatura de 90 de grade , posibil sa fie senzorul de turatie al arborelui cotit
ps: emile, ce-ai mai facut cu pompa?
cipinaru: tester, cautare pe forum in functie de erori si te lamuresti, posibil si la tine sa fie acel senzor.


Ultima modificare facuta de virgil grigoras la Mar 07 Jun, 2011 5:02 pm, modificat de 2 ori in total
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. am mers cu masina toata ziua de ieri, tragea, dar nu la fel de bine ca inainte insa fara alte probleme. Cand am ajuns in parcare mi s-a aprins in bord martorul cu cheita si a inceput sa piarda putere, noroc ca am oprit-o. Dimineata cand am pornit motorul am lasat-o pe liber si a inceput sa se tureze singura apoi s-a aprins martorul cu cheita si s-a oprit motorul. Am mai incercat o data si tot asa, porneste, se tureaza, se aprinde martorul cu cheita dar si celalalt, borna cu steluta, si se opreste motorul. va rog ceva sugestii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR