Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salutare! vad ca se poarte problemele cu easytronic, asa ca sunt "mandru" sa ma laud si eu cu p1700. am o corsa c, 2002, z12xe cu mult-laudata cutie easytronic. sapt trecuta am fost in grecia, si dupa vreo 800 de km ma trezesc cu F pe bord + masina cu cheita. nu mai stiam ce sa fac, am mers asa vreo 50 de km, am incercat sa o trec pe manual in mers, nu mergea. in fine, la prima intersectie semaforizata, opresc la rosu, o dau pe manual, dupa care nu mai cupla nici in manual, nici in automat. am oprit motorul, l-am repornit si nu am mai avut nicio problema. m-am intors aseara (~1200 km), si masina merge fara nicio problema. singura chestie ar fi ca mi-a ramas stocata eroarea. din discutiile de aici, am vazut ca eroarea asta e una generala, daca pot sa-i spun asa, adica vine insotita de inca un cod. la mine a fost doar asta. sa fi fost vreun contact aiurea? mentionez ca abia plecasem din benzinarie cu ea (facusem o pauza de vreo 15 minute), dupa ce o cam fugarisem si am cam facut uz de kick-down pe toata bulgaria (au niste drumuri f inguste, iar eu cu 75 de cp trebuia sa ii dau talpa ca sa fiu sigur ca trage in depasire). sper sa nu fie ceva grav, ca ma ingrozesc de ce vad pe aici. oricum, la prima abatere, o vand sau o dezmembrez, functie de evolutia pietei auto prin prisma crizei.
Skip ads

  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
va salut,

ieri am reusit sa ajung la servici cu microbuzul.. Smile
mi-a aparut un F sclipitor si nu vroia sa mai mearga decat max in a 2-a viteza. Am oprit si incercat sa o pornesc - nimik doar un F. Dupa mai multe incercari de pornire am reusit dar dupa A apare F si raman aprinse cele 2 beculetele (cel cu cheita si cel cu transmisia), dau sa plec dar nu merge decat cu max a 2-a viteza iar pe manual nu comuta. Asta e am ajung cu microbuzul....

am citit pe forum cum sa citesc erorile cu pseudo-agrafa... la mine dupa ce apas cele 2 pedale si pun contact clipeste direct beculetul si afiseaza doar 1700. despre acest cod nu pot sa zic ca am gasit ceva multumitor (ca ar putea fi de la becuri arse, ca s-a duc calculatorul cutiei...etc)

cine ma ajuta cu o diagnosticare? (masina e in Ilfov - pe langa Balotesti).
motor z12xe din 2001 si cam 92000km

multumesc.
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat

ieri am reusit sa ajung la servici cu microbuzul..
mi-a aparut un F sclipitor si nu vroia sa mai mearga decat max in a 2-a viteza. Am oprit si incercat sa o pornesc - nimik doar un F. Dupa mai multe incercari de pornire am reusit dar dupa A apare F si raman aprinse cele 2 beculetele (cel cu cheita si cel cu transmisia), dau sa plec dar nu merge decat cu max a 2-a viteza iar pe manual nu comuta. Asta e am ajung cu microbuzul....
.......
......

Am rezolvat-o singur!
Se pare ca a fost doar un bec de frana ars. Deci recomand sa se verifice intai sigurantele si becurile inainte de a te duce la service.
  • adicris

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Haideti sa va povestesc eu eu o intamplare, care ne arata din nou calitatea serviciilor din reprezentantele noastre atotstiutoare.
Datele Problemei:
Opel Corsa 1,2 (Z12XE), Easytronic, An fabricatie 2002
De cateva zile schimbarea treptei se facea mult mai zgomotos, in multe momente, chiar cu multiple incercari si chiar cu sarit pe liber la schimbarea de treapta (simptom pe care sunt convins ca il stiu multi posestori de Easytronic, din pacate)
Actiunea
Pas1: Vizita un prieten cu interfata, eroare P1700, fara alte detalii
Pas2: Vizita service, reprezentanta Opel (nu dau nume)
Constatari service in urma diagnozei si probei de drum (120 RON - 50 RON discount = 70 RON):
Unitate comanda cutie viteza defecta (3700 RON deviz)
Posibil servomotor ambreaj (de vazut dupa schimbarea unitatii centrale).
Pas3: Suparat plec de la reprezentanta si in supararea mea uit sa aprind farurile..... SURPRIZA: cutia functioneaza ireprosabil!!
Pas4: Aprind farurile ..... Reapar problemele
Pas5: Stiind ca bateria e originala, cea din 2002, iau o baterie de la un prieten.... simptomele dispar in totalitate
Pas6: Cumpar baterie noua..... PROBLEMA SOLUTIONATA

Felicitari reprezentantelor Opel care au gasit solutiile care le-au fost la indemana.
Concluzia este ca daca in tara asta nu esti putin tehnic, mori de foame in baza lor.

Iar cei care experimenteaza probleme pot verifica si acumulatorul, deoarece se pare ca servomotoarele au nevoie de destul de mult curent ca sa functioneze optim.
Skip ads

  • adicris

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Si din pacate se pare ca m-am bucurat prea devreme.
De ieri a inceput din nou sa faca figuri.

Simptomele sunt:
- schimbare zgomotoasa la treapta a 2-a
- momente in care la schimbarea treptei masina cupleaza/decupleaza ambreiajul de cateva ori pana cupleaza

Codurile de eroare sunt:
P1708 - Ambreiaj hidraulic (Clutch Switch Circuit Malfunction)
P1120 - Interval/performanta semnal de pozitie pedala de acceleratie (Throttle position sensor out of range)
P1711 - Lipsa semnal de la senzorul de turatie al rotii stanga fata (TFT Sensor Out Of Self Test Range )

Orice idee e binevenita.
Cu stima,
Adrian Crisan
  • elena312004

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am o Corsa C din 2003, 1.2 benzina, si de aproape 2 luni e in service, fara nicio rezolvare insa. A aparut din senin "F" pe bord si n-a mai pornit. S-a presupus ca este kit-ul de ambreiaj, l-am schimbat...nimic. Acum se presupune ca ar fi calculatorul, dar nu pot sa stiu sigur pana nu il inlocuiesc cu unul functionabil (nu vreau sa dau banii si sa nu fie de la el problema). Am citit ca multi ati trecut prin aceeasi problema si am convingerea ca ma intelegeti, si as avea o maaareeee rugaminte. Daca aveti o masina acelasi tip cu calculator bun, as avea nevoie sa il inlocuiesc pe al meu cu al vostru, sa vad unde e buba. De obicei nu as recurge la asa rugaminti, dar sunt disperata (putin zis) si e ultima solutie acceptabila pe care mi-a sugerat-o mecanicul la care am dus-o. Va multumesc din suflet si astept raspuns sau sfaturi, ca nu mi-ar strica deloc.
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
inainte de a schimba piese (ambreajul) are vreun cod stocat? daca a schimbat ambreajul trebuie aerisit si reglat cu TECH2-ul. Are mecanicul asa ceva? sau l-a inlocuit, a bagat lichid in el si gata...

La mine "F"-ul a fost un banal bec care s-a ars... din curiozitate se aprind becurile de pe spate?
bateria mai are viata in ea?
  • jepnaru

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2009

  • Mesaj Privat
1: bleed clutch hydraulics (eliminates air in clutch line)
2: clutch point adaption (basically clutch position in relation to flywheel)
3: learn gearbox parameters (teaches gearbox gear positions and movement distances)

Salut am si eu cam aceasi problema am schimbat cutia si calculatorul nu mai recunoaste cutia noua si imi schimba vitezele prea brusc vreau sa stiu si eu daca tu ai rezolvat problema si unde ai fost un nr de tel ar fi bun
merci
Skip ads

  • raluca1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
[quote="nicolae788"]Salut,



Automobilul este un Opel Corsa C 2001 motor Z12XE si transmisie Easytronic. Cat costa un acuator nou sau la mana a doua
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o corsa 2001 1.2 echipata cu cutia asta minunata

am vazut ca sunt postate 12 pagini de plangeri legate de cutia asta.

Acum am si eu o curiozitate, astea 12 pagini sunt facute de 2 3 mebri care sunt cu problema sau cine e cu corsa automata poc are si problema

masina e adusa din germania si are 150000 de km

aa si am vro sansa sa evit problemele astea sau singura solutie e sa o vand inainte sa inceapa ?
  • jepnaru

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2009

  • Mesaj Privat
[quote="raluca1"]
nicolae788 a scris:Salut,



Automobilul este un Opel Corsa C 2001 motor Z12XE si transmisie Easytronic. Cat costa un acuator nou sau la mana a doua


Actuatorul sau calculatorul este nou undeva la 4200 Ron fara TVA iar la second este 350 Euro
Te rog sa spui ce problema ai cu el ca poate se rezolva mai "eftin "
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pentru toti care aveti probleme cu cutia va dau un email primit acum cateva zile CRED CA VA INTERESEAZA

Hi there,

We can rebuild your unit if you send it in to us.

Please make sure you include your name, address and telephone number with
your unit when you send it. The typical cost of rebuilding this type of unit
is £195 +vat, all rebuilds come with a 2 year warranty. We recommend you
send your unit Via Royal Mail Special Delivery or another equivalent courier
service. The rebuild would normally take around 2 - 3 days to complete, you
can pay via credit/debit card or PayPal once the rebuild is complete.
If you want to prioritize your unit then please fill in this test form:
www.ecutesting.com/ecu_test_form.html

Address:
ECU Testing
23A Church Street
Eastwood
Nottingham
NG16 3HP

Tel: 01773 535638 9am-6pm Monday-Friday.

Kind regards
Roger
Skip ads

  • iulia_400

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
vicogeo a scris:
mi-a aparut un F sclipitor si nu vroia sa mai mearga decat max in a 2-a viteza. Am oprit si incercat sa o pornesc - nimik doar un F. Dupa mai multe incercari de pornire am reusit dar dupa A apare F si raman aprinse cele 2 beculetele (cel cu cheita si cel cu transmisia), dau sa plec dar nu merge decat cu max a 2-a viteza iar pe manual nu comuta.

bine v-am gasit!
sunt la prima postare pe forum si din pacate se datoreaza aceleiasi probleme semnalate mai sus. masinuta e o Astra H, 2006, easytronic 1.6, 105 CP, 42.000 km. computerul de bord nu e activat.

pe bord imi apar mator masinuta si ABS, iar unde apar vitezele initial mi-a aparut un F. masina merge numai in A1 si A2 si marsarier, plus N. pe manual nu comuta nici la mine. intentionez sa o duc zilele astea la un test la reprezentanta opel. dar prefer sa ma interesez putin inainte. femeie fiind, inteleg ceva mai greu sau deloc partea tehnica, asa ca rog sa fiti mai intelegatori cu mine Smile . problema a aparut ieri noapte, cand ne intorceam din bratislava si am prins o ploaie urata pe toata durata calatoriei (nu stiu daca are vreo importanta). imediat ce am iesit din debrecen, am simtit cum mi se tureaza dintr-o data motorul si mi-au aparut cei 2 martori pe bord si acel F care palpaia. am tras imediat pe dreapta si oprit masina. in manualul masinii nu am gasit mare lucru. dupa cateva min de lasat motorul sa se mai raceasca am pornit din nou si am ramas cu cei 2 martori aprinsi, iar masina mergea numai A1 si A2. am verificat uleiul, am completat cu lichid de frana. sistemul de lumini functioneaza. maine verific sigurantele. sper sa ma descurc cu lista in fata. sa vad si cu testele astea agrafa daca imi iese ceva.

am cautat de m-am urat pe forum si mi-am notat una alta. dar vad ca sunt mai multe cauze posibile, de la mici chestii la update soft, unitatea de comanda easytronic, actuator , motorasele ce schimba viteza....

reviziile au fost facute la timp, masina a fost folosita numai pe automat Laughing . eu am cumparat-o de la un cunoscut la 27 000 km in primavara. nu am avut nici o problema pana acum. doar prin primavara dupa o ploaie urata nu a vrut sa porneasca. a doua zi la prima cheie a pornit.

ce imi recomandati cei din cluj? sa merg la ecomax sau cunoasteti vreun service bun care se pricepe la automate? in prima faza o sa fac un test, iar in functie de problema o sa vad cand imi permite bugetul sa o rezolv. si cand ma gandesc ca aveam planificat un schimb de bujii, verificat placute de frana, revizia, cumparat cauciucuri de iarna....imi vine sa plang. ma rog sa dau peste oameni priceputi si seriosi si sa nu fie o problema f costisitoare.
  • Pysteck

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2007 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
[quote="iulia_400"][quote="vicogeo"]
am completat cu lichid de frana.


Bine ai venit printre noi !

In primul rand cat lichid de frana ai completat? cat de mult lipsea?
Nu cunosc Service in Cluj, dar avand in vedere ca cutiile astea de viteza sunt controlate electronic iti recomanda sa o duci la reprezentanta Opel, si se poate sa fie doar faptul ca ai pierdut lichid si sa mearga dupa ce o aerisesc ei.


Bafta!
  • iulia_400

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
buna,
multumesc pt raspuns. lichid de frana f putin, chestie de un mm si ceva. in mod sigur nu e ala baiu.

dupa ce fac vizita la doctorelul de masini, o sa va tin la curent cu ce mi se spune si ce costuri implica.

OFFtopic: credeti-ma ca imi e groaza de faptul ca ma vad femeie si ma taxeaza la greu cum nu ma pricep. asa era sa patesc la anvelope, noroc ca stiam cum se citesc codurile de pe ele...
  • cata_johnny

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am si eu de un an si ceva un opel corsa cu easytronic si pana acum din fericire nu am avut probleme cu cutia...sper sa nici nu am...:p....bfat tuturor si....drumuri netede :p
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Are cineva idee unde se poate face o revizile la cutiie sau daca se face revizie la ea?
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
adrian.preda a scris:In rastimpul in care a stat la G&P GL i-au facut o resoftare, cu o varianta noua pt easytronic si i-au schimbat bateria.
Dar asta n-a rezolvat problema. Dupa teste si rasteste (de drum) au ajuns la concluzia ca mai e ceva.
ACTUATORUL. Al meu cica are ceva la partea electronica (sau electrica). Unul nou mi-au zis ca costa 2700RON. Pana ma hotarasc ce fac, mi-au montat unul temorar pe care il aveau in service, care avusese o problema la partea mecanica (ceva cu un ax...) pe care au rezolvat-o.
Acum masina merge ca noua, dar mai bine Very Happy --- ca are 2 actuatoare: 1 montat pe cutie si unu in portbagaj.

Imi poate diagnostica cineva Actuatorul meu demontat?

Se misca ei greu, dar parca se misca totusi.



de obicei actuatoarele se probeaza sau eventual se face un test actuator.................
  • iasicatred

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salutare!
de curand am luat o corsa pe benzina de 1.2 cu o cutie semiautomata(sau easytronic, nici nu stiu de care e ; este din aceea la care ai posibilitatea sa schimbi si singur). la cateva zile dupa ce am luat-o, am observat ca uneori sare din viteza. Apoi am obesrvat ca atunci cand franez brusc si intra ABS-ul la peste 60 km/h, dupa ce s-a oprit, masina nu mai pleaca, ci se tureaza in gol. Pe bord aparea clipind F si martorul de service(masinutza cu cheia). Trebuia sa astept zeci de secunde si chiar minute ca sa porneasca din nou.
Am dus-o celui ce mi-a dat-o inapoi pentru a o face. Mi-a spus ca i-a schimbat cweva pe la calculatorul de viteza sau chiar calculatorul (pe cheltuiala lui).
acum cateva zile am fost si am luat-o de la el. am franat brusc si nu mai facea asa, adica nu se mai oprea. insa mentionez ca soseaua era cu zapada, iar masinei ii lua metri buni ca sa se opreasca.
astazi, cand soselele pe la noi au fost curatate, am facut iar o proba, si vad ca iar se opreste si nu mai pleaca. insa nu-i mai ia asa mult timp ca sa plece de pe loc dupa franarea violenta, ci pleaca dupa 10-15 secunde. dar F si martorul de service tot se aprind, dupa care se sting in 10-15 sec.
unii spun ca asa trebuie sa se intample, ca trebuie calculatorul sa-si faca setarile dupa o franare violenta. dar de ce se aprinde martorul de service? el nu ar trebui sa se aprinda doar daca este ceva defect?
si a doua problema:
si acum tot mai sare din viteza si se tureaza in gol, ca si cum ar fi pe liber, mai ales atunci cand se schimba viteza din 4 in 5. ca sa nu mai sara, incerc sa o determin eu sa schimbe viteza, ridicand piciorul de pe aceleratie la peste 2500 de turatii. unii spun ca asa si trebuie schimbata viteza, ca de aia se cheama cutie semiautomata, ca trebuie sa o ajuti si tu. asa e?
sau normal trebuie sa tii piciorul constand pe aceeleratie si ea trebuie sa schimbe singura, fara sa iei tu piciorul? cum se conduce o astfel de masina?
multumesc anticipat celor care ma vor sprijini cu raspunsuri.
P.S. vreau sa stiu daca pot sa o pastrez, daca pot sa o repar si cam ce ar trebui reparat si in cati bani, sau daca trebuie sa o dau inapoi celui ce mi-a vandut-o (asta daca o sa mai vrea sa o mai primeasca si sa imi caute alta0
mai mentionez ca vreau neaparat masina cu cutie automata pt. ca e pt. sotie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa este la inceput, e mai greu cu functia CAUTARE. Am unit discutia cu cea existenta, spor la citit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR