Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • conek_tt

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
"Problema generala la Opel"....nu stiu cata de relevanta are treaba asta...daca e o problema trebuie sa aibe si rezolvare....ca doar Opel-ul nu a frost conceput sa i se abureasca geamurile....
Skip ads

  • gaby-h

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
solutia e simpla ca la dacie carpa fratilor
  • o&g

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mai eu am un vectra A sedan din 91 (c16nz) si daca las ventilatorul pe treapta a III a dimineata vreo 5-10 minute , dupa care comut pe treapta a II a (din IV posibile) e suficient sa mi se dezabureasca geamurile laterale fata si ~1/2spate (jetul de aer e indreptat spre geamurile laterale), iar luneta o dezaburesc cu rezistenta din ea (in vreo 10-15minute luneta e curata si opresc rezistena, fiind suficienta ventilatia pe treapta a II a pt a nu se mai aburii nimic...)
parbrizul se dezabureste usor, mai ales dupa ce am curatat gaurile alea de pe bord care baga aer pe parbriz...era o mizerie in ele.... Laughing

e f important sa fie geamurile curate, nu cu amprente, urme de grasimi sau de silicon pt bord.

app... nu am filtru de polen
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@Luisa nu am fost chiar deloc rautacios. Cand am spus ca "as vrea sa fiu putin rautacios" era vb doar despre o gluma insa nu am facut-o. Ti-am zis de solutia de curatat geamuri pt ca la mine a mers. E posibil, in cazul in care masina ta a fost revopsita, sa se fi gazat geamurile iar la umezeala apare asa cum spui tu. Altceva chiar nu vad ce sa fie din moment ce nu se ia nici cu acea solutie.

@conek_tt, cate BMW, Mercedes, Audi si altele ai vazut tu pe strada cu geamurile aburite? Ma refer la distante lungi, nu de acasa pana la chioscul din coltul strazii. Am prieteni cu Vectra B care au venit la mine din Romania si cand au ajuns aici curgea apa de pe geamuri, au spus ca tot drumul asa a fost. Am spus ca este o "problema generala" dar am omis sa spun ca la Vectra B, cel putin asa am dedus eu din moment ce nu am vazut nici o Vectra B fara geamuri aburite iar toti proprietarii de Vectra B spun ca au aceasta problema.
Skip ads

  • Luisa BloodMoon

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles Mark merci mult...as mai avea o intrebare...are filtru de polen si unde este?(tigra)
  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o parere.
De obicei, masinile "cu cinci usi" au probleme cu dezaburirea iarna. Portbagajul nu este foarte bine izolat de interiorul masinii, tocmai pentru a fi usor de marit spatiul de depozitare. Problema este ce se pune in potrbagaj. Daca acum cineva ar cara sarmalele, carnatii si mai stiu eu ce tocmai scaoase din cuptor, sau echipament de schi tocmai folosit, nici o masina nu face fata. La masina mea, pe distante lungi, nu am avut probleme.
Este o parere, SARBATORI FERICITE
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu indraznesc sa cred ca intelegerea fenomenului ne poate conduce la gasirea solutiei.
Aburirea geamurilor se datoreste faptului ca, oricat de "tare" am incalzi aerul care intra in habitacol, prin sistemul de ventilatie, pe geamul rece se atinge punctul de roua (adica la temperatura - scazuta - a geamului, umiditatea relativa trece de 100%) Fenomenul NU se rezolva crescand temperatura!
Cum respiratia expediaza si ea vapori de apa, aburirea se intensifica la mai multi pasageri.
Pentru reducerea umiditatii interioare, cea mai eficace solutie e instalatia de clima (radiatorul de racire devine punctul de condensare principal - daca ati avut curiozitatea de a citi prospectul unei instalatii (stationare) de climatizare, ati fi vazut acolo functia "uscare" sau "dezumidificare" a aerului) Problema e ca fiind destul de rece, chestia asta numai confortabila nu e, si in plus nu stiu cum merge climatizarea la temperaturi scazute (e foarte posibil sa fie blocata de senzorii de temperatura)
Pentru cei care nu au deloc climatizare (si cei la care nu functioneaza din motivul de mai sus), ramane solutia "clasica": ventilare intensa: NU recirculare, ba chiar "batraneasca" intredeschidere a geamurilor din fata, care fiind plasate intr-o zona de depresiune, aspira aerul din interior (spre deosebire de cele din spate care introduc aer din exterior!) Amplificarea ventilatiei are drept scop diluarea umiditatii suplimentare din interior (respiratie, evaporare umezeala din haine plouate/ninse, apa/zapada adusa pe incaltaminte, alte surse - vezi sarmale/paine/alte chestii umede si calde)
Si nu sunt de acord ca ar fi o boala de Opel! Majoritatea automobilelor se aburesc pe vreme umeda; acele Audi/Mercedes si ce-or mai fi pe care nu le-ati vazut aburite, posibil sa aiba, la banii care costa, echipamente de uscare a aerului mai sofisticate, sunt si mai spatioase, mai putin aglomerate si poate si cei care umbla cu ele urca mai la costum ne-plouat...
Iar beleaua de filtru pe ventilatie, costa in plus fata de "antica" Dacie, dar daca nu tineti (mai ales vara ) geamurile deschise, veti constata ca se depune mult mai putin praf pe bord....

Chiar daca detractorii Opelului sustin ca e o marca "low-end", calitatea WV de exemplu nu mi s-a parut cu nimic semnificativ mai buna, iar raportul calitate/pret e pentru mine cel mai bun la Opel...
Masina, poate mai mult decat altele, "cum o ingrijesti, asa o ai si iti merge"
Toate cele bune si La multi ani (si km fara probleme)!
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
felicitari!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa ingheti de frig... pui clima cu incalzire... Cool
  • ottomanul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ba baieti!am schimbat si filtru de polen si toate filtrele care exista la un opel astra G si tot se abureste apa din vasu de espansiune nu a scazut ce dreaq are ca ma face de-i dau foc estesingura problema pe care o am la ea
Va rog daca se poate ajutati_ma
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Constatare pe propria-mi piele: daca merg fara recirculare nu se aburesc geamurile, daca pornesc recircularea se aburesc dupa vre-o 5 minute geamurile din fata. Solutie: bag caldura fara recirculare. Si inafara de faptul ca nu simt toate gazele si putorile care mai vin de afara, sincer, eu unul nu prea vad la ce ajuta recircularea.
  • stell_nick

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
spune-mi mai exact unde e clapeta aia ca si eu cred ca am aceasi problema,trebuie sa demontezi aeroterma sau e undeva la vedere ca m-am uitat pe acolo dar sincer nu vad pe unde ar fi Am OPEL ASTRA G CARAVAN din 2002,tu nu ai spus ce masina ai si daca nu e Astra poate cineva sa-mi spuna despre aceasta problema
Skip ads

  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pana nu dai jos torpedoul nu o poti vedea!
Bafta.
  • stell_nick

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am dat si vad si aeroteram da nu stiu unde e clapeta trebuie demontata aeroterma sau nu
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Demontezi torpedeul si exact in spatele acestuia ai sa vezi aeroterma. Tija cu pricina are culoarea alba (cel putin la masina mea asa este) si actioneaza o calota semisferica .Daca calota e deschisa ar trebui sa vezi o ,,turbina" de ventilator cu multe palete mici. La mine sarise tija de actionare si a trebuit sa o clipsez la loc.

  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Luisa BloodMoon a scris:Am inteles Mark merci mult...as mai avea o intrebare...are filtru de polen si unde este?(tigra)



salutare,
ne poate ajuta cineva cu localizarea filtrului de polen la tigra?

multumesc
  • stell_nick

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Demontezi torpedeul si exact in spatele acestuia ai sa vezi aeroterma. Tija cu pricina are culoarea alba (cel putin la masina mea asa este) si actioneaza o calota semisferica .Daca calota e deschisa ar trebui sa vezi o ,,turbina" de ventilator cu multe palete mici. La mine sarise tija de actionare si a trebuit sa o clipsez la loc.

Gata am rezolvat,acum nu mai am probleme,am reusit sa desfac motorasul si i-am dat cu un spray de curatat contacti electrici,acum merge (nu dadea mereu clapeta cand actionam butonul),curios,am mai vazut pe aici pe undeva pe forum,unde cineva spunea ca atunci cand e ON pe recirculare ,i se dezaburesc geamurile si sa stii ca avea dreptate la mine e la fel adik atunci cand ar trebui sa fie pe interior e de fapt pe aer de afara cred ca sunt puse firele invers ca de pus mufa invers nu se poate ca am incercat are niste ghidaje,oricum acum nu mai am probleme cu nici un geam.mersi de explicatii si pertru cei care mai vor sa faca aceasta operatiune sa aiba cheie tubulara de 5,5 mm(de abia am gasit).
  • florinell

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
eu am un signum 1.9cdti din 2005 adus din germania...cateodata desi am si Ac pornit tot mi se aburesc geamurile(am climatizare)... cand afara e umiditate mare trebuie sa sterg geamul la drum lung!..cei de la opel mi au zis k ca masina nu are nimic..filtrul meu nu e la ca la asta in torpedou....e fix in dreapta capotei..tot in zona torpedoului dar se schimba ridicand capota..cum pot sa sa mi dau seaama unde e clapeta de la reciculare..ma gandesc ca nu cumva sa am si eu puse invers firele la reciculare:)
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ar mai fi o cauza. Eu am patit si asta : caloriferul de caldura,care se afla sub bord,sa aiba por. Atunci, se formeaza condens pe geamuri chiar daca ai schimbat filtrul de polen si indiferent cum ai clapeta de la recirculare aer. Verificati si asta !
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am observat ca am si eu probleme cu aburirea geamurilor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR