- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
citat Alezz
Re: Filtre de aer care SCAD CONSUMUL si cresc puterea !
1.Pai sa-ti spun,am auzit de BMC CDA dar fata de tine baietii sunt super profesionisti dupa cum ai vazut si tu filtrele sunt in carcasele lor si au traseele custom facute sa traga aer numai din exterior.
2.La tine vad ca dai jos sistemul original al masinii si trantesti tulumba aia imensa unde are loc numai ca asa sa arate cool si profiti de naivitatea celor care cumpara asa ceva.
3.Nu de alta dar ce faci tu e semi-amatorism...un filtru rotund asa zis sport ca al tau lasat liber sub capota omoara motorul mai ales vara cand temperaturile pot ajunge si la 85*C sub capota.
4.Atata timp cat masina dispune de un ECU(engine control unit) si un catalizator sau sonda lambda motorul va functiona numai in anumiti parametrii programati de producator ca sa tina noxele in normele specifice fiecarui motor asa ca poti sa-i pui tu si mama filtrelor sport benzina super-sport cu cifra octanica de 150 ca motorasul respectiv tot 80 de cai va avea si norma euro 3(exemplu masina mea) probata si cu benzina de 98 si filtru sport.
5.Daca veneai si spuneai:Domne cu filtrul meu masina va avea motorul mai elastic va trage liniar nu mai tre sa astepti 2500rpm sa traga,pleaca usor de la 1500 si trage liniar pana in 6000rpm(tot masina mea exemplu cu filtru sport si benzina de 9 te credeam.
6.Intredevar poti creste puterea motorului printr-o resoftare desteapta facuta la un profesionist care cu ajutorul unui filtru sport iti va da cam 10% cai in plus fata de purerea originala la motoarele aspirate si 30% la cele turbo.Asta o cred,dar ce zici tu ca scade consumul cu 20% si mai creste si puterea fara nici o alta interventie decat schimbarea filtrului nu o cred.Esta opinia mea si nu poate sa mi-o schimbe nimeni.
Ce scrie mai sus intra la categoria "been there,done that" acum mult timp.
Mai sunt normali si la fiat
Re: Filtre de aer care SCAD CONSUMUL si cresc puterea !
1.Pai sa-ti spun,am auzit de BMC CDA dar fata de tine baietii sunt super profesionisti dupa cum ai vazut si tu filtrele sunt in carcasele lor si au traseele custom facute sa traga aer numai din exterior.
2.La tine vad ca dai jos sistemul original al masinii si trantesti tulumba aia imensa unde are loc numai ca asa sa arate cool si profiti de naivitatea celor care cumpara asa ceva.
3.Nu de alta dar ce faci tu e semi-amatorism...un filtru rotund asa zis sport ca al tau lasat liber sub capota omoara motorul mai ales vara cand temperaturile pot ajunge si la 85*C sub capota.
4.Atata timp cat masina dispune de un ECU(engine control unit) si un catalizator sau sonda lambda motorul va functiona numai in anumiti parametrii programati de producator ca sa tina noxele in normele specifice fiecarui motor asa ca poti sa-i pui tu si mama filtrelor sport benzina super-sport cu cifra octanica de 150 ca motorasul respectiv tot 80 de cai va avea si norma euro 3(exemplu masina mea) probata si cu benzina de 98 si filtru sport.
5.Daca veneai si spuneai:Domne cu filtrul meu masina va avea motorul mai elastic va trage liniar nu mai tre sa astepti 2500rpm sa traga,pleaca usor de la 1500 si trage liniar pana in 6000rpm(tot masina mea exemplu cu filtru sport si benzina de 9 te credeam.
6.Intredevar poti creste puterea motorului printr-o resoftare desteapta facuta la un profesionist care cu ajutorul unui filtru sport iti va da cam 10% cai in plus fata de purerea originala la motoarele aspirate si 30% la cele turbo.Asta o cred,dar ce zici tu ca scade consumul cu 20% si mai creste si puterea fara nici o alta interventie decat schimbarea filtrului nu o cred.Esta opinia mea si nu poate sa mi-o schimbe nimeni.
Ce scrie mai sus intra la categoria "been there,done that" acum mult timp.
Mai sunt normali si la fiat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
in schimb pe 4tuning :
citat din gogu
Fratilor eu sunt super multumit de filtru il am de o saptamina si poate sunt eu prea entuziasmat dar la "caruta" mea a facut minuni faptul ca are un demaraj super ceea ce pe mine ma ajuta foarte mult deoarece umblu mult prin oras dupa o saptamina pot sa spun cu mina pe inima ca mia scazut si consumul cu vreo 12% . Face toti banii si Radu ai toata stima mea ai fost primul care ai fost cinstit. Bafta multa in continuare si cum o sa aud pe cineva o sa te recomand cu toata increderea.Succes si mersi fain.
Ultima modificare facuta de mctoto la Vin 26 Feb, 2010 4:27 pm
citat din gogu
Fratilor eu sunt super multumit de filtru il am de o saptamina si poate sunt eu prea entuziasmat dar la "caruta" mea a facut minuni faptul ca are un demaraj super ceea ce pe mine ma ajuta foarte mult deoarece umblu mult prin oras dupa o saptamina pot sa spun cu mina pe inima ca mia scazut si consumul cu vreo 12% . Face toti banii si Radu ai toata stima mea ai fost primul care ai fost cinstit. Bafta multa in continuare si cum o sa aud pe cineva o sa te recomand cu toata increderea.Succes si mersi fain.
Ultima modificare facuta de mctoto la Vin 26 Feb, 2010 4:27 pm
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
buey, deci pe 4ptiuning este mai multi si aia stie ce si cum, da ?
Daca a scazut benzina din rezervor unuia cu un bemveu 525td, ce va bagati voi peste ei ?
Imi permit si eu caterinca pe aici, ca vad ca s-a terminat faza serioasa si "de extraordinar suspans" a acestui thread.
cilindrul asta galben e un fel de triunghiul bermudelor - stim toti de efectele lui, dar nu le-a vazut nimeni first hand
Ultima modificare facuta de electronistul la Vin 26 Feb, 2010 4:33 pm
Daca a scazut benzina din rezervor unuia cu un bemveu 525td, ce va bagati voi peste ei ?
Imi permit si eu caterinca pe aici, ca vad ca s-a terminat faza serioasa si "de extraordinar suspans" a acestui thread.
cilindrul asta galben e un fel de triunghiul bermudelor - stim toti de efectele lui, dar nu le-a vazut nimeni first hand
Ultima modificare facuta de electronistul la Vin 26 Feb, 2010 4:33 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
elegance a scris:A intrat cineva pe forumurile enumerate de wonder boy sa vada daca sunt adevarate laudele? Nu de alta dar imi vine greu a crede ca singurul forum cu picioarele pe pamant este ClubOpel.
LE: pe 4ptiuning nu ma mir ca ai fost laudat, dar asta chiar nu te ajuta deloc.
e nu imi spune acum ca vrei sa contrazicem masuratorile facute cu un TECH2 si sa luam de bun niste pareri emise de niste moscraciuni pe care nu i-am vazut in viata mea pt simplu fapt ca sunt mai multi
LE: pe 4ptiuning nu ma mir ca ai fost laudat, dar asta chiar nu te ajuta deloc.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
S-a dus dracului si topicul asta la fel ca si cele cu pastile, aditivi, turbo sfirleaza cu fofeaza, vortex si cite si mai cite or fi pe aici.
Eu is mai sarantoc si nu am tech2, pot in schimb sa va fac grafice cu turatie motor, timp injectie, cantitate aer, temperatura aer, engine load, fuel trim long+short, lambda si GARANTAT nu iese economie de carburant. O acceleratie putin mai buna poate dar asta in detrimentul filtrarii aerului.
Eu is mai sarantoc si nu am tech2, pot in schimb sa va fac grafice cu turatie motor, timp injectie, cantitate aer, temperatura aer, engine load, fuel trim long+short, lambda si GARANTAT nu iese economie de carburant. O acceleratie putin mai buna poate dar asta in detrimentul filtrarii aerului.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
cred ca imi pun si eu 3 filtre.am dat deja comanda.oare imi da macar 20 cai frumosi? si consum de tico? am facut un calcul si iese asa:
1 filtru pt consumul de tico
al2- lea pt 10 cai frumosi
al 3- lea pt 10 cai frumosi+ senzatia de mig 21
mentionez ca am si 3 braduti montati deja
mai mentionez ca is mai sarantoc ca dan si am numa opcom care egal cu 0 la masina mea
si mai mentionez ca @botosu mi-e dator cu un astra h z14xep de pe urma la pariu pierdut sub influenta de hamei si ce o mai fi fost pe acolo.
de aici rezulta ca 20 cai frumosi, consum de tico si un h pe care pun 10 filtre.
sa fac calculul si pt caii de pe h-ul lu botosu?
ps:urmeaza sa fac si crestaturile in pistoane+chiulasa si pe unde mai pot:aripi,bloc,faruri,etc
Ultima modificare facuta de marian_sro la Vin 26 Feb, 2010 5:02 pm
1 filtru pt consumul de tico
al2- lea pt 10 cai frumosi
al 3- lea pt 10 cai frumosi+ senzatia de mig 21
mentionez ca am si 3 braduti montati deja
mai mentionez ca is mai sarantoc ca dan si am numa opcom care egal cu 0 la masina mea
si mai mentionez ca @botosu mi-e dator cu un astra h z14xep de pe urma la pariu pierdut sub influenta de hamei si ce o mai fi fost pe acolo.
de aici rezulta ca 20 cai frumosi, consum de tico si un h pe care pun 10 filtre.
sa fac calculul si pt caii de pe h-ul lu botosu?
ps:urmeaza sa fac si crestaturile in pistoane+chiulasa si pe unde mai pot:aripi,bloc,faruri,etc
Ultima modificare facuta de marian_sro la Vin 26 Feb, 2010 5:02 pm
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat