- lucci
- **
- 236 mesaje
- din 04 Aug 2009
- Agila 2003 z10xe
- Galati
lucci
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Azi m-a distrus la creieri. Se pare ca se apropie finalul.
Ascultati si dati o parere. Parerea mea este ca am cativa tacheti moi care se incarca si descarca. Presiunea mica de ulei nu o garantez. Uleiul este intodeauna de buna calitate si pana in 5 mii. Clipurile sunt scoase din context. Mers normal de Bucuresti, bara la bara. In genere se aude mai tare la ralanti . Uzura axelor se simte la accelerare. Inregistrat in habitaclu.
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
Ascultati si dati o parere. Parerea mea este ca am cativa tacheti moi care se incarca si descarca. Presiunea mica de ulei nu o garantez. Uleiul este intodeauna de buna calitate si pana in 5 mii. Clipurile sunt scoase din context. Mers normal de Bucuresti, bara la bara. In genere se aude mai tare la ralanti . Uzura axelor se simte la accelerare. Inregistrat in habitaclu.
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu credeam ca am vazut de toate si le stiu pe toate, pe zi ce trece imi dau seama ca asa ceva inca este imposibil dupa mioritici romani si alte neamuri.
La aceste motoare si nu numai marea problema a fost uleiul prost schimbat la 30,000km ca asa scrie in carte, cazuri exceptionale la 15,000.
Toate depunerile vechi sunt dislocate de uleiurile bune schimbate la timp. Rezultatul este colmatare canale ungere si imbacsire sorb. De aici este presiune mica ulei, gripare segmenti ungere, gripare cuzineti, tacheti care nu se incarca, culbutori care in loc de rola au trola etc.
Unele motoare pot fi salvate depinde de stadiu cu ulei bun, mai cureti, mai un engine flush etc. Cele neglijate de fostii propritari se rezolva doar prin demontare completa, segmenti noi, ghiduri, simeringuri, curatat si suflat la greu prin canale. Axe came pica greu si numai din semicuzineti 'in aer" sau culbutori sariti. Uzura la bloc nu veti gasi doar daca a avut bujii crapate si urmele alea nu ies prin honuire, ies dar calitatea si costurile nu merita.
Nu va pot spune ce am gasit prin motoare ca fac un roman si nu am timp, filme de groaza nu altceva.
In cazul lui 2kappa recomand o curatare de sorb, tare cred ca are acolo 'nisip' . Daca tot persista trebuie demontate axe came ca sa ajunga la culbutori si tacheti.
LE
La cuzineti arbore neaparat suruburi noi si spalat cu spray de frane/carburatoare filet, ceva pasta de blocare nu strica. Marchezi pe fiecare cu 1-2-3 puncte sa stii de unde ai scos, vezi orientare, pui vaselina pe ei sau ulei la montare.
La aceste motoare si nu numai marea problema a fost uleiul prost schimbat la 30,000km ca asa scrie in carte, cazuri exceptionale la 15,000.
Toate depunerile vechi sunt dislocate de uleiurile bune schimbate la timp. Rezultatul este colmatare canale ungere si imbacsire sorb. De aici este presiune mica ulei, gripare segmenti ungere, gripare cuzineti, tacheti care nu se incarca, culbutori care in loc de rola au trola etc.
Unele motoare pot fi salvate depinde de stadiu cu ulei bun, mai cureti, mai un engine flush etc. Cele neglijate de fostii propritari se rezolva doar prin demontare completa, segmenti noi, ghiduri, simeringuri, curatat si suflat la greu prin canale. Axe came pica greu si numai din semicuzineti 'in aer" sau culbutori sariti. Uzura la bloc nu veti gasi doar daca a avut bujii crapate si urmele alea nu ies prin honuire, ies dar calitatea si costurile nu merita.
Nu va pot spune ce am gasit prin motoare ca fac un roman si nu am timp, filme de groaza nu altceva.
In cazul lui 2kappa recomand o curatare de sorb, tare cred ca are acolo 'nisip' . Daca tot persista trebuie demontate axe came ca sa ajunga la culbutori si tacheti.
LE
La cuzineti arbore neaparat suruburi noi si spalat cu spray de frane/carburatoare filet, ceva pasta de blocare nu strica. Marchezi pe fiecare cu 1-2-3 puncte sa stii de unde ai scos, vezi orientare, pui vaselina pe ei sau ulei la montare.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca tot demontezi e pacat sa nu cureti canalele segmentilor, astia numai toaletati si nu trebuie altii. Grija sa nu amesteci pistoanele intre ele sau segmentii, normal pe ei ai marcat TOP (cu fata aia in sus), daca nu ai marcaj pe ei grija maxima sa nu-i pui invers. Este ceva munca dar odata facuta treaba buna nu mai umbli garantat pe acolo niciodata. Neaparat cuzineti noi, simeringuri, garnitura chiulasa, garnituri admisie, garnitura evacuare, prezoane chiulasa si biela.
Idea e ca fiind mult de munca si jegoasa cel mai bine e sa faci tu munca 'necalificata' , tot ce este cu dichis sau trebuie ajutor calificat cu scule sa te ajute un prieten mai priceput sau un mecanic dupa servici. Poti sa o faci si in curte, nu trebuie garaj sau elevator.
Acum treaba mai tine si de finante, nu te apuci de asa lucrare decat daca schimbi distributia ca muncesti de doua ori si unele piese vrei sau nu trebuie inlocuite la fiecare interventie.
Mai degraba daca nu tacane distributia dai baia jos si verifici la biele jocuri de bolt sau cuzinet. Este cea mai ieftina lucrare posibila, usoara si nu trebuie sa fii doctor cu diploma sau cu cine stie ce scule in dotare.
Idea e ca fiind mult de munca si jegoasa cel mai bine e sa faci tu munca 'necalificata' , tot ce este cu dichis sau trebuie ajutor calificat cu scule sa te ajute un prieten mai priceput sau un mecanic dupa servici. Poti sa o faci si in curte, nu trebuie garaj sau elevator.
Acum treaba mai tine si de finante, nu te apuci de asa lucrare decat daca schimbi distributia ca muncesti de doua ori si unele piese vrei sau nu trebuie inlocuite la fiecare interventie.
Mai degraba daca nu tacane distributia dai baia jos si verifici la biele jocuri de bolt sau cuzinet. Este cea mai ieftina lucrare posibila, usoara si nu trebuie sa fii doctor cu diploma sau cu cine stie ce scule in dotare.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pai mecanicul de aici asta a zis, ca e destul de sigur bolt piston (zicea ca a mai avut una asa). Acuma nu pot decat sa il cred pe cuvant, ca nu sunt mecanic de meserie. Si la urma urmei fie ca e bolt, fie ca e altceva, vreau sa o desfac odata sa vad ce e si cu ocazia asta o sa curãt eu asa cum mi-ati spus: si sorb si baie si orice alte piese demontate. Acuma privitor la finante, el mi-a calculat undeva la 1000 ron chestia asta (manopera + piese: piston nou, cuzineti si suruburi biela, garnitura chiuloasa, plus altele nu mai retin dar ma voi asigura ca sunt si cele mentionate de dvs.) iar daca voi vrea curatati si segmentii celorlalte pistoane, in caz ca-l gaseste pe cel rau din prima, va vrea bani in plus sa le demonteze, dar o sa vad.
O singura intrebare am: sa pun simeringuri noi v-ati referit la cele de la vibrochen?
Multumesc mult
O singura intrebare am: sa pun simeringuri noi v-ati referit la cele de la vibrochen?
Multumesc mult
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am fost si eu de dimineata la doftor cu surle si fanfare de se uita tot bulevardul si ghici ce? acolo a inceput sa faca mai incet...ei ca sa fac o tura poate poate...fac o tura mai turata si canci, nu mai face. Ce zic ei ca parca e un bolt- piston si ca sa merg cat vreau (parerea lor).
@cuibusel, ai inregistrare la a ta? daca sunt cele 3 postate consecutiv atunci ne ne asemanam la bruiaj
@cuibusel, ai inregistrare la a ta? daca sunt cele 3 postate consecutiv atunci ne ne asemanam la bruiaj
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am tot citit si vazut filmulete, cateva merita atentia
http://www.youtube.com/watch?v=_RztnKJeQvo
http://www.youtube.com/watch?v=hlRgXPvhtbc
http://www.youtube.com/watch?v=IjCN-qLI7Fo
http://www.youtube.com/watch?v=RXUhQf-J4Jo
http://www.youtube.com/watch?v=mH0bHIOb6Pw
care parca se aseamana cu al meu
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
http://www.youtube.com/watch?v=_RztnKJeQvo
http://www.youtube.com/watch?v=hlRgXPvhtbc
http://www.youtube.com/watch?v=IjCN-qLI7Fo
http://www.youtube.com/watch?v=RXUhQf-J4Jo
http://www.youtube.com/watch?v=mH0bHIOb6Pw
care parca se aseamana cu al meu
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mi se pare cam putin 1,000lei piese si manopera. Simeringuri ma refer la TOATE, vibrochen, pompa ulei, supape. Numai rectificat scaun supape si supape eventul inlocuite ele sau ghidurile te duc la 200lei in Iasi.
Am inteles. Multumesc.
1000 Ron era doar pt reparatia pistonului, adica demontat motor (acuma nu mai retin daca accesul il faceau pe jos deci fara sa demonteze chiuloasa, ma gandesc ca e posibil sa scoti pistoanele fara demontare chiuloasa, nu?) si inlocuit pistonul cu unu nou (plus piesele: pistonu, garnitura baie, distributie parca, suruburi, cuzineti si cam atat am retinut important). Deci daca nu imi demonteaza chioloasa nu mai inlocuiesc simeringuri supape.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pe jos inlocuit piston (te lovesti de arbore) si inlocuit doar un piston nu prea merge. Pistoanele de obicei se pun infratite si cantarite parca.
http://www.youtube.com/watch?v=dmHz-luLZzE
si trebuie sa cada pe tolerantele admise iar asta inseamna ca demontezi toate pistoanele. Merge si la ghici dar nu as face asa ceva...nu desfaci motorul in fiecare zi.
http://www.engineaustralia....t/files/SB030.pdf
Acum am depistat in unul din filmulete ne asemanam la zgomote si este sigur piston sau bolt.
Eu cred ca merg pe motor complet sau schimb de masina. Costurile sunt destul de mari si aici vorbim de rk cum zice domnul Dan. Mie imi iesise circa 3000 lei ca la carte cu piese de calitate ( am inclus tot setul de garnituri si semeringuri, rectificari chiulasa, cuzineti, segmenti Mogul ultimul model, suruburi, unu doi tacheti, poate si un set de ambreiaj, pompa de apa, distributie, samd). Plus sau minus (nu am inclus pistoanele). In conditiile in care o Agila care arata si merge mai bine nu costa mai mult de 1500 euro.
http://suchen.mobile.de/aut...NDING&lang=de
Ultima modificare facuta de 2kappa la Sam 08 Feb, 2014 12:29 am, modificat de 11 ori in total
http://www.youtube.com/watch?v=dmHz-luLZzE
si trebuie sa cada pe tolerantele admise iar asta inseamna ca demontezi toate pistoanele. Merge si la ghici dar nu as face asa ceva...nu desfaci motorul in fiecare zi.
http://www.engineaustralia....t/files/SB030.pdf
Acum am depistat in unul din filmulete ne asemanam la zgomote si este sigur piston sau bolt.
Eu cred ca merg pe motor complet sau schimb de masina. Costurile sunt destul de mari si aici vorbim de rk cum zice domnul Dan. Mie imi iesise circa 3000 lei ca la carte cu piese de calitate ( am inclus tot setul de garnituri si semeringuri, rectificari chiulasa, cuzineti, segmenti Mogul ultimul model, suruburi, unu doi tacheti, poate si un set de ambreiaj, pompa de apa, distributie, samd). Plus sau minus (nu am inclus pistoanele). In conditiile in care o Agila care arata si merge mai bine nu costa mai mult de 1500 euro.
http://suchen.mobile.de/aut...NDING&lang=de
Ultima modificare facuta de 2kappa la Sam 08 Feb, 2014 12:29 am, modificat de 11 ori in total
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
2kappa a scris:Am tot citit si vazut filmulete, cateva merita atentia
http://www.youtube.com/watch?v=_RztnKJeQvo
http://www.youtube.com/watch?v=hlRgXPvhtbc
http://www.youtube.com/watch?v=IjCN-qLI7Fo
http://www.youtube.com/watch?v=RXUhQf-J4Jo
http://www.youtube.com/watch?v=mH0bHIOb6Pw
care parca se aseamana cu al meu
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
http://www.youtube.com/watch?v=_RztnKJeQvo
http://www.youtube.com/watch?v=hlRgXPvhtbc
http://www.youtube.com/watch?v=IjCN-qLI7Fo
http://www.youtube.com/watch?v=RXUhQf-J4Jo
http://www.youtube.com/watch?v=mH0bHIOb6Pw
care parca se aseamana cu al meu
http://www.youtube.com/watch?v=cZXVwtoPhvw
http://www.youtube.com/watch?v=tubuJ0EXfLw
Am filmari, dar sunt de pe vremea cand zgomotul era destul de putin sesizabil (mai ales pe o filmare), dar daca indentifici ceva uite:
La rece: http://youtu.be/VA60bXjATPY la secundele 1:14-1:17
La rece (2) http://youtu.be/M3Zf0LTFWz4 la secundele 0:19 - 0:20 si 0:27 - 0:30 (aici am schimat pozitia aparatului deoarece in prima filmare la rece facea zgomot insasi aparatul de la vibratia motorului)
La cald: http://youtu.be/ivVt4DzZfGs la cald de exemplu nu am sesizat zgomotul niciodata
http://www.youtube.com/watch?v=flUHH8ljg1o
http://www.youtube.com/watch?v=PJmtYaJTD7I
http://www.youtube.com/watch?v=qCEQIz-v3Cw
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
problema e detaliata aici: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am facut un filmulet, dar avand in vedere ca temperatura nu a mai scazut sub zero in timpul zilei, nu pocane asa tare (ca la minus grade zici ca e mitraliera la prima cheie)
A nu se confunda problema de care vorbim cu zgomotul de la inceput care este de la valva de purjare si injectoare (fiindca am fiilmat foarte aproape de ele). zgomotul se aude pe tot parcursul filmarii, in fundal, dar timbrul lui exact se recunoaste cel mai bine catre finalul filmarii unde inchid capota si inregistrez printre roata fata si aripa.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Ca si nota, cand motorul altinge de la cam 80 de grd in sus nu se mai aude, e chiar ft silentios asa cum e specific la un benzinar.
A nu se confunda problema de care vorbim cu zgomotul de la inceput care este de la valva de purjare si injectoare (fiindca am fiilmat foarte aproape de ele). zgomotul se aude pe tot parcursul filmarii, in fundal, dar timbrul lui exact se recunoaste cel mai bine catre finalul filmarii unde inchid capota si inregistrez printre roata fata si aripa.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Ca si nota, cand motorul altinge de la cam 80 de grd in sus nu se mai aude, e chiar ft silentios asa cum e specific la un benzinar.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Identic cu al meu. Aici am pareri impartite:
1) tacheti care se incarca cand uleiul devine mai subtire si sa schimb uleiul cu unul mai gros, ca daca era din piston facea tot timpul
, unul singur a facut referire la intinzator si sorb ca si eventuala cauza
2) piston ca face mai mult la rece (este adevarat ca daca mergi mai mult parca tace dar nu mereu)
Tu ce indicatii ai primit de pe la ai tai?
Toti exclud cuzinetii pt ca ,,aia fac tot timpul"
1) tacheti care se incarca cand uleiul devine mai subtire si sa schimb uleiul cu unul mai gros, ca daca era din piston facea tot timpul
, unul singur a facut referire la intinzator si sorb ca si eventuala cauza
2) piston ca face mai mult la rece (este adevarat ca daca mergi mai mult parca tace dar nu mereu)
Tu ce indicatii ai primit de pe la ai tai?
Toti exclud cuzinetii pt ca ,,aia fac tot timpul"
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
da e ft adevcarat ce zici. Mie mi-a dat mecanicul diagnosticul de bolt piston chiar daca nu face decat la rece tare, poate avea sens deoarece metalul se dilata la cald, compensand jocul. Dar si ideea cu tachetii care se amorseaza cand ii duce arcul si canalul ala minuscul pe jumate colmatat de mizeria ce a spalat-o uleiul candva nu e de neglijat. Iar a treia cauza care are sens destul de mare ar fi ceva de la distributie din agrenajul lantului, nu stiu anume ce, dar suna de parca lantul s-ar lovi aleatoriu de ceva metalic (poate ca la schimbul distributiei desteptul cine stie ce mesterii a facut, nu m-as mira de nimic mai ales ca habar n-am unde a fost schimbata distributia)
Cuzinetii nici eu nu cred, odata ca fac tot timpul si odata ca e alt sunet parca. Eu astept sa strang banii si o duc la desfacut si numa de moartea curiozitatii si tot o desfac.
Cuzinetii nici eu nu cred, odata ca fac tot timpul si odata ca e alt sunet parca. Eu astept sa strang banii si o duc la desfacut si numa de moartea curiozitatii si tot o desfac.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat