Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da marius acel suierat la oprire il am si eu de cand am luat masina de 2 luni dar nu am dat importanta, am avut logan inainte, acum incerc sa ma acomodez cu opelul si sa descopar ce probleme are, omul cat traieste invata
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Marius mai am o rugaminte daca nu te superi, capacul ai garantie, ceva de unde l-ai cumparat? Eu am gasit la reprezentanta la braila la 1100 cu montaj si 2 ani garantie sau la un service particular unde il aduce cu 8500 si omul imi ofera garantie de montaj, cum o fi mai bine?
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la bucuresti cel mai ieftin e la http://www.autoa.ro/produs/...i-garnitura-opel. sau http://www.revizieopel.ro/C...P-GM,p-23614.html , am luat de la revizieopel ca au si service, la autoa e vreo 780,nu au updatat pretul, sunt originale GM, nu exista aftermarket , practic la orice produs cumparat cu factura se ofera garantie daca este montat intrun service autorizat RAR. Sfatul meu e sa iei de aici din Bucuresti de la una dintre cele doua, livrarea cred ca e pana in 40 de ron Smile l-am comandat intro miercuri si mi-a ajuns luni (4-5 zile lucratoare pentru ca le aduc doar la comanda cu avans cel putin jumatate din pret). Bafta Smile
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult de detalii marius, saptamana viitoare sper sa rezolv schimbul capacului, apropo mi s-a oprit de 2 ori cu motorul cald, deja sunt la limita cu nervii
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sper ca e de la capac,la mine de acolo era,trebuie neaparat sa mergi sa ceri mai multe pareri, sa nu fie vreun furtun fisurat sau altceva...am patit ca dupa ce am schimbat capacul,am curatat si admisia,avea putin ulei in ea si din neatentie nu a fost pus un furtun de la nu stiu ce valva calumea la loc si sufla aer pe acolo,la vreo 20 cm in spatele motorului,in jos,poate a altul la tine,incepuse sa fluctueze la relanti si fasaia dupa ce opream motorul.
Am crezut ca am schimbat capacul degeaba cu toate ca fashaitul se auzea ca e din capac,ca si cum rasufla,mai mult un fashait,am stat si am analizat...mers pe la vreo 2,3 service-uri inainte sa cumpar capacul...in fine...m-am panicat Smile dar chiar azi dimineata am fost acolo...noroc ca aveau si sambata program...am asteptat o ora si am bagat masina...mecanicul a ascultat putin motorul,a bagat mana si a impins un furtun la loc...nu era pus bine. Fashaitul de la capac nu e un fasait subtire...e ca si cum ai sufla intro teava de 1 cm diametru,cat are furtunul de vacuum,se aude si in timp de merge motorul dar tre sa stai cu urechea la 20 cm de capac si cand stingi motorul se aude cel mai clar. Smile
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut marius o rugaminte la tine facea vacum motorul simteai cand scoteai joja sau desfaceai busonul de la ulei.si crapatura la membrana se poate vedea daca demontezi capacul.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
acea membrana nu se vede daca demontezi capacul, supapa sau epuratorul de ulei cum spun unii si altii este capsata in capac, ar trebui sa taie in zona aceea sa vada respectiva membrana
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la mine facea vacuum,da,cand scoteam joja si cand scoteam busonul de la capac cu capota ridicata
Skip ads

  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
dar de cand tiai schimbat capacul nu mai face vacum
  • cmihai

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
zilele trecute am curatat corp-clapetul de la acceleratie(daca zic bine)...m-am uitat si la galerie este curata ca lacrima...acum intrebarea mea este...la masinile care consuma ulei...s-a uitat cineva cum arata galeria in interior....este curata sau murdara de ulei
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
oravicean florin a scris:dar de cand tiai schimbat capacul nu mai face vacum


nu mai face...cred ca e normal sa traga foarte putin aer dar nu se simte,inainte sa schimb capacul se auzea calumea cum incerca sa-si traga aer,
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat capacul....am facut cateva sute de km....dar consumul e acelasi...
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Acum cred ca esti convins .
Problema nu este capcul poate doar 10% din consum era din cauza acestuia restul , segmenti ,simeringuri.
Asta daca nu ai pierderi pe undeva.
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
nu se vede pe nicaieri vreo picatura de ulei...fum scoate doar in turatii mari da nu exagerat.. m-as apuca de semeringuri da mi-e ca si acolo poate arunc banii degeaba si trebuie segmentare..... mi s-a stricat egr-ul (sa fie tot din cauza la consumul exagerat de ulei ? ) si la servise mi-au zis ca e electric si nu poate sa-l curete...da mai merg cu ea asa deokmdata..........in fine daca e interesat sa faca careva vreo proba la capac poate sa ma anunte ca l-am pastrat pe cel vechi si e bun deodata ce nu e nici o diferenta la masina cu capacul nou
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu cand am segmentat nu scotea in ca fum sau nu se vedea iarna cand era frig era mai vizibil si da EGR-ul se strica din cauza consumului de ulei.
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
egr-ul se curata...este pe forum tutorial...eu aveam membrana fisurata si se auzea clar cum sufla, de aia am schimbat capacul,am mers putin...vreo 200 km de atunci si nu am apucat sa verific uleiul...dar in admisie aveam putin ulei cum am scris si mai sus Smile
  • rajkapur

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu am x16xep, am x16xel dar am avut problema cu consumul de ulei. Majoritatea celor de pe forum spuneau ca "asa face toate", ca este defectul lor, a motoarelor astea de 1.6.Am ceva pile la' Cel de Sus" care m-a dus la un mecanic destept si cu experienta.
El mi-a explicat ca buba motoarelor astora nu este ca papa ulei ci faptul ca ca se blocheaza segmentii de ungere si de aceea papa ulei.
Solutia este inlocuirea lor .Mi-a explicat ca a avut la segmentare inclusiv masini mai noi ca a mea, cumparate direct din reprezentanta si cu mai putini km (opel zafira 1.6 16 valve) care aveau aceeasi buba.
In primavara am mers pe mana lui si am schimbat segmentii cu segmenti 'goetze', am schimbat semeringurile de la supape, refacut chiuloasa, si inca un semering pe undeva la motor ce era uzat , dar nu avea treaba cu consumul si ... gata consum de ulei...
Am facut mii de km de atunci si consumul de ulei nu a mai revenit.
La un drum de germania mi-a consumat cateva sute de grame(2-300) la dus dar la intoarcere nu a mai consumat nimic.
Probabil intre timp s-a facut rodajul complet caci am mers cu viteze destul de mari si am tinut-o la turatii ridicate.
Sper sa va ajute...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai asta e buba lor comsumul de ulei cauzat cum ai zis tu de segmemtii de ungere.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ahh, ieri am facut omologarea la gaz la RAR si cand a luat noxele a luat-o fluieratul de rasuna in toata hala. Totusi o apuca rareori fluieratul, la cald are relantiul instabil si ciupeste putin ulei nu exagerat, dar nu ma indur sa dau 800 pe capac deocamdata
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sal emilinho mar interesa pe mine capacul de culbutori daca zici ca e bun la ce pret.este de la 16xep
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR