Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca ai motor Y22DTR iti sugerez sa verifici EGR si furtunuri de la turbo. Insa pana nu e pusa masina pe tester nimic nu e sigur.
Skip ads

  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Puteam s-o pun si pe 10 testere...degeaba...

I-am gasit buba...

Furtunul de la intercooler spart...

Masina nu mai tragea deloc...masina cu cheia aprinsa tot timpul dupa ce o acceleram in 2200 de ture...

Acum e beleaua....ARE CINEVA DE VANZARE ASA CEVA?
  • psblucian

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,

Recent am si eu o problema cu astra mea, care este un caravan diesel Z19DTJ din 2005, imediat ce depasesc un prag aproximativ de 3500 de RPM indiferent in ce treapta de viteza 2, 3, 4 mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si imi "taie" complet pedala de acceleratie si intra practic in frana de motor. Pedala nu mai raspunde deloc, daca o schimb in treapta superioara gen a 5-a turatia pica pe la 2000 si ceva si in 1-2 secunde dispare martorul si isi "revine" din nou pedala. Din pacate nu imi stocheaza nici un cod de eroare pentru treaba asta, am si un opcom si am tot verificat, niciodata nu mi-a inregistrat cod de eroare pentru asta.
Dar am facut niste inregistrari de live data cu opcom-ul si le-am pus pe un grafic, se vede clar cum se intampla ceva la momentul marcat cu linia rosie dupa care pica toate, presiune aer, maf, cantitate injectata, etc. Prima care pica pare sa fie injectia dar poate si taierea asta este defapt comandata de ECU sau ceva. Valorile care se vad in tabel sunt reale, gen boost pressure-ul se "limiteaza" pe la 220kpa, maf ~ 323 kg/h, injectia ~ 50 mm3/stk, etc.
Ce ar putea fi oare problema?


PS: nu am facut nici o reparatie recent la ea, ulei filtre sunt schimbate de ~ 8000 km
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
psblucian ...1.verifica nivelul la ulei...daca e ok....treci la pasul 2.
2.schimba uleiul...baga-i alt tip fata de ce ai acum+filtru...
3.reseteaza-i martorul de ulei...

O sa zici ca nu are nicio treaba una cu alta...dar fa astea si pe urma te convingi... Wink

o chestie aseamanatatoare am patito si eu...aveam uleiul neschimbat...la 12.000 se aprinde martorul de ulei(pe fundal portocaliu)...la 15.000 trece pe rosu...dupa asta de fiecare data cand o acceleram peste 130 se aprindea masinuta cu cheia si trebuia sa trag pe dreapta sa se raceasca un pic...


Inca ceva verifica furtunele de la intercooler...s ar putea ca unu dintre ele sa fie putin crapat...iar in momentul cand tu o fortezi crapatura aia sa se deschida si mai mult si sa ti traga aer fals pe acolo...
Skip ads

  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
psblucian a scris:Salutare dragi colegi,

Recent am si eu o problema cu astra mea, care este un caravan diesel Z19DTJ din 2005, imediat ce depasesc un prag aproximativ de 3500 de RPM indiferent in ce treapta de viteza 2, 3, 4 mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si imi "taie" complet pedala de acceleratie si intra practic in frana de motor. Pedala nu mai raspunde deloc, daca o schimb in treapta superioara gen a 5-a turatia pica pe la 2000 si ceva si in 1-2 secunde dispare martorul si isi "revine" din nou pedala. .........................


te sfatuiesc sa incerci o scanare ECU ,dar nu cu OP com.
eu ceva asemanator...am patit...(a se vedea posturile mai sus),si cu OP-com nu am gasit eroarea.
odata becul aprins trebuei sa ramana ceva memorat.
mi.am luat ELM Bluetooth, si TORQUE app. de pe market,si mi.a gasit eroarea. P0234- Turbo/Super Charger Overboost Condition.
RECOMAND curatarea electrovalvei din posturile mele de mai sus,penru o scimbare semnificativa a consumului de carburant.
M.am decis sa o curat de acum odata la 6 luni. Praful face ca magnetul sa nu actioneze pana la capat,si de aici un consum putin mai mare.
de ce va spun asta ?
am mers in vacanta,pe acelasi drum ca anul trecut,si in aceleasi condtitii de mers,si mi.a consumat cu 0.5L% mai putin.
pe BC aveam 5.1 , dar nici o data nu ma iau dupa el , la mine metoda e PLIN/PLIN. mereu fac numai plinul,si obeserv in 3000km facuti,o usoara scadere de consum. si totul de cand am ¨suflat¨electrovalva.
drumuri bune.
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sal sunt nou pe aici ...am si eu o astra h din 2005 1.3 diesel z13dth ..o am de o luna ...ceea ce ma intriga este ca imi sta aprins martorul masina cu cheita si in dreapta la kilometraj e inca un martor ca o teava mica nu stiu ce e ...raman aprinse pana ce pornesc masina iar apoi dupa 3-4 secunde se sting..ma puteti ajuta cu ceva ....idei..ms
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Pune poze cu martorul
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cristian.deaconu2011 a scris:Sal sunt nou pe aici ...am si eu o astra h din 2005 1.3 diesel z13dth ..o am de o luna ...ceea ce ma intriga este ca imi sta aprins martorul masina cu cheita si in dreapta la kilometraj e inca un martor ca o teava mica nu stiu ce e ...raman aprinse pana ce pornesc masina iar apoi dupa 3-4 secunde se sting..ma puteti ajuta cu ceva ....idei..ms

Ai o cel putin eroare, citeste-o si spune care e:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Noroc.
Skip ads

  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
asta cum se face ....cu pedalele cumva...va rog sa imi spuneti si mie..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Exact.
Intra pe link si ai sa intelegi.
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am facut azi testul dar nu mai stiu exact era ceva 0638 ... chestia cu flashurile nu am inteleso dar palpaia ceva pe acolo ...mai stai online ca o sa ma duc sa fac chestia si sa vad ce scrie...
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
iulian1971 unde pot sa pun o poza sa vezi de care martor zic al doilea cel cu conducta ca am poza
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cand postezi ai chiar in partea de jos a ferestrei optiunea "adauga o imagine" Wink

La astra H nu ai flashuri..eroarea apare la jurnalier si este de forma ECN + 6 cifre
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
in chenarul unde scrii tu ,in chenarul portocaliu,in coltul din stanga-jos,scrie ADAUGA O IMAGINE,click pe el.
numai bine !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai stocata eroarea P0638 - Electronic Throttle Control Circuit open, probabil ai avut un contact imperfect pe clapeta de acceleratie. Ar fi bine sa faci un test sa verifici daca eroarea este prezenta sau nu, eventual sa o stergi si sa vezi daca mai apare.
Daca motorul functioneaza normal, nu umbla la nimic.
Noroc.
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
deci imi arata urmatoarele prima data ecn 181471.......apoi ecn068304...ce crezi ca este?
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
uite asa apare si apoi cand pornesc la 3-4 secunde se sting amndoua
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asta e cu totul altceva:
P0683 Glow Plug Circuit Open - minim o bujie arsa
P1814 Invalid Signal from ECC (Electronic Climate Control)
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
fii mai explicit cu p1814 mai precis ce inseamna ce ai scris acolo...
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca din zona Madrid,te pot ajuta cu o diagnoza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR